Echt. Wáárom? Waarom een math workout om 09:00 's ochtends?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Jezus ik ben een math workout aan het doen en de nummer 1 heeft gewoon 50 sommen in 30 secs gedaan
Ik wist dat die reactie zou komen, zeker van jou :dquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt. Wáárom? Waarom een math workout om 09:00 's ochtends?!
Ik snap het niet.
Doe je ook aan SM enzo?
Ik vond wiskunde-opdrachten ook 90% van de tijd leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie zou komen, zeker van jou :d
Ik vind het gewoon leuk
dat staat er toch ook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik las dat ook. Tot ik jouw post zag
ga jij maar naar je engelstopic, zanikerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ga dan maar naar 'n wiskunde topic..
en nu ik 't daar toch over heb, straks m'n Engelse Taal en Cultuur topic maar 's schoppen![]()
Hihihihi ^^quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar even serieus. Dat staat er toch echt?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar even serieus. Dat staat er toch echt?
Yay, fijn dat het wat beter gaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgenkoorts bijna weg, kaak kan weer wat open, gaat de goede kant op! Yoghurt met geprakte banaan en twee scheppen brinta is een ontbijt waar je vooral niet te lang naar moet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Zou je niet afwachten met je eisen naar nul bijstellen tot je een andere baan hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
En dan een soort XM worden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou je niet afwachten met je eisen naar nul bijstellen tot je een andere baan hebt?
Want er zijn 2 opties?quote:
Fairtrade, eko, same difference to mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
die fairtrade bedoel je? die is lekker he! lijkt wel een beetje op biologische pindakaas van de natuurwinkelen wel 96% pinda!
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Want er zijn 2 opties?
Ik bedoel niet dat je daar weer moet willen werken, ik bedoel dat je je advovaat even opm advies moet vragen of het slim is om alleen dingen te eisen waar je toch al recht op hebt. Sowieso onbegrijpelijk dat ze vakantiegeld en pensioen achterhouden, kan me niet voorstellen dat ze daarmee weg kunnenkomen.
Geef aan dat je vooruit wilt kijken en er niet te veel energie in wilt steken, laat je advocaat je adviseren wat je het beste kunt eisen. Zij mag daar energie in gaan steken, jij in je toekomst. Je hebt een professional ingehuurd zodat jij er weinig energie in hoeft te steken, laat het aan haar over om het af te handelen.
quote:
Ik vind het klinken alsof je XM maar een dom wicht vindt omdat ze ervoor 'kiest' om in die situatie te zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
@ XM-opmerking: daar bedoel ik dus mee dat ik niet elke ochtend met lood in de schoenen naar m'n werk wil gaan. Geen idee hoe jullie hem opvatten?.
Duuuuuuuuuuuurrrrrquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Perruche het volgende:
Eens met progje...
Wel fijn dat er schot in de zaak blijft zitten vik!
En ik wil een iphone
En ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Perruche het volgende:
Wel fijn dat er schot in de zaak blijft zitten vik!
Nee, natuurlijk bedoel ik het niet zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het klinken alsof je XM maar een dom wicht vindt omdat ze ervoor 'kiest' om in die situatie te zitten.
Snap dat je het niet zo zult bedoelen. Maar zou het zelf niet leuk vinden om te lezen, als ik in XM's (mooie) schoenen stond.
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dit
Bevalt de Desire je goed, Vik?
Hurrah!quote:
Alle accu's van smartphones moeten na 1 of 2 dagen weer opgeladen worden (afh van het gebruik). En wat maakt het uit of je hem om de 6 dagen aan de lader moet hangen of 's nachts aan de lader hangt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:57 schreef Perruche het volgende:
ja en de iphone gaat ook maar 1 of 2 dagen mee geloof ik. Mijn telefoon nu 6 dagen![]()
Maar ik wil er 1 met internet. Aan de andere kant wil ik het niet want dan word ik daar afhankelijk van enzeau.
welke is het precies, dan kan ik hem ook wel ff installeren en kijken of ik het toevallig kan vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:57 schreef Viking84 het volgende:
Alleen heb ik een IMDB-app en je schijnt dan de films die je al gezien hebt te kunnen doorstrepen in een lijst, maar ik kan die optie nergens vinden.
Welke heb jij nu dan? Ook een smartphone toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hurrah!
Mijn abo loopt over een maandje ofzo af. Dus wil eigenlijk ook een nieuwe telefoon. Aan de andere kant, ik heb een telefoon die 't prima doet. Dus wil misschien een SIM only kopen, dat scheelt nogal in de kosten. Dilemma...
http://www.androidworld.n(...)eedt-android-market/quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef progje het volgende:
[..]
welke is het precies, dan kan ik hem ook wel ff installeren en kijken of ik het toevallig kan vinden.
Wel handig zo'n app
Dat is een goede kwaliteit voor als ik idd voor mezelf ga beginnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef conleche het volgende:
Zo grappig: Vik verandert in een soort jehova-getuige als ze eindelijk iets goed vindt.Hardlopen? Nee stom! Smartphone? Onnodig!!
![]()
Moet je d'r nu zien.
Oh en natuurlijk wil je wel een iPhone. Zoveel meer klasse.
^^quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Want er zijn 2 opties?
Ik bedoel niet dat je daar weer moet willen werken, ik bedoel dat je je advovaat even opm advies moet vragen of het slim is om alleen dingen te eisen waar je toch al recht op hebt. Sowieso onbegrijpelijk dat ze vakantiegeld en pensioen achterhouden, kan me niet voorstellen dat ze daarmee weg kunnenkomen.
Geef aan dat je vooruit wilt kijken en er niet te veel energie in wilt steken, laat je advocaat je adviseren wat je het beste kunt eisen. Zij mag daar energie in gaan steken, jij in je toekomst. Je hebt een professional ingehuurd zodat jij er weinig energie in hoeft te steken, laat het aan haar over om het af te handelen.
Ja, daar meot ik ook altijd om gniffelen! Ik heb een hele oude nokia, en wil geen telefoon met internet. Ik vind het al genoeg om op het werk en thuis altijd op internet te zitten, onderweg hoeft niet...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef conleche het volgende:
Zo grappig: Vik verandert in een soort jehova-getuige als ze eindelijk iets goed vindt.Hardlopen? Nee stom! Smartphone? Onnodig!!
![]()
Moet je d'r nu zien.
Ja maar ik ben bang dat dat mij heul veul geld gaat kosten en dat heb ik niet / wil ik er niet insteken. Bovendien: als ik relatief weinig eis ben ik het meest kansrijk. Maar ik denk teveel in termen van of of: óf ik krijg m'n baan terug tot de zomer óf ik krijg niks. Maar iets ertussenin is ook goed mogelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
En zij zijn fout, niet jij. Dus jij kan wel weg willen lopen om er klaar mee te zijn. Maar dan zijn zij alsnog gelukkig én je bent weg (mission accomplished) én ze zijn er niet veel geld aan kwijt.
Laat ze maar lappen, want zij zijn fout!
whehe, so truequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef conleche het volgende:
![]()
Moet je d'r nu zien.
oh die had ik al geïnstalleerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)eedt-android-market/
Hier staat de code.
iets meer dan 2000quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:56 schreef Perruche het volgende:
Gisteren:
O: sojamelk+allbran
T: 150 ml kwark
L: grote bol kaas/ham, 100 gr rauwkost
T: passievrucht, banaan, pakje sultana
S: 40 minuten fietsen, enorm in de stress zitten voor niets
D: 2x spekpannenkoek, 2x naturel
T: 1/4 zak chips, 2 witte wijn
Die calorieen uitrekenen zie ik nu al tegenop
Geeft nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:06 schreef progje het volgende:
[..]
oh die had ik al geïnstalleerd
maar ik kan het ook niet vinden...
vraag gewoon aan je advocaat wat de kosten zullen zijn, dan kan jij bepalen wat je het waard vindtquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat dat mij heul veul geld gaat kosten en dat heb ik niet / wil ik er niet insteken. Bovendien: als ik relatief weinig eis ben ik het meest kansrijk. Maar ik denk teveel in termen van of of: óf ik krijg m'n baan terug tot de zomer óf ik krijg niks. Maar iets ertussenin is ook goed mogelijk.
Volgens mij is het wel een smartphone. Alleen niet met touchscreen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke heb jij nu dan? Ook een smartphone toch?
Oh dat valt me nog mee. het waren wel dikke grote pannekoeken. Ik voelde me echt vadsig. Vanaf vandaag heb ik een nieuwe uitdaging voor mezelfquote:
Die heb ik als 2e telefoon. Is best oke. Schermpje is wel wat klein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een smartphone. Alleen niet met touchscreen.
De Nokia E71.
Gisteren gebruikte ik voor het eerst een Blackberry. Wat een verschrikking zeg, internetten op zo'n klein rotdingetje!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb een iPhone gehad en die vrijwillig teruggegeven. Kon er niet mee overweg
Oh. Grote dikke. Hmm, Nouja, dan iets tussen de 2000 en 2500. Valt nog wel mee. je hebt overdag niet zo veel gegeten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat valt me nog mee. het waren wel dikke grote pannekoeken. Ik voelde me echt vadsig. Vanaf vandaag heb ik een nieuwe uitdaging voor mezelfben benieuwd of ik me eraan hou
Hij doet 't inderdaad prima. Batterij gaat lekker lang mee. En volgens mij kun je ermee internetten enzo. Alleen zit dat niet in mijn huidige abo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die heb ik als 2e telefoon. Is best oke. Schermpje is wel wat klein.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje heeft een job interview. In maastrichtecht hoor.
weekendje Maastricht...moooiste stad van NL!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Perruche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het klinken alsof je XM maar een dom wicht vindt omdat ze ervoor 'kiest' om in die situatie te zitten.
Snap dat je het niet zo zult bedoelen. Maar zou het zelf niet leuk vinden om te lezen, als ik in XM's (mooie) schoenen stond.
Ik werk ook in Maastrichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Perruche het volgende:
maar ze heeft het al duidelijk gemaakt, toch? Dat ze het meer bedoelde je werk helmeaal niet leuk vinden enzo?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Misschien zat hij met zijn hoofd bij een probleem op zijn werk ofzo. Het is vast niet zo dat hij niet in jouw welzijn is geinteresseerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
vodafone? Er gaat een directe trein, amsterdam maastricht. is maar 2,5 uur ofzo..best te doen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Perruche het volgende:
Coco, er is ook niets mis met maastricht, leuk zelfs! Maar ik heb mijn baan in Amsterdam...
Nynke, callcenter (costumer service denk ik)haha niet echt droombaan dus. Maar wel iets en hij kan daar wel nieuwe ervaring opdoen.
Nou ja, we zullen zien, eerst maar eens interview.
Klopt, maar ik interpreteerde het inderdaad zoals Coco het formuleerde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar ze heeft het al duidelijk gemaakt, toch? Dat ze het meer bedoelde je werk helmeaal niet leuk vinden enzo?
Weten jullie, dit soort discussies had ik ooit continu en ik snap echt niet waarom ik aan mensen die mij kennen en die weten dat ik ze mag moet uitleggen dat ik een bepaalde opmerking niet verkeerd bedoelde. Ik bedoel: dat spreekt toch voor zich? Als ik wil trollen en klieren ga ik wel naar een ander topic hier op Fok.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar ze heeft het al duidelijk gemaakt, toch? Dat ze het meer bedoelde je werk helmeaal niet leuk vinden enzo?
Hihi, ik meende het ook niet hoor ^^ Merk er helemaal niks van dat ik in Maastricht werk (ja, de drukte op de weg 's ochtends, that's itquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Perruche het volgende:
Coco, er is ook niets mis met maastricht, leuk zelfs! Maar ik heb mijn baan in Amsterdam...
Nynke, callcenter (costumer service denk ik)haha niet echt droombaan dus. Maar wel iets en hij kan daar wel nieuwe ervaring opdoen.
Nou ja, we zullen zien, eerst maar eens interview.
Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat hij iets in de mode deedquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Perruche het volgende:
Lol, het duurde even hier, maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat hij iets in de mode deed
Ik ben gisteren hardloopshizzle gaan kopen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:29 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, gloedjenieuwe hardloopsokken aan! Zalig!!!![]()
.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien zat hij met zijn hoofd bij een probleem op zijn werk ofzo. Het is vast niet zo dat hij niet in jouw welzijn is geinteresseerd.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef Perruche het volgende:
Razz, niet boos worden, het is een man dus hij bedoelt het vast niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/gezeik]
Ook mensen die je aardig vind kan je kwetsen Vik. Kijk maar naar al die dames hier die zich afreageren op hun partnerquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weten jullie, dit soort discussies had ik ooit continu en ik snap echt niet waarom ik aan mensen die mij kennen en die weten dat ik ze mag moet uitleggen dat ik een bepaalde opmerking niet verkeerd bedoelde. Ik bedoel: dat spreekt toch voor zich? Als ik wil trollen en klieren ga ik wel naar een ander topic hier op Fok.
Anyway, ik ga even hardlopen.
aargh ik typ dat altijd foutquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat hij iets in de mode deed
Semi-grappig "Heuuu ik ben wel zielig hoor!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:34 schreef Perruche het volgende:
@razz: ja, ook daarvoor is het een man. Zij zijn zielig en wij nietmisschien vanavond subtiel aan herinneren, maar ik zou proberen er geen big deal van te maken, ook al is het niet leuk.
Nu ga ik even werken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |