KFC has been confirmed iig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
daar op de hoek zit een shoarma tent..
Bij de Aldi naast de moskee..... bier is in de aanbiedingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
daar op de hoek zit een shoarma tent..
Gemiddeld ongeveer 400x150 meter, alleen het plein dan he. Da's 60.000 vierkante meter. Zeg 4 mensen per vierkante meter = 240.000.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Bij voorkeur door iemand die iets van wiskunde weet.
Dat is de motto al eeuwen geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef -jos- het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
Egyptian Sat TV (El Fada'eya ) Minister: Ministry of Interior changing its motto to " The Police serves the people " #Egypt #Tahrir
Tel jij de straten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zijn er zeker nog geen miljoen hoor. De shot die ze nu gebruiken is de enige waarop het redelijk vol lijkt. Als ze de camera draaien (doen ze heel zelden) zie je dat er een groot stuk leeg is.
Iedereen weet dat de Mossad achter die moord in Dubai zit. Is er iets veranderd, nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Iedereen weet natuurlijk al lang dat dat zo is, maar ik heb er vertrouwen in dat het in maart naar buiten komt.
Sure. Zelfs alle zijstraten richting Tahrir Square staan vol, lul geen onzin gast.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zijn er zeker nog geen miljoen hoor. De shot die ze nu gebruiken is de enige waarop het redelijk vol lijkt. Als ze de camera draaien (doen ze heel zelden) zie je dat er een groot stuk leeg is.
Moet iedereen er nog bij kunnen, lijkt me toch een logistiek probleem...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef mu_barak_obama het volgende:
[..]
Waterleiding is opengebroken. Eten daar kan je wel even zonder mee.
Die deskundige is Meki.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De "deskundige" bij de NOS zit gewoon op z'n laptop mee te kijken, net als wij.
Dus er passen helemaal geen 2 miljoen mensen op?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Gemiddeld ongeveer 400x150 meter, alleen het plein dan he. Da's 60.000 vierkante meter. Zeg 4 mensen per vierkante meter = 240.000.
quote:3:27pm Al Jazeera's correspondent in Tahrir Square says that up to two million people are now protesting in Tahrir Square and surrounding areas – including roads and bridges nearby, which are crammed.
Army is arresting armed men believed to be ex-security personnel trying to penetrate the protestors. A car full of weapons and guns has been stopped and its occupants arrested.
Als ik de straat op moet om m'n vuilnisbak neer te zetten, tel ik dan mee bij de demonstratie?quote:
4 mensen per vierkante meter? Dat lijkt me teveel. Hooguit 2/3.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Gemiddeld ongeveer 400x150 meter, alleen het plein dan he. Da's 60.000 vierkante meter. Zeg 4 mensen per vierkante meter = 240.000.
Bij lange na niet. Het plein zelf hóóguit 300.000 man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dus er passen helemaal geen 2 miljoen mensen op?
En hij volgt gewoon dit topic.quote:
hij beheerst de taal, kent de cultuur een stuk beter dan de meesten hier en kan dus informatie analyseren en met de kijkers delen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De "deskundige" bij de NOS zit gewoon op z'n laptop mee te kijken, net als wij.
Het gaat ook om alle wegen die met Tahrir Sq verbonden zijn he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dus er passen helemaal geen 2 miljoen mensen op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |