Hoe zijn jouw eisen als het aankomt op het uiterlijk van een vrouw?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is kut dat je van jezelf weet dat je lelijk bent. Ik zal geen moeite doen om te compenserenZe heeft je waarschijnlijk toch al even bekeken en al lang (onbewust)haar mening gevormd.
Waarschijnlijk ben je dus niet knap en zie je er op zijn best gemiddeld uit. Je zult dus net als ik belachelijk veel moeite moeten doen ooit iemand te vinden die jou leuk genoeg vindt(als diegene wel bestaat)
Mijn instelling is een beetje veranderd sinds laatste week. Ik zit er niet meer zo mee. Het is gewoon nou eenmaal niet anders. Ik heb mijn vrienden en werk dus ik zou een gelukkig leven moeten kunnen leiden zelfs als ik lelijk ben.
Jammer dan als je je hele leven single gaat blijven ik compenseer dit wel met mijn hobby's.
Misschien voor jou ook een idee om er gewoon niet mee te zitten. Ik weet het dat het pijnlijk is als je je vrienden ziet die er goed uitzien en geen problemen hebben met het krijgen van vriendin of gebrek aan vrouwlijk aandacht... maar uiteindelijk kan je hier aan wennen.
Kijk als ik soms naar mijn vrienden toe ga zijn er vaak vrouwen bij. Dan zijn we met zijn vijven of zessen. Ik krijg nooit aandacht van de vrouwen en ze luisteren naar mij uit beleefdheid. En bovendien kunnen de stelletjes niet van elkaar afblijven. Heel confronterend allemaal en je gaat heel eenzaam en lelijk voelen. Maar ik beloof je dat je hier aan gaat wennen en dat je er uiteindelijk niet meer mee zit.
Ik geloof niet dat ik me in de positie bevind om eisen te stellen aan het uiterlijk van een vrouwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zijn jouw eisen als het aankomt op het uiterlijk van een vrouw?
Tja, vroeger toen ik nog vrienden had had ik hier best wel last van, gewoon klote, speelt al sinds de 1ste klas. Nu ben ik dus helemaal vriendloos. Zit wel elke dag in het OV en als ik dan van die stelletjes zie dan is dat heeel deprimerend, heb een tijd gehad van "fuck it" niks van aantrekken maar dat hou je ook maar een paar dagen vol, iig ik dan... Naar bv Centerparcs etc ga ik ook al lang niet meer heen, ook teveel blije stelletjes en das gewoon tyfes deprimerend, vorige x het hele weekend maar op de bank gelegen met smoesje dat ik me niet lekker voeldequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Misschien voor jou ook een idee om er gewoon niet mee te zitten. Ik weet het dat het pijnlijk is als je je vrienden ziet die er goed uitzien en geen problemen hebben met het krijgen van vriendin of gebrek aan vrouwlijk aandacht... maar uiteindelijk kan je hier aan wennen.
Hmm tja, heb dat zelf ook... bedoel als ik weet "als ik nog 1 stap zet dan word ik aangereden en ben ik morsdood" dan hoef ik echt niet lang na te denken hoor..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou ik het niet erg vinden als ik een dodelijk ongeluk zou krijgen, ik zoek ook vaak de gevaarlijke verkeerssituaties op.
Klopt maar als je het bijna elke dag meemaakt dan wen je er wel aan en als je uiteindelijk ver in de 20 bent dan zal je merken dat je er steeds minder mee gaat zitten alsof je hormonen veranderen. IK heb heb de hoop ook al opgegeven en dat voelt toch best goed. Ik voelde me zelfs vrolijk afgelopen donderdag. Ik begin mezelf wel wat meer te waarderen af en toe ondanks de afwijzingen van afgelopen tijd door de dames.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:10 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Tja, vroeger toen ik nog vrienden had had ik hier best wel last van, gewoon klote, speelt al sinds de 1ste klas. Nu ben ik dus helemaal vriendloos. Zit wel elke dag in het OV en als ik dan van die stelletjes zie dan is dat heeel deprimerend, heb een tijd gehad van "fuck it" niks van aantrekken maar dat hou je ook maar een paar dagen vol, iig ik dan... Naar bv Centerparcs etc ga ik ook al lang niet meer heen, ook teveel blije stelletjes en das gewoon tyfes deprimerend, vorige x het hele weekend maar op de bank gelegen met smoesje dat ik me niet lekker voelde
Ik heb juist het idee dat ik er steeds meer en meer mee ga zitten... ben nu 25 en begin het toch wel een beetje zat te worden hoor... op me 20ste had ik nog het gevoel "het is niet weird, komt wel goed".quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Klopt maar als je het bijna elke dag meemaakt dan wen je er wel aan en als je uiteindelijk ver in de 20 bent dan zal je merken dat je er steeds minder mee gaat zitten alsof je hormonen veranderen. IK heb heb de hoop ook al opgegeven en dat voelt toch best goed. Ik voelde me zelfs vrolijk afgelopen donderdag. Ik begin mezelf wel wat meer te waarderen af en toe ondanks de afwijzingen van afgelopen tijd door de dames.
Ja op mijn 25ste vond ik het ook het ergst, ontzettend veel gefantaseerd over zelfmoord en hoe het zo pijnloos mogelijk uit te voeren enz. Ik ga in elk geval geen zelfmoord plegen maar ik heb geaccepteerd dat ik een kut leven leid.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ik er steeds meer en meer mee ga zitten... ben nu 25 en begin het toch wel een beetje zat te worden hoor... op me 20ste had ik nog het gevoel "het is niet weird, komt wel goed".
Loop denk al 4+ jaren met die gedachtes rond, maja kan het niet maken tegenover me ouders, das ook de engiste reden... Tja, acceptatie is nu denk de enige optie maar dat doe je niet zomaar 1 2 3 en denk niet dat ik het ooit voor 100% kan accepteren.. maargoed, is ook beter dan hopeloos rond lopen zoeken en zo dus desprerate overkomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja op mijn 25ste vond ik het ook het ergst, ontzettend veel gefantaseerd over zelfmoord en hoe het zo pijnloos mogelijk uit te voeren enz. Ik ga in elk geval geen zelfmoord plegen maar ik heb geaccepteerd dat ik een kut leven leid.
Je kan het maar beter accepteren dat je waarschijnlijk je hele leven single gaat blijven omdat je je zelf anders alleen maar kapot maakt als je er mee blijft zitten.
Ja sorry ik houd erover op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:12 schreef PeuRac het volgende:
no-offence, maar zoek svp een ander topic op, want jullie verneuken een leuk topic wel extreem nu
Het probleem zit het echter in het feit dat het ongeveer met ieder topic gebeurt waar jij binnen komt.quote:
Tijd voor een date met Richard ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Richard_prf is wel een lekker ding,ik weet dat meer vrouwen dat vinden alleen zeurt ie er zo over dat t lijkt alsof hij naar complimenten vist. Niks om onzeker over te zijn jongen
Ot: ik haat flirten in t ov, of die mensen die zich ineens met je gesprek bemoeien. Just leave me allone
Awhh *knuffelt*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik word nooit geflirt in het OV :l
Snap niet hoe je zoiets begint ? " hey... wat gaan we snel he ?"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Awhh *knuffelt*
Ik heb gister nog geflirt met iemand die langs me kwam zitte =) Beetje gepraat over koetjes en kalfjes
NAAST. Iemand kwam NAAST je zitten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Awhh *knuffelt*
Ik heb gister nog geflirt met iemand die langs me kwam zitte =) Beetje gepraat over koetjes en kalfjes
DIt klopt dus totaal niet -.-, kan het ook niet uitleggen wat ik zie als ik in de spiegel kijk maar het gevoel is ondraaglijk en onmenselijk en hoe slechter ik me voel hoe meer vertekend het beeld is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Richard_prf is wel een lekker ding,ik weet dat meer vrouwen dat vinden alleen zeurt ie er zo over dat t lijkt alsof hij naar complimenten vist. Niks om onzeker over te zijn jongen
Ot: ik haat flirten in t ov, of die mensen die zich ineens met je gesprek bemoeien. Just leave me allone
kan je hier iets meer over vertellen? Hoe gaat dat dan?quote:OV ? Liever flirten in de file
http://bdd-info.nl/quote:Op zondag 6 februari 2011 11:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
DIt klopt dus totaal niet -.-, kan het ook niet uitleggen wat ik zie als ik in de spiegel kijk maar het gevoel is ondraaglijk en onmenselijk en hoe slechter ik me voel hoe meer vertekend het beeld is.
[..]
Gast open je eigen topic ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
DIt klopt dus totaal niet -.-, kan het ook niet uitleggen wat ik zie als ik in de spiegel kijk maar het gevoel is ondraaglijk en onmenselijk en hoe slechter ik me voel hoe meer vertekend het beeld is.
[..]
kan je hier iets meer over vertellen? Hoe gaat dat dan?
Wat denk jezelf?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:31 schreef richard_prf het volgende:
flirten in de file?
kan je hier iets meer over vertellen? Hoe gaat dat dan?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik word nooit geflirt in het OV :l
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |