weekendje Maastricht...moooiste stad van NL!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje heeft een job interview. In maastrichtecht hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het klinken alsof je XM maar een dom wicht vindt omdat ze ervoor 'kiest' om in die situatie te zitten.
Snap dat je het niet zo zult bedoelen. Maar zou het zelf niet leuk vinden om te lezen, als ik in XM's (mooie) schoenen stond.
Ik werk ook in Maastrichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje heeft een job interview. In maastrichtecht hoor.
maar ze heeft het al duidelijk gemaakt, toch? Dat ze het meer bedoelde je werk helmeaal niet leuk vinden enzo?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Misschien zat hij met zijn hoofd bij een probleem op zijn werk ofzo. Het is vast niet zo dat hij niet in jouw welzijn is geinteresseerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
vodafone? Er gaat een directe trein, amsterdam maastricht. is maar 2,5 uur ofzo..best te doen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Perruche het volgende:
Coco, er is ook niets mis met maastricht, leuk zelfs! Maar ik heb mijn baan in Amsterdam...
Nynke, callcenter (costumer service denk ik)haha niet echt droombaan dus. Maar wel iets en hij kan daar wel nieuwe ervaring opdoen.
Nou ja, we zullen zien, eerst maar eens interview.
Klopt, maar ik interpreteerde het inderdaad zoals Coco het formuleerde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar ze heeft het al duidelijk gemaakt, toch? Dat ze het meer bedoelde je werk helmeaal niet leuk vinden enzo?
Weten jullie, dit soort discussies had ik ooit continu en ik snap echt niet waarom ik aan mensen die mij kennen en die weten dat ik ze mag moet uitleggen dat ik een bepaalde opmerking niet verkeerd bedoelde. Ik bedoel: dat spreekt toch voor zich? Als ik wil trollen en klieren ga ik wel naar een ander topic hier op Fok.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar ze heeft het al duidelijk gemaakt, toch? Dat ze het meer bedoelde je werk helmeaal niet leuk vinden enzo?
Hihi, ik meende het ook niet hoor ^^ Merk er helemaal niks van dat ik in Maastricht werk (ja, de drukte op de weg 's ochtends, that's itquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Perruche het volgende:
Coco, er is ook niets mis met maastricht, leuk zelfs! Maar ik heb mijn baan in Amsterdam...
Nynke, callcenter (costumer service denk ik)haha niet echt droombaan dus. Maar wel iets en hij kan daar wel nieuwe ervaring opdoen.
Nou ja, we zullen zien, eerst maar eens interview.
Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat hij iets in de mode deedquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Perruche het volgende:
Lol, het duurde even hier, maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat hij iets in de mode deed
Ik ben gisteren hardloopshizzle gaan kopen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:29 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, gloedjenieuwe hardloopsokken aan! Zalig!!!![]()
.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien zat hij met zijn hoofd bij een probleem op zijn werk ofzo. Het is vast niet zo dat hij niet in jouw welzijn is geinteresseerd.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef Perruche het volgende:
Razz, niet boos worden, het is een man dus hij bedoelt het vast niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/gezeik]
Ook mensen die je aardig vind kan je kwetsen Vik. Kijk maar naar al die dames hier die zich afreageren op hun partnerquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weten jullie, dit soort discussies had ik ooit continu en ik snap echt niet waarom ik aan mensen die mij kennen en die weten dat ik ze mag moet uitleggen dat ik een bepaalde opmerking niet verkeerd bedoelde. Ik bedoel: dat spreekt toch voor zich? Als ik wil trollen en klieren ga ik wel naar een ander topic hier op Fok.
Anyway, ik ga even hardlopen.
aargh ik typ dat altijd foutquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat hij iets in de mode deed
Semi-grappig "Heuuu ik ben wel zielig hoor!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:34 schreef Perruche het volgende:
@razz: ja, ook daarvoor is het een man. Zij zijn zielig en wij nietmisschien vanavond subtiel aan herinneren, maar ik zou proberen er geen big deal van te maken, ook al is het niet leuk.
Nu ga ik even werken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |