we hebben een welness hotelkamerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weekendje weg![]()
is lekker![]()
eerst uitwaaien en dan een warm bad
afgelopen vrijdag? ondertrouw?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en zin in!
zeker na afgelopen vrijdag
dat doe je beter als wijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we hebben een welness hotelkamer
met tweepersoons bad!
en kleuren bedoning in het bad
en een zonnedouche ofzo
bij voorkeur vlak voor de pauze of einde dagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:41 schreef Solique het volgende:
Dacht je een rustige dag te hebben schieten de problemen als paddestoelen uit de grond.
Nijnquote:
Dan vooral inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij voorkeur vlak voor de pauze of einde dag
Kan kloppen: laatste bezoek: 41 dagen, 13 uur geleden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heb ik ook al een tijd niet meer gezien
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag? ondertrouw?
ik was er niet dus gemist
Ik ben alleen maar bang dat er straks te weinig is voor mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
psies het is maar eten... MPG heb je last van issues ofzeaux?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]heeft een aanrijding gehad.
(zwaar) gekneusd borstbeen.. is lastig met ademen
is nu ziek thuis..
er is toch altijd TE weinig voor jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar bang dat er straks te weinig is voor mij...
dat zou maar zo kunnen met stoofvlees en de kook kunsten van LLquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar bang dat er straks te weinig is voor mij...
nou ik maak nu stoofvlees en het is met zo'n pakje van conimex .. het ruikt wel erg lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zou maar zo kunnen met stoofvlees en de kook kunsten van LL![]()
want daar heb ik wel eerder gegeten
Ja, precies, zie je wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zou maar zo kunnen met stoofvlees en de kook kunsten van LL![]()
want daar heb ik wel eerder gegeten
Das ook weer zo jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er is toch altijd TE weinig voor jou
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zware voorhoofdsholteontsteking dus, nu neusspray.
beterschapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op school zegt ie er natuurlijk niks over en heb hem nog niet gesproken op msn, dus afwachten maarquote:
anders flink je tanden erinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op school zegt ie er natuurlijk niks over en heb hem nog niet gesproken op msn, dus afwachten maar
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
gewoon midden op schoolplein aangeven dat als die iemand wil beffen die een befteckel moet kopen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op school zegt ie er natuurlijk niks over en heb hem nog niet gesproken op msn, dus afwachten maar
RN wordt gestalkt door 1 of ander minderjarig kutjoch wat haar wil beffen!quote:
EEN vriend wil dingen met haar die zij niet wilquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
RN wordt gestalkt door 1 of ander minderjarig kutjoch wat haar wil beffen!
Beterschapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat dus. En 'meneer' denkt dan ook nog een vergelijkbare 'wederdienst' retour te krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
en het is niet haar vriendje? blokkeren op msn die handel
dat kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze zegt ook dat het pijn doet als ze haar hoofd beweegt...
Maar goed, die spray zou snel moeten helpen. Wel fijn dat het zoiets is wat gemakkelijk te verhelpen is
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. En 'meneer' denkt dan ook nog een vergelijkbare 'wederdienst' retour te krijgen... Ik zeg BIJTEN
![]()
...
GMTAquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
anders flink je tanden erindan is wel genezen
Nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon midden op schoolplein aangeven dat als die iemand wil beffen die een befteckel moet kopen!
we zagen je aankomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik ben weer net op tijd voor de ranzige praat zie ik
ik zeg negeren, negatieve aandacht is ook een vorm van aandachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. En 'meneer' denkt dan ook nog een vergelijkbare 'wederdienst' retour te krijgen... Ik zeg BIJTEN
![]()
...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zeg negeren, negatieve aandacht is ook een vorm van aandacht
lukt met kinderen niet altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zeg negeren, negatieve aandacht is ook een vorm van aandacht
Nee, ten eerste stalkt hij niet en ten tweede is het een vriend van mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
RN wordt gestalkt door 1 of ander minderjarig kutjoch wat haar wil beffen!
Zoals ik al zei, het is gewoon een vriend, we hebben ook veel leuke en gezellige gesprekken, maar als hij over dat andere begint begint...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
en het is niet haar vriendje? blokkeren op msn die handel
nee niet altijd omdat je die niet altijd kan negeren maar je kan ze wel afleiden of het gesprek een andere wending gevenquote:
wokquote:
Nou ik weet niet hoor maar als jij niet duidelijk maakt dat hij daar mee moet stoppen dan zijn die leuke en gezellige gesprekken ook gewoon afgelopen hoor. Je moet wel een beetje een grens trekkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ten eerste stalkt hij niet en ten tweede is het een vriend van me
[..]
Zoals ik al zei, het is gewoon een vriend, we hebben ook veel leuke en gezellige gesprekken, maar als hij over dat andere begint begint...
Ik maak wel duidelijk dat ie ermee moet stoppenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoor maar als jij niet duidelijk maakt dat hij daar mee moet stoppen dan zijn die leuke en gezellige gesprekken ook gewoon afgelopen hoor. Je moet wel een beetje een grens trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |