snipâhquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je had toch ooit zo'n compleet geflopte actie, dat je een soort broche ofzo op kon spelden zodat mensen zouden weten dat je in bent voor een gesprek?
Maar meestal kijk ik wel wat om me heen in de trein. Niets zo leuk als mensen kijkenVaak ook via de spiegeling van het raam zodat het niet opvalt
Hoezo kansloos? 't Is niet dat ik iemand de hele rit via het raam strak aan ga zitten kijken. Ik kijk gewoon om me heen, en soms kijk ik naar iemand via een reflectie. En soms kijken ze ook terug via die reflectie. Dan heb je ff een seconde oogcontact ofzo en kijk je weer weg...quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat hebben ze vaak echt wel door hoor.. is ook best kansloos
Dat klopt wel inderdaad, mensen zijn heel afstandelijk en een ander mens is per definitie 'eng en onbetrouwbaar'. Individualistische maatschappij, tsja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef garriej het volgende:
als ik in het OV zit heb ik nooit het gevoel dat mensen zin hebben in een gesprek ze zien er altijd erg afgesloten uit; ik doe dan ook nooit iets in het Ov. misschien toch iets vaker doen
Als ik ik mijn vrije tijd/ op vakantie met het OV reis, vind ik dat ook wel leuk. Beetje ouwehoeren, verschillende mensen/culturen leren kennen. Tijdens verplicht werk/studie gereis ben ik daar niet zo voor in. Het is meestal veel te vroeg/te druk/te vertraagd etc om daarvoor in de stemming te zijn.... Het feit dat je dagelijks dezelfde trip maakt speelt daar ook wel een rol in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat klopt wel inderdaad, mensen zijn heel afstandelijk en een ander mens is per definitie 'eng en onbetrouwbaar'. Individualistische maatschappij, tsja.
Pas als er iets ergs gebeurt (grote vertragingen of wanneer je als haringen opgepropt in de trein staat) wordt het pas écht gezellig en gaat iedereen met elkaar ouwehoeren. Vind ik altijd wel leuk.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
Haha, ook een beetje creepy als je aangestaard wordt via de spiegeling van een raam. Heb ook wel eens zulke figuren, op de een of andere manier voel ik me dan niet zo op m'n gemak.
Sorry nog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
Haha, ook een beetje creepy als je aangestaard wordt via de spiegeling van een raam. Heb ook wel eens zulke figuren, op de een of andere manier voel ik me dan niet zo op m'n gemak.
Idd ik ookquote:
Dit herken ik wel een beetje trouwens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef Northside het volgende:
Ik heb mijn 'death stare' voor het OV. Niemand die bij mij in de buurt komt zitten als ik die aanzet. Ook handig om kinderen aan het huilen te maken als die te dichtbij komen trouwens.
En op een manier is dat ook herkenbaar. In andere landen is het sowieso leuk om even te ouwehoeren met de lokale bevolking.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Op vakantie vind ik het inderdaad ook altijd leuk om een beetje rond te ouwehoeren.
Jah inderdaad, zoiets verbroederd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pas als er iets ergs gebeurt (grote vertragingen of wanneer je als haringen opgepropt in de trein staat) wordt het pas écht gezellig en gaat iedereen met elkaar ouwehoeren. Vind ik altijd wel leuk.
Alleen jammer dat er zoiets moet gebeuren voordat mensen met elkaar gaan praten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
Nerds zijn hartstikke cool!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik probeer het weleens maar het lukt eigenlijk nooit. Probleem is dat 95% van de mensen bij voorbaat al geirriteerd is omdat ze net uit hun werk komen, naar school moeten, hun overstap gemist hebben enz. enz.
-edit-
Ohja én ik ben een ontzettende nerd. Dat helpt natuurlijk ook niet mee
Ik ben geen nerd,quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Nerds zijn hartstikke cool!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Nerds zijn hartstikke cool!
Tenenkrommend juist. Mensen die met elkaar gesprekjes aan gaan knopen van "altijd hetzelfde met die NS" of "nou dat is nog niks want laatst moest ik met de trein en toen en toen". Maar heb dan inderdaad ook wel eens leuke gesprekken gevoerd, met mensen die minder wanhopig op zoek waren naar contact.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er zoiets moet gebeuren voordat mensen met elkaar gaan praten.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd,Tegenhanger van cool = heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
antw op je vraag: ja misschien wel...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |