quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef deleriouz het volgende:
Al Jazeera meldt dat Van Gaal straks een toespraak gaat houden!
Waarom doe jij net alsof ik zeg dat ze expres prutswerk leveren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom doe jij net of de NOS de boel verdraaid?
Als ik het goed heb gehoord ging het om hoeveel man er stond op het plein. En dat ging om 200,000 manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Internationale persbureaus betwijfelen dergelijke cijfers.
Die 200.000 is de laagste schatting van wat er alleen op het plein staat.....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Roi het volgende:
8 miljoen of 200.000 is nog wel een verschil.
hier gaan we niet uitkomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom doe jij net alsof ik zeg dat ze expres prutswerk leveren?
Dat zijn de anti-Hezbollah mensen die demonstreren. Daar demonstreren ze juist TEGEN democratie!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef speknek het volgende:
Waar zijn de libanezen boos over? Voor of tegen Hezbollah?
Nu is het natuurlijk wachten op degene die zegt dat hij Mido meeneemt.quote:
Zijn ze niet gewoon tegen Amerika?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef speknek het volgende:
8 miljoen in het land en twee miljoen mensen in Cairo volgens Al-Jazeera. Volgens internationale persbureaus slechts 200.000 in Cairo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Roi het volgende:
8 miljoen of 200.000 is nog wel een verschil.
Bollocks, Hezbollah heeft Hariri vermoord.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Dat zijn de anti-Hezbollah mensen die demonstreren. Daar demonstreren ze juist TEGEN democratie!
Bij voorkeur door iemand die iets van wiskunde weet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Is dat ook bevestigd?
En over de hoeveelheid mensen op dat plein, het staat best vol daar, ik neem aan dat het een bepaalde oppervlakte heeft, en een aantal mensen per m2 dat op zo'n oppervlak kan. Is dat niet uit te rekenen?
Bewijs het, maar dat kun je vast niet doen. Breng het dan niet als een feit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Bollocks, Hezbollah heeft Hariri vermoord.
niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef Dickbride het volgende:
Hoe krijgen al die mensen op het plein eigenlijk te eten/drinken?
200000 geloof ik niet heb in die omgeving gelopen, een laagste schatting zou ik persoonlijk op 500000 willen zetten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
8 miljoen in het land volgens Al-Jazeera en twee miljoen mensen in Cairo. Volgens internationale persbureaus slechts 200.000 in Cairo.
daar op de hoek zit een shoarma tent..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef Dickbride het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat zelfs als het heel goed gaat met het land, revoluties hun aantrekkingskracht behouden, en men niet wil achterblijven bij buurlanden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef speknek het volgende:
Reuters zegt méér dan 200.000 mensen, verschil in intonatie. En dat in een bericht van alweer een paar uur oud, én het gaat alleen maar over het plein.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
8 miljoen in het land en twee miljoen mensen in Cairo volgens Al-Jazeera. Volgens internationale persbureaus slechts 200.000 in Cairo.
Iedereen weet natuurlijk al lang dat dat zo is, maar ik heb er vertrouwen in dat het in maart naar buiten komt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Bewijs het, maar dat kun je vast niet doen. Breng het dan niet als een feit.
Goeie vraag idd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef Dickbride het volgende:
KFC has been confirmed iig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
daar op de hoek zit een shoarma tent..
Bij de Aldi naast de moskee..... bier is in de aanbiedingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
daar op de hoek zit een shoarma tent..
Gemiddeld ongeveer 400x150 meter, alleen het plein dan he. Da's 60.000 vierkante meter. Zeg 4 mensen per vierkante meter = 240.000.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Bij voorkeur door iemand die iets van wiskunde weet.
Dat is de motto al eeuwen geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef -jos- het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
Egyptian Sat TV (El Fada'eya ) Minister: Ministry of Interior changing its motto to " The Police serves the people " #Egypt #Tahrir
Tel jij de straten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zijn er zeker nog geen miljoen hoor. De shot die ze nu gebruiken is de enige waarop het redelijk vol lijkt. Als ze de camera draaien (doen ze heel zelden) zie je dat er een groot stuk leeg is.
Iedereen weet dat de Mossad achter die moord in Dubai zit. Is er iets veranderd, nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Iedereen weet natuurlijk al lang dat dat zo is, maar ik heb er vertrouwen in dat het in maart naar buiten komt.
Sure. Zelfs alle zijstraten richting Tahrir Square staan vol, lul geen onzin gast.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zijn er zeker nog geen miljoen hoor. De shot die ze nu gebruiken is de enige waarop het redelijk vol lijkt. Als ze de camera draaien (doen ze heel zelden) zie je dat er een groot stuk leeg is.
Moet iedereen er nog bij kunnen, lijkt me toch een logistiek probleem...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef mu_barak_obama het volgende:
[..]
Waterleiding is opengebroken. Eten daar kan je wel even zonder mee.
Die deskundige is Meki.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De "deskundige" bij de NOS zit gewoon op z'n laptop mee te kijken, net als wij.
Dus er passen helemaal geen 2 miljoen mensen op?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Gemiddeld ongeveer 400x150 meter, alleen het plein dan he. Da's 60.000 vierkante meter. Zeg 4 mensen per vierkante meter = 240.000.
quote:3:27pm Al Jazeera's correspondent in Tahrir Square says that up to two million people are now protesting in Tahrir Square and surrounding areas – including roads and bridges nearby, which are crammed.
Army is arresting armed men believed to be ex-security personnel trying to penetrate the protestors. A car full of weapons and guns has been stopped and its occupants arrested.
Als ik de straat op moet om m'n vuilnisbak neer te zetten, tel ik dan mee bij de demonstratie?quote:
4 mensen per vierkante meter? Dat lijkt me teveel. Hooguit 2/3.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Gemiddeld ongeveer 400x150 meter, alleen het plein dan he. Da's 60.000 vierkante meter. Zeg 4 mensen per vierkante meter = 240.000.
Bij lange na niet. Het plein zelf hóóguit 300.000 man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dus er passen helemaal geen 2 miljoen mensen op?
En hij volgt gewoon dit topic.quote:
hij beheerst de taal, kent de cultuur een stuk beter dan de meesten hier en kan dus informatie analyseren en met de kijkers delen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De "deskundige" bij de NOS zit gewoon op z'n laptop mee te kijken, net als wij.
Het gaat ook om alle wegen die met Tahrir Sq verbonden zijn he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dus er passen helemaal geen 2 miljoen mensen op?
Heb jij wel argumenten en bronnen? nee? doe dan niet alsof het een feit is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de Mossad achter die moord in Dubai zit. Is er iets veranderd, nee.
Ramptoerisme.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef -jos- het volgende:
[..]
Sure. Zelfs alle zijstraten richting Tahrir Square staan vol, lul geen onzin gast.
Daarom, is al hoge schatting. Er staan dus niet meer mensen op dat plein, dan bij de Radio 538-meute op Koninginnedag. Ook ongeveer 200.000. Dan heb ik het verder niet over de zijstraten/andere steden/etc.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
4 mensen per vierkante meter? Dat lijkt me teveel. Hooguit 2.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef Flashbox het volgende:
Het lijkt er net op dat de nos hier mee zit te lezen, als hier een vraag komt van iemand hebben ze het ineens bij de nos over het zelfde onderwerp
Ik heb zelfs videobeelden! Maar die zijn aan jou voorbijgegaan omdat je onder een steen leeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb jij wel argumenten en bronnen? nee? doe dan niet alsof het een feit is.
200.000 mensen op het plein inderdaad. Zou er dan 1.8 miljoen mensen zich in zijstraten en dergelijke bevinden? Dat lijkt me nogal overdreven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef superworm het volgende:
Daarom, is al hoge schatting. Er staan dus niet meer mensen op dat plein, als bij de Radio 538-meute op Koninginnedag. Ook ongeveer 200.000. Dan heb ik het verder niet over de zijstraten/andere steden/etc.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Ik heb zelfs videobeelden! Maar die zijn aan jou voorbijgegaan omdat je onder een steen leeft.
zodra ze weer gaan biddenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is wel de beste flashmob van 2011 tot nu toe.
Mwah, die "agenten" zullen een ander verhaal vertellen denk ik zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef BrandX het volgende:
ik vind het maar benoemenswaardig dat al die egyptenaren zo rustig blijven. Nog steeds geen geweld.
quote:Rights group: Hamas stops pro-Egypt rally in Gaza
Human Rights Watch says Hamas police have prevented some 20 people from demonstrating in solidarity with the Egyptian protesters who are demanding President Hosni Mubarak's ouster.
The New York-based group says the demonstrators gathered Monday in central Gaza City when the police came to stop them. (AP)
quote:Gaza activist: Hamas stops pro-Egypt rally in Gaza
Fayyad's cabinet announces PA municipal elections "as soon as possible;" demonstrator says police beat up protesters in Gaza.
Hamas police prevented a handful of people in Gaza from demonstrating in solidarity with the Egyptian protesters demanding President Hosni Mubarak's ouster, a Gaza activist said Tuesday.
The West Bank's Palestinian Authority also squelched a pro-Egypt protest this week, announcing on Tuesday that it will hold local council elections "as soon as possible."
The move appears to be a response to unrest in Egypt. The Palestinian Authority has not held elections since 2006.
quote:Palestinians to hold municipal elections
By ASSOCIATED PRESS
02/01/2011 15:38
The Western-backed Palestinian government in the West Bank says it will hold local council elections "as soon as possible."
The move appears to be a response to unrest in Egypt, where demonstrators have staged days of rallies against the authoritarian government. The Palestinian Authority has not held elections since 2006.
Prime Minister Salam Fayyad's Cabinet said Tuesday it will set dates for the vote next week.
Fayyad hopes to hold elections in both the West Bank and the Gaza Strip. But in reality, Gaza will likely not participate since it is controlled by the rival Hamas militant group.
Palestinian President Mahmoud Abbas canceled local elections in the West Bank in 2009 when it appeared that his Fatah movement would lose to independents.
Als je goed leest, weet je dat straten zijn afgesloten rond het plein (in dequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als ik de straat op moet om m'n vuilnisbak neer te zetten, tel ik dan mee bij de demonstratie?
hehe die hebben we nog niet gehoordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is wel de beste flashmob van 2011 tot nu toe.
Ja, klopt, in feite geen chaos, opmerkelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef BrandX het volgende:
ik vind het maar benoemenswaardig dat al die egyptenaren zo rustig blijven. Nog steeds geen geweld.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
JohnWRees John Rees
This is the street a block away from Tahrir Square #egypt http://yfrog.com/h5j4vyfqxlqftoj
Hij zit gewoon in ons topic te spitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hij beheerst de taal, kent de cultuur een stuk beter dan de meesten hier en kan dus informatie analyseren en met de kijkers delen.
Naja, zolang je allemaal hetzelfde doel hebt..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, in feite geen chaos, opmerkelijk.
Het zijn ook maar een paar man inderdaad, en er is al bekend dat de regering 100 pond betaalt voor mensen die willen demonstreren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens ook pro-Mubarak demonstraties zag ik. Lachwekkend, komt in die regio vaak voor dat regeringen mensen betalen en onderdruk zetten om aan dergelijke schijn-demonstraties mee te doen.
Zoals in het AZ-stadion bij elke thuiswedstrijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens ook pro-Mubarak demonstraties zag ik. Lachwekkend, komt in die regio vaak voor dat regeringen mensen betalen en onderdruk zetten om aan dergelijke schijn-demonstraties mee te doen.
tuurlijk, wanneer word je weer wakker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij zit gewoon in ons topic te spitten.
Vooral dat filmpje, je ziet hoe bang die mensen voor dat groepje agenten in burger zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ook interessant:
http://www.joop.nl/wereld(...)oor_geheime_politie/
Als ik het zo zie, (lang leve google maps)denk ik dat t er misschien een miljoen zijn. Hooguit. Dat plein is enorm, ik geloof dat daar best een paar honderdduizend mensen op kunnen en in de straten eromheen ook nog flink wat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef Insane- het volgende:
[..]
Het gaat ook om alle wegen die met Tahrir Sq verbonden zijn he.
dat viel mij ook op ja. Die agenten etc viel wel mee, maar dat groepje agenten in burger waren ze echt bang voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef t-8one het volgende:
[..]
Vooral dat filmpje, je ziet hoe bang die mensen voor dat groepje agenten in burger zijn.
Daarin is duidelijk te zien dat de arrestatie op de google dude gericht was.
Niet zozeer bang, maar het is gewoon zo verwarrend dat een paar mensen die eerst nog naast je stonden plotseling 'stillen' blijken te zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef t-8one het volgende:
[..]
Vooral dat filmpje, je ziet hoe bang die mensen voor dat groepje agenten in burger zijn.
Daarin is duidelijk te zien dat de arrestatie op de google dude gericht was.
Als ik zijn salaris krijg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
tuurlijk, wanneer word je weer wakker?
neequote:
zoek een baan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik zijn salaris krijg.
ballen?quote:
Je weet dat er iets niet klopt in deze wereld als je Justin Bieber nodig hebt om aandacht te krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ook interessant:
http://www.joop.nl/wereld(...)oor_geheime_politie/
Dat zijn ze in Egypte wel gewend hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet zozeer bang, maar het is gewoon zo verwarrend dat een paar mensen die eerst nog naast je stonden plotseling 'stillen' blijken te zijn.
Waarom?quote:
indd, ONZ is een paar stappen naar benedenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Stop eens met die offtopic shit.
Neuh........we wachten op relevant nieuws.....totdat dfat gebeurd......gaan we gewoon offquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Stop eens met die offtopic shit.
Dat zal allemaal wel. Als je wilt lol trappen of wilt slowchatten ga naar ONZ. Nu weer ontopic dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Neuh........we wachten op relevant nieuws.....totdat dfat gebeurd......gaan we gewoon off
What the fuck. Serieus?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het zijn ook maar een paar man inderdaad, en er is al bekend dat de regering 100 pond betaalt voor mensen die willen demonstreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |