Nee hoor, de juiste muziek en sfeer... Alhowwel mijn ex die ik daar ontmoet heb wel een motor had... Een 1zits racer...quote:
Quadrupelquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
chimay tripella trappe quadrupel
quote:
ok, probeerde je al op een motor voor te stellenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, de juiste muziek en sfeer... Alhowwel mijn ex die ik daar ontmoet heb wel een motor had... Een 1zits racer...![]()
![]()
Vooral dat laatstequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok, probeerde je al op een motor voor te stellen
en da's al lastig genoeg met iemand waarvan je geen idee hebt hoe ze er uit ziet
kan ik me goed voorstellen lieffiequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goh, ineens mis ik die armen om mij heen, en het begrip en het voor elkaar opkomen wat je in een relatie kunt hebben..![]()
Al weet ik dat dat ook geen glijbaan to paradise is Koen...![]()
Maar dingen ff NIET meer alleen hoeven te tackelen lijkt me heerlijk nu
Trustenquote:
Truste lieverdquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrustenIk ga ook
Lekker slapen allemaal
quote:
Dank jequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ik me goed voorstellen lieffie
gaat echt goed komen
slaap ze koenquote:
trusten marijkequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrustenIk ga ook
Lekker slapen allemaal
Slaap lekker Liebchenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrustenIk ga ook
Lekker slapen allemaal
Truste MPGquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker Liebchen.
Ik duik ook mijn bedje in. MOrgen weer vroeg dag.
Trusten allemaal![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |