Jij met je popcornquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
* wel.o.k neemt nog een handje popcorn
Hebben jouw dochters al vriendjes dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn ze ook![]()
heul heul heul stom
Laat mij erbuiten, wil jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF, MPG, ik, om er een aantal te noemen.
[..]
Is daar iets mis mee? Ik zat op mijn 14e ook op mijn kamer, computerspelletjes te spelen.
[..]
Link?
maar echt he, heul stom en verkeerd en fout en stom en en en ....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn ze ook![]()
heul heul heul stom
Het zijn mijn kindjes, dat is best raar om die groot te zien worden en los te laten...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als ze er toch blij mee zijn..
Zou het daaraan liggen ja?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij was het allemaal een jaartje of 1 1/2 eerder dan bij jouw en ik kom ook uit eindhoven
zie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn ze ook![]()
heul heul heul stom
de jongste heeft 5 liefjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij met je popcorn![]()
[..]
Hebben jouw dochters al vriendjes dan?
Dat je niet weet waar de film over gingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
hmhm..jullie vinden Thijs nu leuk, maar als hij interesse zou hebben in jullie dochters, nou, dan!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar echt he, heul stom en verkeerd en fout en stom en en en ....
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar echt he, heul stom en verkeerd en fout en stom en en en ....
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je niet weet waar de film over ging.
Ik wist mijn ouders altijd precies te vertellen waar de film over ging...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei dat ik in slaap was gevallen![]()
Hmm ja, dat snap ik ook wel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het zijn mijn kindjes, dat is best raar om die groot te zien worden en los te laten...
Ik kan me voorstellen dat dat bij jongens wel iets anders zou kunnen zijn, maar dat weet ik dus niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zouden wij dat ook hebben, dat elk vriendinnetje een slettebak is, of een bitch
er zijn uitzonderingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm..jullie vinden Thijs nu leuk, maar als hij interesse zou hebben in jullie dochters, nou, dan!
Dat telt nietquote:
Das ook een goede jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zei dat ik in slaap was gevallen
Het zal me aan mijn hol jeuken hoeveel ik gepost heb.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof jij statistieken niet interessant vindt.
haha, hmhm, dat zeg je nuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingen![]()
en dan heeft ze wel een ontzettend toffe schoonmoeder
Ik denk A en K nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm ja, dat snap ik ook wel...
TMIquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn hol jeuken hoeveel ik gepost heb.
QFT (ofzoquote:
Dan heb je vorige maand lang moeten krabben!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn hol jeuken hoeveel ik gepost heb.
tegen die tijd ben ik er wel aan gewend denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
haha, hmhm, dat zeg je nu![]()
ja, dat is waar...
Is het al bekant lunchtijd?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tegen die tijd ben ik er wel aan gewend denk ik![]()
dat is over 12 jaar.... dan is de eerste misschien het huis al uit![]()
OMG![]()
ander onderwerp NU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |