eng he als mensen tegen je pratenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Stuurver het volgende:
die alles van mij wou weten maar daar ben ik niet op ingegaan.
Was wel veel meer dan datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eng he als mensen tegen je praten
Als het langer is dan 2-3 seconden naar mijn ervaring welquote:
Hangt van de situatie af. Lichaamstaal is een goede manier om aandacht te trekken aan iemand. Je kan interesse tonen zonder iets te vertellen.quote:
40 minuten en dan je kans voorbij laten gaan? Niet zo best. Niet dat ik zo'n baas ben die direct met der gaat lullen, maar je mist nu wel een kansquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef DennisDeBengel het volgende:
Toevallig dit topic, gistermiddag nog 40 minuten lang oogcontact gehad met een meisje dat schuin tegenover me zat in de trein. Niet bij hetzelfde 4zits gedeelte maar eentje verder. Paar keer glimlachen naar elkaar en ik vond haar echt leuk, hartslag ging op het laatst zelfs wat omhoog![]()
Bij het eindstation verwachtte ik eigenlijk dat zij me wel achterna zou lopen naar de uitgang, dus ik stap uit maar ze was nergens te bekennen. Meteen naar binnen gekeken waar we ongeveer zaten maar het leek wel alsof ze ineens verdwenen was. Achteraf wel spijt dat ik niet gewoon naar haar toe ben gegaan![]()
PS; het was van Utrecht naar Rotterdam, wie weet komt ze hier ook wel
Het was best druk, alle stoelen waren zo'n beetje bezet. Als het rustig was had ik het denk ik wel gedaan. Nu dacht ik, ik spreek haar wel aan als we uitstappen, maar dat is er nooit meer van gekomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef kadeautje het volgende:
[..]
40 minuten en dan je kans voorbij laten gaan? Niet zo best. Niet dat ik zo'n baas ben die direct met der gaat lullen, maar je mist nu wel een kansWas er trouwens niet zo site speciaal voor dit soort situaties?
Dit alles was op de terugweg van Rotterdam. Toen ik daar heenging.. en ik liep de trap van het station af.. hoorde ik de hele tijd "naar links, naar links"quote:
Nou nou nou, casanova hoor. Be proud of itquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef Friek_ het volgende:
Wel eens geflirt met wat dames. Laatste keer was toen ik rond middernacht in de trein naar huis toe zat. Groepje aangeschoten dames kwam in dezelfde wagon zitten en plempten zich naast me neer. Direct werd er al gevraagd wat ik aan het lezen was, en aangezien dat een wat filosofisch werkje was kon je de reacties wel raden.
De dame die voor me zat begon plots allemaal vragen te stellen met als doel me een beetje te irriteren volgens mij, maar om mezelf niet te laten kennen ging ik er enorm enthousiast op in en vragen terug stellen. Uiteindelijk mondde dat uit in heel geinig gesprek waarbij ze naast me kwam zitten en allemaal muziek met me ging luisteren. Op het perron vriendelijk gedag gezegd en weer gegaan.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit alles was op de terugweg van Rotterdam. Toen ik daar heenging.. en ik liep de trap van het station af.. hoorde ik de hele tijd "naar links, naar links"
Ik kijk achterom, zie een conducteur en dat hij het tegen mij had
Ik van "uhm ja uhm waarom? Ik weet niet eens waar ik heen moet, wordt zo opgehaald"
Vervolgens zei hij iets in de trant dat hij mij wel een mooi/leuk meisje vond en of ik een vriend had.
Hij eindigde met "mocht ik je nog eens tegenkomen dan ga ik je zoenen!"![]()
ik "daar hou ik je aan!"
En liep weg
Waarheidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik probeer het weleens maar het lukt eigenlijk nooit. Probleem is dat 95% van de mensen bij voorbaat al geirriteerd is omdat ze net uit hun werk komen, naar school moeten, hun overstap gemist hebben enz. enz.
Moeilijk doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:54 schreef HLV_Siempre het volgende:
Toen ik nog een OV kaart had werd ik altijd benaderd door gewillige studentes die met gratis mee wilden reizen omdat ze hun eigen OV vergeten waren.
Machtsgeil als ik ben hield ik de boot altijd af.
Lekker puh.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
Over de trein in Antwerpen gesproken. Toen ik van Antwerpen naar Roosendaal ging. Een jongen zat in een vierzits voor mij, maar toen hij een keer naar de wc ging keken we elkaar aan. Vond hem wel interessant hij mij blijkbaar wel. Want even later ging hij in de vierzits naast mij zitten. Ik alleen als bange gup durfde niks te zeggen en hij blijkbaar ook niet (of vond dat hij wel genoeg moeite had gedaan). Vervolgens stonden we samen te wachten tot de deuren open gingen, weer geen contact.. en we liepen een tijdje samen over het perron.. weer geen contact.
Jah echt hopeloosVoorgenomen dat als zoiets weer gebeurd ik gewoon mijn mond opentrek
Er loopt elke dag genoeg moois rond op Utrecht Centraal hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:57 schreef De_Rikster het volgende:
OV is voor paupers, het materiaal dat je daar dus tegen zou komen mocht je het wel gebruiken is dus per definitie niet interessant...
Was jij dat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
Over de trein in Antwerpen gesproken. Toen ik van Antwerpen naar Roosendaal ging. Een jongen zat in een vierzits voor mij, maar toen hij een keer naar de wc ging keken we elkaar aan. Vond hem wel interessant hij mij blijkbaar wel. Want even later ging hij in de vierzits naast mij zitten. Ik alleen als bange gup durfde niks te zeggen en hij blijkbaar ook niet (of vond dat hij wel genoeg moeite had gedaan). Vervolgens stonden we samen te wachten tot de deuren open gingen, weer geen contact.. en we liepen een tijdje samen over het perron.. weer geen contact.
Jah echt hopeloosVoorgenomen dat als zoiets weer gebeurd ik gewoon mijn mond opentrek
Jij vind jezelf ook lelijk, toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:30 schreef Kevin24 het volgende:
zit nu al 3+ jaar, 5 dagen in de week, 3 uur per dag in het OV. (half uur bus, half uur trein en half uur tram) en heb welleens geprobeerd te flirten, nooit reactie terug gehadalsof ik poep op me voorhoofd had. En ben niet echt kieskeurig ofzo (niet denken dat ik alleen ga voor creme de la creme).
Dus nu maar 3 kwart jaar ofzo dat hele flirten opgegeven, toch nutteloos, lees nu dus liever een boekie (The Wheel of Time <3). is minder deprimerend.
tot het tegendeel is bewezenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij vind jezelf ook lelijk, toch?
Ja, of:quote:
Wat je in dat topic ook al beaamde trouwens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[knip]
Het beste advies dat er voor deze mensen is, is: fake it til you make it. Als je geen zelfvertrouwen hebt, en jezelf lelijk vindt, doe dan alsof. De rest komt vanzelf.
Je moet wel keilekker zijn. Of die conducteur superwanhopig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit alles was op de terugweg van Rotterdam. Toen ik daar heenging.. en ik liep de trap van het station af.. hoorde ik de hele tijd "naar links, naar links"
Ik kijk achterom, zie een conducteur en dat hij het tegen mij had
Ik van "uhm ja uhm waarom? Ik weet niet eens waar ik heen moet, wordt zo opgehaald"
Vervolgens zei hij iets in de trant dat hij mij wel een mooi/leuk meisje vond en of ik een vriend had.
Hij eindigde met "mocht ik je nog eens tegenkomen dan ga ik je zoenen!"![]()
ik "daar hou ik je aan!"
En liep weg
yap im trying maja, zo makkelijk is dat nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, of:
[..]
Wat je in dat topic ook al beaamde trouwens.
Aah dus omdat jij het niet doet mag niemand klagen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:53 schreef Silenus het volgende:
vooral op FOK topics te lezen van gasten die klagen dat niemand met ze wil flirten in de trein. Terwijl ik dat ook niet doe en er wel allemaal lekkere wijven om me heen zitten.
Ik bedoel dus omdat ik zelf ook niet echt 'flirt'. Ik ben meer een kroegflirter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:57 schreef Kevin24 het volgende:
Aah dus omdat jij het niet doet mag niemand klagen...Ben jij koning OV flirt ?
Kleine schreeuwende kinderen zijn echt reteirritant in het OV idd. Verder merk ik dat heel veel mensen in de bus en trein zich afsluiten voor contact door naar buiten te staren en/of muziek te luisteren, wat ik op zich wel jammer vind. Vaak genoeg met onbekenden die wel interesse hadden in sociaal contact een gesprek aangeknoopt in bus of trein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef Northside het volgende:
Ik heb mijn 'death stare' voor het OV. Niemand die bij mij in de buurt komt zitten als ik die aanzet. Ook handig om kinderen aan het huilen te maken als die te dichtbij komen trouwens.
Je had toch ooit zo'n compleet geflopte actie, dat je een soort broche ofzo op kon spelden zodat mensen zouden weten dat je in bent voor een gesprek?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:04 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kleine schreeuwende kinderen zijn echt reteirritant in het OV idd. Verder merk ik dat heel veel mensen in de bus en trein zich afsluiten voor contact door naar buiten te staren en/of muziek te luisteren, wat ik op zich wel jammer vind. Vaak genoeg met onbekenden die wel interesse hadden in sociaal contact een gesprek aangeknoopt in bus of trein.
Sneaky, deze man.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar meestal kijk ik wel wat om me heen in de trein. Niets zo leuk als mensen kijkenVaak ook via de spiegeling van het raam zodat het niet opvalt
Asje - wat tipsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Stuurver het volgende:
Is het jullie wel eens overkomen?
Vaak heb ik wel eens oogcontact met iemand in de trein/bus maar aangezien ik nooit de eerste stap neem, leidt dat tot niet niets.
Dat hebben ze vaak echt wel door hoor.. is ook best kansloosquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vaak ook via de spiegeling van het raam zodat het niet opvalt
snipâhquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je had toch ooit zo'n compleet geflopte actie, dat je een soort broche ofzo op kon spelden zodat mensen zouden weten dat je in bent voor een gesprek?
Maar meestal kijk ik wel wat om me heen in de trein. Niets zo leuk als mensen kijkenVaak ook via de spiegeling van het raam zodat het niet opvalt
Hoezo kansloos? 't Is niet dat ik iemand de hele rit via het raam strak aan ga zitten kijken. Ik kijk gewoon om me heen, en soms kijk ik naar iemand via een reflectie. En soms kijken ze ook terug via die reflectie. Dan heb je ff een seconde oogcontact ofzo en kijk je weer weg...quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat hebben ze vaak echt wel door hoor.. is ook best kansloos
Dat klopt wel inderdaad, mensen zijn heel afstandelijk en een ander mens is per definitie 'eng en onbetrouwbaar'. Individualistische maatschappij, tsja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef garriej het volgende:
als ik in het OV zit heb ik nooit het gevoel dat mensen zin hebben in een gesprek ze zien er altijd erg afgesloten uit; ik doe dan ook nooit iets in het Ov. misschien toch iets vaker doen
Als ik ik mijn vrije tijd/ op vakantie met het OV reis, vind ik dat ook wel leuk. Beetje ouwehoeren, verschillende mensen/culturen leren kennen. Tijdens verplicht werk/studie gereis ben ik daar niet zo voor in. Het is meestal veel te vroeg/te druk/te vertraagd etc om daarvoor in de stemming te zijn.... Het feit dat je dagelijks dezelfde trip maakt speelt daar ook wel een rol in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat klopt wel inderdaad, mensen zijn heel afstandelijk en een ander mens is per definitie 'eng en onbetrouwbaar'. Individualistische maatschappij, tsja.
Pas als er iets ergs gebeurt (grote vertragingen of wanneer je als haringen opgepropt in de trein staat) wordt het pas écht gezellig en gaat iedereen met elkaar ouwehoeren. Vind ik altijd wel leuk.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
Haha, ook een beetje creepy als je aangestaard wordt via de spiegeling van een raam. Heb ook wel eens zulke figuren, op de een of andere manier voel ik me dan niet zo op m'n gemak.
Sorry nog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
Haha, ook een beetje creepy als je aangestaard wordt via de spiegeling van een raam. Heb ook wel eens zulke figuren, op de een of andere manier voel ik me dan niet zo op m'n gemak.
Idd ik ookquote:
Dit herken ik wel een beetje trouwens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef Northside het volgende:
Ik heb mijn 'death stare' voor het OV. Niemand die bij mij in de buurt komt zitten als ik die aanzet. Ook handig om kinderen aan het huilen te maken als die te dichtbij komen trouwens.
En op een manier is dat ook herkenbaar. In andere landen is het sowieso leuk om even te ouwehoeren met de lokale bevolking.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Op vakantie vind ik het inderdaad ook altijd leuk om een beetje rond te ouwehoeren.
Jah inderdaad, zoiets verbroederd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pas als er iets ergs gebeurt (grote vertragingen of wanneer je als haringen opgepropt in de trein staat) wordt het pas écht gezellig en gaat iedereen met elkaar ouwehoeren. Vind ik altijd wel leuk.
Alleen jammer dat er zoiets moet gebeuren voordat mensen met elkaar gaan praten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
Nerds zijn hartstikke cool!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik probeer het weleens maar het lukt eigenlijk nooit. Probleem is dat 95% van de mensen bij voorbaat al geirriteerd is omdat ze net uit hun werk komen, naar school moeten, hun overstap gemist hebben enz. enz.
-edit-
Ohja én ik ben een ontzettende nerd. Dat helpt natuurlijk ook niet mee
Ik ben geen nerd,quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Nerds zijn hartstikke cool!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Nerds zijn hartstikke cool!
Tenenkrommend juist. Mensen die met elkaar gesprekjes aan gaan knopen van "altijd hetzelfde met die NS" of "nou dat is nog niks want laatst moest ik met de trein en toen en toen". Maar heb dan inderdaad ook wel eens leuke gesprekken gevoerd, met mensen die minder wanhopig op zoek waren naar contact.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er zoiets moet gebeuren voordat mensen met elkaar gaan praten.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd,Tegenhanger van cool = heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
antw op je vraag: ja misschien wel...![]()
Dat is zo vet irritant he.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je had toch ooit zo'n compleet geflopte actie, dat je een soort broche ofzo op kon spelden zodat mensen zouden weten dat je in bent voor een gesprek?
Ik ga juist zitten naast mensen zoals jij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef Northside het volgende:
kijk hij snapt het!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:05 schreef Socios het volgende:
Kom regelmatig met leuke meiden in contact in de trein. Ik heb ook een heel goed tactiek om die kans te verhogen. Ik stap laat in de trein zodat ik zelf kan bepalen naast (of in de buurt van) welke mooie meid ik plaatsneem.
Dan ben jij waarschijnlijk een van die mensen waar ik heel zenuwachtig van word...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:06 schreef Lithia het volgende:
Ik ga juist zitten naast mensen zoals jij.
Dit dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Tegenwoordig veel minder interessant, 9 van de 10 meiden heeft dr kop in dr blackberry begraven, die zien niets meer van de omgeving oid.
En jij denkt dat de meiden je niet doorhebben als je, de complete coupe uitcheckend, een plekje komt zoeken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:05 schreef Socios het volgende:
Kom regelmatig met leuke meiden in contact in de trein. Ik heb ook een heel goed tactiek om die kans te verhogen. Ik stap laat in de trein zodat ik zelf kan bepalen naast (of in de buurt van) welke mooie meid ik plaatsneem.
Ten eerste: iedereen doet dat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef elplato het volgende:
[..]
En jij denkt dat de meiden je niet doorhebben als je, de complete coupe uitcheckend, een plekje komt zoeken?
Dat heb ik ook wel eens gedaan..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef JohnSpek het volgende:
Lijkt me wel eens lollig om naast iemand te gaan zitten terwijl de hele trein leeg is, daarna gewoon voor je uit staren. Denk dat de persoon waar je naast gaat zitten zich behoorlijk ongemakkelijk voelt![]()
ik heb nog nooit met het ov gereesdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Shispeed het volgende:
ik heb pas 3x in mijn leven met het ov gerezen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef JohnSpek het volgende:
Lijkt me wel eens lollig om naast iemand te gaan zitten terwijl de hele trein leeg is, daarna gewoon voor je uit staren. Denk dat de persoon waar je naast gaat zitten zich behoorlijk ongemakkelijk voelt![]()
Ja, mijn humor is soms een beetje raar.
niet cool... echt niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef JohnSpek het volgende:
Ik zeg er dan wat van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef JohnSpek het volgende:
Veeg me opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zou in plaats van naar haar te staren en negeren, zou ik mijn wijsvinger dicht bij haar oog houden en de hele tijd zeggen "Ik raak je niet aan, ik raak je niet aan.."![]()
Nog een actie in het kader van slechte humor.
Doe dan gelijk een vissenkom.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zou in plaats van naar haar te staren en negeren, zou ik mijn wijsvinger dicht bij haar oog houden en de hele tijd zeggen "Ik raak je niet aan, ik raak je niet aan.."![]()
Nooit gehad dat er een mooie meid naast/tegenover je kwam zitten of jij bij haar, en dat je dan dacht: Die zou ik best doen, zal ik kijken of ik een gesprek aan kan knopen? Nooit gehad?quote:
Ja, ik zie het...hij houdt van relaties onderhouden en problemen op te lossenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:57 schreef Jabberwocky het volgende:
Kijk even naar Richard z'n posthistorie.
Jawel, vaak zat. Maar dan ging ik altijd strak uit het raam kijken met mijn hand die mijn lelijke gezicht bedekt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nooit gehad dat er een mooie meid naast/tegenover je kwam zitten of jij bij haar, en dat je dan dacht: Die zou ik best doen, zal ik kijken of ik een gesprek aan kan knopen? Nooit gehad?
Aah das ook mijn tactiek, gewoon beetje naar buiten staren, net of je heel erg drukt bent met gebouwen bekijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel, vaak zat. Maar dan ging ik altijd strak uit het raam kijken met mijn hand die mijn lelijke gezicht bedekt.
Been there... In de laatste intercity Eindhoven -> Maastricht zat ik alleen in een coupe, komt d'r een junk die totaal van het pad was tegenover me zitten. Hij zit me aan te staren, ik kijk terug, flipt ie uit... "WAT KIJK JE NOU HE! WAT KIJK JE DAN?!". Ik heb toen maar gezegd dat de conducteur er aan kwam en toen is ie weggerend. Echt lachen vond ik het allemaal niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef JohnSpek het volgende:
Gast.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:31 schreef Guiel het volgende:
Vandaag nog, er kwam een lekker wijf zitten en toen kreeg ik een jeweetwel. dat zag ze en ongemakkelijk dat ze zich voelde
De trein zou maar hard op zijn remmen moeten staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook, maar bang of zenuwachtig werd ik niet. Ik wist gewoon dat ik heel lelijk was dus ging ik altijd naar buiten staren of lezen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:01 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Aah das ook mijn tactiek, gewoon beetje naar buiten staren, net of je heel erg drukt bent met gebouwen bekijkenof toch maar snel me boekje pakken en gaan lezen... word altijd vet snel zenuwachtig van meiden die bij je komen zitten.
Dat vind ik altijd zo raar, hij kan volgens eigen zeggen helemaal niks met vrouwen maar gaat mensen wel helpen en advies geven bij relatieproblemen van andere fokkers.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, ik zie het...hij houdt van relaties onderhouden en problemen op te lossen
Tja, ik ben ook vet ugly hoor, maar had altijd nog wel een klein beetje hoop dat ooit iemand me leuk zou vinden.. dus alser iemand tegenover me komt zitten dan ga ik altijd overcompenseren.. als je weet wat ik bedoel.. proberen niet zo boos te kijken, maar volgens mij ga ik dan alleen maar dommer en dommer kijken. zulke dingen.. my mind is killing me.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook, maar bang of zenuwachtig werd ik niet. Ik wist gewoon dat ik heel lelijk was dus ging ik altijd naar buiten staren of lezen.
Klopt hoor, hier nog een bewijsje dat ik me altijd vet kut voel ( en dat al 10 jaar elke dagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo raar, hij kan volgens eigen zeggen helemaal niks met vrouwen maar gaat mensen wel helpen en advies geven bij relatieproblemen van andere fokkers.
Ik zei niet dat het niet mag, ik zei dat ik het raar vond. Ik denk dat wanneer je niet zo stug blijft volhouden dat je een hopeloos geval bent je al heel wat verder kan komen bij de dames.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Klopt hoor, hier nog een bewijsje dat ik me altijd vet kut voel ( en dat al 10 jaar elke dag) als ik bij mijn vrienden ben geweest en niet eens kan slapen.
Waarom mag ik geen advies geven dan? Ik probeer ook maar te helpen en ik maak relaties van vrienden ook wel van dichtbij mee hoor
Ik ben dikke faal bij de dames en het maakt me verdrietig. Maar met mannen heb ik geen enkel probleem. Misschien moet ik toch maar homo worden, ik heb er wel serieus over nagedacht. Ze zijn niet alleen een stuk aardiger, begripvoller etc maar ik kan ook gewoon mezelf zijn.
29-1-2011 7:32:59 richard @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjeYo
29-1-2011 7:33:13 richard @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjeDamn
29-1-2011 7:33:15 @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjerichard heb je wel geslapen man?
29-1-2011 7:33:19 richard @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjeStef vond me toch niet raar overkomen
?
29-1-2011 7:33:23 richard @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjeNee niet echt
29-1-2011 7:33:26 richard @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjeVoel me best kut
29-1-2011 7:33:41 @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjerichard nee hoor stef vind je echt niet raar
![]()
29-1-2011 7:33:48 richard @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjeMeent ze het dat ze me niet lelijk vindt?
29-1-2011 7:33:49 @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjerichard hoeso voel je kut dan?
29-1-2011 7:33:58 @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjerichard ja dat meent ze echt
29-1-2011 7:34:02 richard @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjeWeet niet, begin steeds meer te denken dat het aan mijn uiterlijk ligt
29-1-2011 7:34:11 @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjerichard nee is niet zo
29-1-2011 7:34:16 richard @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjeEcht niet?
29-1-2011 7:34:25 richard @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjeOk
29-1-2011 7:34:31 richard @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjeIk probeer het te geloven
![]()
29-1-2011 7:34:49 richard @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjeMaar het is lastig omdat ik er van overtuigd ben dat niemand me ziet staan vanwege uiterlijk maar ja
![]()
29-1-2011 7:34:56 richard @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjeIk probeer beter over te komen
29-1-2011 7:35:10 @ Breda 'Melvin.(L)Steffanie (F)28-12-2010(F) hou van me meisjerichard komt best goed
Het is kut dat je van jezelf weet dat je lelijk bent. Ik zal geen moeite doen om te compenserenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:12 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook vet ugly hoor, maar had altijd nog wel een klein beetje hoop dat ooit iemand me leuk zou vinden.. dus alser iemand tegenover me komt zitten dan ga ik altijd overcompenseren.. als je weet wat ik bedoel.. proberen niet zo boos te kijken, maar volgens mij ga ik dan alleen maar dommer en dommer kijken. zulke dingen.. my mind is killing me.
Toch wel grappig om te zien hoe egoïstisch mensen kunnen zijn. Dat ze het gesprek alleen aanknoopte voor haar eigen gewin, totdat ze beseft dat ze niets met je kan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef DuracellPower het volgende:
Mijn (ex)vriendin was naar de WC, komt er ook een leuke dame tegenover mij zitten die allemaal vragen begint te stellen, waar ik vandaan kwam enzo... Was grappig, tot mijn vriendin terug kwam... Dodelijke stilte van beide dames
Of het is anders gewoon heel ongemakkelijk voor haar? En accepteert ze het feit dat hij een vriendin heeft?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:32 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Toch wel grappig om te zien hoe egoïstisch mensen kunnen zijn. Dat ze het gesprek alleen aanknoopte voor haar eigen gewin, totdat ze beseft dat ze niets met je kan.
ze had er ook gewoon met zijn drieen een gezellig gesprek van kunnen maken natuurlijk, maar blijkbaar was ze dat stadium al gepasseerd en speelde het alleen nog maar om lust in haar hoofd. Maar goed zo zijn mensen nou eenmaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:59 schreef fervente het volgende:
[..]
Of het is anders gewoon heel ongemakkelijk voor haar? En accepteert ze het feit dat hij een vriendin heeft?
Maargoed verder doen mensen ook bijna altijd alles voor zichzelf, ja. Altruïsme bestaat niet.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Het enige verschil is dat ik nog niet echt geconfronteerd wordt met vrienden die allemaal een vriendin hebben, dat zal mijn voordeel zijn, maar verder? Ik herken me er aardig goed inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is kut dat je van jezelf weet dat je lelijk bent. Ik zal geen moeite doen om te compenserenZe heeft je waarschijnlijk toch al even bekeken en al lang (onbewust)haar mening gevormd.
Waarschijnlijk ben je dus niet knap en zie je er op zijn best gemiddeld uit. Je zult dus net als ik belachelijk veel moeite moeten doen ooit iemand te vinden die jou leuk genoeg vindt(als diegene wel bestaat)
Mijn instelling is een beetje veranderd sinds laatste week. Ik zit er niet meer zo mee. Het is gewoon nou eenmaal niet anders. Ik heb mijn vrienden en werk dus ik zou een gelukkig leven moeten kunnen leiden zelfs als ik lelijk ben.
Jammer dan als je je hele leven single gaat blijven ik compenseer dit wel met mijn hobby's.
Misschien voor jou ook een idee om er gewoon niet mee te zitten. Ik weet het dat het pijnlijk is als je je vrienden ziet die er goed uitzien en geen problemen hebben met het krijgen van vriendin of gebrek aan vrouwlijk aandacht... maar uiteindelijk kan je hier aan wennen.
Kijk als ik soms naar mijn vrienden toe ga zijn er vaak vrouwen bij. Dan zijn we met zijn vijven of zessen. Ik krijg nooit aandacht van de vrouwen en ze luisteren naar mij uit beleefdheid. En bovendien kunnen de stelletjes niet van elkaar afblijven. Heel confronterend allemaal en je gaat heel eenzaam en lelijk voelen. Maar ik beloof je dat je hier aan gaat wennen en dat je er uiteindelijk niet meer mee zit.
Hoe zijn jouw eisen als het aankomt op het uiterlijk van een vrouw?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is kut dat je van jezelf weet dat je lelijk bent. Ik zal geen moeite doen om te compenserenZe heeft je waarschijnlijk toch al even bekeken en al lang (onbewust)haar mening gevormd.
Waarschijnlijk ben je dus niet knap en zie je er op zijn best gemiddeld uit. Je zult dus net als ik belachelijk veel moeite moeten doen ooit iemand te vinden die jou leuk genoeg vindt(als diegene wel bestaat)
Mijn instelling is een beetje veranderd sinds laatste week. Ik zit er niet meer zo mee. Het is gewoon nou eenmaal niet anders. Ik heb mijn vrienden en werk dus ik zou een gelukkig leven moeten kunnen leiden zelfs als ik lelijk ben.
Jammer dan als je je hele leven single gaat blijven ik compenseer dit wel met mijn hobby's.
Misschien voor jou ook een idee om er gewoon niet mee te zitten. Ik weet het dat het pijnlijk is als je je vrienden ziet die er goed uitzien en geen problemen hebben met het krijgen van vriendin of gebrek aan vrouwlijk aandacht... maar uiteindelijk kan je hier aan wennen.
Kijk als ik soms naar mijn vrienden toe ga zijn er vaak vrouwen bij. Dan zijn we met zijn vijven of zessen. Ik krijg nooit aandacht van de vrouwen en ze luisteren naar mij uit beleefdheid. En bovendien kunnen de stelletjes niet van elkaar afblijven. Heel confronterend allemaal en je gaat heel eenzaam en lelijk voelen. Maar ik beloof je dat je hier aan gaat wennen en dat je er uiteindelijk niet meer mee zit.
Ik geloof niet dat ik me in de positie bevind om eisen te stellen aan het uiterlijk van een vrouwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zijn jouw eisen als het aankomt op het uiterlijk van een vrouw?
Tja, vroeger toen ik nog vrienden had had ik hier best wel last van, gewoon klote, speelt al sinds de 1ste klas. Nu ben ik dus helemaal vriendloos. Zit wel elke dag in het OV en als ik dan van die stelletjes zie dan is dat heeel deprimerend, heb een tijd gehad van "fuck it" niks van aantrekken maar dat hou je ook maar een paar dagen vol, iig ik dan... Naar bv Centerparcs etc ga ik ook al lang niet meer heen, ook teveel blije stelletjes en das gewoon tyfes deprimerend, vorige x het hele weekend maar op de bank gelegen met smoesje dat ik me niet lekker voeldequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hmm tja, heb dat zelf ook... bedoel als ik weet "als ik nog 1 stap zet dan word ik aangereden en ben ik morsdood" dan hoef ik echt niet lang na te denken hoor..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou ik het niet erg vinden als ik een dodelijk ongeluk zou krijgen, ik zoek ook vaak de gevaarlijke verkeerssituaties op.
Klopt maar als je het bijna elke dag meemaakt dan wen je er wel aan en als je uiteindelijk ver in de 20 bent dan zal je merken dat je er steeds minder mee gaat zitten alsof je hormonen veranderen. IK heb heb de hoop ook al opgegeven en dat voelt toch best goed. Ik voelde me zelfs vrolijk afgelopen donderdag. Ik begin mezelf wel wat meer te waarderen af en toe ondanks de afwijzingen van afgelopen tijd door de dames.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:10 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Tja, vroeger toen ik nog vrienden had had ik hier best wel last van, gewoon klote, speelt al sinds de 1ste klas. Nu ben ik dus helemaal vriendloos. Zit wel elke dag in het OV en als ik dan van die stelletjes zie dan is dat heeel deprimerend, heb een tijd gehad van "fuck it" niks van aantrekken maar dat hou je ook maar een paar dagen vol, iig ik dan... Naar bv Centerparcs etc ga ik ook al lang niet meer heen, ook teveel blije stelletjes en das gewoon tyfes deprimerend, vorige x het hele weekend maar op de bank gelegen met smoesje dat ik me niet lekker voelde
Ik heb juist het idee dat ik er steeds meer en meer mee ga zitten... ben nu 25 en begin het toch wel een beetje zat te worden hoor... op me 20ste had ik nog het gevoel "het is niet weird, komt wel goed".quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Klopt maar als je het bijna elke dag meemaakt dan wen je er wel aan en als je uiteindelijk ver in de 20 bent dan zal je merken dat je er steeds minder mee gaat zitten alsof je hormonen veranderen. IK heb heb de hoop ook al opgegeven en dat voelt toch best goed. Ik voelde me zelfs vrolijk afgelopen donderdag. Ik begin mezelf wel wat meer te waarderen af en toe ondanks de afwijzingen van afgelopen tijd door de dames.
Ja op mijn 25ste vond ik het ook het ergst, ontzettend veel gefantaseerd over zelfmoord en hoe het zo pijnloos mogelijk uit te voeren enz. Ik ga in elk geval geen zelfmoord plegen maar ik heb geaccepteerd dat ik een kut leven leid.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ik er steeds meer en meer mee ga zitten... ben nu 25 en begin het toch wel een beetje zat te worden hoor... op me 20ste had ik nog het gevoel "het is niet weird, komt wel goed".
Loop denk al 4+ jaren met die gedachtes rond, maja kan het niet maken tegenover me ouders, das ook de engiste reden... Tja, acceptatie is nu denk de enige optie maar dat doe je niet zomaar 1 2 3 en denk niet dat ik het ooit voor 100% kan accepteren.. maargoed, is ook beter dan hopeloos rond lopen zoeken en zo dus desprerate overkomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja op mijn 25ste vond ik het ook het ergst, ontzettend veel gefantaseerd over zelfmoord en hoe het zo pijnloos mogelijk uit te voeren enz. Ik ga in elk geval geen zelfmoord plegen maar ik heb geaccepteerd dat ik een kut leven leid.
Je kan het maar beter accepteren dat je waarschijnlijk je hele leven single gaat blijven omdat je je zelf anders alleen maar kapot maakt als je er mee blijft zitten.
Ja sorry ik houd erover op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:12 schreef PeuRac het volgende:
no-offence, maar zoek svp een ander topic op, want jullie verneuken een leuk topic wel extreem nu
Het probleem zit het echter in het feit dat het ongeveer met ieder topic gebeurt waar jij binnen komt.quote:
Tijd voor een date met Richard ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Richard_prf is wel een lekker ding,ik weet dat meer vrouwen dat vinden alleen zeurt ie er zo over dat t lijkt alsof hij naar complimenten vist. Niks om onzeker over te zijn jongen
Ot: ik haat flirten in t ov, of die mensen die zich ineens met je gesprek bemoeien. Just leave me allone
Awhh *knuffelt*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik word nooit geflirt in het OV :l
Snap niet hoe je zoiets begint ? " hey... wat gaan we snel he ?"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Awhh *knuffelt*
Ik heb gister nog geflirt met iemand die langs me kwam zitte =) Beetje gepraat over koetjes en kalfjes
NAAST. Iemand kwam NAAST je zitten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Awhh *knuffelt*
Ik heb gister nog geflirt met iemand die langs me kwam zitte =) Beetje gepraat over koetjes en kalfjes
DIt klopt dus totaal niet -.-, kan het ook niet uitleggen wat ik zie als ik in de spiegel kijk maar het gevoel is ondraaglijk en onmenselijk en hoe slechter ik me voel hoe meer vertekend het beeld is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Richard_prf is wel een lekker ding,ik weet dat meer vrouwen dat vinden alleen zeurt ie er zo over dat t lijkt alsof hij naar complimenten vist. Niks om onzeker over te zijn jongen
Ot: ik haat flirten in t ov, of die mensen die zich ineens met je gesprek bemoeien. Just leave me allone
kan je hier iets meer over vertellen? Hoe gaat dat dan?quote:OV ? Liever flirten in de file
http://bdd-info.nl/quote:Op zondag 6 februari 2011 11:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
DIt klopt dus totaal niet -.-, kan het ook niet uitleggen wat ik zie als ik in de spiegel kijk maar het gevoel is ondraaglijk en onmenselijk en hoe slechter ik me voel hoe meer vertekend het beeld is.
[..]
Gast open je eigen topic ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
DIt klopt dus totaal niet -.-, kan het ook niet uitleggen wat ik zie als ik in de spiegel kijk maar het gevoel is ondraaglijk en onmenselijk en hoe slechter ik me voel hoe meer vertekend het beeld is.
[..]
kan je hier iets meer over vertellen? Hoe gaat dat dan?
Wat denk jezelf?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:31 schreef richard_prf het volgende:
flirten in de file?
kan je hier iets meer over vertellen? Hoe gaat dat dan?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik word nooit geflirt in het OV :l
Dat heb ik ook inderdaad. Ik probeer wel eens wat anders te doen maar het eindigt toch altijd met luisteren naar de gesprekken om je heen en mensen kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef cinnamon_M het volgende:
Flirten, ja, maar ik ben tot nu toe nog altijd te laf geweest er iets mee te doen. Of meer: ik moet nog 45 minuten in deze trein, als het een vreselijk irritante kerel blijkt zit ik er nog 45 minuten aan vast. Of zo. Ik weet het niet. Denk dat ik inmiddels wel eerder mijn mond zou open trekken.
Ik zie het iig wel als iemand met me flirt. Maar ik heb dan ook de onhebbelijke neiging om mensen om me heen te gaan bestuderen. Moet vreselijk vervelend zijn voor die mensen, maar ik ben gewoon zo afgeleid door gesprekken en bewegingen van mensen dat lezen me niet lukt en ik vrijwel automatisch ga kijken
Er was ook eens zo een actie met een meereiskaartje bij een boek wat je dan kocht ofzo. Deed ik hetzelfdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
De grap is om er een spelletje van te maken. Soms stap ik gewoon de trein in met die bedoelingdan loop ik de trein door tot ik iemand zie die ik leuk vind en sta op haar af. Dan vraag ik haar of ik mee mag reizen op haar korting(skaart), omdat ik die van mij vergeten ben. Zorgt altijd voor een leuk gesprek
Was hij lelijk? of niet je type zeg maar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:38 schreef Cue_ het volgende:
gister werd er wel een beetje met mij geflirt.. Of tenminste dat probeerde hij
in de trein lachtte we even naar elkaar en toen zat ie wat te treuzelen bij t uitstappen (ik liep achter hem met mijn mobiel te spelen)
en in de bus ging hij expres wat weggooien zodat hij even naas me stond en ging ipv achterin, achter mij zitten.
Helaas vond ik hem niet leuk, dus ben nergens op in gegaan, anders was het wel een succes geworden
Dat deed een meisje een keer bij mij!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef richard_prf het volgende:
Toen ik nog 60 uur in de week werkte met 2 andere collega's waren we aan het einde van de avond altijd helemaal kapot. Nu is het zo dat een van die collega's altijd met de trein reisde. Toen hij na een avond hard werken in de trein zat kwam er een leuke dame naast hem zitten. Na een tijdje viel hij in slaap en je raad het al, hij viel in slaap op haar schouder. Toen zei ze iets van "hee wat doe je?" ... "oh huh... oh sorry " Vervolgens een heel gesprek aangeknoopt en heeft hij haar telefoonnummer gekregen.
beidequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Was hij lelijk? of niet je type zeg maar?
Je kon z'n gedrag al afleiden uit die paar minuten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
beide
of nou ja niet heel lelijk ofzo, maar paste qua gedrag en uiterlijk niet bij mij.
op een gegeven moment was hij aan t bellen en dat klonk zo uhm.. Hoe zal ik t zeggen.. Laag opgeleidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Je kon z'n gedrag al afleiden uit die paar minuten?
Vrienden onder elkaar kunnen heel direct zijn, ik neem tenminste aan dat hij een vriend belde. Volgens mij kan je daaruit niet echt afleiden hoe goed hij het doet met gesprekken met vrouwen. (dit denk ik tenminste, ben zelf een total failure)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
op een gegeven moment was hij aan t bellen en dat klonk zo uhm.. Hoe zal ik t zeggen.. Laag opgeleidik kon daar eigenlijk wel uit opmaken dat we geen diepe gesprekken zouden kunnen hebben
Je hoort z'n stem, z'n intonatie. Het is lastig om te beschrijven. Maar hoe iemand praat zegt wel iets over een persoon. En dit was gewoon een afknapperquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:26 schreef richard_prf het volgende:
Vrienden onder elkaar kunnen heel direct zijn, ik neem tenminste aan dat hij een vriend belde. Volgens mij kan je daaruit niet echt afleiden hoe goed hij het doet met gesprekken met vrouwen. (dit denk ik tenminste, ben zelf een total failure)
Geen probleemquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef Monco10 het volgende:
Als ik Cue zo lees zal ik nooit wat met haar krijgen, ze is te laag opgeleid voor mij.
Zo te horen is dat sowieso moeilijk, cue is veel te populair in t OVquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef Monco10 het volgende:
Als ik Cue zo lees zal ik nooit wat met haar krijgen, ze is te laag opgeleid voor mij.
Cue is wild en ontembaar en speelt graag hard to get.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zo te horen is dat sowieso moeilijk, cue is veel te populair in t OV
Verwacht maar niet dat het er ooit van gaat komen. Ik vermoed dat een groot gedeelte van de mannen niet interessant genoeg is tenzij je er heel goed uitziet. Ik zie genoeg lelijke gasten om me heen en ik kan me niet voorstellen dat die het ooit voor elkaar krijgen te flirten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef brainbird het volgende:
Als er nou iemand met mij zou flirten in de trein![]()
Maarja, nog niks
Dat is denk ik wel weer zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar komt nog eens bij dat een groot gedeelte misschien al bezet is
Met zo'n instelling pik je natuurlijk nooit iemand opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar komt nog eens bij dat een groot gedeelte misschien al bezet is
Dat is ook niet de bedoelingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met zo'n instelling pik je natuurlijk nooit iemand op
In het OV is dat sowieso moeilijk, de meeste mensen zitten niet te wachten op hele gesprekken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met zo'n instelling pik je natuurlijk nooit iemand op
En ze moeten er meestal snel weer uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In het OV is dat sowieso moeilijk, de meeste mensen zitten niet te wachten op hele gesprekken.
Velt best mee, ik heb vaak hele leuke gesprekken, je merkt namelijk al vrij snel aan de lichaamshouding of iemand er voor open staat of niet. Als niet, dan ga ik er meestal ook niet naast zitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In het OV is dat sowieso moeilijk, de meeste mensen zitten niet te wachten op hele gesprekken.
Ik heb áltijd een houding van spreek me aan lijkt het. Irritant.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Velt best mee, ik heb vaak hele leuke gesprekken, je merkt namelijk al vrij snel aan de lichaamshouding of iemand er voor open staat of niet. Als niet, dan ga ik er meestal ook niet naast zitten.
Kop telefoon op en uit het raam kijken dan, als een echte fokker.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik heb áltijd een houding van spreek me aan lijkt het. Irritant.
Zelfs dat zou niet helpen denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:13 schreef Silv het volgende:
[..]
Kop telefoon op en uit het raam kijken dan, als een echte fokker.
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Het ergste was nog wel dat hij zei "weet je waarom ik nooit korte broeken draag? .. ja nou, dan komt er iets onderuit"![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig kwam daarna de bus snel!
Dan had ik ook net gedaan alsof ik iemand aan het bellen was en dan gezegd 'hey, ik heb het niet helemaal verstaan, kan je je nummer nog even herhalen?'.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef neilpad het volgende:
Nog best lang in de trein gezeten zo, op een gegeven moment kreeg ik een smsje en was ik met mijn telefoon bezig en terwijl ik bezig ben hoor ik dat vrouwtje een telefoonnummer vertellen "aan haar vriendin" ... Maar kreeg het pas te laat in de gaten.
En dan komt PeuRac dus naast je zittenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik heb áltijd een houding van spreek me aan lijkt het. Irritant.
Nu dien je daar natuurlijk wat meer over te vertellen hequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:16 schreef DuracellPower het volgende:
Volgens mij had ik vandaag sjans in de trein!
Een collega van mij is bi en die heeft wat meegemaakt in de trein (en op t station).. of op straat, of waar dan ook. En dan bleken het vaak ook nog heteromannen te zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef gastwatdefok het volgende:
is nog best wel moeilijk om te flirten in het OV als je niet hetero bent![]()
en aangezien de meeste het niet durven toe te geven...
haha die is mooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een collega van mij is bi en die heeft wat meegemaakt in de trein (en op t station).. of op straat, of waar dan ook. En dan bleken het vaak ook nog heteromannen te zijn
Gerezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Shispeed het volgende:
ik heb pas 3x in mijn leven met het ov gerezen
Soms heb je dan zelfs dat die andere mensen doorkrijgen dat je naar ze zit te kijken via de weerspiegeling van het raam, en dan probeer je juist niet naar elkaar te kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dit is uitermate goed genederlandsquote:
Als je een soufflé bent welquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dit is uitermate goed genederlands
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef neilpad het volgende:
Paar jaar geleden zat ik in de trein van Enschede naar Eindhoven en ik verveelde me de pleuris. Ik zat in een redelijk kleine coupé en ik had me voorgenomen om met elke nieuwe reiziger een stare-down contest te doen. Op een gegeven moment kwamen er twee meisjes de coupé in en ik staar er eentje aan bij binnenkomst, ze gaat zitten en blijft me aankijken, ik blijf haar aankijken, dit gaat zo een tijd door tot dat ik gewoon verlies door weg te kijken ofzo. Vervolgens kan ik gewoon niet meer die kant opkijken want telkens maar weer zit ze me aan te kijken en ze heeft volgens mij de grootste lol met haar vriendin. Ik voel me aardig gekrenkt. Nog best lang in de trein gezeten zo, op een gegeven moment kreeg ik een smsje en was ik met mijn telefoon bezig en terwijl ik bezig ben hoor ik dat vrouwtje een telefoonnummer vertellen "aan haar vriendin" ... Maar kreeg het pas te laat in de gaten. Uiteindelijk moesten zij er eerder uit, ze gingen nog wel op een bankje zitten om me uit te zwaaien toen de trein weer verder ging
.
mmmmh Souffléquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je een soufflé bent wel
Het was heel vroeg in de ochtend voor mij, rond 6 uur... ik ga in de trein zitten met een krant en oordopjes in. Ik moet eerlijk zijn, ik ging expres naast haar zitten omdat ze een rokje met laarzen aanhad, en het haar goed stond. Toen ik ging zitten, hoorde ik meteen;"goedemorgen" van haar, dus ik groet haar terug en duik in mijn ochtendhumeur/krant. Ze neemt de moeite om de krant nar benden te duwen en te vragen of ik weet of er een AH to go op zuid is. Ik leg haar uit waar de AH zitquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu dien je daar natuurlijk wat meer over te vertellen he
Fail.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Het was heel vroeg in de ochtend voor mij, rond 6 uur... ik ga in de trein zitten met een krant en oordopjes in. Ik moet eerlijk zijn, ik ging expres naast haar zitten omdat ze een rokje met laarzen aanhad, en het haar goed stond. Toen ik ging zitten, hoorde ik meteen;"goedemorgen" van haar, dus ik groet haar terug en duik in mijn ochtendhumeur/krant. Ze neemt de moeite om de krant nar benden te duwen en te vragen of ik weet of er een AH to go op zuid is. Ik leg haar uit waar de AH ziten ga weer verder met mijn krant en muziek
Opnieuw spreekt ze mij daarna op dezelfde manier aan en vertelt mij dat ze een lunch moet regelen voor 30 personen en daarom boodschappen moet doen, en of ze bepaalde ingrediënten daar hebben, ik stap dan uit...
Jij vond haar interessant maar bent geen gesprek aan gegaan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Het was heel vroeg in de ochtend voor mij, rond 6 uur... ik ga in de trein zitten met een krant en oordopjes in. Ik moet eerlijk zijn, ik ging expres naast haar zitten omdat ze een rokje met laarzen aanhad, en het haar goed stond. Toen ik ging zitten, hoorde ik meteen;"goedemorgen" van haar, dus ik groet haar terug en duik in mijn ochtendhumeur/krant. Ze neemt de moeite om de krant nar benden te duwen en te vragen of ik weet of er een AH to go op zuid is. Ik leg haar uit waar de AH ziten ga weer verder met mijn krant en muziek
Opnieuw spreekt ze mij daarna op dezelfde manier aan en vertelt mij dat ze een lunch moet regelen voor 30 personen en daarom boodschappen moet doen, en of ze bepaalde ingrediënten daar hebben, ik stap dan uit...
- Het was 6 uur in de ochtendquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij vond haar interessant maar bent geen gesprek aan gegaan?Why not?!
Heb er weleens meisjes opgedaan die ik later heb geneukt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Stuurver het volgende:
Vaak heb ik wel eens oogcontact met iemand in de trein/bus maar aangezien ik nooit de eerste stap neem, leidt dat tot niet niets.
Had wel laatst een meisje dat heel erg aangeschoten was en naar de rook ruikte die alles van mij wou weten maar daar ben ik niet op ingegaan.
Heb je die dan geneukt in de living, de cooking of in de dancing?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Heb er weleens meisjes opgedaan die ik later heb geneukt.
WTF?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hij bleef me achtervolgen, naar mijn volgende trein, kwam vragen of ik wilde blowen en vervolgens vroeg hij of ik nog Maagd was. Ik vond dit niet zo fijn, hij bleek toch best wel br33zah te zijn. Het was midden op de dag.
Dat laatste is heel herkenbaar. Moest laatst naar Assendelft-Krommenie(Of vice versa, hehe) naar familie. Komt meisje op me af en heel gezellig gekletst.(Ze was wel HEEL enthousiast) Netjes doei gezegd en buiten denk ik, kut geen nummer, niks......:|quote:Op maandag 14 maart 2011 02:59 schreef Godshand het volgende:
Ja het OV
In mn onzekere puberjaren de halve rit van Leiden naar Zoetermeer in de bus naar een knap meisje glimlachen en ik kreeg een glimlach terug. Knalrode kop :S
Later wel paar keer meiden gesproken in de trein. Ik had eens dat ik dacht: leuk blond meisje, wat voor boek leest ze? Zo gedacht zo gevraagd en een heel gesprek volgde.
Op gegeven moment was ik er (Amsterdam CS) dus ik ga. Ik zeg "Doei, succes met je boek!". Zij:"Ja bedankt, veel plezier met je vrienden in Amsterdam!". Eenmaal buiten bedacht ik me: "Kut dr nummer vergeten te vragen! "
en dat gesprek eindigt dan op de Wallen bij Rooie Sientje omdat ik vind dat ze echt rood haar heeft terwijl hij denkt dat het een kleurspoeling is!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:16 schreef Alanisok het volgende:
Leuk om al die verhalen zo te lezen.
Ik heb zelf heel vaak op het station dat je dan zomaar met iemand gaat praten en vervolgens volgt er een heel gesprek.
Je inschattingsvermogen is kut.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat vond ik wel fijn en ik schatte hem wel hoogjes in qua niveau. Zijn sieraden vond ik wel verdacht, neigend tot br33zah. Maar toch.
achja, ik val heel vaak op mensen naast me in slaap.. mannen in pak liggen t lekkerst..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef Relmonder het volgende:
Ik val altijd in slaap in het OV,
laatst viel ik weer in slaap , met me oordoppen in. Na 20 minuten ofzo werd ik wakker lag ik half op het meisje langs mij, ik zei sorry enzo begon een aardig vreemd gesprek,
nadeel was dat ze een hele andere stop moest hebben.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
achja, ik val heel vaak op mensen naast me in slaap.. mannen in pak liggen t lekkerst..
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Ik flirt niet, maar meestal als er een lekkere chick tegenover me gaat zitten dan neem ik het er gewoon van en ga minutenlang schaamteloos staren naar haar tieten. Geweldige reacties krijg je dan
Noem eens wat voorbeelden?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Ik flirt niet, maar meestal als er een lekkere chick tegenover me gaat zitten dan neem ik het er gewoon van en ga minutenlang schaamteloos staren naar haar tieten. Geweldige reacties krijg je dan
een chagrijnige blikquote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef BruinBeertje het volgende:
hebbe jullie ook welles dat mensen van het zelfde geslacht héél entoushiast beginnen te praten?
Lekker sociaal ben jijquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Tegan het volgende:
Je moet echt niet met mij praten in het OV. Meestal wil ik gewoon vooral snel naar huis. Vaak doe ik ook gewoon alsof ik diegene niet hoor door mijn muziek ofzo als hij een gesprek probeert te beginnen. Vage bekenden zijn helemaal erg. Gaan ze de hele rit naast je zitten omdat ze je herkenden en moet je verplicht met ze praten terwijl je ze eigenlijk helemaal niet kent
. Waar moet je het in godsnaam over hebben?!
klopt, gelukkig zitten er op de opleiding ook nog genoeg, hoewel ik die nu ook wel gezien heb =p .. na een tijdje weet je wie er wel en niet meewerkt ^^quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef Jordony het volgende:
@nicoloco90
Haha ja inderdaad. Ik zit ook in Rotterdam maar heb een fiets dus dat is wel lekker:) Naar mooie/leuke dames gluren is gezond he. vooral blijven doen:p
Eens moet je bekende mensen toch hebben leren kennen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ik ben best sociaal, maar niet met mensen die ik niet ken.
Klopt. Het zijn altijd vrienden van huidige vrienden die ik leer kennen. Of nieuwe collega's. Want dan moet het welquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eens moet je bekende mensen toch hebben leren kennen?
Jij accepteert alleen introducees in je vriendenkring?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:18 schreef Tegan het volgende:
Klopt. Het zijn altijd vrienden van huidige vrienden die ik leer kennen. Of nieuwe collega's. Want dan moet het wel.
Met dat tweede stel je jezelf voor schut. Met een persoon in verzwakte toestand heb je er niets aan. Zodra ze nuchter wordt, ben je de klos.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Stuurver het volgende:
Had wel laatst een meisje dat heel erg aangeschoten was en naar de rook ruikte die alles van mij wou weten maar daar ben ik niet op ingegaan.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:35 schreef ScreamforyourCream het volgende:een glimlach (maar meestal zijn dit dan weer vrouwen in de 30-40 ofzo)
Als ik jou in de trein spot, spreek ik je toch aan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn altijd vrienden van huidige vrienden die ik leer kennen. Of nieuwe collega's. Want dan moet het wel.
Kan je hier ff kijken: http://www.treinreizigers.nl/quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef FvA het volgende:
Vandaag mijn droomvrouw (of meisje: rond de 25) tegengekomen in de trein richting Amsterdam. Ik durfde natuurlijk niet verder te gaan dan een keer lachen vlak voor het uitstappen...
edit: zou ze op fok zitten?![]()
Niet heel bewust, maar ja. Als ik op verjaardagen ben waar ik alleen de jarige ken ik ook gerust de hele avond in mijn eentje op de bank drankjes drinken en luisteren naar de rest. Of als iemand mij aanspreekt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:57 schreef Northside het volgende:
[..]
Jij accepteert alleen introducees in je vriendenkring?
Haha, succes met mij herkennenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als ik jou in de trein spot, spreek ik je toch aan.
Zal je leren!
geen gevuld Fobo, maar als je op Tegan lijkt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet heel bewust, maar ja. Als ik op verjaardagen ben waar ik alleen de jarige ken ik ook gerust de hele avond in mijn eentje op de bank drankjes drinken en luisteren naar de rest. Of als iemand mij aanspreekt.
[..]
Haha, succes met mij herkennen.
Of ik op mezelf lijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
geen gevuld Fobo, maar als je op Tegan lijkt?
Zie je, je kan het wel!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:49 schreef Tegan het volgende:
Shit, ik ben nu trouwens aan het praten met iemand die ik niet ken.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je hier ff kijken: http://www.treinreizigers.nl/
quote:
Levert dat nog wat op?quote:
En dan uit zijn raam hangend: "MAAAG IIK JE NUMMEEER, PRAAT WAT MAKKELIJKEEER!"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |