Ik ga over je dromenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik wil dat je blijft, en 20 jaar ouder wordt nu
ik was er vroeg bij!quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wil liever iets om op terug te kunnen vallen..naughty naughtySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Nee. 18 dus. Maar volgens de ukkies hier (van 14) schijnt dat rijke;lijk laat te zijnquote:
Nou ja, het is ook jammer voor jezelf he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, zoveel eigenwaarde heb ik nog wel
Jullie hebben meer dan je kans gehad, einszweipolizei jammerdepammer poepchinees![]()
Dan niet
Ik duim (al heb ik geen idee waar het over gaat)quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jup!
morgen maar eens het formulier downloaden van i"net kan ik het alvast invullen..
maar donderdag eerst naar de chirurg met Chep (O+) hopelijk is alles goed..
met zoenen was ik erg vroeg (12/13 oid)quote:
Nee nee neequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]! Jawel... Zeg op!
Wat heb jij op te biechten, jongedame?
Jullie??quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, zoveel eigenwaarde heb ik nog wel
Jullie hebben meer dan je kans gehad, einszweipolizei jammerdepammer poepchinees![]()
Dan niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Truste lieverdquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga over je dromen![]()
Truste Whisk
oh ik laat de deur wel openstaan hoor. Maar ik ga er geen energie meer in steken iigquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook jammer voor jezelf he?Je hoeft niet te gaan zoeken, maar laat dan in elk geval die deur op een kier, mocht er toch een leuke dame langskomen
![]()
vroegah...quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jullie??
Jullie??
JULLIE??
JULLIE??Ah, zullen we het toch doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek ik een heel blik ellende open
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Maak je niet druk, hier nog zo'n nietsnut die nog steeds niet gezoend heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. 18 dus. Maar volgens de ukkies hier (van 14) schijnt dat rijke;lijk laat te zijn...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jullie??
Jullie??
JULLIE??
JULLIE??Mja, dergelijke sentimenten zullen wel van 2 kanten komen, dat geloof ik graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zodra m'n bankpas gemaakt is regel ik de bruiloft.quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dergelijke sentimenten zullen wel van 2 kanten komen, dat geloof ik graag
Dat is ook zo.. Ik was veel jonger... VEEL, om het nog maar niet te hebben overquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. 18 dus. Maar volgens de ukkies hier (van 14) schijnt dat rijke;lijk laat te zijn...
ik ben ook heel trouw tegenwoordigquote:
Werken kreng!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
langharig werkschuw tuig meldt zich
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zodra m'n bankpas gemaakt is regel ik de bruiloft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |