Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doen we het hier toch een keer.
Gaan jullie maar dan, ben toch meer een barhanger dan een danserquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde ik ook zeggen, maar zo te zien niet voor Whisk dus
lijkt me leuk, da's het enige waar ik de laatste jaren nog wel eens heenging qua disco en niet raar aangekeken wordtquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naar de Loco!
ahh toee.. 80's en 90's party??
jij dacht dat ik de hele tijd stond te dansen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan jullie maar dan, ben toch meer een barhanger dan een danser![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij dacht dat ik de hele tijd stond te dansen?
Aagjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Westen.. Heb wat problemen met neiuwsgierige aagjes hier, dus als je het echt wil weten stuur ik je een PM
nope aan de weg richting Leidschendamquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is de Loco, in dat akelige "nieuwe"citycentre??
NIeuwsgierig aagje!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AagjesNu ben ik wel benieuwd wie die aagjes zijn
Maar als je wilt, PM maar
af en toe ff dansen is leukquote:
Ik dans niet,... Ik kan het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
af en toe ff dansen is leuk
maar voornamelijk drinken en ouwehoeren
ik doe ook maar wat hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dans niet,... Ik kan het niet![]()
![]()
Ik kan het gewoon echt niet, na 30 sec ben ik het ritme kwijtquote:
Nee hoor. Ik doe graag met je meequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
ben ik nou zo saai dat ik liever naar een bruine kroeg ga om rustig een belgische tripel te drinken dan naar een disco?
trusten barretjequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:30 schreef Barretje80 het volgende:
Jup.. hier ook maar slapen..
de aftakeling begint al weer en ik voel dat ik NU al weer spierpijn heb
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!
Ik zat op mijn 14e al in de plaatselijke bruine (motor)kroegquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
ben ik nou zo saai dat ik liever naar een bruine kroeg ga om rustig een belgische tripel te drinken dan naar een disco?
vind ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
motor chickiequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zat op mijn 14e al in de plaatselijke bruine (motor)kroeg
Bij dezenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
MPG, kun je de TT nog ff wijzigen in iets NL's?? Met de vereiste K dus??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |