eng he als mensen tegen je pratenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Stuurver het volgende:
die alles van mij wou weten maar daar ben ik niet op ingegaan.
Was wel veel meer dan datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eng he als mensen tegen je praten
Als het langer is dan 2-3 seconden naar mijn ervaring welquote:
Hangt van de situatie af. Lichaamstaal is een goede manier om aandacht te trekken aan iemand. Je kan interesse tonen zonder iets te vertellen.quote:
40 minuten en dan je kans voorbij laten gaan? Niet zo best. Niet dat ik zo'n baas ben die direct met der gaat lullen, maar je mist nu wel een kansquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef DennisDeBengel het volgende:
Toevallig dit topic, gistermiddag nog 40 minuten lang oogcontact gehad met een meisje dat schuin tegenover me zat in de trein. Niet bij hetzelfde 4zits gedeelte maar eentje verder. Paar keer glimlachen naar elkaar en ik vond haar echt leuk, hartslag ging op het laatst zelfs wat omhoog![]()
Bij het eindstation verwachtte ik eigenlijk dat zij me wel achterna zou lopen naar de uitgang, dus ik stap uit maar ze was nergens te bekennen. Meteen naar binnen gekeken waar we ongeveer zaten maar het leek wel alsof ze ineens verdwenen was. Achteraf wel spijt dat ik niet gewoon naar haar toe ben gegaan![]()
PS; het was van Utrecht naar Rotterdam, wie weet komt ze hier ook wel
Het was best druk, alle stoelen waren zo'n beetje bezet. Als het rustig was had ik het denk ik wel gedaan. Nu dacht ik, ik spreek haar wel aan als we uitstappen, maar dat is er nooit meer van gekomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef kadeautje het volgende:
[..]
40 minuten en dan je kans voorbij laten gaan? Niet zo best. Niet dat ik zo'n baas ben die direct met der gaat lullen, maar je mist nu wel een kansWas er trouwens niet zo site speciaal voor dit soort situaties?
Dit alles was op de terugweg van Rotterdam. Toen ik daar heenging.. en ik liep de trap van het station af.. hoorde ik de hele tijd "naar links, naar links"quote:
Nou nou nou, casanova hoor. Be proud of itquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef Friek_ het volgende:
Wel eens geflirt met wat dames. Laatste keer was toen ik rond middernacht in de trein naar huis toe zat. Groepje aangeschoten dames kwam in dezelfde wagon zitten en plempten zich naast me neer. Direct werd er al gevraagd wat ik aan het lezen was, en aangezien dat een wat filosofisch werkje was kon je de reacties wel raden.
De dame die voor me zat begon plots allemaal vragen te stellen met als doel me een beetje te irriteren volgens mij, maar om mezelf niet te laten kennen ging ik er enorm enthousiast op in en vragen terug stellen. Uiteindelijk mondde dat uit in heel geinig gesprek waarbij ze naast me kwam zitten en allemaal muziek met me ging luisteren. Op het perron vriendelijk gedag gezegd en weer gegaan.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit alles was op de terugweg van Rotterdam. Toen ik daar heenging.. en ik liep de trap van het station af.. hoorde ik de hele tijd "naar links, naar links"
Ik kijk achterom, zie een conducteur en dat hij het tegen mij had
Ik van "uhm ja uhm waarom? Ik weet niet eens waar ik heen moet, wordt zo opgehaald"
Vervolgens zei hij iets in de trant dat hij mij wel een mooi/leuk meisje vond en of ik een vriend had.
Hij eindigde met "mocht ik je nog eens tegenkomen dan ga ik je zoenen!"![]()
ik "daar hou ik je aan!"
En liep weg
Waarheidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik probeer het weleens maar het lukt eigenlijk nooit. Probleem is dat 95% van de mensen bij voorbaat al geirriteerd is omdat ze net uit hun werk komen, naar school moeten, hun overstap gemist hebben enz. enz.
Moeilijk doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:54 schreef HLV_Siempre het volgende:
Toen ik nog een OV kaart had werd ik altijd benaderd door gewillige studentes die met gratis mee wilden reizen omdat ze hun eigen OV vergeten waren.
Machtsgeil als ik ben hield ik de boot altijd af.
Lekker puh.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
Over de trein in Antwerpen gesproken. Toen ik van Antwerpen naar Roosendaal ging. Een jongen zat in een vierzits voor mij, maar toen hij een keer naar de wc ging keken we elkaar aan. Vond hem wel interessant hij mij blijkbaar wel. Want even later ging hij in de vierzits naast mij zitten. Ik alleen als bange gup durfde niks te zeggen en hij blijkbaar ook niet (of vond dat hij wel genoeg moeite had gedaan). Vervolgens stonden we samen te wachten tot de deuren open gingen, weer geen contact.. en we liepen een tijdje samen over het perron.. weer geen contact.
Jah echt hopeloosVoorgenomen dat als zoiets weer gebeurd ik gewoon mijn mond opentrek
Er loopt elke dag genoeg moois rond op Utrecht Centraal hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:57 schreef De_Rikster het volgende:
OV is voor paupers, het materiaal dat je daar dus tegen zou komen mocht je het wel gebruiken is dus per definitie niet interessant...
Was jij dat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
Over de trein in Antwerpen gesproken. Toen ik van Antwerpen naar Roosendaal ging. Een jongen zat in een vierzits voor mij, maar toen hij een keer naar de wc ging keken we elkaar aan. Vond hem wel interessant hij mij blijkbaar wel. Want even later ging hij in de vierzits naast mij zitten. Ik alleen als bange gup durfde niks te zeggen en hij blijkbaar ook niet (of vond dat hij wel genoeg moeite had gedaan). Vervolgens stonden we samen te wachten tot de deuren open gingen, weer geen contact.. en we liepen een tijdje samen over het perron.. weer geen contact.
Jah echt hopeloosVoorgenomen dat als zoiets weer gebeurd ik gewoon mijn mond opentrek
Jij vind jezelf ook lelijk, toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:30 schreef Kevin24 het volgende:
zit nu al 3+ jaar, 5 dagen in de week, 3 uur per dag in het OV. (half uur bus, half uur trein en half uur tram) en heb welleens geprobeerd te flirten, nooit reactie terug gehadalsof ik poep op me voorhoofd had. En ben niet echt kieskeurig ofzo (niet denken dat ik alleen ga voor creme de la creme).
Dus nu maar 3 kwart jaar ofzo dat hele flirten opgegeven, toch nutteloos, lees nu dus liever een boekie (The Wheel of Time <3). is minder deprimerend.
tot het tegendeel is bewezenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij vind jezelf ook lelijk, toch?
Ja, of:quote:
Wat je in dat topic ook al beaamde trouwens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[knip]
Het beste advies dat er voor deze mensen is, is: fake it til you make it. Als je geen zelfvertrouwen hebt, en jezelf lelijk vindt, doe dan alsof. De rest komt vanzelf.
Je moet wel keilekker zijn. Of die conducteur superwanhopig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit alles was op de terugweg van Rotterdam. Toen ik daar heenging.. en ik liep de trap van het station af.. hoorde ik de hele tijd "naar links, naar links"
Ik kijk achterom, zie een conducteur en dat hij het tegen mij had
Ik van "uhm ja uhm waarom? Ik weet niet eens waar ik heen moet, wordt zo opgehaald"
Vervolgens zei hij iets in de trant dat hij mij wel een mooi/leuk meisje vond en of ik een vriend had.
Hij eindigde met "mocht ik je nog eens tegenkomen dan ga ik je zoenen!"![]()
ik "daar hou ik je aan!"
En liep weg
yap im trying maja, zo makkelijk is dat nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja, of:
[..]
Wat je in dat topic ook al beaamde trouwens.
Aah dus omdat jij het niet doet mag niemand klagen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:53 schreef Silenus het volgende:
vooral op FOK topics te lezen van gasten die klagen dat niemand met ze wil flirten in de trein. Terwijl ik dat ook niet doe en er wel allemaal lekkere wijven om me heen zitten.
Ik bedoel dus omdat ik zelf ook niet echt 'flirt'. Ik ben meer een kroegflirter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:57 schreef Kevin24 het volgende:
Aah dus omdat jij het niet doet mag niemand klagen...Ben jij koning OV flirt ?
Kleine schreeuwende kinderen zijn echt reteirritant in het OV idd. Verder merk ik dat heel veel mensen in de bus en trein zich afsluiten voor contact door naar buiten te staren en/of muziek te luisteren, wat ik op zich wel jammer vind. Vaak genoeg met onbekenden die wel interesse hadden in sociaal contact een gesprek aangeknoopt in bus of trein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef Northside het volgende:
Ik heb mijn 'death stare' voor het OV. Niemand die bij mij in de buurt komt zitten als ik die aanzet. Ook handig om kinderen aan het huilen te maken als die te dichtbij komen trouwens.
Je had toch ooit zo'n compleet geflopte actie, dat je een soort broche ofzo op kon spelden zodat mensen zouden weten dat je in bent voor een gesprek?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:04 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kleine schreeuwende kinderen zijn echt reteirritant in het OV idd. Verder merk ik dat heel veel mensen in de bus en trein zich afsluiten voor contact door naar buiten te staren en/of muziek te luisteren, wat ik op zich wel jammer vind. Vaak genoeg met onbekenden die wel interesse hadden in sociaal contact een gesprek aangeknoopt in bus of trein.
Sneaky, deze man.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar meestal kijk ik wel wat om me heen in de trein. Niets zo leuk als mensen kijkenVaak ook via de spiegeling van het raam zodat het niet opvalt
Asje - wat tipsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Stuurver het volgende:
Is het jullie wel eens overkomen?
Vaak heb ik wel eens oogcontact met iemand in de trein/bus maar aangezien ik nooit de eerste stap neem, leidt dat tot niet niets.
Dat hebben ze vaak echt wel door hoor.. is ook best kansloosquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vaak ook via de spiegeling van het raam zodat het niet opvalt
snipâhquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je had toch ooit zo'n compleet geflopte actie, dat je een soort broche ofzo op kon spelden zodat mensen zouden weten dat je in bent voor een gesprek?
Maar meestal kijk ik wel wat om me heen in de trein. Niets zo leuk als mensen kijkenVaak ook via de spiegeling van het raam zodat het niet opvalt
Hoezo kansloos? 't Is niet dat ik iemand de hele rit via het raam strak aan ga zitten kijken. Ik kijk gewoon om me heen, en soms kijk ik naar iemand via een reflectie. En soms kijken ze ook terug via die reflectie. Dan heb je ff een seconde oogcontact ofzo en kijk je weer weg...quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat hebben ze vaak echt wel door hoor.. is ook best kansloos
Dat klopt wel inderdaad, mensen zijn heel afstandelijk en een ander mens is per definitie 'eng en onbetrouwbaar'. Individualistische maatschappij, tsja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef garriej het volgende:
als ik in het OV zit heb ik nooit het gevoel dat mensen zin hebben in een gesprek ze zien er altijd erg afgesloten uit; ik doe dan ook nooit iets in het Ov. misschien toch iets vaker doen
Als ik ik mijn vrije tijd/ op vakantie met het OV reis, vind ik dat ook wel leuk. Beetje ouwehoeren, verschillende mensen/culturen leren kennen. Tijdens verplicht werk/studie gereis ben ik daar niet zo voor in. Het is meestal veel te vroeg/te druk/te vertraagd etc om daarvoor in de stemming te zijn.... Het feit dat je dagelijks dezelfde trip maakt speelt daar ook wel een rol in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat klopt wel inderdaad, mensen zijn heel afstandelijk en een ander mens is per definitie 'eng en onbetrouwbaar'. Individualistische maatschappij, tsja.
Pas als er iets ergs gebeurt (grote vertragingen of wanneer je als haringen opgepropt in de trein staat) wordt het pas écht gezellig en gaat iedereen met elkaar ouwehoeren. Vind ik altijd wel leuk.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
Haha, ook een beetje creepy als je aangestaard wordt via de spiegeling van een raam. Heb ook wel eens zulke figuren, op de een of andere manier voel ik me dan niet zo op m'n gemak.
Sorry nog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
Haha, ook een beetje creepy als je aangestaard wordt via de spiegeling van een raam. Heb ook wel eens zulke figuren, op de een of andere manier voel ik me dan niet zo op m'n gemak.
Idd ik ookquote:
Dit herken ik wel een beetje trouwens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef Northside het volgende:
Ik heb mijn 'death stare' voor het OV. Niemand die bij mij in de buurt komt zitten als ik die aanzet. Ook handig om kinderen aan het huilen te maken als die te dichtbij komen trouwens.
En op een manier is dat ook herkenbaar. In andere landen is het sowieso leuk om even te ouwehoeren met de lokale bevolking.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Op vakantie vind ik het inderdaad ook altijd leuk om een beetje rond te ouwehoeren.
Jah inderdaad, zoiets verbroederd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pas als er iets ergs gebeurt (grote vertragingen of wanneer je als haringen opgepropt in de trein staat) wordt het pas écht gezellig en gaat iedereen met elkaar ouwehoeren. Vind ik altijd wel leuk.
Alleen jammer dat er zoiets moet gebeuren voordat mensen met elkaar gaan praten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
Nerds zijn hartstikke cool!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik probeer het weleens maar het lukt eigenlijk nooit. Probleem is dat 95% van de mensen bij voorbaat al geirriteerd is omdat ze net uit hun werk komen, naar school moeten, hun overstap gemist hebben enz. enz.
-edit-
Ohja én ik ben een ontzettende nerd. Dat helpt natuurlijk ook niet mee
Ik ben geen nerd,quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Nerds zijn hartstikke cool!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Nerds zijn hartstikke cool!
Tenenkrommend juist. Mensen die met elkaar gesprekjes aan gaan knopen van "altijd hetzelfde met die NS" of "nou dat is nog niks want laatst moest ik met de trein en toen en toen". Maar heb dan inderdaad ook wel eens leuke gesprekken gevoerd, met mensen die minder wanhopig op zoek waren naar contact.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er zoiets moet gebeuren voordat mensen met elkaar gaan praten.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd,Tegenhanger van cool = heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
antw op je vraag: ja misschien wel...![]()
Dat is zo vet irritant he.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je had toch ooit zo'n compleet geflopte actie, dat je een soort broche ofzo op kon spelden zodat mensen zouden weten dat je in bent voor een gesprek?
Ik ga juist zitten naast mensen zoals jij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef Northside het volgende:
kijk hij snapt het!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:05 schreef Socios het volgende:
Kom regelmatig met leuke meiden in contact in de trein. Ik heb ook een heel goed tactiek om die kans te verhogen. Ik stap laat in de trein zodat ik zelf kan bepalen naast (of in de buurt van) welke mooie meid ik plaatsneem.
Dan ben jij waarschijnlijk een van die mensen waar ik heel zenuwachtig van word...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:06 schreef Lithia het volgende:
Ik ga juist zitten naast mensen zoals jij.
Dit dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Tegenwoordig veel minder interessant, 9 van de 10 meiden heeft dr kop in dr blackberry begraven, die zien niets meer van de omgeving oid.
En jij denkt dat de meiden je niet doorhebben als je, de complete coupe uitcheckend, een plekje komt zoeken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:05 schreef Socios het volgende:
Kom regelmatig met leuke meiden in contact in de trein. Ik heb ook een heel goed tactiek om die kans te verhogen. Ik stap laat in de trein zodat ik zelf kan bepalen naast (of in de buurt van) welke mooie meid ik plaatsneem.
Ten eerste: iedereen doet dat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef elplato het volgende:
[..]
En jij denkt dat de meiden je niet doorhebben als je, de complete coupe uitcheckend, een plekje komt zoeken?
Dat heb ik ook wel eens gedaan..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef JohnSpek het volgende:
Lijkt me wel eens lollig om naast iemand te gaan zitten terwijl de hele trein leeg is, daarna gewoon voor je uit staren. Denk dat de persoon waar je naast gaat zitten zich behoorlijk ongemakkelijk voelt![]()
ik heb nog nooit met het ov gereesdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Shispeed het volgende:
ik heb pas 3x in mijn leven met het ov gerezen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef JohnSpek het volgende:
Lijkt me wel eens lollig om naast iemand te gaan zitten terwijl de hele trein leeg is, daarna gewoon voor je uit staren. Denk dat de persoon waar je naast gaat zitten zich behoorlijk ongemakkelijk voelt![]()
Ja, mijn humor is soms een beetje raar.
niet cool... echt niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef JohnSpek het volgende:
Ik zeg er dan wat van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef JohnSpek het volgende:
Veeg me opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zou in plaats van naar haar te staren en negeren, zou ik mijn wijsvinger dicht bij haar oog houden en de hele tijd zeggen "Ik raak je niet aan, ik raak je niet aan.."![]()
Nog een actie in het kader van slechte humor.
Doe dan gelijk een vissenkom.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zou in plaats van naar haar te staren en negeren, zou ik mijn wijsvinger dicht bij haar oog houden en de hele tijd zeggen "Ik raak je niet aan, ik raak je niet aan.."![]()
Nog een actie in het kader van slechte humor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |