ligt eraan wat voor soep ze nou hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef Panda72 het volgende:
De hele week geen soep met ballen hier in de kantine GF. Ik vind het ronduit schandalig![]()
Dat is zeer braaf jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
Op mijn 14de was ik nog kei braaf en had ik nog nooit een jongetje gezoend.
Preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou het ook onmogelijk warm krijgen als Fles tegen mij zou zeggen: Kom! broek uit !
Ik weet niet wat je in je hoofd haalt hoor maar een film kijken is zoooo not done op je moeders verjaardag.. en visite is zooo saai als je puber bentquote:
Wil je het 1 keertje zeggen.. ik heb het zo inmens koudquote:
dat dus. Maarja MPG weet pas sinds 3 jaar dattie een man is, denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig hoor, terwijl de visite beneden zit voor je mama's verjaardag
[..]
je fantasie mag de rest doen
Ehm.. ik haal me het 'film kijken' van toen ik een jaar of wat ouder was in mijn hoofdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je in je hoofd haalt hoor maar een film kijken is zoooo not done op je moeders verjaardag.. en visite is zooo saai als je puber bent
16, die leeftijd vind ik dus al heel wat beter voor dingen die verder gaan dan zoenenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was 12 toen ik voor t eerst zoende en 16 toen ik voor t eerst sex had, daartussenin heb ik wat andere dingen gedaan
Dat is toch heel normaal?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is nog wel lief, maar als een jongen pubert denkt ie toch wel aan gekke dingen?
Mn dochters zijn nu ook verliefd, A op B en K op S en D.
B is niet op A, maar D, N, M en V wel, en volgens mij vergeet ik dan nog iemand... Maar ze nemen dus geen verkering, A omdat ze met B wil en hij niet met haar en K omdat ze op twee jongens is en het stom vindt om er dan 1 te kiezen...
Uhhh
GF, MPG, ik, om er een aantal te noemen.quote:
Is daar iets mis mee? Ik zat op mijn 14e ook op mijn kamer, computerspelletjes te spelenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]!
Op je kamer zitten![]()
.. op je 14e
...?
Link?quote:
je bent me voorquote:
Ik was 17 of nog net 16 toen ik voor het eerst zoende en 17 toen ik voor het eerst sex had.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was 12 toen ik voor t eerst zoende en 16 toen ik voor t eerst sex had, daartussenin heb ik wat andere dingen gedaan
ik weet ook niet wat voor film het is geweestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.. ik haal me het 'film kijken' van toen ik een jaar of wat ouder was in mijn hoofd![]()
...
Ik weet nog steeds niet waar de film over gaat![]()
...
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
16, die leeftijd vind ik dus al heel wat beter voor dingen die verder gaan dan zoenen![]()
Ja, ik vind het soms alleen een beetje engquote:
je komt uit eindhovenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus toch. Foei.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat voor film het is geweest
Wat maakt het uit, als ze er toch blij mee zijn..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vind het soms alleen een beetje engze worden zo groot al WAAA en dan krijgen ze vriendjes die ik stom vind ofzo
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, om aan te tonen dat ze echt echt echt geen leven hebben buiten Fok! ?
bij mij was het allemaal een jaartje of 1 1/2 eerder dan bij jouw en ik kom ook uit eindhovenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Ik denk dat je de eerste vriendjes van je dochters per definitie stom vindtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik vind het soms alleen een beetje engze worden zo groot al WAAA en dan krijgen ze vriendjes die ik stom vind ofzo
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat voor film het is geweest
* wel.o.k neemt nog een handje popcornquote:
dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je de eerste vriendjes van je dochters per definitie stom vindt
Jij met je popcornquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
* wel.o.k neemt nog een handje popcorn
Hebben jouw dochters al vriendjes dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn ze ook![]()
heul heul heul stom
Laat mij erbuiten, wil jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF, MPG, ik, om er een aantal te noemen.
[..]
Is daar iets mis mee? Ik zat op mijn 14e ook op mijn kamer, computerspelletjes te spelen.
[..]
Link?
maar echt he, heul stom en verkeerd en fout en stom en en en ....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn ze ook![]()
heul heul heul stom
Het zijn mijn kindjes, dat is best raar om die groot te zien worden en los te laten...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als ze er toch blij mee zijn..
Zou het daaraan liggen ja?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij was het allemaal een jaartje of 1 1/2 eerder dan bij jouw en ik kom ook uit eindhoven
zie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn ze ook![]()
heul heul heul stom
de jongste heeft 5 liefjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij met je popcorn![]()
[..]
Hebben jouw dochters al vriendjes dan?
Dat je niet weet waar de film over gingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
hmhm..jullie vinden Thijs nu leuk, maar als hij interesse zou hebben in jullie dochters, nou, dan!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar echt he, heul stom en verkeerd en fout en stom en en en ....
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar echt he, heul stom en verkeerd en fout en stom en en en ....
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je niet weet waar de film over ging.
Ik wist mijn ouders altijd precies te vertellen waar de film over ging...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei dat ik in slaap was gevallen![]()
Hmm ja, dat snap ik ook wel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het zijn mijn kindjes, dat is best raar om die groot te zien worden en los te laten...
Ik kan me voorstellen dat dat bij jongens wel iets anders zou kunnen zijn, maar dat weet ik dus niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zouden wij dat ook hebben, dat elk vriendinnetje een slettebak is, of een bitch
er zijn uitzonderingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm..jullie vinden Thijs nu leuk, maar als hij interesse zou hebben in jullie dochters, nou, dan!
Dat telt nietquote:
Das ook een goede jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zei dat ik in slaap was gevallen
Het zal me aan mijn hol jeuken hoeveel ik gepost heb.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof jij statistieken niet interessant vindt.
haha, hmhm, dat zeg je nuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingen![]()
en dan heeft ze wel een ontzettend toffe schoonmoeder
Ik denk A en K nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm ja, dat snap ik ook wel...
TMIquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn hol jeuken hoeveel ik gepost heb.
QFT (ofzoquote:
Dan heb je vorige maand lang moeten krabben!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn hol jeuken hoeveel ik gepost heb.
tegen die tijd ben ik er wel aan gewend denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
haha, hmhm, dat zeg je nu![]()
ja, dat is waar...
Is het al bekant lunchtijd?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tegen die tijd ben ik er wel aan gewend denk ik![]()
dat is over 12 jaar.... dan is de eerste misschien het huis al uit![]()
OMG![]()
ander onderwerp NU
Ik kan me er een voorstelling bij makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een vriend van me wil iets wat uhm nogal vreemd is (op onze leeftijd) doen
Misschien het topic een keer doorlezen, daar staat alles wel zo'n beetje...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan me er een voorstelling bij makenIk zit op het werk, dus topic uitspitten doe ik niet
Maar nee is nee, en als ie echt vervelend wordt gewoon contact verbreken
Heb je niets aan dat soort mannen
Het klinkt misschien vreemd, maar hij is echt mijn beste vriend, en dan is contact verbreken echt moeilijk...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan me er een voorstelling bij makenIk zit op het werk, dus topic uitspitten doe ik niet
Maar nee is nee, en als ie echt vervelend wordt gewoon contact verbreken
Heb je niets aan dat soort mannen
Sta je daar met chocolade en neusspray aan de kassaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zo'n zin in chocolade en we hebben dat niet in huisstraks maar halen als ik de neusspray ga halen.
tongelre, stratum en strijp.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou het daaraan liggen ja?
Waar ben je opgegroeid en hoe oud ben je dan?Misschien kennen we elkaar?
smakelijk lovelyquote:
over 12 jaar..omg, dan is Thijs 14,5quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tegen die tijd ben ik er wel aan gewend denk ik![]()
dat is over 12 jaar.... dan is de eerste misschien het huis al uit![]()
OMG![]()
ander onderwerp NU
Heb je soep gemaaktquote:
Als hij echt je beste vriend was dan zou hij ophouden met proberen je over te halenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het klinkt misschien vreemd, maar hij is echt mijn beste vriend, en dan is contact verbreken echt moeilijk...Maar volgens mij begint ie me steeds meer te begrijpen
Dan heeft Thijs foute gedachten over meisjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
over 12 jaar..omg, dan is Thijs 14,5![]()
lekker weer vandaag he?
Ik had ook een beste vriend dat uiteindelijk stukgelopen is op sex...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het klinkt misschien vreemd, maar hij is echt mijn beste vriend, en dan is contact verbreken echt moeilijk...Maar volgens mij begint ie me steeds meer te begrijpen
Ik ook tongelre, Doornakkers, en Stratum en Strijp heb ik ook een tijdje gewoond.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tongelre, stratum en strijp.
denk niet dat we mekaar kennen ik ben een stuk ouder dan jij
smakelijk toekquote:
Hahahahahaha.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heeft Thijs foute gedachten over meisjes..
Weer valt hier een beetje tegen, bewolkt, grijs, koud... Is het daar beter?
En, ik zag trouwens een vacature die me aanspreekt.. Is alleen wel in Zwolle
![]()
... Hoe lang duurt het voor ik daar een woning zou hebben
?
Ja gofferquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Drie jaar.
Hoewel, als je ook in buurten wilt wonen waar je niet wilt wonen, dan gemiddeld een half jaar
kwam je wel eens oa. op het Doolplein danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook tongelre, Doornakkers, en Stratum en Strijp heb ik ook een tijdje gewoond.
En waarom niet, zou best kunnen toch? Ik kwam weleens op bezoek bij een man die stukken ouder was dan ik met vriendinnetjes, hij was heel leuk om te zien en had twee honden, Danger en Tijger geloof ik.
Maar goed, dat slaat nergens op, van gezicht wellicht, die kan is groter.
ik ehh. Wat ouder nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was 17 of nog net 16 toen ik voor het eerst zoende en 17 toen ik voor het eerst sex had.
Daar woonde mn beste vriendin in de buurt. Zij had dan weer vrienden die daar woonden, dus ja, ben er weleens geweest. Maar vooral veel rondgehangen op de voetbalvelden en bij ons achter.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kwam je wel eens oa. op het Doolplein dan
Troost je, hier is de wachttijd soms 6 jaar of langerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja goffer... Drie jaar
.. Dan kan ik bekant nog beter kopen
.
ik heb het langst in de Lievendaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar woonde mn beste vriendin in de buurt. Zij had dan weer vrienden die daar woonden, dus ja, ben er weleens geweest. Maar vooral veel rondgehangen op de voetbalvelden en bij ons achter.
Daar woonde ook een vriendin van me. en mn opa en oma aan de andere kant van de Noord-Brabantlaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het langst in de Lievendaal![]()
gewoond toen ik nog jong was
Ik weet nietquote:
Of huren via makelaars of dingen als directwonen en danwiljewonen enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef MPG het volgende:
Ja goffer... Drie jaar
.. Dan kan ik bekant nog beter kopen
.
Laat? Op je 14e?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet nietIk was er al laat mee, maar dan toch zeker nog 4 jaar eerder dan jou
![]()
Dat is laat tegenwoordig jaquote:
Die 4 jaar waar zij het over heeft an ik ook niet helemaal plaatsen trouwensquote:
* suikertaartje gaat zich huilend verstoppen in een hoekjequote:
Ze ging uit van 18 natuurlijk, omdat je minstens 18 moet zijn geweest om later te zijn geweest dan Myrquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die 4 jaar waar zij het over heeft an ik ook niet helemaal plaatsen trouwens
Dat dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze ging uit van 18 natuurlijk, omdat je minstens 18 moet zijn geweest om later te zijn geweest dan Myr
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje gaat zich huilend verstoppen in een hoekje
Zodat je de wachttijd voor mij weer opdrijft zekerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je, hier is de wachttijd soms 6 jaar of langer.
Iets anders huren dan waar ik nu zit is voor mij sowieso al geen optie meer... ik kom alleen nog maar in aanmerking voor de vrije sector, en betaal dan dus de hoofdprijs... en als ik iets wil kopen kan ik er alleen maar op achteruit gaan qua woning, dus ik blijf wel lekker scheefwonen voorlopig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |