Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Sterktequote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af
Nu weg, dokter met kind
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:55 schreef Trevland het volgende:
Wordt er ook nog wat anders geschonken dan koffie?
Geen idee, ik weet niet wat je bij die inleenkracht van friem kan verwachten...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:55 schreef Trevland het volgende:
Stekte er meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af
Nu weg, dokter met kind
Wat is er mis met koffiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:55 schreef Trevland het volgende:
trev houdt van afwisselingquote:
koffie, espresso, cappuccino, wiener melange....quote:
vast wel iemandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
zou er nog iemand de wiki willen aanpassen?>
doe mij maar een wienerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffie, espresso, cappuccino, wiener melange....
afwisseling genoeg
oeh,oeh, mag ik bij jou komen etenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
stoofvlees
het ruikt echt lekker hier
Het is pas voor morgen want vanavond eten we quichequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
oeh,oeh, mag ik bij jou komen eten![]()
oeh sterkte .. foto's laten maken? enzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:18 schreef cablegunmaster het volgende:
dat was de huisarts op naar martini ziekenhuis xD.
Hai mopquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
stoofvlees
schat, ik moet overwerken vanavondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
stoofvlees
schat, ik moet overwerken morgen vanavondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is pas voor morgen want vanavond eten we quiche
ja ja overwerkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schat, ik moet overwerken vanavond
[..]
schat, ik moet overwerken morgen vanavond
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vissert, heb je de vangst nog binnengehaald?
Preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ja overwerkendat zeg je dan maar tegen je vrouw
![]()
Sterkte kabelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:18 schreef cablegunmaster het volgende:
dat was de huisarts op naar martini ziekenhuis xD.
dat is goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Preciesen dan kom ik bij jou eten
![]()
Achteraan aansluiten...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Preciesen dan kom ik bij jou eten
![]()
whahahahquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten...
En hoe ga je dat aan st uitleggen? He? Nou?
Hoe gaat het met je wederhelft??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 doet vanavond zelf boodschappen
wel goed geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whahahah
[..]
Hoe gaat het met je wederhelft??
Dat kan heul geen kwaad.. lekkere timing zo met die oostenwindquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel goed geloof ik
vanavond moet ie mee boodschappen doen.. even het bed uit en .. even het huis uit voor de frisse lucht!
ik zit dichterbij en kan om 15:00 al wegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten...
En hoe ga je dat aan st uitleggen? He? Nou?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 doet vanavond zelf boodschappen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit dichterbij en kan om 15:00 al weg![]()
ehm... ehm...het is maar eten?
psies het is maar eten... MPG heb je last van issues ofzeaux?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dus het eten van st is niet goed genoegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog nooit bij ST gegeten, dus geen idee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus het eten van st is niet goed genoeg?
heheh en dan gaan we dit weekend ook nog naar TEXEL!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan heul geen kwaad.. lekkere timing zo met die oostenwind![]()
hahaha dat denk ik wel ... lekker hoor een weekendje wegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh en dan gaan we dit weekend ook nog naar TEXEL!
komt wel goed met die neus
weekendje wegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh en dan gaan we dit weekend ook nog naar TEXEL!
komt wel goed met die neus
en zin in!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha dat denk ik wel ... lekker hoor een weekendje weg
we hebben een welness hotelkamerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weekendje weg![]()
is lekker![]()
eerst uitwaaien en dan een warm bad
afgelopen vrijdag? ondertrouw?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en zin in!
zeker na afgelopen vrijdag
dat doe je beter als wijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we hebben een welness hotelkamer
met tweepersoons bad!
en kleuren bedoning in het bad
en een zonnedouche ofzo
bij voorkeur vlak voor de pauze of einde dagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:41 schreef Solique het volgende:
Dacht je een rustige dag te hebben schieten de problemen als paddestoelen uit de grond.
Nijnquote:
Dan vooral inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij voorkeur vlak voor de pauze of einde dag
Kan kloppen: laatste bezoek: 41 dagen, 13 uur geleden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heb ik ook al een tijd niet meer gezien
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag? ondertrouw?
ik was er niet dus gemist
Ik ben alleen maar bang dat er straks te weinig is voor mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
psies het is maar eten... MPG heb je last van issues ofzeaux?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]heeft een aanrijding gehad.
(zwaar) gekneusd borstbeen.. is lastig met ademen
is nu ziek thuis..
er is toch altijd TE weinig voor jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar bang dat er straks te weinig is voor mij...
dat zou maar zo kunnen met stoofvlees en de kook kunsten van LLquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar bang dat er straks te weinig is voor mij...
nou ik maak nu stoofvlees en het is met zo'n pakje van conimex .. het ruikt wel erg lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zou maar zo kunnen met stoofvlees en de kook kunsten van LL![]()
want daar heb ik wel eerder gegeten
Ja, precies, zie je wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zou maar zo kunnen met stoofvlees en de kook kunsten van LL![]()
want daar heb ik wel eerder gegeten
Das ook weer zo jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er is toch altijd TE weinig voor jou
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zware voorhoofdsholteontsteking dus, nu neusspray.
beterschapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op school zegt ie er natuurlijk niks over en heb hem nog niet gesproken op msn, dus afwachten maarquote:
anders flink je tanden erinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op school zegt ie er natuurlijk niks over en heb hem nog niet gesproken op msn, dus afwachten maar
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
gewoon midden op schoolplein aangeven dat als die iemand wil beffen die een befteckel moet kopen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op school zegt ie er natuurlijk niks over en heb hem nog niet gesproken op msn, dus afwachten maar
RN wordt gestalkt door 1 of ander minderjarig kutjoch wat haar wil beffen!quote:
EEN vriend wil dingen met haar die zij niet wilquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
RN wordt gestalkt door 1 of ander minderjarig kutjoch wat haar wil beffen!
Beterschapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat dus. En 'meneer' denkt dan ook nog een vergelijkbare 'wederdienst' retour te krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
en het is niet haar vriendje? blokkeren op msn die handel
dat kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze zegt ook dat het pijn doet als ze haar hoofd beweegt...
Maar goed, die spray zou snel moeten helpen. Wel fijn dat het zoiets is wat gemakkelijk te verhelpen is
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. En 'meneer' denkt dan ook nog een vergelijkbare 'wederdienst' retour te krijgen... Ik zeg BIJTEN
![]()
...
GMTAquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
anders flink je tanden erindan is wel genezen
Nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon midden op schoolplein aangeven dat als die iemand wil beffen die een befteckel moet kopen!
we zagen je aankomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik ben weer net op tijd voor de ranzige praat zie ik
ik zeg negeren, negatieve aandacht is ook een vorm van aandachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. En 'meneer' denkt dan ook nog een vergelijkbare 'wederdienst' retour te krijgen... Ik zeg BIJTEN
![]()
...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zeg negeren, negatieve aandacht is ook een vorm van aandacht
lukt met kinderen niet altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zeg negeren, negatieve aandacht is ook een vorm van aandacht
Nee, ten eerste stalkt hij niet en ten tweede is het een vriend van mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
RN wordt gestalkt door 1 of ander minderjarig kutjoch wat haar wil beffen!
Zoals ik al zei, het is gewoon een vriend, we hebben ook veel leuke en gezellige gesprekken, maar als hij over dat andere begint begint...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
en het is niet haar vriendje? blokkeren op msn die handel
nee niet altijd omdat je die niet altijd kan negeren maar je kan ze wel afleiden of het gesprek een andere wending gevenquote:
wokquote:
Nou ik weet niet hoor maar als jij niet duidelijk maakt dat hij daar mee moet stoppen dan zijn die leuke en gezellige gesprekken ook gewoon afgelopen hoor. Je moet wel een beetje een grens trekkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ten eerste stalkt hij niet en ten tweede is het een vriend van me
[..]
Zoals ik al zei, het is gewoon een vriend, we hebben ook veel leuke en gezellige gesprekken, maar als hij over dat andere begint begint...
Ik maak wel duidelijk dat ie ermee moet stoppenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoor maar als jij niet duidelijk maakt dat hij daar mee moet stoppen dan zijn die leuke en gezellige gesprekken ook gewoon afgelopen hoor. Je moet wel een beetje een grens trekken
misschien moet je eens wat concreter zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maak wel duidelijk dat ie ermee moet stoppenSoms werkt het ook, voor een paar dagen dan...
donequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
zou er nog iemand de wiki willen aanpassen?>
Nouja, zolang er maar niks gebeurt kan ik er wel mee leven...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien moet je eens wat concreter zijn
blijkbaar heb je er wel last van anders zou je het probleem hier niet eens aankaarten, toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, zolang er maar niks gebeurt kan ik er wel mee leven...
ik wil wel een "gesprekje "met hem houden hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maak wel duidelijk dat ie ermee moet stoppenSoms werkt het ook, voor een paar dagen dan...
Jongenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lekker irritant, zo'n vent/jongen
GMTAquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blijkbaar heb je er wel last van anders zou je het probleem hier niet eens aankaarten, toch?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JongenHij is pas 14 geworden, niet normaal dus dat hij nu al aan zo'n soort dingen denkt
en wat is hij van jou??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JongenHij is pas 14 geworden, niet normaal dus dat hij nu al aan zo'n soort dingen denkt
quote:
moet jij niet leren ofzo ??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
Onee hè, zet m'n moeder ineens kei hard Grenade (ofzo) van die Bruno Mars aan
Mijn muziek moet er harder overheen
Gewoon een vriendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat is hij van jou??
je vriendje??
een vriendje zei ze. Hij denkt alleen wel dat ze zijn f*ckbuddy is!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat is hij van jou??
je vriendje??
Morgen alleen handvaardigheid, dus nee, nog nietquote:
Jawel hoor, helaas welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mogguh snoetjequote:
je moest eens weten wat ik op mijn 14e allemaal al deedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goedemorgenquote:
Dat denkt hij van ieder meisje volgens mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
een vriendje zei ze. Hij denkt alleen wel dat ze zijn f*ckbuddy is!
Ow dan zit ik er dus helemaal naastquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moest eens weten wat ik op mijn 14e allemaal al deed![]()
Het verbaast me eigenlijk niets
vertelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fuckbuddy's als je 14 bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
een vriendje zei ze. Hij denkt alleen wel dat ze zijn f*ckbuddy is!
waarom zou dat niet mogen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suikertaartje
![]()
![]()
Mag ik bij LL eten van jou?
en een keer bij jou
barretjequote:
Wil je die popcorn nog wel nadat ze het verteld heeft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Neequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ow dan zit ik er dus helemaal naast
met je 14de pasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lovelyquote:[..]
Goedemorgen
GF![]()
![]()
![]()
![]()
Whahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kat zit naast me te spinnen alsof ie een motortje heeft
quote:
Maar batskoningen zijn uitzonderingenquote:
Het blijft natuurlijk een puberjongetje bomvol hormoontjes dat met dat dingetje tussen zijn benen denkt he...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja Myr, kom, broek uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fuckbuddy's als je 14 bent.Waar gaat het toch heen met die jeugd van tegenwoordig.
Verbod op koffie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:28 schreef DaMart het volgende:
Nepal voert KSC-onvriendelijk beleid in
dadelijk eens kijken waar die van mij uithangtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kat zit naast me te spinnen alsof ie een motortje heeft
geen idee, maar MPG begon er overquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom zou dat niet mogen?![]()
hoi
Suikerbeeeeeeeebquote:
Ja net aan 14quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met je 14de pas
[..]
lovely![]()
![]()
Oooh zo schattigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, Thijs net tegen zijn trein: Hoi trein, jij bent een auto! Neeeee, een trein! Een auto? Nou, ik geloof er NIETS van![]()
Volgens mij heeft hij weer een papegaai-periode
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, Thijs net tegen zijn trein: Hoi trein, jij bent een auto! Neeeee, een trein! Een auto? Nou, ik geloof er NIETS van![]()
ik zou het ook onmogelijk warm krijgen als Fles tegen mij zou zeggen: Kom! broek uit !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
Ik voel een griep aankomen. Keelpijn, verkouden, hoofdpijn en ik krijg het onmogelijk warm.
Whehehehehhe, goed punt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou het ook onmogelijk warm krijgen als Fles tegen mij zou zeggen: Kom! broek uit !
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou het ook onmogelijk warm krijgen als Fles tegen mij zou zeggen: Kom! broek uit !
kennelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar batskoningen zijn uitzonderingen![]()
Jonmgens van 14 denken aan niets andersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij leest godverdomme de crewfora nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:28 schreef DaMart het volgende:
Nepal voert KSC-onvriendelijk beleid in
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
nou bij mij thuis hou ik het niet meer bijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
grappig
Hier had Koen ook een conversatie met zijn trein en auto vanmorgenhajjooo trein, hajjooo autoooo
Vertel... Wat deed jij op je 14equote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh snoetje
[..]
[..]
Goedemorgen
GF![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde laatst van iemand dat jongens ook zo over hun nichtjes enzo denken en toen was ik helemaal van slagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jonmgens van 14 denken aan niets anders... Iets met hormoontjes
.
Er iets mee doen, echter, das een ander verhaal... Daarvoor moet ie het op die leeftijd maar bij links en rechts houden
...
* goldfinger1963 geeft myraela een paracetamol en stopt haar onder de wolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
Ik voel een griep aankomen. Keelpijn, verkouden, hoofdpijn en ik krijg het onmogelijk warm.
pandaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:34 schreef Panda72 het volgende:
mmmmm ik dacht dat ik mijn zeer serieuzeklacht hier had neergezet maar niet dus.
gooi hem er maar inquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:34 schreef Panda72 het volgende:
mmmmm ik dacht dat ik mijn zeer serieuzeklacht hier had neergezet maar niet dus.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef Arcee het volgende:
Maandcijfers voor januari 2011
001 (002) 12900 Stuart
004 (013) 08939 goldfinger1963
006 (019) 07952 Trevland
012 (008) 06649 suikertaartje
015 (007) 06580 Symphonic
026 (050) 04687 MPG
033 (034) 04358 LovelyLady
036 (087) 04272 Bos81
042 (044) 03822 pgrferrari
043 (115) 03780 Whiskers2009
045 (010) 03712 Marijkezwolle
048 (106) 03548 DaMart
061 (011) 03228 TheFamousMan
072 (123) 02823 Dr_Flash
074 (025) 02775 RockNijntje
106 (191) 02196 wel.o.k
114 (554) 02058 Toekito
138 (072) 01800 Myraela
191 (176) 01438 BrandX
193 (285) 01430 Barretje80
205 (___) 01381 Kentekenplaat
215 (113) 01351 Muck
224 (___) 01300 Ladylike
271 (___) 01070 friemelaar
303 (105) 00949 D.
336 (193) 00871 Kuukske
476 (___) 00646 Solique
De 12.900 van Stuart is een all time maandrecord!Hij verbreekt z'n eigen record dat op 12.007 stond.
Jij weet er alles van?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jonmgens van 14 denken aan niets anders... Iets met hormoontjes
.
Er iets mee doen, echter, das een ander verhaal... Daarvoor moet ie het op die leeftijd maar bij links en rechts houden
...
Meidenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
nou bij mij thuis hou ik het niet meer bij![]()
Papa, ik ben een paard, zwart en dat is mijn veulen en ik heb van die vleugels en als ik hier sta ben ik de dochter van sirius die de baas is van het paard maar ik dus niet want ik heb een wit paard zonder vleugels en dat is het broertje van het paard van de vader van de dochter van sirius....
Een eerste vriendje hebbenquote:
ik kijk echt nergens meer van opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand dat jongens ook zo over hun nichtjes enzo denken en toen was ik helemaal van slag![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
nou bij mij thuis hou ik het niet meer bij![]()
Papa, ik ben een paard, zwart en dat is mijn veulen en ik heb van die vleugels en als ik hier sta ben ik de dochter van sirius die de baas is van het paard maar ik dus niet want ik heb een wit paard zonder vleugels en dat is het broertje van het paard van de vader van de dochter van sirius....
oh noesssssssssssquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef Panda72 het volgende:
De hele week geen soep met ballen hier in de kantine GF. Ik vind het ronduit schandalig![]()
echt boeiend die maandcijfersquote:
Mja... Het ís wel zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand dat jongens ook zo over hun nichtjes enzo denken en toen was ik helemaal van slag![]()
Als het niet op de FP staat, kan ik daar ook niet naar linkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij leest godverdomme de crewfora niet?
Wooow hoe blij kan je zijn dat je geen neefjes hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn neefje wilde met me trouwen en kindjes makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die dat wel interessant vindenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noesssssssssss
wil je stoofvlees?![]()
[..]
echt boeiend die maandcijfers
Ik was vroeger ook verliefd op mijn grote en stoere neef hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noesssssssssss
wil je stoofvlees?![]()
[..]
Nou... alles...quote:
Alleen maar een vriendje hebben? En dan handjes vasthouden enzoquote:[..]
Een eerste vriendje hebben
Nergens nergensquote:[..]
ik kijk echt nergens meer van op
Wat, om aan te tonen dat ze echt echt echt geen leven hebben buiten Fok! ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die dat wel interessant vinden.
Een vriend van me wil iets wat uhm nogal vreemd is (op onze leeftijd) doenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het niet op de FP staat, kan ik daar ook niet naar linken.
Dat, en omdat cijfers en statistiekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, om aan te tonen dat ze echt echt echt geen leven hebben buiten Fok! ?
zoals wie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die dat wel interessant vinden.
handjes vasthoudenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou... alles...
Ik ben natuurlijk wél ooit een jongetje van 14 geweest he...
[..]
Alleen maar een vriendje hebben? En dan handjes vasthouden enzo?
ik vond mijn nichtje dat toen jaar of 18 was ook een erg mooie vrouw toen ik 10 was. Maar verder dan dat is het nooit gegaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is nog wel lief, maar als een jongen pubert denkt ie toch wel aan gekke dingen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook verliefd op mijn grote en stoere neef hoor![]()
Maar toen was ik nog vet jong, als in onder de 10
Dus toen dacht ik niet aan gekke dingen
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zoals wie?
[..]
handjes vasthoudenen zoenuhhhhhhhh
en op je kamer zitten
![]()
het komt welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zoals wie?
[..]
handjes vasthoudenen zoenuhhhhhhhh
en op je kamer zitten
![]()
Ga je inlezen.quote:
miniwok heeft 5 liefjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is nog wel lief, maar als een jongen pubert denkt ie toch wel aan gekke dingen?
Mn dochters zijn nu ook verliefd, A op B en K op S en D.
B is niet op A, maar D, N, M en V wel, en volgens mij vergeet ik dan nog iemand... Maar ze nemen dus geen verkering, A omdat ze met B wil en hij niet met haar en K omdat ze op twee jongens is en het stom vindt om er dan 1 te kiezen...
Uhhh
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]!
Op je kamer zitten![]()
.. op je 14e
...?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het komt wel
* wel.o.k neemt nog een handje popcorn
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig hoor, terwijl de visite beneden zit voor je mama's verjaardag
[..]
je fantasie mag de rest doen
ligt eraan wat voor soep ze nou hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef Panda72 het volgende:
De hele week geen soep met ballen hier in de kantine GF. Ik vind het ronduit schandalig![]()
Dat is zeer braaf jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
Op mijn 14de was ik nog kei braaf en had ik nog nooit een jongetje gezoend.
Preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je in je hoofd haalt hoor maar een film kijken is zoooo not done op je moeders verjaardag.. en visite is zooo saai als je puber bentquote:
Wil je het 1 keertje zeggen.. ik heb het zo inmens koudquote:
dat dus. Maarja MPG weet pas sinds 3 jaar dattie een man is, denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig hoor, terwijl de visite beneden zit voor je mama's verjaardag
[..]
je fantasie mag de rest doen
Ehm.. ik haal me het 'film kijken' van toen ik een jaar of wat ouder was in mijn hoofdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je in je hoofd haalt hoor maar een film kijken is zoooo not done op je moeders verjaardag.. en visite is zooo saai als je puber bent
16, die leeftijd vind ik dus al heel wat beter voor dingen die verder gaan dan zoenenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was 12 toen ik voor t eerst zoende en 16 toen ik voor t eerst sex had, daartussenin heb ik wat andere dingen gedaan
Dat is toch heel normaal?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is nog wel lief, maar als een jongen pubert denkt ie toch wel aan gekke dingen?
Mn dochters zijn nu ook verliefd, A op B en K op S en D.
B is niet op A, maar D, N, M en V wel, en volgens mij vergeet ik dan nog iemand... Maar ze nemen dus geen verkering, A omdat ze met B wil en hij niet met haar en K omdat ze op twee jongens is en het stom vindt om er dan 1 te kiezen...
Uhhh
GF, MPG, ik, om er een aantal te noemen.quote:
Is daar iets mis mee? Ik zat op mijn 14e ook op mijn kamer, computerspelletjes te spelenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]!
Op je kamer zitten![]()
.. op je 14e
...?
Link?quote:
je bent me voorquote:
Ik was 17 of nog net 16 toen ik voor het eerst zoende en 17 toen ik voor het eerst sex had.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was 12 toen ik voor t eerst zoende en 16 toen ik voor t eerst sex had, daartussenin heb ik wat andere dingen gedaan
ik weet ook niet wat voor film het is geweestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.. ik haal me het 'film kijken' van toen ik een jaar of wat ouder was in mijn hoofd![]()
...
Ik weet nog steeds niet waar de film over gaat![]()
...
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
16, die leeftijd vind ik dus al heel wat beter voor dingen die verder gaan dan zoenen![]()
Ja, ik vind het soms alleen een beetje engquote:
je komt uit eindhovenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus toch. Foei.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat voor film het is geweest
Wat maakt het uit, als ze er toch blij mee zijn..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vind het soms alleen een beetje engze worden zo groot al WAAA en dan krijgen ze vriendjes die ik stom vind ofzo
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, om aan te tonen dat ze echt echt echt geen leven hebben buiten Fok! ?
bij mij was het allemaal een jaartje of 1 1/2 eerder dan bij jouw en ik kom ook uit eindhovenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Ik denk dat je de eerste vriendjes van je dochters per definitie stom vindtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik vind het soms alleen een beetje engze worden zo groot al WAAA en dan krijgen ze vriendjes die ik stom vind ofzo
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat voor film het is geweest
* wel.o.k neemt nog een handje popcornquote:
dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je de eerste vriendjes van je dochters per definitie stom vindt
Jij met je popcornquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
* wel.o.k neemt nog een handje popcorn
Hebben jouw dochters al vriendjes dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn ze ook![]()
heul heul heul stom
Laat mij erbuiten, wil jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF, MPG, ik, om er een aantal te noemen.
[..]
Is daar iets mis mee? Ik zat op mijn 14e ook op mijn kamer, computerspelletjes te spelen.
[..]
Link?
maar echt he, heul stom en verkeerd en fout en stom en en en ....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn ze ook![]()
heul heul heul stom
Het zijn mijn kindjes, dat is best raar om die groot te zien worden en los te laten...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als ze er toch blij mee zijn..
Zou het daaraan liggen ja?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij was het allemaal een jaartje of 1 1/2 eerder dan bij jouw en ik kom ook uit eindhoven
zie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn ze ook![]()
heul heul heul stom
de jongste heeft 5 liefjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij met je popcorn![]()
[..]
Hebben jouw dochters al vriendjes dan?
Dat je niet weet waar de film over gingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
hmhm..jullie vinden Thijs nu leuk, maar als hij interesse zou hebben in jullie dochters, nou, dan!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar echt he, heul stom en verkeerd en fout en stom en en en ....
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar echt he, heul stom en verkeerd en fout en stom en en en ....
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je niet weet waar de film over ging.
Ik wist mijn ouders altijd precies te vertellen waar de film over ging...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei dat ik in slaap was gevallen![]()
Hmm ja, dat snap ik ook wel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het zijn mijn kindjes, dat is best raar om die groot te zien worden en los te laten...
Ik kan me voorstellen dat dat bij jongens wel iets anders zou kunnen zijn, maar dat weet ik dus niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zouden wij dat ook hebben, dat elk vriendinnetje een slettebak is, of een bitch
er zijn uitzonderingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm..jullie vinden Thijs nu leuk, maar als hij interesse zou hebben in jullie dochters, nou, dan!
Dat telt nietquote:
Das ook een goede jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zei dat ik in slaap was gevallen
Het zal me aan mijn hol jeuken hoeveel ik gepost heb.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof jij statistieken niet interessant vindt.
haha, hmhm, dat zeg je nuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingen![]()
en dan heeft ze wel een ontzettend toffe schoonmoeder
Ik denk A en K nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm ja, dat snap ik ook wel...
TMIquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn hol jeuken hoeveel ik gepost heb.
QFT (ofzoquote:
Dan heb je vorige maand lang moeten krabben!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn hol jeuken hoeveel ik gepost heb.
tegen die tijd ben ik er wel aan gewend denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
haha, hmhm, dat zeg je nu![]()
ja, dat is waar...
Is het al bekant lunchtijd?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tegen die tijd ben ik er wel aan gewend denk ik![]()
dat is over 12 jaar.... dan is de eerste misschien het huis al uit![]()
OMG![]()
ander onderwerp NU
Ik kan me er een voorstelling bij makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een vriend van me wil iets wat uhm nogal vreemd is (op onze leeftijd) doen
Misschien het topic een keer doorlezen, daar staat alles wel zo'n beetje...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan me er een voorstelling bij makenIk zit op het werk, dus topic uitspitten doe ik niet
Maar nee is nee, en als ie echt vervelend wordt gewoon contact verbreken
Heb je niets aan dat soort mannen
Het klinkt misschien vreemd, maar hij is echt mijn beste vriend, en dan is contact verbreken echt moeilijk...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan me er een voorstelling bij makenIk zit op het werk, dus topic uitspitten doe ik niet
Maar nee is nee, en als ie echt vervelend wordt gewoon contact verbreken
Heb je niets aan dat soort mannen
Sta je daar met chocolade en neusspray aan de kassaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zo'n zin in chocolade en we hebben dat niet in huisstraks maar halen als ik de neusspray ga halen.
tongelre, stratum en strijp.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou het daaraan liggen ja?
Waar ben je opgegroeid en hoe oud ben je dan?Misschien kennen we elkaar?
smakelijk lovelyquote:
over 12 jaar..omg, dan is Thijs 14,5quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tegen die tijd ben ik er wel aan gewend denk ik![]()
dat is over 12 jaar.... dan is de eerste misschien het huis al uit![]()
OMG![]()
ander onderwerp NU
Heb je soep gemaaktquote:
Als hij echt je beste vriend was dan zou hij ophouden met proberen je over te halenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het klinkt misschien vreemd, maar hij is echt mijn beste vriend, en dan is contact verbreken echt moeilijk...Maar volgens mij begint ie me steeds meer te begrijpen
Dan heeft Thijs foute gedachten over meisjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
over 12 jaar..omg, dan is Thijs 14,5![]()
lekker weer vandaag he?
Ik had ook een beste vriend dat uiteindelijk stukgelopen is op sex...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het klinkt misschien vreemd, maar hij is echt mijn beste vriend, en dan is contact verbreken echt moeilijk...Maar volgens mij begint ie me steeds meer te begrijpen
Ik ook tongelre, Doornakkers, en Stratum en Strijp heb ik ook een tijdje gewoond.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tongelre, stratum en strijp.
denk niet dat we mekaar kennen ik ben een stuk ouder dan jij
smakelijk toekquote:
Hahahahahaha.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heeft Thijs foute gedachten over meisjes..
Weer valt hier een beetje tegen, bewolkt, grijs, koud... Is het daar beter?
En, ik zag trouwens een vacature die me aanspreekt.. Is alleen wel in Zwolle
![]()
... Hoe lang duurt het voor ik daar een woning zou hebben
?
Ja gofferquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Drie jaar.
Hoewel, als je ook in buurten wilt wonen waar je niet wilt wonen, dan gemiddeld een half jaar
kwam je wel eens oa. op het Doolplein danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook tongelre, Doornakkers, en Stratum en Strijp heb ik ook een tijdje gewoond.
En waarom niet, zou best kunnen toch? Ik kwam weleens op bezoek bij een man die stukken ouder was dan ik met vriendinnetjes, hij was heel leuk om te zien en had twee honden, Danger en Tijger geloof ik.
Maar goed, dat slaat nergens op, van gezicht wellicht, die kan is groter.
ik ehh. Wat ouder nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was 17 of nog net 16 toen ik voor het eerst zoende en 17 toen ik voor het eerst sex had.
Daar woonde mn beste vriendin in de buurt. Zij had dan weer vrienden die daar woonden, dus ja, ben er weleens geweest. Maar vooral veel rondgehangen op de voetbalvelden en bij ons achter.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kwam je wel eens oa. op het Doolplein dan
Troost je, hier is de wachttijd soms 6 jaar of langerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja goffer... Drie jaar
.. Dan kan ik bekant nog beter kopen
.
ik heb het langst in de Lievendaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar woonde mn beste vriendin in de buurt. Zij had dan weer vrienden die daar woonden, dus ja, ben er weleens geweest. Maar vooral veel rondgehangen op de voetbalvelden en bij ons achter.
Daar woonde ook een vriendin van me. en mn opa en oma aan de andere kant van de Noord-Brabantlaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het langst in de Lievendaal![]()
gewoond toen ik nog jong was
Ik weet nietquote:
Of huren via makelaars of dingen als directwonen en danwiljewonen enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef MPG het volgende:
Ja goffer... Drie jaar
.. Dan kan ik bekant nog beter kopen
.
Laat? Op je 14e?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet nietIk was er al laat mee, maar dan toch zeker nog 4 jaar eerder dan jou
![]()
Dat is laat tegenwoordig jaquote:
Die 4 jaar waar zij het over heeft an ik ook niet helemaal plaatsen trouwensquote:
* suikertaartje gaat zich huilend verstoppen in een hoekjequote:
Ze ging uit van 18 natuurlijk, omdat je minstens 18 moet zijn geweest om later te zijn geweest dan Myrquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die 4 jaar waar zij het over heeft an ik ook niet helemaal plaatsen trouwens
Dat dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze ging uit van 18 natuurlijk, omdat je minstens 18 moet zijn geweest om later te zijn geweest dan Myr
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje gaat zich huilend verstoppen in een hoekje
Zodat je de wachttijd voor mij weer opdrijft zekerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je, hier is de wachttijd soms 6 jaar of langer.
Iets anders huren dan waar ik nu zit is voor mij sowieso al geen optie meer... ik kom alleen nog maar in aanmerking voor de vrije sector, en betaal dan dus de hoofdprijs... en als ik iets wil kopen kan ik er alleen maar op achteruit gaan qua woning, dus ik blijf wel lekker scheefwonen voorlopig.
Ja, wat?quote:
Zoek jij ook in mijn regio dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zodat je de wachttijd voor mij weer opdrijft zeker?
* MPG gaat meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje gaat zich huilend verstoppen in een hoekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |