Ik doe niet aan gender generalisatie, jeweets!quote:
In Utrecht zit er geloof ik een bowlingbaan naast de Stairway. Biedt perspectieven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
In Delft zit de bowlingbaan 5 à 10 minuten lopen van het centrum. En ik heb er nooit pingpongballen gezien. Niet dat ik wil meeten om te bowlen, maar toch.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb bij de toko pindasaus gehaald die als een soort pinda-explosie in je mond is!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik was tot mijn verbazing helemaal niet slecht de laatste keer, al heb ik wel een bowlingbal richting mijn vriendinnen weten te slingeren ipv richting de kegels. M'n vingers slipten eruit bij die swingbeweging naar achteren![]()
Dat was wel de klapper van de avond natuurlijk.
Er gaat niets boven Groningenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie willen gewoon niet naar het noorden
dat doe ik ook altijd minstens 1x jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik was tot mijn verbazing helemaal niet slecht de laatste keer, al heb ik wel een bowlingbal richting mijn vriendinnen weten te slingeren ipv richting de kegels. M'n vingers slipten eruit bij die swingbeweging naar achteren![]()
Dat was wel de klapper van de avond natuurlijk.
Hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had een keer de verkeerde bal gepakt en toen wilden mn vingers er niet uit en viel ie met een lullig *pok* op de baan waarna ie de geul in slingerde
Een combinatie is geen optie. Er worden geen bierflesjes omgekegeld in huize DuXM.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar er komt dus een Duvel&XM-verjaardagsmeet en een bowlingmeet?Wordt nog druk!
Kek broekje!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha![]()
Waren we maar meer zoals hem:![]()
[ afbeelding ]
Knijn bowling! In hartje Rivierenbuurt met vele leuke restaurantjes nabij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kan wel, maar veel bowlingbanen zitten verstopt in de middle of nowhere en dan nog 10 km doorrijden. Ok, iets overdreven misschien, maar meestal niet in de buurt van leuke restaurantjes. Of heb ik steeds net pech gehad?
Jesus!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha![]()
Waren we maar meer zoals hem:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Knijn bowling! In hartje Rivierenbuurt met vele leuke restaurantjes nabij.
Ok, geen pindasaus, maar moest door dat plaatje wel hieraan denken. Soort sambalsaus die een collega een keer voor manlief mee heeft genomen uit Amerika.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |