quote:
Hoe werkt dat precies? Als een vriendin van mij met een iphone(y)quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Als een vriendin van mij met een iphone(y)ook Whatsapp heeft kunnen we kosteloos berichten sturen?
Daarom drink je nu koffie? Geld is wel chill jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:47 schreef Syrena het volgende:
O vandaag werkmeel, mijn tijdelijke taakuitbreiding loopt nu tot 1 mei(was 1 feb). En net kijk ik, weer werkmeel, collega gaat 0,2 fte elders werken tot september, dus vielleicht kan ik die uren in die schaal krijgen *hoopt* en dan mijn andere collega weer uren van mij. Monies, I likez them.
En ik drink nu koffie in de hoop dat ik dan morgenvroeg heel alert en wakker ben
Een hele luchtige cake ja, er zit ook to-taaaaaal geen suiker in.quote:
Ja helemaal top! En bij jou dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef Probability het volgende:
Hee neen hoe zit het nu bij jou???
Ik geloof je niet. Uhm. Bij mij over het algemeen goed, wel druk.quote:
Doet me denken aan deze: een dikke vette pannekoekquote:
oh, tof. Succes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef Rituals het volgende:
Ik ben uit eten geweest, was lekker!Ik had op de huid gebakken dorade.
@ Jagar (en Perruche), ik laat aankomende maandag de mirena plaatsen. Laat wel weten hoe het was. Zie er stiekem ook een beetje tegenop.
ik ook niet!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb ook nog nooit roti gehad, eigenlijk. Toch maar eens proberen!
Ja!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En daarna steengrillen! Lekker retro.
nee joh, frietjes met knakworst! dat kregen wij vroeger altijd bij bowling-kinderfeestjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Retro?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me best leuk eigenlijk.quote:
Dat raar aanvoelen kan van het verband zijn. En je hebt je niet aangesteldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef Jagärtrut het volgende:
mn hand ziet er goed uit. Ik heb nu het idee dat ik me wat aangesteld heb door 2 dagen met die hand in het verband te lopen. Bijna niets te zien, behalve wat witte plekjes, en het de vingertoppen voelen vrij gek...
Misschien ziet het er juist goed uit omdat je je hand ontzien hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef Jagärtrut het volgende:
mn hand ziet er goed uit. Ik heb nu het idee dat ik me wat aangesteld heb door 2 dagen met die hand in het verband te lopen. Bijna niets te zien, behalve wat witte plekjes, en het de vingertoppen voelen vrij gek...
Ja, dat zal wel. Ik ben er blij om. Morgen weer werken, weer wat nuttigs doen. 2 dagen thuis is wel genoeg. Hoe voel jij je, Tink?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien ziet het er juist goed uit omdat je je hand ontzien hebt.
Het duurt vrij lang voordat ik zie dat er niet gorillamanagement staatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.dekkerzoetermeer.nl/bowling/bowling.html
Met grillarrangement!
Interessante combi met bowlenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Het duurt vrij lang voordat ik zie dat er niet gorillamanagement staat.
Slecht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Ik ben er blij om. Morgen weer werken, weer wat nuttigs doen. 2 dagen thuis is wel genoeg. Hoe voel jij je, Tink?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Het duurt vrij lang voordat ik zie dat er niet gorillamanagement staat.
Je kent het verhaal van de laatste slankie-steengrill-meet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.dekkerzoetermeer.nl/bowling/bowling.html
Met grillarrangement!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dan gaan we fonduen, kan mij het schelen.
Wat?quote:
Echt ķveral binnen een minuut een plaatje bij vinden.quote:
Het is een gavequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt ķveral binnen een minuut een plaatje bij vinden..
Die dag werd ik vegetariërquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kent het verhaal van de laatste slankie-steengrill-meet?
*kuch rattenvlees *kuch
Ja in het Noorden, mijn zwager heeft en bowlingcentrumquote:
Oh męn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef Viking84 het volgende:
Nee we gaan natuurlijk naar de karaokebar!
ik heb gehoord dat er in den haag een karaokebar zit waar pingpongballen nogal vaak voorkomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef Viking84 het volgende:
Nee we gaan natuurlijk naar de karaokebar!
Ping Pong show ja? gaafquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat er in den haag een karaokebar zit waar pingpongballen nogal vaak voorkomen.
HenkPietKlaasWim, volgens mij weet jij daar meer van, toch?
en bekkenbodemspieren.....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:43 schreef neen het volgende:
[..]
Artiesten in ping pong shows hebben een goed getraind bekken.
en dat word in Den Haag dus ergens gecombineerd met karaoke!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef neen het volgende:
Kennen jullie dat niet? Dat is belangrijk onderdeel van de autenthieke thaise cultuur waarvoor zoveel mensen dat land bezoeken.
Thailand -> Azie -> Karaoke
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil het niet weten geloof ik. En al helemáál niet in combinatie met bowlen.
ohh yeah, ik heb meer gezien dan ik had gewild daarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef neen het volgende:
Kennen jullie dat niet? Dat is belangrijk onderdeel van de autenthieke thaise cultuur waarvoor zoveel mensen dat land bezoeken.
Thailand -> Azie -> Karaoke
Hahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ook de mijne denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan vieren Duuf en ik onze verjaardagen. Dat gaat 'm dus niet worden. Althans, niet voor mij.
Gekwoot omdat ie zo mooi is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oheen hork in braafkleding dus.
De Duutser ook de zijne, en dan kan ik er niet eens bij zijn!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan vieren Duuf en ik onze verjaardagen. Dat gaat 'm dus niet worden. Althans, niet voor mij.
waar heb je precies zin in? Is het mogelijk om een heel klein beetje te nemen en de rest weg te gooien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef _Calimero_ het volgende:
oiiii ik heb voor het eerst sinds heel lang héél veel zin in zoetigheid![]()
Ik hoorde dat een van mijn docenten in die aflevering zatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Kijk nu naar Labyrint; aflevering over antibiotica. *ril
Volgende week best interessant over daten met je dna.
Ik weet nog wel een plaatje dat niet werkt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Shit, wou eens proberen een lege post te maken![]()
#hoezoverveling?
quote:
vooral de link ernaartoe is mooiquote:
Moet ff aan sigme denkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee! Ik zit me waanzinnig te ergeren aan een enorm dom stel in Bouwval Gezocht. Nog nooit gezien, maar dit is fraaie moeras-tv.
Kan wel, maar veel bowlingbanen zitten verstopt in de middle of nowhere en dan nog 10 km doorrijden. Ok, iets overdreven misschien, maar meestal niet in de buurt van leuke restaurantjes. Of heb ik steeds net pech gehad?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan ook vást wel ergens bowlen, zonder pingpongarrangement. Dus dat je gewoon ergens anders wat gaat eten.
die fairtrade bedoel je? die is lekker he! lijkt wel een beetje op biologische pindakaas van de natuurwinkelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef _aurum_ het volgende:
Heb trouwens vandaag eko pindakaas van de lidl geprobeerd en ik vind 'm eigenlijk lekkerder dan calve pindakaas. Hij's een stuk minder zout.
Ik voel een meet aankomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
In Delft zit de bowlingbaan 5 ā 10 minuten lopen van het centrum. En ik heb er nooit pingpongballen gezien. Niet dat ik wil meeten om te bowlen, maar toch.
Ik heb bij de toko pindasaus gehaald die als een soort pinda-explosie in je mond is!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
die fairtrade bedoel je? die is lekker he! lijkt wel een beetje op biologische pindakaas van de natuurwinkelen wel 96% pinda!
Awww beterschaap!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef loveli het volgende:
Half glas wijn en ik tol, volgens mij ben ik zwakjes (zelfde symptomen als nachtwacht).
Ik doe niet aan gender generalisatie, jeweets!quote:
In Utrecht zit er geloof ik een bowlingbaan naast de Stairway. Biedt perspectieven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
In Delft zit de bowlingbaan 5 ā 10 minuten lopen van het centrum. En ik heb er nooit pingpongballen gezien. Niet dat ik wil meeten om te bowlen, maar toch.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb bij de toko pindasaus gehaald die als een soort pinda-explosie in je mond is!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik was tot mijn verbazing helemaal niet slecht de laatste keer, al heb ik wel een bowlingbal richting mijn vriendinnen weten te slingeren ipv richting de kegels. M'n vingers slipten eruit bij die swingbeweging naar achteren![]()
Dat was wel de klapper van de avond natuurlijk.
Er gaat niets boven Groningenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie willen gewoon niet naar het noorden
dat doe ik ook altijd minstens 1x jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik was tot mijn verbazing helemaal niet slecht de laatste keer, al heb ik wel een bowlingbal richting mijn vriendinnen weten te slingeren ipv richting de kegels. M'n vingers slipten eruit bij die swingbeweging naar achteren![]()
Dat was wel de klapper van de avond natuurlijk.
Hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had een keer de verkeerde bal gepakt en toen wilden mn vingers er niet uit en viel ie met een lullig *pok* op de baan waarna ie de geul in slingerde
Een combinatie is geen optie. Er worden geen bierflesjes omgekegeld in huize DuXM.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar er komt dus een Duvel&XM-verjaardagsmeet en een bowlingmeet?Wordt nog druk!
Kek broekje!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha![]()
Waren we maar meer zoals hem:![]()
[ afbeelding ]
Knijn bowling! In hartje Rivierenbuurt met vele leuke restaurantjes nabij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kan wel, maar veel bowlingbanen zitten verstopt in de middle of nowhere en dan nog 10 km doorrijden. Ok, iets overdreven misschien, maar meestal niet in de buurt van leuke restaurantjes. Of heb ik steeds net pech gehad?
Jesus!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha![]()
Waren we maar meer zoals hem:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Knijn bowling! In hartje Rivierenbuurt met vele leuke restaurantjes nabij.
Ok, geen pindasaus, maar moest door dat plaatje wel hieraan denken. Soort sambalsaus die een collega een keer voor manlief mee heeft genomen uit Amerika.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |