misschien moet je eens wat concreter zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maak wel duidelijk dat ie ermee moet stoppenSoms werkt het ook, voor een paar dagen dan...
donequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
zou er nog iemand de wiki willen aanpassen?>
Nouja, zolang er maar niks gebeurt kan ik er wel mee leven...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien moet je eens wat concreter zijn
blijkbaar heb je er wel last van anders zou je het probleem hier niet eens aankaarten, toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, zolang er maar niks gebeurt kan ik er wel mee leven...
ik wil wel een "gesprekje "met hem houden hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maak wel duidelijk dat ie ermee moet stoppenSoms werkt het ook, voor een paar dagen dan...
Jongenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lekker irritant, zo'n vent/jongen
GMTAquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blijkbaar heb je er wel last van anders zou je het probleem hier niet eens aankaarten, toch?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JongenHij is pas 14 geworden, niet normaal dus dat hij nu al aan zo'n soort dingen denkt
en wat is hij van jou??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JongenHij is pas 14 geworden, niet normaal dus dat hij nu al aan zo'n soort dingen denkt
quote:
moet jij niet leren ofzo ??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
Onee hè, zet m'n moeder ineens kei hard Grenade (ofzo) van die Bruno Mars aan
Mijn muziek moet er harder overheen
Gewoon een vriendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat is hij van jou??
je vriendje??
een vriendje zei ze. Hij denkt alleen wel dat ze zijn f*ckbuddy is!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat is hij van jou??
je vriendje??
Morgen alleen handvaardigheid, dus nee, nog nietquote:
Jawel hoor, helaas welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mogguh snoetjequote:
je moest eens weten wat ik op mijn 14e allemaal al deedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goedemorgenquote:
Dat denkt hij van ieder meisje volgens mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
een vriendje zei ze. Hij denkt alleen wel dat ze zijn f*ckbuddy is!
Ow dan zit ik er dus helemaal naastquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moest eens weten wat ik op mijn 14e allemaal al deed![]()
Het verbaast me eigenlijk niets
vertelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fuckbuddy's als je 14 bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
een vriendje zei ze. Hij denkt alleen wel dat ze zijn f*ckbuddy is!
waarom zou dat niet mogen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suikertaartje
![]()
![]()
Mag ik bij LL eten van jou?
en een keer bij jou
barretjequote:
Wil je die popcorn nog wel nadat ze het verteld heeft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Neequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ow dan zit ik er dus helemaal naast
met je 14de pasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lovelyquote:[..]
Goedemorgen
GF![]()
![]()
![]()
![]()
Whahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kat zit naast me te spinnen alsof ie een motortje heeft
quote:
Maar batskoningen zijn uitzonderingenquote:
Het blijft natuurlijk een puberjongetje bomvol hormoontjes dat met dat dingetje tussen zijn benen denkt he...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja Myr, kom, broek uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fuckbuddy's als je 14 bent.Waar gaat het toch heen met die jeugd van tegenwoordig.
Verbod op koffie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:28 schreef DaMart het volgende:
Nepal voert KSC-onvriendelijk beleid in
dadelijk eens kijken waar die van mij uithangtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kat zit naast me te spinnen alsof ie een motortje heeft
geen idee, maar MPG begon er overquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom zou dat niet mogen?![]()
hoi
Suikerbeeeeeeeebquote:
Ja net aan 14quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met je 14de pas
[..]
lovely![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |