Hoezo? Wil je ze aangeven bij de AIVD?quote:
dat zal zeer zeker gebeurd zijn.. maar das ook niet meer dan een detail wha..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
dat van agenten als plunderaar is vanochtend bevestigd door mensenrechtenorganisaties.
Dooddoener, ik ga geen 50 topics terug lezen om jou insinuatie te verifiëren. Als je met zo'n uitspraak komt moet je ook kunnen vertellen hoe je daar toe komt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die bronnen had je kunnen zien als je deze reeks had gevold.
Als Allah echt akbar was, had hij Mubarak er zelf wel uitgeflikkerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God is groot is inderdaad een vreemde uitspraak voor gelovigen.
hoho dat word niet gedacht , NL media is gewoon laks geweest , en vaak klopt de berichtgeving niet helemaal ! is iets heel anders hoor!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Deze discussie is al eerder geweest. Aantal users zijn not amused dat NOS nog niks heeft gepubliceerd aan nieuws over egypte.
Laat ze maar lekker geloven dat de NOS mubarak steunt
Ik vind 2 miljoen demonstranten akbar-der dan allah hoor :Squote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als Allah echt akbar was, had hij Mubarak er zelf wel uitgeflikkerd.
Dus? De NOS is altijd incompetent, moet je niet opeens nu doen alsof het een complot is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hoho dat word niet gedacht , NL media is gewoon laks geweest , en vaak klopt de berichtgeving niet helemaal ! is iets heel anders hoor!!!!
Laat die mensen toch. Je hebt in Nederland volk rondlopen dat bijbelse liedjes zingt in de hoop dat windmolens verdwijnen. Vreemd, maar laat ze toch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als Allah echt akbar was, had hij Mubarak er zelf wel uitgeflikkerd.
niemand kan weten wat wel of wat niet klopt... het enige wat je weet is dat er HEUL veul mensen op een plein staan.. hoe weet je of de rest wat beweerd wordt waar is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hoho dat word niet gedacht , NL media is gewoon laks geweest , en vaak klopt de berichtgeving niet helemaal ! is iets heel anders hoor!!!!
Nee. Dat is een strategie om de demonstratie te breken. Wat precies zo in Tunesië gebeurde. Standaard dictator-strategie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat zal zeer zeker gebeurd zijn.. maar das ook niet meer dan een detail wha..
En toen werd je opgehangen voor godslastering.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik vind 2 miljoen demonstranten akbar-der dan allah hoor :S
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je ze aangeven bij de AIVD?
Hoezo?, ik doe de beste man toch niet beledigen dacht ik zo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En toen werd je opgehangen voor godslastering.
ten eerste heb ik hier geen harde bronnen voor gezien.. en ten tweede vind ik het een detail.. het verhaal is gewoon dat ong. 1 miljoen mensen erop uit zijn Mubarak te verdrijven en met z'n allen in opstand zijn gekomen.. zoals er ook bericht wordt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. Dat is een strategie om de demonstratie te breken. Wat precies zo in Tunesië gebeurde. Standaard dictator-strategie.
Probleem is alleen dat die niet de overheid willen vervangen door de christian-brotherhood.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat die mensen toch. Je hebt in Nederland volk rondlopen dat bijbelse liedjes zingt in de hoop dat windmolens verdwijnen. Vreemd, maar laat ze toch.
Echt heel jammer. Deze revolutie doen ze helemaal zelf en is echt iets om trots op te zijn. Maar dan toch de eer geven aan een niet bestaande entiteit. Jammer jammer jammer. Maarja.. religie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Allah akbar, allah akbar, allah akbar. Dat klinkt vertrouwd.
Niet dat ik het er mee eens ben of oneens ben (heb echt geen idee) maar waarom niet ? Pim Fortuyn zei het toch al ? De media en politiek zijn 1.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Deze discussie is al eerder geweest. Aantal users zijn not amused dat NOS nog niks heeft gepubliceerd aan nieuws over egypte.
Laat ze maar lekker geloven dat de NOS mubarak steunt
Prima. Maar ik heb de afgelopen week wel opgelet. De strijd bij de staats-TV was bijna net zo duidelijk te zien als de strijd binnen het regime, wat weer te zien is aan het gedrag van het leger.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Roi het volgende:
[..]
Dooddoener, ik ga geen 50 topics terug lezen om jou insinuatie te verifiëren.
God is geen man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hoezo?, ik doe de beste man toch niet beledigen dacht ik zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |