oh, tof. Succes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef Rituals het volgende:
Ik ben uit eten geweest, was lekker!Ik had op de huid gebakken dorade.
@ Jagar (en Perruche), ik laat aankomende maandag de mirena plaatsen. Laat wel weten hoe het was. Zie er stiekem ook een beetje tegenop.
ik ook niet!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb ook nog nooit roti gehad, eigenlijk. Toch maar eens proberen!
Ja!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En daarna steengrillen! Lekker retro.
nee joh, frietjes met knakworst! dat kregen wij vroeger altijd bij bowling-kinderfeestjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Retro?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me best leuk eigenlijk.quote:
Dat raar aanvoelen kan van het verband zijn. En je hebt je niet aangesteldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef Jagärtrut het volgende:
mn hand ziet er goed uit. Ik heb nu het idee dat ik me wat aangesteld heb door 2 dagen met die hand in het verband te lopen. Bijna niets te zien, behalve wat witte plekjes, en het de vingertoppen voelen vrij gek...
Misschien ziet het er juist goed uit omdat je je hand ontzien hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef Jagärtrut het volgende:
mn hand ziet er goed uit. Ik heb nu het idee dat ik me wat aangesteld heb door 2 dagen met die hand in het verband te lopen. Bijna niets te zien, behalve wat witte plekjes, en het de vingertoppen voelen vrij gek...
Ja, dat zal wel. Ik ben er blij om. Morgen weer werken, weer wat nuttigs doen. 2 dagen thuis is wel genoeg. Hoe voel jij je, Tink?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien ziet het er juist goed uit omdat je je hand ontzien hebt.
Het duurt vrij lang voordat ik zie dat er niet gorillamanagement staatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.dekkerzoetermeer.nl/bowling/bowling.html
Met grillarrangement!
Interessante combi met bowlenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Het duurt vrij lang voordat ik zie dat er niet gorillamanagement staat.
Slecht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Ik ben er blij om. Morgen weer werken, weer wat nuttigs doen. 2 dagen thuis is wel genoeg. Hoe voel jij je, Tink?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Het duurt vrij lang voordat ik zie dat er niet gorillamanagement staat.
Je kent het verhaal van de laatste slankie-steengrill-meet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.dekkerzoetermeer.nl/bowling/bowling.html
Met grillarrangement!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dan gaan we fonduen, kan mij het schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |