misschien moet je eens wat concreter zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maak wel duidelijk dat ie ermee moet stoppenSoms werkt het ook, voor een paar dagen dan...
donequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
zou er nog iemand de wiki willen aanpassen?>
Nouja, zolang er maar niks gebeurt kan ik er wel mee leven...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien moet je eens wat concreter zijn
blijkbaar heb je er wel last van anders zou je het probleem hier niet eens aankaarten, toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, zolang er maar niks gebeurt kan ik er wel mee leven...
ik wil wel een "gesprekje "met hem houden hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maak wel duidelijk dat ie ermee moet stoppenSoms werkt het ook, voor een paar dagen dan...
Jongenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lekker irritant, zo'n vent/jongen
GMTAquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blijkbaar heb je er wel last van anders zou je het probleem hier niet eens aankaarten, toch?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JongenHij is pas 14 geworden, niet normaal dus dat hij nu al aan zo'n soort dingen denkt
en wat is hij van jou??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JongenHij is pas 14 geworden, niet normaal dus dat hij nu al aan zo'n soort dingen denkt
quote:
moet jij niet leren ofzo ??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
Onee hè, zet m'n moeder ineens kei hard Grenade (ofzo) van die Bruno Mars aan
Mijn muziek moet er harder overheen
Gewoon een vriendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat is hij van jou??
je vriendje??
een vriendje zei ze. Hij denkt alleen wel dat ze zijn f*ckbuddy is!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat is hij van jou??
je vriendje??
Morgen alleen handvaardigheid, dus nee, nog nietquote:
Jawel hoor, helaas welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mogguh snoetjequote:
je moest eens weten wat ik op mijn 14e allemaal al deedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goedemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |