abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92173502
Jan25voices Arabeya: Alexandria is at 1 million. #Egypt #Alexandria #Jan25
hoezo adhd ?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:53:42 #27
262 Re
Kiss & Swallow
pi_92173536
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef raistlin6 het volgende:
Agenten in burger hebben vrijdag bij een demonstratie voor het gebouw van de journalistenvakbond in Caïro de marketingtopman van Google in het Midden-Oosten opgepakt en afgevoerd. Sindsdien is niets meer over zijn lot vernomen. De ontvoering werd vastgelegd op video door Sky News.

http://www.joop.nl/wereld(...)oor_geheime_politie/
da's niet best
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_92173538
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

We gaan de NOS onder de loep nemen. De berichtgeving roept vraagtekens op bij meerdere users.

De afgelopen week kon je een interne strijd zien bij de Egyptische staats-tv. Er werdt vorige week al een TV-man weggestuurd. Propaganda en discussie wisselden elkaar af en vanaf zondag plotseling beelden van de demo.

NOS faalt er net zo hard in dat te registreren (met hun deskundigen) als dat ze vergeten te vermelden dat de politie verantwoordelijk is voor plunderingen en ongeregeld heden. Wat bij P&W ook duidelijk genegeerd werd.

Ik kan niet geloven dat de NL-TV zo incompetent is.
gaan we er nu weer over beginnen ? :')
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:53:47 #29
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_92173542
Trouwens, wat een propaganda berichtgeving in de Nederlandse kranten vandaag. :r :r :r
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_92173561
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

We gaan de NOS onder de loep nemen. De berichtgeving roept vraagtekens op bij meerdere users.

De afgelopen week kon je een interne strijd zien bij de Egyptische staats-tv. Er werdt vorige week al een TV-man weggestuurd. Propaganda en discussie wisselden elkaar af en vanaf zondag plotseling beelden van de demo.

NOS faalt er net zo hard in dat te registreren (met hun deskundigen) als dat ze vergeten te vermelden dat de politie verantwoordelijk is voor plunderingen en ongeregeld heden. Wat bij P&W ook duidelijk genegeerd werd.

En wat is hiervan jou bron? Ik ken Fok! en TRU/BNW inmiddels wel lang genoeg ;)
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:54:06 #31
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_92173563
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef senesta het volgende:

[..]

Maar waar staat precies dat die strijd er is?
Nergens. Maar die was duidelijk te zien als je de afgelopen week hebt opgelet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_92173573
Allah akbar, allah akbar, allah akbar. Dat klinkt vertrouwd. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_92173590
quote:

[..]

Je begint bijna te denken dat ze de publieke opinie proberen te sturen idd.
Maar is dat zo?
I´m back.
pi_92173612
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Albino is bored.

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_92173616
Wat een enorme groep mensen *O*. Ik lees weer mee *O*.
pi_92173633
nidalmawas: Army is arresting armed men believed to be ex-security personnel trying to penetrate the protesters. #Egypt
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:55:33 #37
pi_92173637
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef rakotto het volgende:
Trouwens, wat een propaganda berichtgeving in de Nederlandse kranten vandaag. :r :r :r
Vertel!
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:55:34 #38
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92173638
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Jazeera shows video of army officer supporting anti-regime protests. He seemed high btw. I wouldn't replay it. http://yfrog.com/h7noxpfj
1 minute ago Favorite Retweet Reply
»
Breaking News
BreakingNews Breaking News
U.S. orders all non-emergency embassy personnel to leave Egypt, State Dept. says - Reuters http://bit.ly/f3EuNq
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:56:26 #39
pi_92173678
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Roi het volgende:

[..]

En wat is hiervan jou bron? Ik ken Fok! en TRU/BNW inmiddels wel lang genoeg ;)
Die bronnen had je kunnen zien als je deze reeks had gevolgd.
pi_92173680
komop zeg doe nou niet net of de NOS ook maar enig belang bij deze demonstratie heeft..
pi_92173683
emeka_okafor: "hackers R close 2 delivering software that could turn laptops in2 low-cost Internet routers." http://bit.ly/edxj8N (expand) #openmesh #egypt #Jan25
pi_92173684
Blijven ze daar gewoon staan op het plein?
pi_92173687
quote:

[..]

:') :') :')

en wie is we ? :{
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_92173706
mensen die vinden dat een paar twitterberichten als bron moeten worden gebruikt bij het NOS journaal :')
pi_92173734
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Takbir!
http://en.wikipedia.org/wiki/Takbir
pi_92173736
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
God is groot is inderdaad een vreemde uitspraak voor gelovigen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92173737
Dat mens op het NOS brengt het lekker wat die gast van het moslimbroederschap zegt, hij zegt op de vraag of het terecht is dat het westen bang is dat ze te extremistisch zijn "dat is onze keuze, dat moeten ze accepteren, de islam is vrede" en zij vertaald alleen dat laatste stukje 'Islam is vrede' :')
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:57:50 #48
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92173746
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef koemleit het volgende:
mensen die vinden dat een paar twitterberichten als bron moeten worden gebruikt bij het NOS journaal :')
dat van agenten als plunderaar is vanochtend bevestigd door mensenrechtenorganisaties.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_92173751
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

ik ga ook meedoen :P
hoezo adhd ?
pi_92173762
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Deze discussie is al eerder geweest. Aantal users zijn not amused dat NOS nog niks heeft gepubliceerd aan nieuws over egypte. :')

Laat ze maar lekker geloven dat de NOS mubarak steunt :')
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')