Lees mijn post dan ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:20 schreef pgrferrari het volgende:
Gedver, wrm voel ik me nou weer kut?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:20 schreef pgrferrari het volgende:
Gedver, wrm voel ik me nou weer kut?
Huisarts -> Rontgenloog , Ja sorry je elleboog is gebroken, wat wel goed gegaan is is dat alles nog op zijn plaats zit.... Ik loop vrolijk de ruimte uit ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan bij de dokter?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar Wok en STEn dan morgen brief schrijven
ik wil ook wel checken voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Rare mensen heb je overalquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh, ik heb een collega die doet echt ALLES met z'n vrouw
die kan zich niet voorstellen dat ik wel eens zonder vrouw wil stappen etc
het is voor mij vaak een bevrijding als ik iets zonder de vrouw doe (en ook als zij weg is met vriendinnen/collega's)quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh m'nmoet af en toe tijd inplannen in mijn agenda dat ik nog eens thuis ben
Och kerel. Leer eens wat geduld. Het zal je nog van pas komenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Huisarts -> Rontgenloog , Ja sorry je elleboog is gebroken, wat wel goed gegaan is is dat alles nog op zijn plaats zit.... Ik loop vrolijk de ruimte uit ...denkend van
kut! maarja.. je doet er niks aan dus ga ik naar de spoedeisende hulp toe. Uur moeten wachten op een simpel druk verbandje. Vervolgens een brief met een brief erbij. Vrijdag recheck!
Zit die knul niet zo te pestenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. Voelde je maar een Kut..
heheh.. daar heb ik hier niet zo last van.. alhoewel ik het wel fijn vond dat ik maandag wer mocht werken..quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is voor mij vaak een bevrijding als ik iets zonder de vrouw doe (en ook als zij weg is met vriendinnen/collega's)
Genieten van de rust
dat is het juist hopen dat ik hem weer kan bewegen! , ik kan best typen en alles maar volledig strekken wil nog nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hopen dat het snel allemaal minder pijn doet enzo
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wil ook wel checken voor je!Lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zit niet zo te kuttenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. Voelde je maar een Kut..
echt, ik hou zielsveel van m'n vrouwquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. daar heb ik hier niet zo last van.. alhoewel ik het wel fijn vond dat ik maandag wer mocht werken..
ik ben niet zo'n verzorgend type
Te laatquote:
Dat weten we toch schatquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt, ik hou zielsveel van m'n vrouw
(maar soms ff heerlijk de rust en geen kans om weer ruzie te maken)
ga slapenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
heb weer eens zin te gaan stappen oid, is te lang geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |