Knijn bowling! In hartje Rivierenbuurt met vele leuke restaurantjes nabij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kan wel, maar veel bowlingbanen zitten verstopt in de middle of nowhere en dan nog 10 km doorrijden. Ok, iets overdreven misschien, maar meestal niet in de buurt van leuke restaurantjes. Of heb ik steeds net pech gehad?
Jesus!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha![]()
Waren we maar meer zoals hem:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Knijn bowling! In hartje Rivierenbuurt met vele leuke restaurantjes nabij.
Ok, geen pindasaus, maar moest door dat plaatje wel hieraan denken. Soort sambalsaus die een collega een keer voor manlief mee heeft genomen uit Amerika.quote:
Ik zou geen interesse hebben in een kerel die aan bowlingballen likt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmmm. Die tong ziet eruit alsof hij er wel meer trucjes mee kan
Sympathieke knulquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:53 schreef Merel het volgende:
Herstel, de wekker gaat al om 5 uur
En hij smst net hoe het gaat. Ben niet van plan om 'm enige gemoedsrust te geven zeg
Nu echt bedtijd
Hoezo interesse?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou geen interesse hebben in een kerel die aan bowlingballen likt.
Yeah rightquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoezo interesse?
Ik bedoel dat hij er waarschijnlijk het puntje van zn neus mee kan aanraken.
Innocent Cocoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoezo interesse?
Ik bedoel dat hij er waarschijnlijk het puntje van zn neus mee kan aanraken.
D:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
En nu houd ik op met plaatjes!
Voor vandaag.
Het is gewoon een man met een passie, dat is sexy.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou geen interesse hebben in een kerel die aan bowlingballen likt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Innocent? Iemand die met ass blaster aan komt zetten?
Als ik daarop google kom ik hele andere dingen tegenquote:
Wth? Ik denk, even proberen. En toen kreeg ik dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik daarop google kom ik hele andere dingen tegen.
Niet eens. Dan nog glipt er nog e.e.a. doorheenquote:
Jij hebt ook hardgelopen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef neen het volgende:
Mensen die vandaag hebben hard gelopen zijn toppers
As a matter of fact I did jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij hebt ook hardgelopen?![]()
Oh, ja. Ik ging slapen. Nu echt. Slaap lekker <3
Sa ist mar krekt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef neen het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef neen het volgende:
Ja daar woon ik zo'n beetje naast. Dus dan zou ik wel komen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Knijn bowling! In hartje Rivierenbuurt met vele leuke restaurantjes nabij.
Wii sportsquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat we nou net geen bowlingbaan in ons huus hebben!
de bowlingbaan in groningen zit vlakbij het damsterdiep dus centrum en die in drachten zit bij van der valkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kan wel, maar veel bowlingbanen zitten verstopt in de middle of nowhere en dan nog 10 km doorrijden. Ok, iets overdreven misschien, maar meestal niet in de buurt van leuke restaurantjes. Of heb ik steeds net pech gehad?
Wie doet dat!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:18 schreef Blurred86 het volgende:
mogguh![]()
dat kan ik me dus echt niet voorstellen he, vrije dag hebben en dan wel de wekker om 6 uur zetten! en het dan ook nog uitslapen noemen
Echt. Wáárom? Waarom een math workout om 09:00 's ochtends?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Jezus ik ben een math workout aan het doen en de nummer 1 heeft gewoon 50 sommen in 30 secs gedaan
Ik wist dat die reactie zou komen, zeker van jou :dquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt. Wáárom? Waarom een math workout om 09:00 's ochtends?!
Ik snap het niet.
Doe je ook aan SM enzo?
Ik vond wiskunde-opdrachten ook 90% van de tijd leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie zou komen, zeker van jou :d
Ik vind het gewoon leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |