quote:
Hoe werkt dat precies? Als een vriendin van mij met een iphone(y)quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Als een vriendin van mij met een iphone(y)ook Whatsapp heeft kunnen we kosteloos berichten sturen?
Daarom drink je nu koffie? Geld is wel chill jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:47 schreef Syrena het volgende:
O vandaag werkmeel, mijn tijdelijke taakuitbreiding loopt nu tot 1 mei(was 1 feb). En net kijk ik, weer werkmeel, collega gaat 0,2 fte elders werken tot september, dus vielleicht kan ik die uren in die schaal krijgen *hoopt* en dan mijn andere collega weer uren van mij. Monies, I likez them.
En ik drink nu koffie in de hoop dat ik dan morgenvroeg heel alert en wakker ben
Een hele luchtige cake ja, er zit ook to-taaaaaal geen suiker in.quote:
Ja helemaal top! En bij jou dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef Probability het volgende:
Hee neen hoe zit het nu bij jou???
Ik geloof je niet. Uhm. Bij mij over het algemeen goed, wel druk.quote:
Doet me denken aan deze: een dikke vette pannekoekquote:
oh, tof. Succes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef Rituals het volgende:
Ik ben uit eten geweest, was lekker!Ik had op de huid gebakken dorade.
@ Jagar (en Perruche), ik laat aankomende maandag de mirena plaatsen. Laat wel weten hoe het was. Zie er stiekem ook een beetje tegenop.
ik ook niet!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb ook nog nooit roti gehad, eigenlijk. Toch maar eens proberen!
Ja!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En daarna steengrillen! Lekker retro.
nee joh, frietjes met knakworst! dat kregen wij vroeger altijd bij bowling-kinderfeestjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Retro?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me best leuk eigenlijk.quote:
Dat raar aanvoelen kan van het verband zijn. En je hebt je niet aangesteldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef Jagärtrut het volgende:
mn hand ziet er goed uit. Ik heb nu het idee dat ik me wat aangesteld heb door 2 dagen met die hand in het verband te lopen. Bijna niets te zien, behalve wat witte plekjes, en het de vingertoppen voelen vrij gek...
Misschien ziet het er juist goed uit omdat je je hand ontzien hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef Jagärtrut het volgende:
mn hand ziet er goed uit. Ik heb nu het idee dat ik me wat aangesteld heb door 2 dagen met die hand in het verband te lopen. Bijna niets te zien, behalve wat witte plekjes, en het de vingertoppen voelen vrij gek...
Ja, dat zal wel. Ik ben er blij om. Morgen weer werken, weer wat nuttigs doen. 2 dagen thuis is wel genoeg. Hoe voel jij je, Tink?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien ziet het er juist goed uit omdat je je hand ontzien hebt.
Het duurt vrij lang voordat ik zie dat er niet gorillamanagement staatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.dekkerzoetermeer.nl/bowling/bowling.html
Met grillarrangement!
Interessante combi met bowlenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Het duurt vrij lang voordat ik zie dat er niet gorillamanagement staat.
Slecht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Ik ben er blij om. Morgen weer werken, weer wat nuttigs doen. 2 dagen thuis is wel genoeg. Hoe voel jij je, Tink?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Het duurt vrij lang voordat ik zie dat er niet gorillamanagement staat.
Je kent het verhaal van de laatste slankie-steengrill-meet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.dekkerzoetermeer.nl/bowling/bowling.html
Met grillarrangement!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dan gaan we fonduen, kan mij het schelen.
Wat?quote:
Echt ķveral binnen een minuut een plaatje bij vinden.quote:
Het is een gavequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt ķveral binnen een minuut een plaatje bij vinden..
Die dag werd ik vegetariërquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kent het verhaal van de laatste slankie-steengrill-meet?
*kuch rattenvlees *kuch
Ja in het Noorden, mijn zwager heeft en bowlingcentrumquote:
Oh męn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef Viking84 het volgende:
Nee we gaan natuurlijk naar de karaokebar!
ik heb gehoord dat er in den haag een karaokebar zit waar pingpongballen nogal vaak voorkomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef Viking84 het volgende:
Nee we gaan natuurlijk naar de karaokebar!
Ping Pong show ja? gaafquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat er in den haag een karaokebar zit waar pingpongballen nogal vaak voorkomen.
HenkPietKlaasWim, volgens mij weet jij daar meer van, toch?
en bekkenbodemspieren.....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:43 schreef neen het volgende:
[..]
Artiesten in ping pong shows hebben een goed getraind bekken.
en dat word in Den Haag dus ergens gecombineerd met karaoke!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef neen het volgende:
Kennen jullie dat niet? Dat is belangrijk onderdeel van de autenthieke thaise cultuur waarvoor zoveel mensen dat land bezoeken.
Thailand -> Azie -> Karaoke
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil het niet weten geloof ik. En al helemáál niet in combinatie met bowlen.
ohh yeah, ik heb meer gezien dan ik had gewild daarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef neen het volgende:
Kennen jullie dat niet? Dat is belangrijk onderdeel van de autenthieke thaise cultuur waarvoor zoveel mensen dat land bezoeken.
Thailand -> Azie -> Karaoke
Hahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ook de mijne denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan vieren Duuf en ik onze verjaardagen. Dat gaat 'm dus niet worden. Althans, niet voor mij.
Gekwoot omdat ie zo mooi is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oheen hork in braafkleding dus.
De Duutser ook de zijne, en dan kan ik er niet eens bij zijn!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan vieren Duuf en ik onze verjaardagen. Dat gaat 'm dus niet worden. Althans, niet voor mij.
waar heb je precies zin in? Is het mogelijk om een heel klein beetje te nemen en de rest weg te gooien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef _Calimero_ het volgende:
oiiii ik heb voor het eerst sinds heel lang héél veel zin in zoetigheid![]()
Ik hoorde dat een van mijn docenten in die aflevering zatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Kijk nu naar Labyrint; aflevering over antibiotica. *ril
Volgende week best interessant over daten met je dna.
Ik weet nog wel een plaatje dat niet werkt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Shit, wou eens proberen een lege post te maken![]()
#hoezoverveling?
quote:
vooral de link ernaartoe is mooiquote:
Moet ff aan sigme denkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee! Ik zit me waanzinnig te ergeren aan een enorm dom stel in Bouwval Gezocht. Nog nooit gezien, maar dit is fraaie moeras-tv.
Kan wel, maar veel bowlingbanen zitten verstopt in de middle of nowhere en dan nog 10 km doorrijden. Ok, iets overdreven misschien, maar meestal niet in de buurt van leuke restaurantjes. Of heb ik steeds net pech gehad?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan ook vást wel ergens bowlen, zonder pingpongarrangement. Dus dat je gewoon ergens anders wat gaat eten.
die fairtrade bedoel je? die is lekker he! lijkt wel een beetje op biologische pindakaas van de natuurwinkelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef _aurum_ het volgende:
Heb trouwens vandaag eko pindakaas van de lidl geprobeerd en ik vind 'm eigenlijk lekkerder dan calve pindakaas. Hij's een stuk minder zout.
Ik voel een meet aankomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
In Delft zit de bowlingbaan 5 ā 10 minuten lopen van het centrum. En ik heb er nooit pingpongballen gezien. Niet dat ik wil meeten om te bowlen, maar toch.
Ik heb bij de toko pindasaus gehaald die als een soort pinda-explosie in je mond is!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
die fairtrade bedoel je? die is lekker he! lijkt wel een beetje op biologische pindakaas van de natuurwinkelen wel 96% pinda!
Awww beterschaap!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef loveli het volgende:
Half glas wijn en ik tol, volgens mij ben ik zwakjes (zelfde symptomen als nachtwacht).
Ik doe niet aan gender generalisatie, jeweets!quote:
In Utrecht zit er geloof ik een bowlingbaan naast de Stairway. Biedt perspectieven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
In Delft zit de bowlingbaan 5 ā 10 minuten lopen van het centrum. En ik heb er nooit pingpongballen gezien. Niet dat ik wil meeten om te bowlen, maar toch.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb bij de toko pindasaus gehaald die als een soort pinda-explosie in je mond is!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik was tot mijn verbazing helemaal niet slecht de laatste keer, al heb ik wel een bowlingbal richting mijn vriendinnen weten te slingeren ipv richting de kegels. M'n vingers slipten eruit bij die swingbeweging naar achteren![]()
Dat was wel de klapper van de avond natuurlijk.
Er gaat niets boven Groningenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie willen gewoon niet naar het noorden
dat doe ik ook altijd minstens 1x jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik was tot mijn verbazing helemaal niet slecht de laatste keer, al heb ik wel een bowlingbal richting mijn vriendinnen weten te slingeren ipv richting de kegels. M'n vingers slipten eruit bij die swingbeweging naar achteren![]()
Dat was wel de klapper van de avond natuurlijk.
Hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had een keer de verkeerde bal gepakt en toen wilden mn vingers er niet uit en viel ie met een lullig *pok* op de baan waarna ie de geul in slingerde
Een combinatie is geen optie. Er worden geen bierflesjes omgekegeld in huize DuXM.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar er komt dus een Duvel&XM-verjaardagsmeet en een bowlingmeet?Wordt nog druk!
Kek broekje!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha![]()
Waren we maar meer zoals hem:![]()
[ afbeelding ]
Knijn bowling! In hartje Rivierenbuurt met vele leuke restaurantjes nabij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kan wel, maar veel bowlingbanen zitten verstopt in de middle of nowhere en dan nog 10 km doorrijden. Ok, iets overdreven misschien, maar meestal niet in de buurt van leuke restaurantjes. Of heb ik steeds net pech gehad?
Jesus!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha![]()
Waren we maar meer zoals hem:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Knijn bowling! In hartje Rivierenbuurt met vele leuke restaurantjes nabij.
Ok, geen pindasaus, maar moest door dat plaatje wel hieraan denken. Soort sambalsaus die een collega een keer voor manlief mee heeft genomen uit Amerika.quote:
Ik zou geen interesse hebben in een kerel die aan bowlingballen likt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmmm. Die tong ziet eruit alsof hij er wel meer trucjes mee kan
Sympathieke knulquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:53 schreef Merel het volgende:
Herstel, de wekker gaat al om 5 uur
En hij smst net hoe het gaat. Ben niet van plan om 'm enige gemoedsrust te geven zeg
Nu echt bedtijd
Hoezo interesse?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou geen interesse hebben in een kerel die aan bowlingballen likt.
Yeah rightquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoezo interesse?
Ik bedoel dat hij er waarschijnlijk het puntje van zn neus mee kan aanraken.
Innocent Cocoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoezo interesse?
Ik bedoel dat hij er waarschijnlijk het puntje van zn neus mee kan aanraken.
D:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
En nu houd ik op met plaatjes!
Voor vandaag.
Het is gewoon een man met een passie, dat is sexy.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou geen interesse hebben in een kerel die aan bowlingballen likt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Innocent? Iemand die met ass blaster aan komt zetten?
Als ik daarop google kom ik hele andere dingen tegenquote:
Wth? Ik denk, even proberen. En toen kreeg ik dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik daarop google kom ik hele andere dingen tegen.
Niet eens. Dan nog glipt er nog e.e.a. doorheenquote:
Jij hebt ook hardgelopen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef neen het volgende:
Mensen die vandaag hebben hard gelopen zijn toppers
As a matter of fact I did jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij hebt ook hardgelopen?![]()
Oh, ja. Ik ging slapen. Nu echt. Slaap lekker <3
Sa ist mar krekt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef neen het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef neen het volgende:
Ja daar woon ik zo'n beetje naast. Dus dan zou ik wel komen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Knijn bowling! In hartje Rivierenbuurt met vele leuke restaurantjes nabij.
Wii sportsquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat we nou net geen bowlingbaan in ons huus hebben!
de bowlingbaan in groningen zit vlakbij het damsterdiep dus centrum en die in drachten zit bij van der valkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kan wel, maar veel bowlingbanen zitten verstopt in de middle of nowhere en dan nog 10 km doorrijden. Ok, iets overdreven misschien, maar meestal niet in de buurt van leuke restaurantjes. Of heb ik steeds net pech gehad?
Wie doet dat!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:18 schreef Blurred86 het volgende:
mogguh![]()
dat kan ik me dus echt niet voorstellen he, vrije dag hebben en dan wel de wekker om 6 uur zetten! en het dan ook nog uitslapen noemen
Echt. Wáárom? Waarom een math workout om 09:00 's ochtends?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Jezus ik ben een math workout aan het doen en de nummer 1 heeft gewoon 50 sommen in 30 secs gedaan
Ik wist dat die reactie zou komen, zeker van jou :dquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt. Wáárom? Waarom een math workout om 09:00 's ochtends?!
Ik snap het niet.
Doe je ook aan SM enzo?
Ik vond wiskunde-opdrachten ook 90% van de tijd leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie zou komen, zeker van jou :d
Ik vind het gewoon leuk
dat staat er toch ook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik las dat ook. Tot ik jouw post zag
ga jij maar naar je engelstopic, zanikerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ga dan maar naar 'n wiskunde topic..
en nu ik 't daar toch over heb, straks m'n Engelse Taal en Cultuur topic maar 's schoppen![]()
Hihihihi ^^quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar even serieus. Dat staat er toch echt?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar even serieus. Dat staat er toch echt?
Yay, fijn dat het wat beter gaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgenkoorts bijna weg, kaak kan weer wat open, gaat de goede kant op! Yoghurt met geprakte banaan en twee scheppen brinta is een ontbijt waar je vooral niet te lang naar moet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Zou je niet afwachten met je eisen naar nul bijstellen tot je een andere baan hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
En dan een soort XM worden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou je niet afwachten met je eisen naar nul bijstellen tot je een andere baan hebt?
Want er zijn 2 opties?quote:
Fairtrade, eko, same difference to mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
die fairtrade bedoel je? die is lekker he! lijkt wel een beetje op biologische pindakaas van de natuurwinkelen wel 96% pinda!
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Want er zijn 2 opties?
Ik bedoel niet dat je daar weer moet willen werken, ik bedoel dat je je advovaat even opm advies moet vragen of het slim is om alleen dingen te eisen waar je toch al recht op hebt. Sowieso onbegrijpelijk dat ze vakantiegeld en pensioen achterhouden, kan me niet voorstellen dat ze daarmee weg kunnenkomen.
Geef aan dat je vooruit wilt kijken en er niet te veel energie in wilt steken, laat je advocaat je adviseren wat je het beste kunt eisen. Zij mag daar energie in gaan steken, jij in je toekomst. Je hebt een professional ingehuurd zodat jij er weinig energie in hoeft te steken, laat het aan haar over om het af te handelen.
quote:
Ik vind het klinken alsof je XM maar een dom wicht vindt omdat ze ervoor 'kiest' om in die situatie te zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
@ XM-opmerking: daar bedoel ik dus mee dat ik niet elke ochtend met lood in de schoenen naar m'n werk wil gaan. Geen idee hoe jullie hem opvatten?.
Duuuuuuuuuuuurrrrrquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Perruche het volgende:
Eens met progje...
Wel fijn dat er schot in de zaak blijft zitten vik!
En ik wil een iphone
En ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Perruche het volgende:
Wel fijn dat er schot in de zaak blijft zitten vik!
Nee, natuurlijk bedoel ik het niet zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het klinken alsof je XM maar een dom wicht vindt omdat ze ervoor 'kiest' om in die situatie te zitten.
Snap dat je het niet zo zult bedoelen. Maar zou het zelf niet leuk vinden om te lezen, als ik in XM's (mooie) schoenen stond.
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dit
Bevalt de Desire je goed, Vik?
Hurrah!quote:
Alle accu's van smartphones moeten na 1 of 2 dagen weer opgeladen worden (afh van het gebruik). En wat maakt het uit of je hem om de 6 dagen aan de lader moet hangen of 's nachts aan de lader hangt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:57 schreef Perruche het volgende:
ja en de iphone gaat ook maar 1 of 2 dagen mee geloof ik. Mijn telefoon nu 6 dagen![]()
Maar ik wil er 1 met internet. Aan de andere kant wil ik het niet want dan word ik daar afhankelijk van enzeau.
welke is het precies, dan kan ik hem ook wel ff installeren en kijken of ik het toevallig kan vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:57 schreef Viking84 het volgende:
Alleen heb ik een IMDB-app en je schijnt dan de films die je al gezien hebt te kunnen doorstrepen in een lijst, maar ik kan die optie nergens vinden.
Welke heb jij nu dan? Ook een smartphone toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hurrah!
Mijn abo loopt over een maandje ofzo af. Dus wil eigenlijk ook een nieuwe telefoon. Aan de andere kant, ik heb een telefoon die 't prima doet. Dus wil misschien een SIM only kopen, dat scheelt nogal in de kosten. Dilemma...
http://www.androidworld.n(...)eedt-android-market/quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef progje het volgende:
[..]
welke is het precies, dan kan ik hem ook wel ff installeren en kijken of ik het toevallig kan vinden.
Wel handig zo'n app
Dat is een goede kwaliteit voor als ik idd voor mezelf ga beginnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef conleche het volgende:
Zo grappig: Vik verandert in een soort jehova-getuige als ze eindelijk iets goed vindt.Hardlopen? Nee stom! Smartphone? Onnodig!!
![]()
Moet je d'r nu zien.
Oh en natuurlijk wil je wel een iPhone. Zoveel meer klasse.
^^quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Want er zijn 2 opties?
Ik bedoel niet dat je daar weer moet willen werken, ik bedoel dat je je advovaat even opm advies moet vragen of het slim is om alleen dingen te eisen waar je toch al recht op hebt. Sowieso onbegrijpelijk dat ze vakantiegeld en pensioen achterhouden, kan me niet voorstellen dat ze daarmee weg kunnenkomen.
Geef aan dat je vooruit wilt kijken en er niet te veel energie in wilt steken, laat je advocaat je adviseren wat je het beste kunt eisen. Zij mag daar energie in gaan steken, jij in je toekomst. Je hebt een professional ingehuurd zodat jij er weinig energie in hoeft te steken, laat het aan haar over om het af te handelen.
Ja, daar meot ik ook altijd om gniffelen! Ik heb een hele oude nokia, en wil geen telefoon met internet. Ik vind het al genoeg om op het werk en thuis altijd op internet te zitten, onderweg hoeft niet...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef conleche het volgende:
Zo grappig: Vik verandert in een soort jehova-getuige als ze eindelijk iets goed vindt.Hardlopen? Nee stom! Smartphone? Onnodig!!
![]()
Moet je d'r nu zien.
Ja maar ik ben bang dat dat mij heul veul geld gaat kosten en dat heb ik niet / wil ik er niet insteken. Bovendien: als ik relatief weinig eis ben ik het meest kansrijk. Maar ik denk teveel in termen van of of: ķf ik krijg m'n baan terug tot de zomer ķf ik krijg niks. Maar iets ertussenin is ook goed mogelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
En zij zijn fout, niet jij. Dus jij kan wel weg willen lopen om er klaar mee te zijn. Maar dan zijn zij alsnog gelukkig én je bent weg (mission accomplished) én ze zijn er niet veel geld aan kwijt.
Laat ze maar lappen, want zij zijn fout!
whehe, so truequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef conleche het volgende:
![]()
Moet je d'r nu zien.
oh die had ik al geīnstalleerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)eedt-android-market/
Hier staat de code.
iets meer dan 2000quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:56 schreef Perruche het volgende:
Gisteren:
O: sojamelk+allbran
T: 150 ml kwark
L: grote bol kaas/ham, 100 gr rauwkost
T: passievrucht, banaan, pakje sultana
S: 40 minuten fietsen, enorm in de stress zitten voor niets
D: 2x spekpannenkoek, 2x naturel
T: 1/4 zak chips, 2 witte wijn
Die calorieen uitrekenen zie ik nu al tegenop
Geeft nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:06 schreef progje het volgende:
[..]
oh die had ik al geīnstalleerd
maar ik kan het ook niet vinden...
vraag gewoon aan je advocaat wat de kosten zullen zijn, dan kan jij bepalen wat je het waard vindtquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat dat mij heul veul geld gaat kosten en dat heb ik niet / wil ik er niet insteken. Bovendien: als ik relatief weinig eis ben ik het meest kansrijk. Maar ik denk teveel in termen van of of: ķf ik krijg m'n baan terug tot de zomer ķf ik krijg niks. Maar iets ertussenin is ook goed mogelijk.
Volgens mij is het wel een smartphone. Alleen niet met touchscreen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke heb jij nu dan? Ook een smartphone toch?
Oh dat valt me nog mee. het waren wel dikke grote pannekoeken. Ik voelde me echt vadsig. Vanaf vandaag heb ik een nieuwe uitdaging voor mezelfquote:
Die heb ik als 2e telefoon. Is best oke. Schermpje is wel wat klein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een smartphone. Alleen niet met touchscreen.
De Nokia E71.
Gisteren gebruikte ik voor het eerst een Blackberry. Wat een verschrikking zeg, internetten op zo'n klein rotdingetje!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb een iPhone gehad en die vrijwillig teruggegeven. Kon er niet mee overweg
Oh. Grote dikke. Hmm, Nouja, dan iets tussen de 2000 en 2500. Valt nog wel mee. je hebt overdag niet zo veel gegeten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat valt me nog mee. het waren wel dikke grote pannekoeken. Ik voelde me echt vadsig. Vanaf vandaag heb ik een nieuwe uitdaging voor mezelfben benieuwd of ik me eraan hou
Hij doet 't inderdaad prima. Batterij gaat lekker lang mee. En volgens mij kun je ermee internetten enzo. Alleen zit dat niet in mijn huidige abo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die heb ik als 2e telefoon. Is best oke. Schermpje is wel wat klein.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje heeft een job interview. In maastrichtecht hoor.
weekendje Maastricht...moooiste stad van NL!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Perruche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het klinken alsof je XM maar een dom wicht vindt omdat ze ervoor 'kiest' om in die situatie te zitten.
Snap dat je het niet zo zult bedoelen. Maar zou het zelf niet leuk vinden om te lezen, als ik in XM's (mooie) schoenen stond.
Ik werk ook in Maastrichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Perruche het volgende:
maar ze heeft het al duidelijk gemaakt, toch? Dat ze het meer bedoelde je werk helmeaal niet leuk vinden enzo?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Misschien zat hij met zijn hoofd bij een probleem op zijn werk ofzo. Het is vast niet zo dat hij niet in jouw welzijn is geinteresseerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
vodafone? Er gaat een directe trein, amsterdam maastricht. is maar 2,5 uur ofzo..best te doen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Perruche het volgende:
Coco, er is ook niets mis met maastricht, leuk zelfs! Maar ik heb mijn baan in Amsterdam...
Nynke, callcenter (costumer service denk ik)haha niet echt droombaan dus. Maar wel iets en hij kan daar wel nieuwe ervaring opdoen.
Nou ja, we zullen zien, eerst maar eens interview.
Klopt, maar ik interpreteerde het inderdaad zoals Coco het formuleerde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar ze heeft het al duidelijk gemaakt, toch? Dat ze het meer bedoelde je werk helmeaal niet leuk vinden enzo?
Weten jullie, dit soort discussies had ik ooit continu en ik snap echt niet waarom ik aan mensen die mij kennen en die weten dat ik ze mag moet uitleggen dat ik een bepaalde opmerking niet verkeerd bedoelde. Ik bedoel: dat spreekt toch voor zich? Als ik wil trollen en klieren ga ik wel naar een ander topic hier op Fok.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar ze heeft het al duidelijk gemaakt, toch? Dat ze het meer bedoelde je werk helmeaal niet leuk vinden enzo?
Hihi, ik meende het ook niet hoor ^^ Merk er helemaal niks van dat ik in Maastricht werk (ja, de drukte op de weg 's ochtends, that's itquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Perruche het volgende:
Coco, er is ook niets mis met maastricht, leuk zelfs! Maar ik heb mijn baan in Amsterdam...
Nynke, callcenter (costumer service denk ik)haha niet echt droombaan dus. Maar wel iets en hij kan daar wel nieuwe ervaring opdoen.
Nou ja, we zullen zien, eerst maar eens interview.
Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat hij iets in de mode deedquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Perruche het volgende:
Lol, het duurde even hier, maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat hij iets in de mode deed
Ik ben gisteren hardloopshizzle gaan kopen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:29 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, gloedjenieuwe hardloopsokken aan! Zalig!!!![]()
.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien zat hij met zijn hoofd bij een probleem op zijn werk ofzo. Het is vast niet zo dat hij niet in jouw welzijn is geinteresseerd.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef Perruche het volgende:
Razz, niet boos worden, het is een man dus hij bedoelt het vast niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/gezeik]
Ook mensen die je aardig vind kan je kwetsen Vik. Kijk maar naar al die dames hier die zich afreageren op hun partnerquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weten jullie, dit soort discussies had ik ooit continu en ik snap echt niet waarom ik aan mensen die mij kennen en die weten dat ik ze mag moet uitleggen dat ik een bepaalde opmerking niet verkeerd bedoelde. Ik bedoel: dat spreekt toch voor zich? Als ik wil trollen en klieren ga ik wel naar een ander topic hier op Fok.
Anyway, ik ga even hardlopen.
aargh ik typ dat altijd foutquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat hij iets in de mode deed
Semi-grappig "Heuuu ik ben wel zielig hoor!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:34 schreef Perruche het volgende:
@razz: ja, ook daarvoor is het een man. Zij zijn zielig en wij nietmisschien vanavond subtiel aan herinneren, maar ik zou proberen er geen big deal van te maken, ook al is het niet leuk.
Nu ga ik even werken!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat denk je van een sms-je waarin je vraagt wat je wilt? Door een pissig sms-je krijg je geen virtuele knuffel, gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |