da's niet bestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef raistlin6 het volgende:
Agenten in burger hebben vrijdag bij een demonstratie voor het gebouw van de journalistenvakbond in Caïro de marketingtopman van Google in het Midden-Oosten opgepakt en afgevoerd. Sindsdien is niets meer over zijn lot vernomen. De ontvoering werd vastgelegd op video door Sky News.
http://www.joop.nl/wereld(...)oor_geheime_politie/
gaan we er nu weer over beginnen ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We gaan de NOS onder de loep nemen. De berichtgeving roept vraagtekens op bij meerdere users.
De afgelopen week kon je een interne strijd zien bij de Egyptische staats-tv. Er werdt vorige week al een TV-man weggestuurd. Propaganda en discussie wisselden elkaar af en vanaf zondag plotseling beelden van de demo.
NOS faalt er net zo hard in dat te registreren (met hun deskundigen) als dat ze vergeten te vermelden dat de politie verantwoordelijk is voor plunderingen en ongeregeld heden. Wat bij P&W ook duidelijk genegeerd werd.
Ik kan niet geloven dat de NL-TV zo incompetent is.
En wat is hiervan jou bron? Ik ken Fok! en TRU/BNW inmiddels wel lang genoegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We gaan de NOS onder de loep nemen. De berichtgeving roept vraagtekens op bij meerdere users.
De afgelopen week kon je een interne strijd zien bij de Egyptische staats-tv. Er werdt vorige week al een TV-man weggestuurd. Propaganda en discussie wisselden elkaar af en vanaf zondag plotseling beelden van de demo.
NOS faalt er net zo hard in dat te registreren (met hun deskundigen) als dat ze vergeten te vermelden dat de politie verantwoordelijk is voor plunderingen en ongeregeld heden. Wat bij P&W ook duidelijk genegeerd werd.
Nergens. Maar die was duidelijk te zien als je de afgelopen week hebt opgelet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar waar staat precies dat die strijd er is?
Je begint bijna te denken dat ze de publieke opinie proberen te sturen idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vertel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef rakotto het volgende:
Trouwens, wat een propaganda berichtgeving in de Nederlandse kranten vandaag.![]()
![]()
Die bronnen had je kunnen zien als je deze reeks had gevolgd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Roi het volgende:
[..]
En wat is hiervan jou bron? Ik ken Fok! en TRU/BNW inmiddels wel lang genoeg
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Takbir!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Allah akbar, allah akbar, allah akbar. Dat klinkt vertrouwd.
God is groot is inderdaad een vreemde uitspraak voor gelovigen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Allah akbar, allah akbar, allah akbar. Dat klinkt vertrouwd.
dat van agenten als plunderaar is vanochtend bevestigd door mensenrechtenorganisaties.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef koemleit het volgende:
mensen die vinden dat een paar twitterberichten als bron moeten worden gebruikt bij het NOS journaal
Deze discussie is al eerder geweest. Aantal users zijn not amused dat NOS nog niks heeft gepubliceerd aan nieuws over egypte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |