abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92336389
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Het is kut dat je van jezelf weet dat je lelijk bent. Ik zal geen moeite doen om te compenseren :P Ze heeft je waarschijnlijk toch al even bekeken en al lang (onbewust)haar mening gevormd.
Waarschijnlijk ben je dus niet knap en zie je er op zijn best gemiddeld uit. Je zult dus net als ik belachelijk veel moeite moeten doen ooit iemand te vinden die jou leuk genoeg vindt :P (als diegene wel bestaat)

Mijn instelling is een beetje veranderd sinds laatste week. Ik zit er niet meer zo mee. Het is gewoon nou eenmaal niet anders. Ik heb mijn vrienden en werk dus ik zou een gelukkig leven moeten kunnen leiden zelfs als ik lelijk ben.
Jammer dan als je je hele leven single gaat blijven ik compenseer dit wel met mijn hobby's.

Misschien voor jou ook een idee om er gewoon niet mee te zitten. Ik weet het dat het pijnlijk is als je je vrienden ziet die er goed uitzien en geen problemen hebben met het krijgen van vriendin of gebrek aan vrouwlijk aandacht... maar uiteindelijk kan je hier aan wennen.

Kijk als ik soms naar mijn vrienden toe ga zijn er vaak vrouwen bij. Dan zijn we met zijn vijven of zessen. Ik krijg nooit aandacht van de vrouwen en ze luisteren naar mij uit beleefdheid. En bovendien kunnen de stelletjes niet van elkaar afblijven. Heel confronterend allemaal en je gaat heel eenzaam en lelijk voelen. Maar ik beloof je dat je hier aan gaat wennen en dat je er uiteindelijk niet meer mee zit.
Hoe zijn jouw eisen als het aankomt op het uiterlijk van een vrouw?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_92351430
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoe zijn jouw eisen als het aankomt op het uiterlijk van een vrouw?
Ik geloof niet dat ik me in de positie bevind om eisen te stellen aan het uiterlijk van een vrouw :P (als ik mocht kiezen dan iemand met goede verzorging, voor de rest val ik voornamelijk op innerlijk, ben namelijk al genoeg gekwetst door mensen)
Het probleem is dat vrouwen me niet zien staan of ze nou heel knap of heel lelijk zijn het lijkt niks uit te maken..

Ik kom af en toe wel een beetje vreemd over. Zo ben ik nogal in mezelf gekeerd en extreem onafhankelijk en zelfstandig. Zo sta ik altijd klaar voor degene die hulp nodig heeft voor vervelende karweitjes. Ik merk dat mijn vrienden me vaak nodig hebben voor dingen en ik hier nooit wat voor terug vraag en dat waarderen ze ook heel erg.

Mja vrouwen vinden me niks behalve als ik mijn formula1 skills toon met mijn sportwagen ( mijn wagen trekt nogal snel op en je word als het ware in je stoel gedrukt alsof je in een achtbaan zit) als we uitgaan of ergens anders heen rijden dan gaan ze altijd lachen en giechelen en krijgen ze een soort kick van en worden ze melig.

Ik kom eigenlijk overal. Deze week was het weer druk. Ik ben in Enschede, Breda,Utrecht,Rotterdam,Apeldoorn geweest bij vrienden of werk. Ik doe alles eigenlijk emotieloos omdat ik weet dat ik lelijk ben en mezelf verschrikkelijk haat. Ja eigenlijk zou ik het niet erg vinden als ik een dodelijk ongeluk zou krijgen, ik zoek ook vaak de gevaarlijke verkeerssituaties op.

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 05-02-2011 00:08:26 ]
pi_92355959
De grap is om er een spelletje van te maken. Soms stap ik gewoon de trein in met die bedoeling :P dan loop ik de trein door tot ik iemand zie die ik leuk vind en sta op haar af. Dan vraag ik haar of ik mee mag reizen op haar korting(skaart), omdat ik die van mij vergeten ben. Zorgt altijd voor een leuk gesprek :Y
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_92365075
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Misschien voor jou ook een idee om er gewoon niet mee te zitten. Ik weet het dat het pijnlijk is als je je vrienden ziet die er goed uitzien en geen problemen hebben met het krijgen van vriendin of gebrek aan vrouwlijk aandacht... maar uiteindelijk kan je hier aan wennen.

Tja, vroeger toen ik nog vrienden had had ik hier best wel last van, gewoon klote, speelt al sinds de 1ste klas. Nu ben ik dus helemaal vriendloos. Zit wel elke dag in het OV en als ik dan van die stelletjes zie dan is dat heeel deprimerend, heb een tijd gehad van "fuck it" niks van aantrekken maar dat hou je ook maar een paar dagen vol, iig ik dan... Naar bv Centerparcs etc ga ik ook al lang niet meer heen, ook teveel blije stelletjes en das gewoon tyfes deprimerend, vorige x het hele weekend maar op de bank gelegen met smoesje dat ik me niet lekker voelde ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja eigenlijk zou ik het niet erg vinden als ik een dodelijk ongeluk zou krijgen, ik zoek ook vaak de gevaarlijke verkeerssituaties op.
Hmm tja, heb dat zelf ook... bedoel als ik weet "als ik nog 1 stap zet dan word ik aangereden en ben ik morsdood" dan hoef ik echt niet lang na te denken hoor..

Maargoed, laten we maar weer O.T gaan :)
pi_92366268
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:10 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Tja, vroeger toen ik nog vrienden had had ik hier best wel last van, gewoon klote, speelt al sinds de 1ste klas. Nu ben ik dus helemaal vriendloos. Zit wel elke dag in het OV en als ik dan van die stelletjes zie dan is dat heeel deprimerend, heb een tijd gehad van "fuck it" niks van aantrekken maar dat hou je ook maar een paar dagen vol, iig ik dan... Naar bv Centerparcs etc ga ik ook al lang niet meer heen, ook teveel blije stelletjes en das gewoon tyfes deprimerend, vorige x het hele weekend maar op de bank gelegen met smoesje dat ik me niet lekker voelde ;)

Klopt maar als je het bijna elke dag meemaakt dan wen je er wel aan en als je uiteindelijk ver in de 20 bent dan zal je merken dat je er steeds minder mee gaat zitten alsof je hormonen veranderen. IK heb heb de hoop ook al opgegeven en dat voelt toch best goed. Ik voelde me zelfs vrolijk afgelopen donderdag. Ik begin mezelf wel wat meer te waarderen af en toe ondanks de afwijzingen van afgelopen tijd door de dames.
pi_92366415
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Klopt maar als je het bijna elke dag meemaakt dan wen je er wel aan en als je uiteindelijk ver in de 20 bent dan zal je merken dat je er steeds minder mee gaat zitten alsof je hormonen veranderen. IK heb heb de hoop ook al opgegeven en dat voelt toch best goed. Ik voelde me zelfs vrolijk afgelopen donderdag. Ik begin mezelf wel wat meer te waarderen af en toe ondanks de afwijzingen van afgelopen tijd door de dames.
Ik heb juist het idee dat ik er steeds meer en meer mee ga zitten... ben nu 25 en begin het toch wel een beetje zat te worden hoor... op me 20ste had ik nog het gevoel "het is niet weird, komt wel goed".
pi_92366637
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ik heb juist het idee dat ik er steeds meer en meer mee ga zitten... ben nu 25 en begin het toch wel een beetje zat te worden hoor... op me 20ste had ik nog het gevoel "het is niet weird, komt wel goed".
Ja op mijn 25ste vond ik het ook het ergst, ontzettend veel gefantaseerd over zelfmoord en hoe het zo pijnloos mogelijk uit te voeren enz. Ik ga in elk geval geen zelfmoord plegen maar ik heb geaccepteerd dat ik een kut leven leid.
Je kan het maar beter accepteren dat je waarschijnlijk je hele leven single gaat blijven omdat je je zelf anders alleen maar kapot maakt als je er mee blijft zitten.

En ik zal je zeggen, na mijn 25ste leek ik steeds ergere dingen mee te maken terwijl ik eigenlijk al helemaal opgebrand was.

Ik ben ook bang dat ik andere mensen wat ga aandoen. Ik zit echt vol met haat. Ik ben ook een beetje geobsedeerd door figuren als Ted bundy zoiets zou ik wel willen zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door richard_prf op 05-02-2011 13:32:54 ]
pi_92366901
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja op mijn 25ste vond ik het ook het ergst, ontzettend veel gefantaseerd over zelfmoord en hoe het zo pijnloos mogelijk uit te voeren enz. Ik ga in elk geval geen zelfmoord plegen maar ik heb geaccepteerd dat ik een kut leven leid.
Je kan het maar beter accepteren dat je waarschijnlijk je hele leven single gaat blijven omdat je je zelf anders alleen maar kapot maakt als je er mee blijft zitten.
Loop denk al 4+ jaren met die gedachtes rond, maja kan het niet maken tegenover me ouders, das ook de engiste reden... Tja, acceptatie is nu denk de enige optie maar dat doe je niet zomaar 1 2 3 en denk niet dat ik het ooit voor 100% kan accepteren.. maargoed, is ook beter dan hopeloos rond lopen zoeken en zo dus desprerate overkomen.

Maar late nwe er maar over ophouden :) is wel goed zo. wil dit topic nie verpesten.
pi_92366983
no-offence, maar zoek svp een ander topic op, want jullie verneuken een leuk topic wel extreem nu :{
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_92367090
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:12 schreef PeuRac het volgende:
no-offence, maar zoek svp een ander topic op, want jullie verneuken een leuk topic wel extreem nu :{
Ja sorry ik houd erover op.
pi_92369695
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja sorry ik houd erover op.
Het probleem zit het echter in het feit dat het ongeveer met ieder topic gebeurt waar jij binnen komt.
pi_92371431
Richard_prf is wel een lekker ding,ik weet dat meer vrouwen dat vinden alleen zeurt ie er zo over dat t lijkt alsof hij naar complimenten vist. Niks om onzeker over te zijn jongen :)

Ot: ik haat flirten in t ov, of die mensen die zich ineens met je gesprek bemoeien. Just leave me allone
pi_92371669
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Richard_prf is wel een lekker ding,ik weet dat meer vrouwen dat vinden alleen zeurt ie er zo over dat t lijkt alsof hij naar complimenten vist. Niks om onzeker over te zijn jongen :)

Ot: ik haat flirten in t ov, of die mensen die zich ineens met je gesprek bemoeien. Just leave me allone
Tijd voor een date met Richard ? ;) Om o.t te blijven de trein van half 9 vanavond van Utrecht naar Amsterdam ? achterste treinstel bovenin. ;)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:55:23 #139
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_92372544
Ik word nooit geflirt in het OV :l
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:58:27 #140
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_92372669
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Awhh *knuffelt*

Ik heb gister nog geflirt met iemand die langs me kwam zitte =) Beetje gepraat over koetjes en kalfjes
pi_92373913
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef Djieluh het volgende:

[..]

Awhh *knuffelt*

Ik heb gister nog geflirt met iemand die langs me kwam zitte =) Beetje gepraat over koetjes en kalfjes
Snap niet hoe je zoiets begint ? " hey... wat gaan we snel he ?"
pi_92401286
OV ? Liever flirten in de file
pi_92401315
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef Djieluh het volgende:

[..]

Awhh *knuffelt*

NAAST. Iemand kwam NAAST je zitten.
pi_92403432
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef Cassandra87 het volgende:

DIt klopt dus totaal niet -.-, kan het ook niet uitleggen wat ik zie als ik in de spiegel kijk maar het gevoel is ondraaglijk en onmenselijk en hoe slechter ik me voel hoe meer vertekend het beeld is.

quote:
OV ? Liever flirten in de file
kan je hier iets meer over vertellen? Hoe gaat dat dan?
  zondag 6 februari 2011 @ 11:47:45 #145
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92403923
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

DIt klopt dus totaal niet -.-, kan het ook niet uitleggen wat ik zie als ik in de spiegel kijk maar het gevoel is ondraaglijk en onmenselijk en hoe slechter ik me voel hoe meer vertekend het beeld is.

[..]

http://bdd-info.nl/
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_92404355
quote:

[..]

[..]

Gast open je eigen topic ofzo. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92416541
quote:

flirten in de file?

Wat denk jezelf?
  zondag 6 februari 2011 @ 17:16:48 #148
334361 Dreaming-of-Paris
and the rest of the world.
pi_92417558
Wanneer is iets flirten? Als iemand tegen je begint te praten vind ik dat nog geen flirten. Ik zat laatst in de trein Engelse opdrachten te maken. Blijkbaar was een jongen die tegenover mij zat mee aan het kijken want hij zei dat ik een opdracht verkeerd invulde. We raakten aan de praat over studie etc. Ik reageer ook wel eens op mensen in de trein ook zat ik eens naast een kerel die de filmpjes van Friends op zijn laptop zo geweldig vond dat hij mij uitnodigde om ze mee te kijken. Maar dat is toch allemaal geen flirten, als dat al flirten is dan wordt er de hele dag geflirt in het OV. Ik kijk zelf ook vaak naar anderen in de trein maar dat heeft er eerder mee te maken dat iemand in mijn gezichtsveld zit dan dat ik aan het flirten ben.
pi_92417795
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ook niet :{

Mijn vriendje daarentegen is iemand die op een of andere manier altijd met mensen praat in de trein (niet echt flirten aangezien hij met mij is O-) ) en hij heeft ook meerdere vrienden die hij op die manier heeft ontmoet _O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_92419164
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Wat denk jezelf?
Geen idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: