Hihihihi ^^quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar even serieus. Dat staat er toch echt?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar even serieus. Dat staat er toch echt?
Yay, fijn dat het wat beter gaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgenkoorts bijna weg, kaak kan weer wat open, gaat de goede kant op! Yoghurt met geprakte banaan en twee scheppen brinta is een ontbijt waar je vooral niet te lang naar moet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Zou je niet afwachten met je eisen naar nul bijstellen tot je een andere baan hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
En dan een soort XM worden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou je niet afwachten met je eisen naar nul bijstellen tot je een andere baan hebt?
Want er zijn 2 opties?quote:
Fairtrade, eko, same difference to mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
die fairtrade bedoel je? die is lekker he! lijkt wel een beetje op biologische pindakaas van de natuurwinkelen wel 96% pinda!
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Want er zijn 2 opties?
Ik bedoel niet dat je daar weer moet willen werken, ik bedoel dat je je advovaat even opm advies moet vragen of het slim is om alleen dingen te eisen waar je toch al recht op hebt. Sowieso onbegrijpelijk dat ze vakantiegeld en pensioen achterhouden, kan me niet voorstellen dat ze daarmee weg kunnenkomen.
Geef aan dat je vooruit wilt kijken en er niet te veel energie in wilt steken, laat je advocaat je adviseren wat je het beste kunt eisen. Zij mag daar energie in gaan steken, jij in je toekomst. Je hebt een professional ingehuurd zodat jij er weinig energie in hoeft te steken, laat het aan haar over om het af te handelen.
quote:
Ik vind het klinken alsof je XM maar een dom wicht vindt omdat ze ervoor 'kiest' om in die situatie te zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
@ XM-opmerking: daar bedoel ik dus mee dat ik niet elke ochtend met lood in de schoenen naar m'n werk wil gaan. Geen idee hoe jullie hem opvatten?.
Duuuuuuuuuuuurrrrrquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Perruche het volgende:
Eens met progje...
Wel fijn dat er schot in de zaak blijft zitten vik!
En ik wil een iphone
En ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Perruche het volgende:
Wel fijn dat er schot in de zaak blijft zitten vik!
Nee, natuurlijk bedoel ik het niet zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het klinken alsof je XM maar een dom wicht vindt omdat ze ervoor 'kiest' om in die situatie te zitten.
Snap dat je het niet zo zult bedoelen. Maar zou het zelf niet leuk vinden om te lezen, als ik in XM's (mooie) schoenen stond.
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dit
Bevalt de Desire je goed, Vik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |