abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92189809
Is het jullie wel eens overkomen?

Vaak heb ik wel eens oogcontact met iemand in de trein/bus maar aangezien ik nooit de eerste stap neem, leidt dat tot niet niets.

Had wel laatst een meisje dat heel erg aangeschoten was en naar de rook ruikte die alles van mij wou weten maar daar ben ik niet op ingegaan.
pi_92189992
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Stuurver het volgende:
die alles van mij wou weten maar daar ben ik niet op ingegaan.
eng he als mensen tegen je praten
pi_92190192
Oogcontact is flirten?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:22:25 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92190327
Wel meer dan eens.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_92190446
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef Salatrel het volgende:

[..]

eng he als mensen tegen je praten
Was wel veel meer dan dat :P

quote:
11s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef Roi het volgende:
Oogcontact is flirten?
Als het langer is dan 2-3 seconden naar mijn ervaring wel
pi_92190696
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef Roi het volgende:
Oogcontact is flirten?
Hangt van de situatie af. Lichaamstaal is een goede manier om aandacht te trekken aan iemand. Je kan interesse tonen zonder iets te vertellen.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_92191307
Ik probeer het weleens maar het lukt eigenlijk nooit. Probleem is dat 95% van de mensen bij voorbaat al geirriteerd is omdat ze net uit hun werk komen, naar school moeten, hun overstap gemist hebben enz. enz.

-edit-
Ohja én ik ben een ontzettende nerd. Dat helpt natuurlijk ook niet mee :7
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:38:57 #8
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92191398
Deel je belemmeringen hier Chicks die dammen verkiezen boven schaken, is omgedoopt tot pua topic.
pi_92197652
Nee, ik heb gewoon een auto.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:18:06 #10
318871 fervente
Nee jij bent leuk
pi_92198374
Hm, heb wel eens oogcontact gehad met een zeer sexy jongeman... Maar inderdaad er gebeurd verder toch niks.
Hij was echt leuk, :9
-----------------------------------------------------------
Good night, good night! Parting is such sweet sorrow,
that I shall say good night till it be tomorrow
------------------------------------------------------------
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:25:00 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92198869
Had ooit eens dat een jongen langsliep (op zoek naar een plek) hij keek, ik keek terug, glimlachte.. en hij liep verder.
Daar baalde ik wel even van ;(

Komt ie ineens terug door de (schuif)deur :o Zegt ie "hier is het volgens mij veel gezelliger!"
ik iets van "hihihi ja dat denk ik ook hihi" :@

Ging naast me zitten, met wel het gangpad ertussen. En uiteindelijk raakte we toch in gesprek. En toen kwam ie maar op de vierzits erbij zitten. Uiteindelijk zelfs gezoend in de trein :D
Bleek ie later een vriendin te hebben :') (al was het voor mij toch maar eenmalig)
pi_92199333
Toevallig dit topic, gistermiddag nog 40 minuten lang oogcontact gehad met een meisje dat schuin tegenover me zat in de trein. Niet bij hetzelfde 4zits gedeelte maar eentje verder. Paar keer glimlachen naar elkaar en ik vond haar echt leuk, hartslag ging op het laatst zelfs wat omhoog :P

Bij het eindstation verwachtte ik eigenlijk dat zij me wel achterna zou lopen naar de uitgang, dus ik stap uit maar ze was nergens te bekennen. Meteen naar binnen gekeken waar we ongeveer zaten maar het leek wel alsof ze ineens verdwenen was. Achteraf wel spijt dat ik niet gewoon naar haar toe ben gegaan -O-

PS; het was van Utrecht naar Rotterdam, wie weet komt ze hier ook wel O-)
pi_92200152
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef DennisDeBengel het volgende:
Toevallig dit topic, gistermiddag nog 40 minuten lang oogcontact gehad met een meisje dat schuin tegenover me zat in de trein. Niet bij hetzelfde 4zits gedeelte maar eentje verder. Paar keer glimlachen naar elkaar en ik vond haar echt leuk, hartslag ging op het laatst zelfs wat omhoog :P

Bij het eindstation verwachtte ik eigenlijk dat zij me wel achterna zou lopen naar de uitgang, dus ik stap uit maar ze was nergens te bekennen. Meteen naar binnen gekeken waar we ongeveer zaten maar het leek wel alsof ze ineens verdwenen was. Achteraf wel spijt dat ik niet gewoon naar haar toe ben gegaan -O-

PS; het was van Utrecht naar Rotterdam, wie weet komt ze hier ook wel O-)
40 minuten en dan je kans voorbij laten gaan? Niet zo best. Niet dat ik zo'n baas ben die direct met der gaat lullen, maar je mist nu wel een kans :P Was er trouwens niet zo site speciaal voor dit soort situaties?
pi_92200282
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef Cue_ het volgende:

"hihihi ja dat denk ik ook hihi" :@

*)

Leuk verhaal trouwens :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:45:54 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92200341
Ik wil ik het soms wel proberen. Maar het kan niet want ik ben zo scheel als de tering. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_92200379
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef kadeautje het volgende:

[..]

40 minuten en dan je kans voorbij laten gaan? Niet zo best. Niet dat ik zo'n baas ben die direct met der gaat lullen, maar je mist nu wel een kans :P Was er trouwens niet zo site speciaal voor dit soort situaties?
Het was best druk, alle stoelen waren zo'n beetje bezet. Als het rustig was had ik het denk ik wel gedaan. Nu dacht ik, ik spreek haar wel aan als we uitstappen, maar dat is er nooit meer van gekomen :P

http://treinflirt.nl/

Kun je een berichtje neerzetten, maar dat vind ik dan meteen weer zo wanhopig klinken _O-
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:50:26 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92200656
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef kadeautje het volgende:
*)

Leuk verhaal trouwens :)
Dit alles was op de terugweg van Rotterdam. Toen ik daar heenging.. en ik liep de trap van het station af.. hoorde ik de hele tijd "naar links, naar links"
Ik kijk achterom, zie een conducteur en dat hij het tegen mij had :o
Ik van "uhm ja uhm waarom? Ik weet niet eens waar ik heen moet, wordt zo opgehaald" :')
Vervolgens zei hij iets in de trant dat hij mij wel een mooi/leuk meisje vond en of ik een vriend had.
Hij eindigde met "mocht ik je nog eens tegenkomen dan ga ik je zoenen!" 8-)
ik "daar hou ik je aan! :@ "
En liep weg :+
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:57:34 #18
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_92204654
ik heb pas 3x in mijn leven met het ov gerezen :')
pi_92205010
Ooh dat vind ik ook wel leuk, soms even oogcontact maken met mensen. Ook als ik in de trein stap, dan zit ik al snel te kijken bij wat voor mensen ik ga zitten :P
pi_92205860
Wel eens geflirt met wat dames. Laatste keer was toen ik rond middernacht in de trein naar huis toe zat. Groepje aangeschoten dames kwam in dezelfde wagon zitten en plempten zich naast me neer. Direct werd er al gevraagd wat ik aan het lezen was, en aangezien dat een wat filosofisch werkje was kon je de reacties wel raden.

De dame die voor me zat begon plots allemaal vragen te stellen met als doel me een beetje te irriteren volgens mij, maar om mezelf niet te laten kennen ging ik er enorm enthousiast op in en vragen terug stellen. Uiteindelijk mondde dat uit in heel geinig gesprek waarbij ze naast me kwam zitten en allemaal muziek met me ging luisteren. Op het perron vriendelijk gedag gezegd en weer gegaan.
pi_92206273
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef Friek_ het volgende:
Wel eens geflirt met wat dames. Laatste keer was toen ik rond middernacht in de trein naar huis toe zat. Groepje aangeschoten dames kwam in dezelfde wagon zitten en plempten zich naast me neer. Direct werd er al gevraagd wat ik aan het lezen was, en aangezien dat een wat filosofisch werkje was kon je de reacties wel raden.

De dame die voor me zat begon plots allemaal vragen te stellen met als doel me een beetje te irriteren volgens mij, maar om mezelf niet te laten kennen ging ik er enorm enthousiast op in en vragen terug stellen. Uiteindelijk mondde dat uit in heel geinig gesprek waarbij ze naast me kwam zitten en allemaal muziek met me ging luisteren. Op het perron vriendelijk gedag gezegd en weer gegaan.
Nou nou nou, casanova hoor. Be proud of it ^O^
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit alles was op de terugweg van Rotterdam. Toen ik daar heenging.. en ik liep de trap van het station af.. hoorde ik de hele tijd "naar links, naar links"
Ik van "uhm ja uhm waarom? Ik weet niet eens waar ik heen moet, wordt zo opgehaald" :')
Vervolgens zei hij iets in de trant dat hij mij wel een mooi/leuk meisje vond en of ik een vriend had.
:') :') :') :')
pi_92206307
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik probeer het weleens maar het lukt eigenlijk nooit. Probleem is dat 95% van de mensen bij voorbaat al geirriteerd is omdat ze net uit hun werk komen, naar school moeten, hun overstap gemist hebben enz. enz.

Waarheid :P
pi_92206852
Een keer gehad in de trein in België, onderweg naar Antwerpen om vanaf daar de trein naar Nederland te nemen. Ik zat in een vierzits tegenover een meisje en er was wel wat oogcontact en geglimlach. Uiteindelijk raakten we om een of andere reden aan de praat over mobiele netwerken ( :') ), maar dat maakte het bruggetje naar telefoonnummers uitwisselen wel makkelijk. Later nog een drankje gedaan in Antwerpen toen ik weer in België was, maar daarna nooit meer iets van gehoord. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 2 februari 2011 @ 07:54:47 #24
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92209582
Toen ik nog een OV kaart had werd ik altijd benaderd door gewillige studentes die met gratis mee wilden reizen omdat ze hun eigen OV vergeten waren.

Machtsgeil als ik ben hield ik de boot altijd af.

Lekker puh.
J. <3
pi_92209613
OV is voor paupers, het materiaal dat je daar dus tegen zou komen mocht je het wel gebruiken is dus per definitie niet interessant...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_92209731
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 07:54 schreef HLV_Siempre het volgende:
Toen ik nog een OV kaart had werd ik altijd benaderd door gewillige studentes die met gratis mee wilden reizen omdat ze hun eigen OV vergeten waren.

Machtsgeil als ik ben hield ik de boot altijd af.

Lekker puh.
Moeilijk doen.
  woensdag 2 februari 2011 @ 08:51:25 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92210295
Over de trein in Antwerpen gesproken. Toen ik van Antwerpen naar Roosendaal ging. Een jongen zat in een vierzits voor mij, maar toen hij een keer naar de wc ging keken we elkaar aan. Vond hem wel interessant hij mij blijkbaar wel. Want even later ging hij in de vierzits naast mij zitten. Ik alleen als bange gup durfde niks te zeggen en hij blijkbaar ook niet (of vond dat hij wel genoeg moeite had gedaan). Vervolgens stonden we samen te wachten tot de deuren open gingen, weer geen contact.. en we liepen een tijdje samen over het perron.. weer geen contact.
Jah echt hopeloos :') Voorgenomen dat als zoiets weer gebeurd ik gewoon mijn mond opentrek ^O^
  woensdag 2 februari 2011 @ 08:54:05 #28
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92210345
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 08:12 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Moeilijk doen.
Gebrek aan durf eerder.
  woensdag 2 februari 2011 @ 08:54:54 #29
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92210362
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
Over de trein in Antwerpen gesproken. Toen ik van Antwerpen naar Roosendaal ging. Een jongen zat in een vierzits voor mij, maar toen hij een keer naar de wc ging keken we elkaar aan. Vond hem wel interessant hij mij blijkbaar wel. Want even later ging hij in de vierzits naast mij zitten. Ik alleen als bange gup durfde niks te zeggen en hij blijkbaar ook niet (of vond dat hij wel genoeg moeite had gedaan). Vervolgens stonden we samen te wachten tot de deuren open gingen, weer geen contact.. en we liepen een tijdje samen over het perron.. weer geen contact.
Jah echt hopeloos :') Voorgenomen dat als zoiets weer gebeurd ik gewoon mijn mond opentrek ^O^
:') _O-
pi_92210961
zit nu al 3+ jaar, 5 dagen in de week, 3 uur per dag in het OV. (half uur bus, half uur trein en half uur tram) en heb welleens geprobeerd te flirten, nooit reactie terug gehad :'( alsof ik poep op me voorhoofd had. En ben niet echt kieskeurig ofzo (niet denken dat ik alleen ga voor creme de la creme).

Dus nu maar 3 kwart jaar ofzo dat hele flirten opgegeven, toch nutteloos, lees nu dus liever een boekie (The Wheel of Time <3). is minder deprimerend.
pi_92211861
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 07:57 schreef De_Rikster het volgende:
OV is voor paupers, het materiaal dat je daar dus tegen zou komen mocht je het wel gebruiken is dus per definitie niet interessant...
Er loopt elke dag genoeg moois rond op Utrecht Centraal hoor :P
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:15:52 #32
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_92212026
Zelden, als ik niet doe alsof ik slaap (of slaap :P) heb ik een redelijk kwade gezichtsuitdrukking (deels omdat ik gewoon zo'n kop heb, deels omdat ik met rust gelaten wil worden) dus dat is niet erg verleidelijk...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_92212595
Ik sliep altijd of keek een filmpje in de trein (ja dat krijg je als je 1.5 uur van werk woont).

Nooit iemand ontmoet die er aantrekkelijk genoeg uit zag om een gesprek mee aan te knopen
pi_92213280
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
Was jij dat? :o
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:21:34 #35
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_92214212
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:30 schreef Kevin24 het volgende:
zit nu al 3+ jaar, 5 dagen in de week, 3 uur per dag in het OV. (half uur bus, half uur trein en half uur tram) en heb welleens geprobeerd te flirten, nooit reactie terug gehad :'( alsof ik poep op me voorhoofd had. En ben niet echt kieskeurig ofzo (niet denken dat ik alleen ga voor creme de la creme).

Dus nu maar 3 kwart jaar ofzo dat hele flirten opgegeven, toch nutteloos, lees nu dus liever een boekie (The Wheel of Time <3). is minder deprimerend.
Jij vind jezelf ook lelijk, toch?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_92215705
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Jij vind jezelf ook lelijk, toch?
tot het tegendeel is bewezen ;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:10:47 #37
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_92215990
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:03 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

tot het tegendeel is bewezen ;)
Ja, of:

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[knip]
Het beste advies dat er voor deze mensen is, is: fake it til you make it. Als je geen zelfvertrouwen hebt, en jezelf lelijk vindt, doe dan alsof. De rest komt vanzelf.
Wat je in dat topic ook al beaamde trouwens.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_92217251
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je moet wel keilekker zijn. Of die conducteur superwanhopig. 8)7
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:53:21 #39
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92217776
Met de komst van de iPhone is mijn geflirt wel tot het nulpunt gedaald. Ik zit de godganse tijd in de trein met dat ding te kloten, vooral op FOK topics te lezen van gasten die klagen dat niemand met ze wil flirten in de trein. Terwijl ik dat ook niet doe en er wel allemaal lekkere wijven om me heen zitten. :')

Rare wereld. Wel vaak leuk oogcontact in een trein maar doe er nooit wat mee, je moet gewoon vaak de gedachte/fantasie ook de gedachte/fantasie laten. Werkelijkheid valt toch altijd tegen. :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_92217818
Ik zat een keer in de bus, toen die plotseling hard remde. Een meisje dat in het gangpad stond viel daardoor precies bij mij op schoot.
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:57:20 #41
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92217956
Dat overkomt mij alleen met kreupele oma's.
pi_92217957
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Ja, of:

[..]

Wat je in dat topic ook al beaamde trouwens.
yap im trying maja, zo makkelijk is dat niet :)

quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:53 schreef Silenus het volgende:
vooral op FOK topics te lezen van gasten die klagen dat niemand met ze wil flirten in de trein. Terwijl ik dat ook niet doe en er wel allemaal lekkere wijven om me heen zitten. :')
Aah dus omdat jij het niet doet mag niemand klagen... :') Ben jij koning OV flirt ?
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:58:39 #43
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92218014
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:57 schreef Kevin24 het volgende:
Aah dus omdat jij het niet doet mag niemand klagen... :') Ben jij koning OV flirt ?
Ik bedoel dus omdat ik zelf ook niet echt 'flirt'. Ik ben meer een kroegflirter.
pi_92218142
Ik heb mijn 'death stare' voor het OV. Niemand die bij mij in de buurt komt zitten als ik die aanzet. Ook handig om kinderen aan het huilen te maken als die te dichtbij komen trouwens.
Ja, ik generaliseer.
pi_92218249
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef Northside het volgende:
Ik heb mijn 'death stare' voor het OV. Niemand die bij mij in de buurt komt zitten als ik die aanzet. Ook handig om kinderen aan het huilen te maken als die te dichtbij komen trouwens.
Kleine schreeuwende kinderen zijn echt reteirritant in het OV idd. Verder merk ik dat heel veel mensen in de bus en trein zich afsluiten voor contact door naar buiten te staren en/of muziek te luisteren, wat ik op zich wel jammer vind. Vaak genoeg met onbekenden die wel interesse hadden in sociaal contact een gesprek aangeknoopt in bus of trein.
pi_92218705
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:04 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Kleine schreeuwende kinderen zijn echt reteirritant in het OV idd. Verder merk ik dat heel veel mensen in de bus en trein zich afsluiten voor contact door naar buiten te staren en/of muziek te luisteren, wat ik op zich wel jammer vind. Vaak genoeg met onbekenden die wel interesse hadden in sociaal contact een gesprek aangeknoopt in bus of trein.
Je had toch ooit zo'n compleet geflopte actie, dat je een soort broche ofzo op kon spelden zodat mensen zouden weten dat je in bent voor een gesprek? :D

Maar meestal kijk ik wel wat om me heen in de trein. Niets zo leuk als mensen kijken :P Vaak ook via de spiegeling van het raam zodat het niet opvalt :7
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:18:02 #47
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92218743
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar meestal kijk ik wel wat om me heen in de trein. Niets zo leuk als mensen kijken :P Vaak ook via de spiegeling van het raam zodat het niet opvalt :7
Sneaky, deze man.
pi_92218815
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Stuurver het volgende:
Is het jullie wel eens overkomen?

Vaak heb ik wel eens oogcontact met iemand in de trein/bus maar aangezien ik nooit de eerste stap neem, leidt dat tot niet niets.
Asje - wat tips :P

http://www.videojug.com/f(...)he-train-bus-or-tube

;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:21:02 #49
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92218843
Haha, ook een beetje creepy als je aangestaard wordt via de spiegeling van een raam. Heb ook wel eens zulke figuren, op de een of andere manier voel ik me dan niet zo op m'n gemak.
pi_92218866
quote:

[..]
Vaak ook via de spiegeling van het raam zodat het niet opvalt :7
Dat hebben ze vaak echt wel door hoor.. is ook best kansloos :')
Why stay small, if you can grow big..
pi_92218999
quote:

[..]

Je had toch ooit zo'n compleet geflopte actie, dat je een soort broche ofzo op kon spelden zodat mensen zouden weten dat je in bent voor een gesprek? :D

snipâh ;)
Descending into the abyss.
pi_92219330
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Dat hebben ze vaak echt wel door hoor.. is ook best kansloos :')
Hoezo kansloos? 't Is niet dat ik iemand de hele rit via het raam strak aan ga zitten kijken. Ik kijk gewoon om me heen, en soms kijk ik naar iemand via een reflectie. En soms kijken ze ook terug via die reflectie. Dan heb je ff een seconde oogcontact ofzo en kijk je weer weg...

Ik kan me trouwens wel een keer herinneren dat ik schuin tegenover een jongen zat die in zo'n groepje van 4 stoelen zat bij 2 meisjes die bij het raam zaten. Die zag je de hele tijd droog voor zich uit staren, maar iedere 2 minuten ofzo keek hij eerst naar het meisje schuin voor hem of die niet naar hem keek, dan naar het meisje naast hem of die ook niet naar hem keek, en dan in haar decolleté :') Ik moest echt mijn lachen inhouden toen ik dat patroon ontdekte :')
Maar als ik de hele rit altijd stijf naar buiten zou staren, had ik deze geweldige anekdote natuurlijk nooit met jullie kunnen delen. :7.
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:36:44 #53
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_92219496
als ik in het OV zit heb ik nooit het gevoel dat mensen zin hebben in een gesprek ze zien er altijd erg afgesloten uit; ik doe dan ook nooit iets in het Ov. misschien toch iets vaker doen :)
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:39:16 #54
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92219622
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef garriej het volgende:
als ik in het OV zit heb ik nooit het gevoel dat mensen zin hebben in een gesprek ze zien er altijd erg afgesloten uit; ik doe dan ook nooit iets in het Ov. misschien toch iets vaker doen :)
Dat klopt wel inderdaad, mensen zijn heel afstandelijk en een ander mens is per definitie 'eng en onbetrouwbaar'. Individualistische maatschappij, tsja.

Pas als er iets ergs gebeurt (grote vertragingen of wanneer je als haringen opgepropt in de trein staat) wordt het pas écht gezellig en gaat iedereen met elkaar ouwehoeren. Vind ik altijd wel leuk. :D
pi_92219938
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat klopt wel inderdaad, mensen zijn heel afstandelijk en een ander mens is per definitie 'eng en onbetrouwbaar'. Individualistische maatschappij, tsja.

Pas als er iets ergs gebeurt (grote vertragingen of wanneer je als haringen opgepropt in de trein staat) wordt het pas écht gezellig en gaat iedereen met elkaar ouwehoeren. Vind ik altijd wel leuk. :D
Als ik ik mijn vrije tijd/ op vakantie met het OV reis, vind ik dat ook wel leuk. Beetje ouwehoeren, verschillende mensen/culturen leren kennen. Tijdens verplicht werk/studie gereis ben ik daar niet zo voor in. Het is meestal veel te vroeg/te druk/te vertraagd etc om daarvoor in de stemming te zijn.... Het feit dat je dagelijks dezelfde trip maakt speelt daar ook wel een rol in.
pi_92220777
Als je voor werk/studie een vast reisritme hebt zit de halve coupé altijd vol met dezelfde mensen inderdaad. Kan handig zijn als daar degene bij zit die je vorige keer niet aan hebt gesproken, maar het is toch vooral dat iedereen met z'n boek/laptop/ipad/telefoon bezig is ja.

Op vakantie vind ik het inderdaad ook altijd leuk om een beetje rond te ouwehoeren. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:22:22 #57
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92221822
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
Haha, ook een beetje creepy als je aangestaard wordt via de spiegeling van een raam. Heb ook wel eens zulke figuren, op de een of andere manier voel ik me dan niet zo op m'n gemak.
_O-
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:38:45 #58
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92226208
Ik kom nooit leuke meisjes tegen in het OV. :') Alleen maar chagrijnige forensen. }:|
  woensdag 2 februari 2011 @ 16:02:13 #59
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_92227744
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
Sorry nog.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_92228628
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee, ik heb gewoon een auto.
Idd ik ook :) Mja in de zomer ga ik wel weer met het OV. Is zien of ik dan weer lekker erop los kan flirten >:)
pi_92228867
quote:
Dit herken ik wel een beetje trouwens.
pi_92229029
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Op vakantie vind ik het inderdaad ook altijd leuk om een beetje rond te ouwehoeren. :)
En op een manier is dat ook herkenbaar. In andere landen is het sowieso leuk om even te ouwehoeren met de lokale bevolking. :)
pi_92231957
Dit topic is waardeloos zonder inbreng van socios.
pi_92237227
Oogcontact? Als ik doorheb dat iemand naar me kijkt in de trein en ik kijk terug kijken ze altijd gelijk weg...
pi_92238689
quote:

[..]

Jah inderdaad, zoiets verbroederd.
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:29:34 #66
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92238748
quote:
Alleen jammer dat er zoiets moet gebeuren voordat mensen met elkaar gaan praten.
pi_92245209
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:

-edit-
Ohja én ik ben een ontzettende nerd. Dat helpt natuurlijk ook niet mee :7
Nerds zijn hartstikke cool!
pi_92246882
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik ben geen nerd,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92248906
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

O+ Neuken?
pi_92266891
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Alleen jammer dat er zoiets moet gebeuren voordat mensen met elkaar gaan praten.
Tenenkrommend juist. Mensen die met elkaar gesprekjes aan gaan knopen van "altijd hetzelfde met die NS" of "nou dat is nog niks want laatst moest ik met de trein en toen en toen". Maar heb dan inderdaad ook wel eens leuke gesprekken gevoerd, met mensen die minder wanhopig op zoek waren naar contact.

Laatst ook een duidelijke treinflirt gehad. Zat een beetje rond te kijken in en uit de trein toen ik in de gaten kreeg dat een meisje in de 4zits naast me vaker naar me keek. Meermalig oogcontact werd glimlachen, je kent het wel. Was redelijk druk in de trein, andere reizigers tussen haar en mij in dus was de situatie niet echt naar om geprek aan te knopen. Iedereen moest uitstappen en ik wil haar aan gaan spreken, maar het bleek dat in de 4zits achter me een bekende van haar zat waarmee ze dus meteen in gesprek raakt. Ze kreeg een aardig rood hoofd, dat was wel grappig. Maar op zich ook wel jammer, ze zag er wel leuk uit.
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:13:13 #71
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_92267583
gister in de bus zat achterin en een dame zat tegenover mij de hele tijd naar me kijken, ik zo lief als dat ik ben glimlach een beetje naar dr en zei glimlacht terug; maar wat gebeurt er nou stapt er 2 haltes later een vriendin van me in die begint een gesprek met me te voeren, ik praat uiteraard gezellig mee maar de dame van de mooie glimlach keek de rest van de rit uit het raam :(
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
pi_92267692
Tegenwoordig veel minder interessant, 9 van de 10 meiden heeft dr kop in dr blackberry begraven, die zien niets meer van de omgeving oid.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_92271890
quote:
6s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:06 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

O+ Neuken?
Eerst trouwen ^)
pi_92271955
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef danny130 het volgende:

[..]

Ik ben geen nerd,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenhanger van cool = heet :9

antw op je vraag: ja misschien wel... :X
pi_92272142
Kom regelmatig met leuke meiden in contact in de trein. Ik heb ook een heel goed tactiek om die kans te verhogen. Ik stap laat in de trein zodat ik zelf kan bepalen naast (of in de buurt van) welke mooie meid ik plaatsneem.
pi_92272149
quote:

[..]

Dat is zo vet irritant he. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92272217
quote:
Ik ga juist zitten naast mensen zoals jij. :D
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
  donderdag 3 februari 2011 @ 14:38:41 #78
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_92273846
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:05 schreef Socios het volgende:
Kom regelmatig met leuke meiden in contact in de trein. Ik heb ook een heel goed tactiek om die kans te verhogen. Ik stap laat in de trein zodat ik zelf kan bepalen naast (of in de buurt van) welke mooie meid ik plaatsneem.
kijk hij snapt het!
pi_92273850
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:06 schreef Lithia het volgende:
Ik ga juist zitten naast mensen zoals jij. :D
Dan ben jij waarschijnlijk een van die mensen waar ik heel zenuwachtig van word... :(
Ja, ik generaliseer.
pi_92275751
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Tegenwoordig veel minder interessant, 9 van de 10 meiden heeft dr kop in dr blackberry begraven, die zien niets meer van de omgeving oid.
Dit dus.
pi_92275753
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:59 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Eerst trouwen ^)
Volgende week zaterdag wat te doen?
pi_92275807
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:05 schreef Socios het volgende:
En jij denkt dat de meiden je niet doorhebben als je, de complete coupe uitcheckend, een plekje komt zoeken? :')
pi_92276040
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef elplato het volgende:

[..]

En jij denkt dat de meiden je niet doorhebben als je, de complete coupe uitcheckend, een plekje komt zoeken? :')
Ten eerste: iedereen doet dat.
Ten tweede: Wat maakt het uit? Dat je bij dame x in de buurt gaat zitten is dan gewoon de eerste flirt.
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:28:04 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_92276077
Ik heb voor werk jarenlang iedere dag met OV heen en weer gereisd. Idd was het wel de sport om zo vaak mogelijk tegenover leuke meisjes te gaan zitten. ;)

Een keer heb ik er een date geregeld. Een meisje met een grote bril en hele mooie ogen waar ik maar niet met mijn ogen vanaf kon blijven. Dat werd een gesprek en later telefoonnummers uitgewisseld.

Was nog een mooie tijd al duurde het maar drie weken.
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:44:14 #85
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92276864
Ts is getint/buitenlands?

Doe het dan vooral NIET op het station
pi_92289121
Lijkt me wel eens lollig om naast iemand te gaan zitten terwijl de hele trein leeg is, daarna gewoon voor je uit staren. Denk dat de persoon waar je naast gaat zitten zich behoorlijk ongemakkelijk voelt :+

Ja, mijn humor is soms een beetje raar.
pi_92289285
Ja, wel eens meegemaakt, en heb ook wel eens actie ondernomen en daar is ook wel eens iets uitgekomen.

Een tijdje terug, toen er zulke extreme vertragingen waren vanwege wat sneeuw, heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens in het OV contact gelegd met een meisje. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:53:52 #88
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_92289426
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef JohnSpek het volgende:
Lijkt me wel eens lollig om naast iemand te gaan zitten terwijl de hele trein leeg is, daarna gewoon voor je uit staren. Denk dat de persoon waar je naast gaat zitten zich behoorlijk ongemakkelijk voelt :+
Dat heb ik ook wel eens gedaan.. :P
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_92289654
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Shispeed het volgende:
ik heb pas 3x in mijn leven met het ov gerezen :')
ik heb nog nooit met het ov gereesd
pi_92290600
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef JohnSpek het volgende:

:D
pi_92293638
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef JohnSpek het volgende:

niet cool... echt niet.
pi_92294398
Nee, nog nooit. Volgens mij schrik ik mensen af of zo.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:11:29 #93
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_92301524
Ik reis elke dag tussen Utrecht en Zoetermeer ( Zoetermeer :') ) en er zitten inderdaad vaak genoeg leuke dames in de trein. Een beetje oogcontact wil soms nog wel lukken maar meer dan dat ook niet. Maar ach, ik heb 8 jaar een goede relatie dus zo is het ook wel voldoende :P
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_92301562
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens gedaan.. :P
Ik zeg er dan wat van. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92303924
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef JohnSpek het volgende:

Ik zou in plaats van naar haar te staren en negeren, zou ik mijn wijsvinger dicht bij haar oog houden en de hele tijd zeggen "Ik raak je niet aan, ik raak je niet aan.." :')

Nog een actie in het kader van slechte humor. ;)
pi_92304961
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ik zou in plaats van naar haar te staren en negeren, zou ik mijn wijsvinger dicht bij haar oog houden en de hele tijd zeggen "Ik raak je niet aan, ik raak je niet aan.." :')

Veeg me op
pi_92305471
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Doe dan gelijk een vissenkom.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 00:35:43 #98
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_92305618
Ik ga nooit met het ov maar in het vliegtuig komt het regelmatig voor. ^O^
pi_92305780
Ik zat ergens deze herfst op een zaterdagochtend in de trein. Een paar rijen verder, schuin tegenover mij zat een zeer smakelijke jongeman. Terwijl hij mij recht in mijn ogen keek werd zijn glimlach steeds breder en breder en mijn hoofd steeds meer " :@". Ik werd echt ge-eye-fucked en ik vond het nog prima ook.

Toen de trein aankwam op mijn bestemming ben ik moeilijk snel de trein uitgerend, want ik had geen ballen om hem aan te spreken. Nu zou ik zo'n kans echt niet meer laten liggen.
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
pi_92305813
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 00:32 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Doe dan gelijk een vissenkom.
Laat ik aan Hansie over. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties