Pim Fortuynquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
Niet dat ik het er mee eens ben of oneens ben (heb echt geen idee) maar waarom niet ? Pim Fortuyn zei het toch al ? De media en politiek zijn 1.
er staat vaak , niet altijd ( kan je niet lezen ??) en waar staat het woord complot inmijn reactie ? niet mn woorden verdraaien !!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dus? De NOS is altijd incompetent, moet je niet opeens nu doen alsof het een complot is.
Goed, typische BNW/TRU geblaat dus weerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Prima. Maar ik heb de afgelopen week wel opgelet. De strijd bij de staats-TV was bijna net zo duidelijk te zien als de strijd binnen het regime, wat weer te zien is aan het gedrag van het leger.
Als het jou niet opgevallen is zou ik me er verder niet druk om maken.
Slechts 200.000 mensen in Cairo melden internationale persbureaus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
ten eerste heb ik hier geen harde bronnen voor gezien.. en ten tweede vind ik het een detail.. het verhaal is gewoon dat ong. 1 miljoen mensen erop uit zijn Mubarak te verdrijven en met z'n allen in opstand zijn gekomen.. zoals er ook bericht wordt.
Er zijn ook dingen die je zelf kan zien, waarom probeer je net te doen alsof we alleen Tweets posten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
niemand kan weten wat wel of wat niet klopt... het enige wat je weet is dat er HEUL veul mensen op een plein staan.. hoe weet je of de rest wat beweerd wordt waar is?
nogmaals ; klopt niet helemaal ,... maar goed ik moet me gaan klaarmaken dus kan niet langer hierop ingaan !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
niemand kan weten wat wel of wat niet klopt... het enige wat je weet is dat er HEUL veul mensen op een plein staan.. hoe weet je of de rest wat beweerd wordt waar is?
waarom doe jij net of de NOS de boel verdraaid?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn ook dingen die je zelf kan zien, waarom probeer je net te doen alsof we alleen Tweets posten?
Zijn zoon zou naar Engeland zijn gevlucht.....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik hoorde iets over dat de mensen rondom mubarak aan het vertrekken zijn, onder andere zijn zoon. Klopt dit?
We zijn beste van alexandrie......we zijn de beste van Suez, we zijn de beste van Aswan....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef deleriouz het volgende:
Al Jazeera meldt dat Van Gaal straks een toespraak gaat houden!
Dat hangt af van het doel van een eventuele god. De Christelijke leer schrijft voor dat al het kwade van de duivel komt en god verantwoordelijk is voor het goede, maar het Islamitische dogma leert ons dat god zowel voor het goede als het kwade verantwoordelijk is, met als doel de mens te testen, en afhankelijk van het resultaat, pas in het hiernamaals voor eeuwig te belonen/ bestraffen. Ik zie geen tegenstrijdigheid met 'akbar'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als Allah echt akbar was, had hij Mubarak er zelf wel uitgeflikkerd.
Rijke zakenlieden, naar London en Dubai opweg...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef mu_barak_obama het volgende:
militaire leiders vertrokken las ik dat nou?
Jahwel hoor. Als de SGP'ers het voor het zeggen hadden dan werden wij wel degelijk opgezadeld met de christelijke broederschap.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat die niet de overheid willen vervangen door de christian-brotherhood.
Je zegt dat een groep mensen sterker is dan Allah. En dat mag niet. Dat is een belediging. Net zoals het geval is met Mohammed (PBUH) natuurlijk. Zelf geloof ik in Carmella Bing (NSFW).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hoezo?, ik doe de beste man toch niet beledigen dacht ik zo?
eF zEE Kairo! eF zEE Kairo!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
We zijn beste van alexandrie......we zijn de beste van Suez, we zijn de beste van Aswan....
Zoiets?
Internationale persbureaus betwijfelen dergelijke cijfers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef horned_reaper het volgende:
NOWLebanonblog: RT @NOWLebanonblog: Al-Jazeera reporter says 8 milliion in total have taken to the streets of the country Tuesday #Egypt #Feb1 #Jan25
Is dat ook bevestigd?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zijn zoon zou naar Engeland zijn gevlucht.....
Jij denkt dat hij vermoord is door een dieren activist klaarquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef deleriouz het volgende:
Al Jazeera meldt dat Van Gaal straks een toespraak gaat houden!
Waarom doe jij net alsof ik zeg dat ze expres prutswerk leveren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom doe jij net of de NOS de boel verdraaid?
Als ik het goed heb gehoord ging het om hoeveel man er stond op het plein. En dat ging om 200,000 manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Internationale persbureaus betwijfelen dergelijke cijfers.
Die 200.000 is de laagste schatting van wat er alleen op het plein staat.....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Roi het volgende:
8 miljoen of 200.000 is nog wel een verschil.
hier gaan we niet uitkomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom doe jij net alsof ik zeg dat ze expres prutswerk leveren?
Dat zijn de anti-Hezbollah mensen die demonstreren. Daar demonstreren ze juist TEGEN democratie!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef speknek het volgende:
Waar zijn de libanezen boos over? Voor of tegen Hezbollah?
Nu is het natuurlijk wachten op degene die zegt dat hij Mido meeneemt.quote:
Zijn ze niet gewoon tegen Amerika?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef speknek het volgende:
8 miljoen in het land en twee miljoen mensen in Cairo volgens Al-Jazeera. Volgens internationale persbureaus slechts 200.000 in Cairo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Roi het volgende:
8 miljoen of 200.000 is nog wel een verschil.
Bollocks, Hezbollah heeft Hariri vermoord.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Dat zijn de anti-Hezbollah mensen die demonstreren. Daar demonstreren ze juist TEGEN democratie!
Bij voorkeur door iemand die iets van wiskunde weet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Is dat ook bevestigd?
En over de hoeveelheid mensen op dat plein, het staat best vol daar, ik neem aan dat het een bepaalde oppervlakte heeft, en een aantal mensen per m2 dat op zo'n oppervlak kan. Is dat niet uit te rekenen?
Bewijs het, maar dat kun je vast niet doen. Breng het dan niet als een feit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Bollocks, Hezbollah heeft Hariri vermoord.
niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef Dickbride het volgende:
Hoe krijgen al die mensen op het plein eigenlijk te eten/drinken?
200000 geloof ik niet heb in die omgeving gelopen, een laagste schatting zou ik persoonlijk op 500000 willen zetten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
8 miljoen in het land volgens Al-Jazeera en twee miljoen mensen in Cairo. Volgens internationale persbureaus slechts 200.000 in Cairo.
daar op de hoek zit een shoarma tent..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef Dickbride het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat zelfs als het heel goed gaat met het land, revoluties hun aantrekkingskracht behouden, en men niet wil achterblijven bij buurlanden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef speknek het volgende:
Reuters zegt méér dan 200.000 mensen, verschil in intonatie. En dat in een bericht van alweer een paar uur oud, én het gaat alleen maar over het plein.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
8 miljoen in het land en twee miljoen mensen in Cairo volgens Al-Jazeera. Volgens internationale persbureaus slechts 200.000 in Cairo.
Iedereen weet natuurlijk al lang dat dat zo is, maar ik heb er vertrouwen in dat het in maart naar buiten komt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Bewijs het, maar dat kun je vast niet doen. Breng het dan niet als een feit.
Goeie vraag idd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef Dickbride het volgende:
KFC has been confirmed iig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
daar op de hoek zit een shoarma tent..
Bij de Aldi naast de moskee..... bier is in de aanbiedingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
daar op de hoek zit een shoarma tent..
Gemiddeld ongeveer 400x150 meter, alleen het plein dan he. Da's 60.000 vierkante meter. Zeg 4 mensen per vierkante meter = 240.000.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Bij voorkeur door iemand die iets van wiskunde weet.
Dat is de motto al eeuwen geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef -jos- het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
Egyptian Sat TV (El Fada'eya ) Minister: Ministry of Interior changing its motto to " The Police serves the people " #Egypt #Tahrir
Tel jij de straten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zijn er zeker nog geen miljoen hoor. De shot die ze nu gebruiken is de enige waarop het redelijk vol lijkt. Als ze de camera draaien (doen ze heel zelden) zie je dat er een groot stuk leeg is.
Iedereen weet dat de Mossad achter die moord in Dubai zit. Is er iets veranderd, nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Iedereen weet natuurlijk al lang dat dat zo is, maar ik heb er vertrouwen in dat het in maart naar buiten komt.
Sure. Zelfs alle zijstraten richting Tahrir Square staan vol, lul geen onzin gast.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zijn er zeker nog geen miljoen hoor. De shot die ze nu gebruiken is de enige waarop het redelijk vol lijkt. Als ze de camera draaien (doen ze heel zelden) zie je dat er een groot stuk leeg is.
Moet iedereen er nog bij kunnen, lijkt me toch een logistiek probleem...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef mu_barak_obama het volgende:
[..]
Waterleiding is opengebroken. Eten daar kan je wel even zonder mee.
Die deskundige is Meki.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De "deskundige" bij de NOS zit gewoon op z'n laptop mee te kijken, net als wij.
Dus er passen helemaal geen 2 miljoen mensen op?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Gemiddeld ongeveer 400x150 meter, alleen het plein dan he. Da's 60.000 vierkante meter. Zeg 4 mensen per vierkante meter = 240.000.
quote:3:27pm Al Jazeera's correspondent in Tahrir Square says that up to two million people are now protesting in Tahrir Square and surrounding areas – including roads and bridges nearby, which are crammed.
Army is arresting armed men believed to be ex-security personnel trying to penetrate the protestors. A car full of weapons and guns has been stopped and its occupants arrested.
Als ik de straat op moet om m'n vuilnisbak neer te zetten, tel ik dan mee bij de demonstratie?quote:
4 mensen per vierkante meter? Dat lijkt me teveel. Hooguit 2/3.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Gemiddeld ongeveer 400x150 meter, alleen het plein dan he. Da's 60.000 vierkante meter. Zeg 4 mensen per vierkante meter = 240.000.
Bij lange na niet. Het plein zelf hóóguit 300.000 man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dus er passen helemaal geen 2 miljoen mensen op?
En hij volgt gewoon dit topic.quote:
hij beheerst de taal, kent de cultuur een stuk beter dan de meesten hier en kan dus informatie analyseren en met de kijkers delen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De "deskundige" bij de NOS zit gewoon op z'n laptop mee te kijken, net als wij.
Het gaat ook om alle wegen die met Tahrir Sq verbonden zijn he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dus er passen helemaal geen 2 miljoen mensen op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |