abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92419868
ik slaap altijd in de trein :D en de enige mensen die af en toe beginnen te praten zijn 65+ :'(
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
pi_92423452
Flirten, ja, maar ik ben tot nu toe nog altijd te laf geweest er iets mee te doen. Of meer: ik moet nog 45 minuten in deze trein, als het een vreselijk irritante kerel blijkt zit ik er nog 45 minuten aan vast. Of zo. Ik weet het niet. Denk dat ik inmiddels wel eerder mijn mond zou open trekken.

Ik zie het iig wel als iemand met me flirt. Maar ik heb dan ook de onhebbelijke neiging om mensen om me heen te gaan bestuderen. Moet vreselijk vervelend zijn voor die mensen, maar ik ben gewoon zo afgeleid door gesprekken en bewegingen van mensen dat lezen me niet lukt en ik vrijwel automatisch ga kijken :')
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_92428920
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef cinnamon_M het volgende:
Flirten, ja, maar ik ben tot nu toe nog altijd te laf geweest er iets mee te doen. Of meer: ik moet nog 45 minuten in deze trein, als het een vreselijk irritante kerel blijkt zit ik er nog 45 minuten aan vast. Of zo. Ik weet het niet. Denk dat ik inmiddels wel eerder mijn mond zou open trekken.

Ik zie het iig wel als iemand met me flirt. Maar ik heb dan ook de onhebbelijke neiging om mensen om me heen te gaan bestuderen. Moet vreselijk vervelend zijn voor die mensen, maar ik ben gewoon zo afgeleid door gesprekken en bewegingen van mensen dat lezen me niet lukt en ik vrijwel automatisch ga kijken :')
Dat heb ik ook inderdaad. Ik probeer wel eens wat anders te doen maar het eindigt toch altijd met luisteren naar de gesprekken om je heen en mensen kijken.
pi_92644517
Ja wel zeuren dat ik offtopic ga maar wees blij dat ik deze thread gratis bump voor jullie want niemand die hier reageert totdat ik offtopic ga.

Hmmm ja om maar een klein beetje ontopic te blijven:

Toen ik nog 60 uur in de week werkte met 2 andere collega's waren we aan het einde van de avond altijd helemaal kapot. Nu is het zo dat een van die collega's altijd met de trein reisde. Toen hij na een avond hard werken in de trein zat kwam er een leuke dame naast hem zitten. Na een tijdje viel hij in slaap en je raad het al, hij viel in slaap op haar schouder :). Toen zei ze iets van "hee wat doe je?" ... "oh huh... oh sorry " Vervolgens een heel gesprek aangeknoopt en heeft hij haar telefoonnummer gekregen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:38:56 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92648451
gister werd er wel een beetje met mij geflirt.. Of tenminste dat probeerde hij :o
in de trein lachtte we even naar elkaar en toen zat ie wat te treuzelen bij t uitstappen (ik liep achter hem met mijn mobiel te spelen)
en in de bus ging hij expres wat weggooien zodat hij even naas me stond en ging ipv achterin, achter mij zitten.

Helaas vond ik hem niet leuk, dus ben nergens op in gegaan, anders was het wel een succes geworden :D
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:40:50 #156
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_92648549
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
De grap is om er een spelletje van te maken. Soms stap ik gewoon de trein in met die bedoeling :P dan loop ik de trein door tot ik iemand zie die ik leuk vind en sta op haar af. Dan vraag ik haar of ik mee mag reizen op haar korting(skaart), omdat ik die van mij vergeten ben. Zorgt altijd voor een leuk gesprek :Y
Er was ook eens zo een actie met een meereiskaartje bij een boek wat je dan kocht ofzo. Deed ik hetzelfde :)
pi_92648840
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:38 schreef Cue_ het volgende:
gister werd er wel een beetje met mij geflirt.. Of tenminste dat probeerde hij :o
in de trein lachtte we even naar elkaar en toen zat ie wat te treuzelen bij t uitstappen (ik liep achter hem met mijn mobiel te spelen)
en in de bus ging hij expres wat weggooien zodat hij even naas me stond en ging ipv achterin, achter mij zitten.

Helaas vond ik hem niet leuk, dus ben nergens op in gegaan, anders was het wel een succes geworden :D
Was hij lelijk? of niet je type zeg maar?
pi_92648940
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef richard_prf het volgende:
Toen ik nog 60 uur in de week werkte met 2 andere collega's waren we aan het einde van de avond altijd helemaal kapot. Nu is het zo dat een van die collega's altijd met de trein reisde. Toen hij na een avond hard werken in de trein zat kwam er een leuke dame naast hem zitten. Na een tijdje viel hij in slaap en je raad het al, hij viel in slaap op haar schouder :). Toen zei ze iets van "hee wat doe je?" ... "oh huh... oh sorry " Vervolgens een heel gesprek aangeknoopt en heeft hij haar telefoonnummer gekregen.
Dat deed een meisje een keer bij mij! :D
Geen nummer aan over gehouden though -O-
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:49:54 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92648947
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Was hij lelijk? of niet je type zeg maar?
beide :)
of nou ja niet heel lelijk ofzo, maar paste qua gedrag en uiterlijk niet bij mij.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:04:05 #160
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92649576
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

beide :)
of nou ja niet heel lelijk ofzo, maar paste qua gedrag en uiterlijk niet bij mij.
Je kon z'n gedrag al afleiden uit die paar minuten? :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:07:33 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92649736
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Je kon z'n gedrag al afleiden uit die paar minuten? :P
op een gegeven moment was hij aan t bellen en dat klonk zo uhm.. Hoe zal ik t zeggen.. Laag opgeleid :+ ik kon daar eigenlijk wel uit opmaken dat we geen diepe gesprekken zouden kunnen hebben :')
pi_92674746
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

op een gegeven moment was hij aan t bellen en dat klonk zo uhm.. Hoe zal ik t zeggen.. Laag opgeleid :+ ik kon daar eigenlijk wel uit opmaken dat we geen diepe gesprekken zouden kunnen hebben :')
Vrienden onder elkaar kunnen heel direct zijn, ik neem tenminste aan dat hij een vriend belde. Volgens mij kan je daaruit niet echt afleiden hoe goed hij het doet met gesprekken met vrouwen. (dit denk ik tenminste, ben zelf een total failure)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:37:41 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92675139
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:26 schreef richard_prf het volgende:
Vrienden onder elkaar kunnen heel direct zijn, ik neem tenminste aan dat hij een vriend belde. Volgens mij kan je daaruit niet echt afleiden hoe goed hij het doet met gesprekken met vrouwen. (dit denk ik tenminste, ben zelf een total failure)
Je hoort z'n stem, z'n intonatie. Het is lastig om te beschrijven. Maar hoe iemand praat zegt wel iets over een persoon. En dit was gewoon een afknapper :)
(de inhoud van het gesprek heb ik niet echt meegekregen/onthouden)
pi_92682992
Als ik Cue zo lees zal ik nooit wat met haar krijgen, ze is te laag opgeleid voor mij.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:43:04 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92683022
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef Monco10 het volgende:
Als ik Cue zo lees zal ik nooit wat met haar krijgen, ze is te laag opgeleid voor mij.
Geen probleem :D
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:45:08 #166
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_92689395
Cue heeft gelijk
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_92691760
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef Monco10 het volgende:
Zo te horen is dat sowieso moeilijk, cue is veel te populair in t OV :+
pi_92691880
Als er nou iemand met mij zou flirten in de trein :@
Maarja, nog niks ;(
pi_92692401
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Zo te horen is dat sowieso moeilijk, cue is veel te populair in t OV :+
Cue is wild en ontembaar en speelt graag hard to get.
pi_92692514
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef brainbird het volgende:
Als er nou iemand met mij zou flirten in de trein :@
Maarja, nog niks ;(
Verwacht maar niet dat het er ooit van gaat komen. Ik vermoed dat een groot gedeelte van de mannen niet interessant genoeg is tenzij je er heel goed uitziet. Ik zie genoeg lelijke gasten om me heen en ik kan me niet voorstellen dat die het ooit voor elkaar krijgen te flirten.
pi_92692982
Daar komt nog eens bij dat een groot gedeelte misschien al bezet is
pi_92693002
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is denk ik wel weer zo
pi_92694786
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Met zo'n instelling pik je natuurlijk nooit iemand op ;)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_92697185
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat is ook niet de bedoeling :')
Ik hoor namelijk bij het gedeelte die al bezet is :+
pi_92700382
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:

[..]

In het OV is dat sowieso moeilijk, de meeste mensen zitten niet te wachten op hele gesprekken.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:49:13 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92700468
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In het OV is dat sowieso moeilijk, de meeste mensen zitten niet te wachten op hele gesprekken.
En ze moeten er meestal snel weer uit.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_92701288
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Velt best mee, ik heb vaak hele leuke gesprekken, je merkt namelijk al vrij snel aan de lichaamshouding of iemand er voor open staat of niet. Als niet, dan ga ik er meestal ook niet naast zitten.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 13 februari 2011 @ 12:49:28 #178
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_92712743
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Velt best mee, ik heb vaak hele leuke gesprekken, je merkt namelijk al vrij snel aan de lichaamshouding of iemand er voor open staat of niet. Als niet, dan ga ik er meestal ook niet naast zitten.
Ik heb áltijd een houding van spreek me aan lijkt het. Irritant.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_92713809
quote:
8s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Kop telefoon op en uit het raam kijken dan, als een echte fokker.
No resentment ever evened out a weaker hand
  zondag 13 februari 2011 @ 13:26:18 #180
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_92714246
quote:
6s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:13 schreef Silv het volgende:

[..]

Kop telefoon op en uit het raam kijken dan, als een echte fokker.
Zelfs dat zou niet helpen denk ik.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_92714398
Paar jaar geleden zat ik in de trein van Enschede naar Eindhoven en ik verveelde me de pleuris. Ik zat in een redelijk kleine coupé en ik had me voorgenomen om met elke nieuwe reiziger een stare-down contest te doen. Op een gegeven moment kwamen er twee meisjes de coupé in en ik staar er eentje aan bij binnenkomst, ze gaat zitten en blijft me aankijken, ik blijf haar aankijken, dit gaat zo een tijd door tot dat ik gewoon verlies door weg te kijken ofzo :'( . Vervolgens kan ik gewoon niet meer die kant opkijken want telkens maar weer zit ze me aan te kijken en ze heeft volgens mij de grootste lol met haar vriendin. Ik voel me aardig gekrenkt. Nog best lang in de trein gezeten zo, op een gegeven moment kreeg ik een smsje en was ik met mijn telefoon bezig en terwijl ik bezig ben hoor ik dat vrouwtje een telefoonnummer vertellen "aan haar vriendin" ... Maar kreeg het pas te laat in de gaten. Uiteindelijk moesten zij er eerder uit, ze gingen nog wel op een bankje zitten om me uit te zwaaien toen de trein weer verder ging :').
Money won is twice as sweet as money earned.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:49:35 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92715141
Nog eentje van 10 jaar terug, toen ik 15 was. Ging met een vriendin terug van Apeldoorn naar Haaksbergen. We moesten in Deventer van treinstel wisselen en ik zag toevallig dat twee zwarte jongens dit ook deden.
Eenmaal in Hengelo uitgestapt, want moesten de bus pakken, lopen de trap naar beneden af.. zegt 1 van die twee jongens "het is warm he" Dat was het inderdaad wel (zomer) maar niet heel erg op ingegaan.
Wij staan in het bushokje te wachten op de bus, komt die jongen erbij staan. Probeerde een beetje een gesprek aan te gaan waar wij niet heel veel behoefte aan hadden. Maar het bleek dat hij uit Enschede kwam (en dus speciaal voor ons was uitgestapt in Hengelo).

Het ergste was nog wel dat hij zei "weet je waarom ik nooit korte broeken draag? .. ja nou, dan komt er iets onderuit" :') :') :X :X

Gelukkig kwam daarna de bus snel!
pi_92716702
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:49 schreef Cue_ het volgende:

Het ergste was nog wel dat hij zei "weet je waarom ik nooit korte broeken draag? .. ja nou, dan komt er iets onderuit" :') :') :X :X

Gelukkig kwam daarna de bus snel!
_O- , dat vind ik wel vrij geniaal eigenlijk :D

Ik heb ook nog wel eentje. Op zich in al die jaren dat ik nu tussen Enschede en Eindhoven reis niet zo heel veel geflirt. Ik heb wel het idee dat het beter ging toen ik nog een weekend OV had, geen idee waarom :'). Maar goed op een gegeven moment was ik al bijna thuis en moest ik echt sprinten om de laatste stoptrein te halen, ik slinger mijn tas de trein in en spring er zelf achteraan. Ik was best gaar dus blijf gewoon in dat tussenstuk zitten. Bleken er daar drie meisjes te staan die meteen tegen mij aan begonnen te ouwehoeren. Allemaal leuk en aardig, beetje wazige vrouwtjes, uiteindelijk wat telefoonnummers uitgewisseld. Bleken in de buurt te wonen of iig een van de drie, uiteindelijk nog langs geweest dezelfde avond en een grote orgie gehad beetje zitten kletsen :').
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_92764099
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef neilpad het volgende:
Nog best lang in de trein gezeten zo, op een gegeven moment kreeg ik een smsje en was ik met mijn telefoon bezig en terwijl ik bezig ben hoor ik dat vrouwtje een telefoonnummer vertellen "aan haar vriendin" ... Maar kreeg het pas te laat in de gaten.
Dan had ik ook net gedaan alsof ik iemand aan het bellen was en dan gezegd 'hey, ik heb het niet helemaal verstaan, kan je je nummer nog even herhalen?'.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:16:13 #185
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_92876473
Volgens mij had ik vandaag sjans in de trein! *)
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:18:43 #186
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_92876590
quote:
8s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

En dan komt PeuRac dus naast je zitten :D
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:47:13 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92877770
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:16 schreef DuracellPower het volgende:
Volgens mij had ik vandaag sjans in de trein! *)
Nu dien je daar natuurlijk wat meer over te vertellen he ;)
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:13:57 #188
335659 gastwatdefok
Wie noem jij hier normaal!?
pi_92891996
is nog best wel moeilijk om te flirten in het OV als je niet hetero bent :{
en aangezien de meeste het niet durven toe te geven... :N
Zie jij dat schaap in mijn Usericon?
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:58:55 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92895539
quote:
15s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef gastwatdefok het volgende:
is nog best wel moeilijk om te flirten in het OV als je niet hetero bent :{
en aangezien de meeste het niet durven toe te geven... :N
Een collega van mij is bi en die heeft wat meegemaakt in de trein (en op t station).. of op straat, of waar dan ook. En dan bleken het vaak ook nog heteromannen te zijn :+
  woensdag 16 februari 2011 @ 23:30:32 #190
335659 gastwatdefok
pi_92897203
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een collega van mij is bi en die heeft wat meegemaakt in de trein (en op t station).. of op straat, of waar dan ook. En dan bleken het vaak ook nog heteromannen te zijn :+
haha die is mooi :D
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
pi_92901702
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Shispeed het volgende:
ik heb pas 3x in mijn leven met het ov gerezen :')
Gerezen -O-
Children of the night. What music they make.
pi_92901762
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Je had toch ooit zo'n compleet geflopte actie, dat je een soort broche ofzo op kon spelden zodat mensen zouden weten dat je in bent voor een gesprek? :D

Maar meestal kijk ik wel wat om me heen in de trein. Niets zo leuk als mensen kijken :P Vaak ook via de spiegeling van het raam zodat het niet opvalt :7
Soms heb je dan zelfs dat die andere mensen doorkrijgen dat je naar ze zit te kijken via de weerspiegeling van het raam, en dan probeer je juist niet naar elkaar te kijken :')
Children of the night. What music they make.
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:13:39 #193
335659 gastwatdefok
pi_92920192
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 02:03 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Gerezen -O-
dit is uitermate goed genederlands :Y
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
pi_92920639
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef gastwatdefok het volgende:

[..]

dit is uitermate goed genederlands :Y
Als je een soufflé bent wel :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:26:45 #195
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92920881
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef neilpad het volgende:
Paar jaar geleden zat ik in de trein van Enschede naar Eindhoven en ik verveelde me de pleuris. Ik zat in een redelijk kleine coupé en ik had me voorgenomen om met elke nieuwe reiziger een stare-down contest te doen. Op een gegeven moment kwamen er twee meisjes de coupé in en ik staar er eentje aan bij binnenkomst, ze gaat zitten en blijft me aankijken, ik blijf haar aankijken, dit gaat zo een tijd door tot dat ik gewoon verlies door weg te kijken ofzo :'( . Vervolgens kan ik gewoon niet meer die kant opkijken want telkens maar weer zit ze me aan te kijken en ze heeft volgens mij de grootste lol met haar vriendin. Ik voel me aardig gekrenkt. Nog best lang in de trein gezeten zo, op een gegeven moment kreeg ik een smsje en was ik met mijn telefoon bezig en terwijl ik bezig ben hoor ik dat vrouwtje een telefoonnummer vertellen "aan haar vriendin" ... Maar kreeg het pas te laat in de gaten. Uiteindelijk moesten zij er eerder uit, ze gingen nog wel op een bankje zitten om me uit te zwaaien toen de trein weer verder ging :').
:{
pi_92921204
Goeie toevoeging, skip!
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:34:06 #197
335659 gastwatdefok
pi_92923750
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Als je een soufflé bent wel :')
mmmmh Soufflé :9
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:27:57 #198
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_92935708
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nu dien je daar natuurlijk wat meer over te vertellen he ;)
Het was heel vroeg in de ochtend voor mij, rond 6 uur... ik ga in de trein zitten met een krant en oordopjes in. Ik moet eerlijk zijn, ik ging expres naast haar zitten omdat ze een rokje met laarzen aanhad, en het haar goed stond. Toen ik ging zitten, hoorde ik meteen;"goedemorgen" van haar, dus ik groet haar terug en duik in mijn ochtendhumeur/krant. Ze neemt de moeite om de krant nar benden te duwen en te vragen of ik weet of er een AH to go op zuid is. Ik leg haar uit waar de AH zit :) en ga weer verder met mijn krant en muziek :P

Opnieuw spreekt ze mij daarna op dezelfde manier aan en vertelt mij dat ze een lunch moet regelen voor 30 personen en daarom boodschappen moet doen, en of ze bepaalde ingrediënten daar hebben, ik stap dan uit... :)
pi_92939213
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Het was heel vroeg in de ochtend voor mij, rond 6 uur... ik ga in de trein zitten met een krant en oordopjes in. Ik moet eerlijk zijn, ik ging expres naast haar zitten omdat ze een rokje met laarzen aanhad, en het haar goed stond. Toen ik ging zitten, hoorde ik meteen;"goedemorgen" van haar, dus ik groet haar terug en duik in mijn ochtendhumeur/krant. Ze neemt de moeite om de krant nar benden te duwen en te vragen of ik weet of er een AH to go op zuid is. Ik leg haar uit waar de AH zit :) en ga weer verder met mijn krant en muziek :P

Opnieuw spreekt ze mij daarna op dezelfde manier aan en vertelt mij dat ze een lunch moet regelen voor 30 personen en daarom boodschappen moet doen, en of ze bepaalde ingrediënten daar hebben, ik stap dan uit... :)
Fail. :P
  donderdag 17 februari 2011 @ 22:19:49 #200
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92939732
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Jij vond haar interessant maar bent geen gesprek aan gegaan? -O- Why not?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')