juist iets met een haan of zoiets in zijn foto, verdomme moet steeds aan die jongen denken.quote:
nee, was een paar uur geleden een onzingerucht.quote:
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
NOS mist de interne strijd bij de staats-tv.
Maar waar staat precies dat die strijd er is? Ik weet dat hier in het topic die optie geopperd is maar ik heb er geen berichten ergens anders over gezien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Nee, we gaan #walklikeanegyptian niet trending maken, stelletje...
De NOS moet onafhankelijk nieuws presenteren, en proberen dat te doen aan de hand van de vele verschillende bronnen die beschikbaar. Dus ze gebruiken ook de staats-televisiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zou nu op 2 miljoen zitten...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef rakotto het volgende:
#1feb hoor je te gebruiken voor twitter
is er nog een samenvatting van vndaag? ben net thuis en zie een hoop mensen op t plein... is t miljoen al bereikt?
Welkom terug, schattingen zitten tussen de 1 en 2 mil.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef rakotto het volgende:
#1feb hoor je te gebruiken voor twitter
is er nog een samenvatting van vndaag? ben net thuis en zie een hoop mensen op t plein... is t miljoen al bereikt?
Thnx, dit bedoelde ik net !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Floxxx het volgende:
http://projects.wss-llc.com/img/
Automatische screencap-updates elke 30 seconden
let niet op de crappy pagina die ik in elkaar heb geflanst...
We gaan de NOS onder de loep nemen. De berichtgeving roept vraagtekens op bij meerdere users.quote:
da's niet bestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef raistlin6 het volgende:
Agenten in burger hebben vrijdag bij een demonstratie voor het gebouw van de journalistenvakbond in Caïro de marketingtopman van Google in het Midden-Oosten opgepakt en afgevoerd. Sindsdien is niets meer over zijn lot vernomen. De ontvoering werd vastgelegd op video door Sky News.
http://www.joop.nl/wereld(...)oor_geheime_politie/
gaan we er nu weer over beginnen ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We gaan de NOS onder de loep nemen. De berichtgeving roept vraagtekens op bij meerdere users.
De afgelopen week kon je een interne strijd zien bij de Egyptische staats-tv. Er werdt vorige week al een TV-man weggestuurd. Propaganda en discussie wisselden elkaar af en vanaf zondag plotseling beelden van de demo.
NOS faalt er net zo hard in dat te registreren (met hun deskundigen) als dat ze vergeten te vermelden dat de politie verantwoordelijk is voor plunderingen en ongeregeld heden. Wat bij P&W ook duidelijk genegeerd werd.
Ik kan niet geloven dat de NL-TV zo incompetent is.
En wat is hiervan jou bron? Ik ken Fok! en TRU/BNW inmiddels wel lang genoegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We gaan de NOS onder de loep nemen. De berichtgeving roept vraagtekens op bij meerdere users.
De afgelopen week kon je een interne strijd zien bij de Egyptische staats-tv. Er werdt vorige week al een TV-man weggestuurd. Propaganda en discussie wisselden elkaar af en vanaf zondag plotseling beelden van de demo.
NOS faalt er net zo hard in dat te registreren (met hun deskundigen) als dat ze vergeten te vermelden dat de politie verantwoordelijk is voor plunderingen en ongeregeld heden. Wat bij P&W ook duidelijk genegeerd werd.
Nergens. Maar die was duidelijk te zien als je de afgelopen week hebt opgelet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar waar staat precies dat die strijd er is?
Je begint bijna te denken dat ze de publieke opinie proberen te sturen idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vertel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef rakotto het volgende:
Trouwens, wat een propaganda berichtgeving in de Nederlandse kranten vandaag.![]()
![]()
Die bronnen had je kunnen zien als je deze reeks had gevolgd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Roi het volgende:
[..]
En wat is hiervan jou bron? Ik ken Fok! en TRU/BNW inmiddels wel lang genoeg
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Takbir!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Allah akbar, allah akbar, allah akbar. Dat klinkt vertrouwd.
God is groot is inderdaad een vreemde uitspraak voor gelovigen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
dat van agenten als plunderaar is vanochtend bevestigd door mensenrechtenorganisaties.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef koemleit het volgende:
mensen die vinden dat een paar twitterberichten als bron moeten worden gebruikt bij het NOS journaal
Deze discussie is al eerder geweest. Aantal users zijn not amused dat NOS nog niks heeft gepubliceerd aan nieuws over egypte.quote:
Hoezo? Wil je ze aangeven bij de AIVD?quote:
dat zal zeer zeker gebeurd zijn.. maar das ook niet meer dan een detail wha..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
dat van agenten als plunderaar is vanochtend bevestigd door mensenrechtenorganisaties.
Dooddoener, ik ga geen 50 topics terug lezen om jou insinuatie te verifiëren. Als je met zo'n uitspraak komt moet je ook kunnen vertellen hoe je daar toe komt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die bronnen had je kunnen zien als je deze reeks had gevold.
Als Allah echt akbar was, had hij Mubarak er zelf wel uitgeflikkerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God is groot is inderdaad een vreemde uitspraak voor gelovigen.
hoho dat word niet gedacht , NL media is gewoon laks geweest , en vaak klopt de berichtgeving niet helemaal ! is iets heel anders hoor!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Deze discussie is al eerder geweest. Aantal users zijn not amused dat NOS nog niks heeft gepubliceerd aan nieuws over egypte.
Laat ze maar lekker geloven dat de NOS mubarak steunt
Ik vind 2 miljoen demonstranten akbar-der dan allah hoor :Squote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als Allah echt akbar was, had hij Mubarak er zelf wel uitgeflikkerd.
Dus? De NOS is altijd incompetent, moet je niet opeens nu doen alsof het een complot is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hoho dat word niet gedacht , NL media is gewoon laks geweest , en vaak klopt de berichtgeving niet helemaal ! is iets heel anders hoor!!!!
Laat die mensen toch. Je hebt in Nederland volk rondlopen dat bijbelse liedjes zingt in de hoop dat windmolens verdwijnen. Vreemd, maar laat ze toch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
niemand kan weten wat wel of wat niet klopt... het enige wat je weet is dat er HEUL veul mensen op een plein staan.. hoe weet je of de rest wat beweerd wordt waar is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hoho dat word niet gedacht , NL media is gewoon laks geweest , en vaak klopt de berichtgeving niet helemaal ! is iets heel anders hoor!!!!
Nee. Dat is een strategie om de demonstratie te breken. Wat precies zo in Tunesië gebeurde. Standaard dictator-strategie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat zal zeer zeker gebeurd zijn.. maar das ook niet meer dan een detail wha..
En toen werd je opgehangen voor godslastering.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik vind 2 miljoen demonstranten akbar-der dan allah hoor :S
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je ze aangeven bij de AIVD?
Hoezo?, ik doe de beste man toch niet beledigen dacht ik zo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En toen werd je opgehangen voor godslastering.
ten eerste heb ik hier geen harde bronnen voor gezien.. en ten tweede vind ik het een detail.. het verhaal is gewoon dat ong. 1 miljoen mensen erop uit zijn Mubarak te verdrijven en met z'n allen in opstand zijn gekomen.. zoals er ook bericht wordt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. Dat is een strategie om de demonstratie te breken. Wat precies zo in Tunesië gebeurde. Standaard dictator-strategie.
Probleem is alleen dat die niet de overheid willen vervangen door de christian-brotherhood.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat die mensen toch. Je hebt in Nederland volk rondlopen dat bijbelse liedjes zingt in de hoop dat windmolens verdwijnen. Vreemd, maar laat ze toch.
Echt heel jammer. Deze revolutie doen ze helemaal zelf en is echt iets om trots op te zijn. Maar dan toch de eer geven aan een niet bestaande entiteit. Jammer jammer jammer. Maarja.. religie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet dat ik het er mee eens ben of oneens ben (heb echt geen idee) maar waarom niet ? Pim Fortuyn zei het toch al ? De media en politiek zijn 1.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Deze discussie is al eerder geweest. Aantal users zijn not amused dat NOS nog niks heeft gepubliceerd aan nieuws over egypte.
Laat ze maar lekker geloven dat de NOS mubarak steunt
Prima. Maar ik heb de afgelopen week wel opgelet. De strijd bij de staats-TV was bijna net zo duidelijk te zien als de strijd binnen het regime, wat weer te zien is aan het gedrag van het leger.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Roi het volgende:
[..]
Dooddoener, ik ga geen 50 topics terug lezen om jou insinuatie te verifiëren.
God is geen man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hoezo?, ik doe de beste man toch niet beledigen dacht ik zo?
Pim Fortuynquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
Niet dat ik het er mee eens ben of oneens ben (heb echt geen idee) maar waarom niet ? Pim Fortuyn zei het toch al ? De media en politiek zijn 1.
er staat vaak , niet altijd ( kan je niet lezen ??) en waar staat het woord complot inmijn reactie ? niet mn woorden verdraaien !!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dus? De NOS is altijd incompetent, moet je niet opeens nu doen alsof het een complot is.
Goed, typische BNW/TRU geblaat dus weerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Prima. Maar ik heb de afgelopen week wel opgelet. De strijd bij de staats-TV was bijna net zo duidelijk te zien als de strijd binnen het regime, wat weer te zien is aan het gedrag van het leger.
Als het jou niet opgevallen is zou ik me er verder niet druk om maken.
Slechts 200.000 mensen in Cairo melden internationale persbureaus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
ten eerste heb ik hier geen harde bronnen voor gezien.. en ten tweede vind ik het een detail.. het verhaal is gewoon dat ong. 1 miljoen mensen erop uit zijn Mubarak te verdrijven en met z'n allen in opstand zijn gekomen.. zoals er ook bericht wordt.
Er zijn ook dingen die je zelf kan zien, waarom probeer je net te doen alsof we alleen Tweets posten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
niemand kan weten wat wel of wat niet klopt... het enige wat je weet is dat er HEUL veul mensen op een plein staan.. hoe weet je of de rest wat beweerd wordt waar is?
nogmaals ; klopt niet helemaal ,... maar goed ik moet me gaan klaarmaken dus kan niet langer hierop ingaan !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
niemand kan weten wat wel of wat niet klopt... het enige wat je weet is dat er HEUL veul mensen op een plein staan.. hoe weet je of de rest wat beweerd wordt waar is?
waarom doe jij net of de NOS de boel verdraaid?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn ook dingen die je zelf kan zien, waarom probeer je net te doen alsof we alleen Tweets posten?
Zijn zoon zou naar Engeland zijn gevlucht.....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik hoorde iets over dat de mensen rondom mubarak aan het vertrekken zijn, onder andere zijn zoon. Klopt dit?
We zijn beste van alexandrie......we zijn de beste van Suez, we zijn de beste van Aswan....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef deleriouz het volgende:
Al Jazeera meldt dat Van Gaal straks een toespraak gaat houden!
Dat hangt af van het doel van een eventuele god. De Christelijke leer schrijft voor dat al het kwade van de duivel komt en god verantwoordelijk is voor het goede, maar het Islamitische dogma leert ons dat god zowel voor het goede als het kwade verantwoordelijk is, met als doel de mens te testen, en afhankelijk van het resultaat, pas in het hiernamaals voor eeuwig te belonen/ bestraffen. Ik zie geen tegenstrijdigheid met 'akbar'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rijke zakenlieden, naar London en Dubai opweg...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef mu_barak_obama het volgende:
militaire leiders vertrokken las ik dat nou?
Jahwel hoor. Als de SGP'ers het voor het zeggen hadden dan werden wij wel degelijk opgezadeld met de christelijke broederschap.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat die niet de overheid willen vervangen door de christian-brotherhood.
Je zegt dat een groep mensen sterker is dan Allah. En dat mag niet. Dat is een belediging. Net zoals het geval is met Mohammed (PBUH) natuurlijk. Zelf geloof ik in Carmella Bing (NSFW).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hoezo?, ik doe de beste man toch niet beledigen dacht ik zo?
eF zEE Kairo! eF zEE Kairo!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
We zijn beste van alexandrie......we zijn de beste van Suez, we zijn de beste van Aswan....
Zoiets?
Internationale persbureaus betwijfelen dergelijke cijfers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef horned_reaper het volgende:
NOWLebanonblog: RT @NOWLebanonblog: Al-Jazeera reporter says 8 milliion in total have taken to the streets of the country Tuesday #Egypt #Feb1 #Jan25
Is dat ook bevestigd?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zijn zoon zou naar Engeland zijn gevlucht.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |