we hebben een welness hotelkamerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weekendje weg![]()
is lekker![]()
eerst uitwaaien en dan een warm bad
afgelopen vrijdag? ondertrouw?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en zin in!
zeker na afgelopen vrijdag
dat doe je beter als wijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we hebben een welness hotelkamer
met tweepersoons bad!
en kleuren bedoning in het bad
en een zonnedouche ofzo
bij voorkeur vlak voor de pauze of einde dagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:41 schreef Solique het volgende:
Dacht je een rustige dag te hebben schieten de problemen als paddestoelen uit de grond.
Nijnquote:
Dan vooral inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij voorkeur vlak voor de pauze of einde dag
Kan kloppen: laatste bezoek: 41 dagen, 13 uur geleden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heb ik ook al een tijd niet meer gezien
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag? ondertrouw?
ik was er niet dus gemist
Ik ben alleen maar bang dat er straks te weinig is voor mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
psies het is maar eten... MPG heb je last van issues ofzeaux?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]heeft een aanrijding gehad.
(zwaar) gekneusd borstbeen.. is lastig met ademen
is nu ziek thuis..
er is toch altijd TE weinig voor jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar bang dat er straks te weinig is voor mij...
dat zou maar zo kunnen met stoofvlees en de kook kunsten van LLquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar bang dat er straks te weinig is voor mij...
nou ik maak nu stoofvlees en het is met zo'n pakje van conimex .. het ruikt wel erg lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zou maar zo kunnen met stoofvlees en de kook kunsten van LL![]()
want daar heb ik wel eerder gegeten
Ja, precies, zie je wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zou maar zo kunnen met stoofvlees en de kook kunsten van LL![]()
want daar heb ik wel eerder gegeten
Das ook weer zo jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er is toch altijd TE weinig voor jou
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zware voorhoofdsholteontsteking dus, nu neusspray.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |