quote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
The Guardian:
[..]
Heeft iemand deze gehoord?
Kan, maar het zou niet de eerste keer zijn dat de providers de orders van Moebie uitvoerenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:43 schreef -jos- het volgende:
De twitteraars worden gek, iedereen denkt dat de mobiele netwerken afgesloten gaan worden...
volgens mij zitten ze elkaar gewoon gek te maken
Kwestie van ervaringquote:Op maandag 31 januari 2011 22:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hahaha die titel ..
@rvd laak
ik wou net replayen ;
(ik heb niet gekopieerd)
Volgens mij is het een nieuwe.quote:
alleen DNS?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:44 schreef deleriouz het volgende:
Noor heeft inmiddels al hun prefix announcements gedropt, geen data meer te routeren van/naar Noor.
tot nu toe had ik dat al wel door , maar dacht even dat ie dat ook had uit gezet , ik kon eerder ook niet op dat ander door hem gewijzigd bericht niet replayen , daarna pas zag ik dat de topic gesloten wasquote:
en natuurlijk ben je vergeten wat je hebt getyptquote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
tot nu toe had ik dat al wel door , maar dacht even dat ie dat ook had uit gezet , ik kon eerder ook niet op dat ander door hem gewijzigd bericht niet replayen , daarna pas zag ik dat de topic gesloten was
nee reactie op wat jij had getypt, van dat ie als moderater goed was maar hier in de mist ging / steek liet vallen , weet ik niet meer precies etc.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
en natuurlijk ben je vergeten wat je hebt getypt
Nee, ze hebben de aankondigingen (prefixes) van hun netwerken naar de netwerken waarmee ze peeren gedelete. Daardoor kan er geen verkeer gerouteerd worden. Is overigens het geval bij alle ISP's, nu dus ook Noor.quote:
Als enkel de broadcasts verwijdert zijn, kun je nog gewoon routeren hoor. Moet je wel zelf "ff" een router-tabel in elkaar draaien. Is niet zo'n groot probleem. Kwestie van weten op welk IP adres je wil eindigen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de aankondigingen (prefixes) van hun netwerken naar de netwerken waarmee ze peeren gedelete. Daardoor kan er geen verkeer gerouteerd worden. Is overigens het geval bij alle ISP, nu dus ook Noor.
Als het enkel DNS was dan is dat zo te omzeilen.
Nou success met het forceren van routes waar jij niets over te zeggen hebtquote:Op maandag 31 januari 2011 22:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als enkel de broadcasts verwijdert zijn, kun je nog gewoon routeren hoor. Moet je wel zelf "ff" een router-tabel in elkaar draaien. Is niet zo'n groot probleem. Kwestie van weten op welk IP adres je wil eindigen.
Gaat alleen maar tegenwerken. Laat de VS zich er nou eens niet mee bemoeien.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:50 schreef RvLaak het volgende:
Doet die Amerikaanse lul nou beweren dat de VS in zou moeten grijpen (al dan niet met sancties)?
If so, dan zijn die Amerikanen nog dommer dan ik al dacht. Het anti-vs sentiment wordt op zo'n manier enkel gevoedt.
tenzij de data daadwerkelijk gedropt wordt, is het geen enkel probleem om een p2p op te zetten & zodoende een site op te roepen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:53 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Nou success met het forceren van routes waar jij niets over te zeggen hebt
Ik heb het hier over peering van ISP's met internationale partijen (de buitenwereld). Als je traffic niet voorbij SEABONE komt dan heb je niet veel aan je routing tabelletjequote:Op maandag 31 januari 2011 22:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
tenzij de data daadwerkelijk gedropt wordt, is het geen enkel probleem om een p2p op te zetten & zodoende een site op te roepen.
Je bent helaas dan wel afhankelijk van p2p & kan dus enkel rechtstreeks naar de IP adressen communiceren. Met een dedicated webserver geen probleem, colo wordt "wat" lastiger
indien er een publiek toegankelijke datalijn is, is een verbinding immer mogelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Ik heb het hier over peering van ISP's met internationale partijen (de buitenwereld). Als je traffic niet voorbij SEABONE komt dan heb je niet veel aan je routing tabelletje
Is er niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
indien er een publiek toegankelijke datalijn is, is een verbinding immer mogelijk
Ben een leek op dat gebied maar sateliet en schotels, kunnen ze daar geen contact mee maken dan met een omweg ?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
indien er een publiek toegankelijke datalijn is, is een verbinding immer mogelijk
quote:Tunisians, we need your voice. Please join the IRC at our webchat (click here). We will keep you updated on new addresses for AnonNews, in case it gets blocked. The migration has been completed, we should be running stable from now on. Whoever attacks AnonNews at this moment, thanks for testing our new host.
Ja en nee. Deleriouz & ik hebben het over verbinding maken met het Noor netwerk. Sateliet heeft wss idd gewoon normaal inet. Hoewel wss traaaaaaagquote:Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ben een leek op dat gebied maar sateliet en schotels, kunnen ze daar geen contact mee maken dan met een omweg ?
tuk zequote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
trusten !
ik ga ook mn mandje opzoeken![]()
laterzz
Alexandria is een van de sterke bolwerken van de moslimbroederschap. Daar kan het weleens mis gaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:55 schreef Flashbox het volgende:
jan25live RNN: Around 50 thousand protestors sleeping in the streets of #Alexandria, others in folks committees, getting ready for 1M protest tomorrow 2 minutes ago via jan25live
Ik kreeg erboven ...list following en nu volg ik ze!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
ff semi-offtopic. Hoe krijg je een list (zoals die van dutch paparazzi) in je timeline op Twitter ()
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
trusten !
ik ga ook mn mandje opzoeken![]()
laterzz
Dan houden we handje vol satelliettelefoons over dusquote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef deleriouz het volgende:
Ik denk dat ze de landlijnen ook wel neer gaan halen by the way
Ja, vanwege de politie.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Alexandria is een van de sterke bolwerken van de moslimbroederschap. Daar kan het weleens mis gaan.
Daar hopen we dus nou net niet opquote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dan houden we handje vol satelliettelefoons over dus
Morgen gaat het hard tegen hard dus.
ja ik volg die list ook, maar die komt dus niet op je eigen timeline, maar zit onder apart 'kopje' lists you follow, en de Twitter widget op mn telefoon geeft dus alleen je timeline weerquote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik kreeg erboven ...list following en nu volg ik ze!
quote:9.45pm GMT: The Guardian's Jack Shenker has a well-timed piece looking at the Muslim Brotherhood and its role in the protests and post-Mubarak Egypt:
Mindful of the limitations of their popular support, and the danger of their involvement in protests being used as an excuse for the west to maintain support for Mubarak, the leadership of the Brotherhood therefore stood back as the past week's revolt unfolded.
Only in the past two days have senior figures begun publicly taking part in the jockeying for position in a post-Mubarak Egypt, and they have done so as unobtrusively as possible, mandating the non-Islamist Nobel peace laureate Mohamed ElBaradei to help lead any transitional government and promising a "populist stance" in the future.
Tjsa als ze de demonstranten bloemetjes zouden gaan aanbieden dan had alle communicatie best gemogen denk ik zoquote:
Follow this list.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
ff semi-offtopic. Hoe krijg je een list (zoals die van dutch paparazzi) in je timeline op Twitter ()
Is Alex niet Coptland?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Alexandria is een van de sterke bolwerken van de moslimbroederschap. Daar kan het weleens mis gaan.
Ik ben benieuwd in hoeverre de politie bereid is te sterven voor Moebie, want dat is wel wat er gaat gebeuren als ze tegen een paar 100k, of 1 miljoen mensen gaan vechten.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tjsa als ze de demonstranten bloemetjes zouden gaan aanbieden dan had alle communicatie best gemogen denk ik zo
Ik zie het donker in.
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef Misstique het volgende:
in V**a nie,mar op de rest van het forum is het geen probleem
Never mind, verkeerde scherm (en een lastig toetsenbord).quote:
Op telefoon weet ik niet hoe het werktquote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja ik volg die list ook, maar die komt dus niet op je eigen timeline, maar zit onder apart 'kopje' lists you follow, en de Twitter widget op mn telefoon geeft dus alleen je timeline weer
lolquote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Never mind, verkeerde scherm (en een lastig toetsenbord)..
Ze filteren op DNS niveau en zetten diverse routes uit op het onderstaande protocol.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef RvLaak het volgende:
Ben trouwens wel erg benieuwd naar de technische blokkade van het internetberoepsdeformatie
Ja die volg ik direct, dus die komt dan wel in mn timeline. Najah laat maar, ik ga zelf wel ff kutten. Tis ook nogal offtopiquequote:Op maandag 31 januari 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Op telefoon weet ik niet hoe het werkt![]()
Misschien dat iemand anders je daar mee kan helpen?
Volg je deze ook gpdcairo?
Misschien zitten ze toch al op de 100.000quote:Op maandag 31 januari 2011 23:07 schreef RvLaak het volgende:
Meer mensen dan "ooit" op Tahrir, volgens verslaggever ter plaatse
Ze zullen wel langzaam op moeten bouwen, met al die roadblocksquote:Op maandag 31 januari 2011 23:08 schreef deleriouz het volgende:
Ik denk dat die groep op het plein nog wel aanzwelt in aanloop naar morgen
Denk dat er best nog wat onderweg is. Lijkt steeds drukker te worden ondanks de baricades en het treinverkeer lam te leggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:08 schreef deleriouz het volgende:
Ik denk dat die groep op het plein nog wel aanzwelt in aanloop naar morgen
Wat gebeurd er als je een root DNS server instelt als DNS? Lijkt me een manier om er omheen te komenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:07 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ze filteren op DNS niveau en zetten een protocol uit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Border_Gateway_Protocol
barricades zijn 3ft (ca 90cm) hoog... Houden niet veel mensen tegenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat er best nog wat onderweg is. Lijkt steeds drukker te worden ondanks de baricades en het treinverkeer lam te leggen.
Dan nog, het is niet omdat je weet naar waar je moet, dat je er kan gerakenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je een root DNS server instelt als DNS? Lijkt me een manier om er omheen te komen
Idd. zag ze er zo overheen springenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
barricades zijn 3ft (ca 90cm) hoog... Houden niet veel mensen tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij de lijn fysiek is afgekapt, of alle paketjes worden gedropt, is er een actieve verbinding naar de rootservers. Dus kun je ook het internet op.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan nog, het is niet omdat je weet naar waar je moet, dat je er kan geraken
Het probleem is dat, met het wegvallen van routes naar Noor, Egypte nu niet meer 'bestaat' op het internet...quote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je een root DNS server instelt als DNS? Lijkt me een manier om er omheen te komen
quote:ShawkattRaghib Flash: Total siege imposed on #Suez > Human Crisis on the way. #Egypt #Jan25 #1M #Feb1
Ik ga dat eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken, misschien dat ik morgen er meer van snapquote:Op maandag 31 januari 2011 23:14 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Het probleem is dat, met het wegvallen van routes naar Noor, Egypte nu niet meer 'bestaat' op het internet...
Was ook een tweet over een paar dagen terug. Egypt heet nu gewoon Gypt
Wel slim van Mub om die in nationale handen te houdenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef -jos- het volgende:
@invisiblella All down EXCEPT NTG, National Technology Group, providing IT processing to the aviation banking financial sectors #Egypt
Bij the way, ik zit net de RIPE stats te kijken voor de AS'en van .eg.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ga dat eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken, misschien dat ik morgen er meer van snap.
Zo niet, ga ik hier zeker induiken. Interessante materie.
truste en bedankt voor alle berichtgevingquote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef RvLaak het volgende:
Maw; ik gaat slapen kinders,& tot morgen
quote:evanchill AJE
Chants still come from Tahrir Square, though the crowd has dwindled a bit. It started to drizzle tonight, but people are camped out. #jan25
2 minutes ago
Slaap lekker en dank voor je update ook op FP.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef RvLaak het volgende:
Maw; ik gaat slapen kinders,& tot morgen
Hier een leek dus, maar kunnen ze dan niet inloggen via een ander land ?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef remlof het volgende:
20 Ways to Circumvent the Egyptians Governments' Internet Block
Laten we zeggen dat ze de routers naar het buitenland in twee geknipt hebben, dus kan je niet meer naar een ander land ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hier een leek dus, maar kunnen ze dan niet inloggen via een ander land ?
Of zeg ik nou wat heel niet kan ?
Probeer jij eens via Duitsland op het internet te komen?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hier een leek dus, maar kunnen ze dan niet inloggen via een ander land ?
Of zeg ik nou wat heel niet kan ?
quote:10.08pm GMT: In what could be disturbing news, al-Jazeera English is reporting that there is a pro-Mubarak demonstration taking place in Cairo right now, and suggestions that it could be headed towards Tahrir Square, where thousands of anti-Mubarak protesters remain tonight.
So far this is just unconfirmed reports, and readers will be aware in recent days that all sorts of rumours swirl about. (If you believe everything you read on Twitter, for example, Mubarak has resigned at least eight times and his son Gamal shuttles to and from London on a daily basis.)
quote:Israeli commandos enter Cairo]http://www.irna.ir/ENNewsShow.aspx?NID=30213651&SRCH=1 [quote]Israeli commandos enter Cairo[/url]
Ankara, Jan 30, IRNA – According to the latest reports, a group of Israeli commandos have entered the Egyptian capital city to create tension and unrest in that city.
Informed sources told IRNA that by appointing the country’s intelligence chief – General Omar Suleiman /main negotiator with the Zionist regime/ - as his deputy, President Hosni Mubarak has in fact shown a green light to the Zionist regime for interference in his country’s domestic affairs.
An eye witness told IRNA by phone that suspicious attacks on trade and residential units and assassination of specific persons in Cairo have created uncertain situation in the country.
The witness referred to a rumor saying that the Israeli agents have infiltrated into the people in order to lead the public protest to violence and civil conflicts.
It is said that during his contacts with several US and Zionist leaders in the past 24 hours, President Mubarak has warned that his overthrow would pave the way for annihilation of the Israeli regime.
Meanwhile, Zionist officials have strongly supported Mubarak’s dictatorial regime and believed that his probable collapse would lead to further isolation of the Zionist regime in the Middle East region.
The US daily Washington Post wrote that Israel is closely monitoring the ongoing developments in the Arab World and has referred to the regional developments as “earthquakes”.
An Israeli cabinet member has recently said that Tel Aviv seriously believes that the Mubarak regime is a very powerful regime which is able to control over the crisis by its intelligence forces. He added that Mubarak is an Israeli ally.
Gewoon politie mensen of mensen in dienst van Mubarak, kan me niet voorstellen dat mensen hem willen behouden.quote:
Ok snap het... als me router geen voeding meer krijgt of dus uit is kan ik niet internetten meer! Sorry voor me domheidquote:Op maandag 31 januari 2011 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer jij eens via Duitsland op het internet te komen?
Ik zag het ook net op Al Jazeera. Ik had ook niet die streams nog even aan moeten doen. Nu moet ik blijven kijken of ze er echt zijn.quote:
Weet niet. het leger heeft verzekerd dat ze niet te dichtbij zullen komen. ALEquote:
Foei!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Ik zag het ook net op Al Jazeera. Ik had ook niet die streams nog even aan moeten doen. Nu moet ik blijven kijken of ze er echt zijn.
Goeie bronquote:Op maandag 31 januari 2011 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[url=http://www.irna.ir/ENNewsShow.aspx?NID=30213651&SRCH=1
[..]
Volgens mij hoorde ik dat net op AJE: 200 pro-Mubarak demonstranten.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Weet niet. het leger heeft verzekerd dat ze niet te dichtbij zullen komen. ALE
Heeee, meerdere bronnen verzekerd objectiviteit, of zoiets.quote:
Tegen een miljoen tegenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik dat net op AJE: 200 pro-Mubarak demonstranten.
Ter vergelijking: Iran 2009 pro-Ahmedenijad protesten trokken meer dan 'n miljoen mensen.
Gaan die niet ongelofelijk in elkaar getimmerd worden door boze anti-Mubarak demonstranten ?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:27 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ook Al Jazeera Arabic spreekt over 'n paar honderd pro-Mubarak demonstranten, hoogstwaarschijnlijk betaalde ambtenaren.
De mensen van de luchtmacht zeker.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:27 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ook Al Jazeera Arabic spreekt over 'n paar honderd pro-Mubarak demonstranten, hoogstwaarschijnlijk betaalde ambtenaren.
Naar aanleiding van een gisteren door een presentator van AL Jazeera gegerilde woordvoerder van de regering.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:27 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
quote:10.23pm GMT: The pro Mubarak demonstrators are outside the information ministry, with a nearby resident telling al-Jazeera English that they only amounted to 300 or so people gathered near the building.
Another witness reported hearing pro-government chanting but said that the army had blocked off the routes to Tahrir Square, making it difficult for anyone to get through.
Nonetheless, this is the first sign of pro-government forces even attempting to organise opposition on the streets of Cairo.
De, hoogstwaarschijnlijk betaalde, pro-Mubarak demonstranten zullen natuurlijk niet zo gemotiveerd zijn als de tegen-demonstranten. Die rennen dus meteen de andere kant op bij enige kans op confrontatie.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:29 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Gaan die niet ongelofelijk in elkaar getimmerd worden door boze anti-Mubarak demonstranten ?
Luchtmacht, Republican Guard Corps, binnenlandse veiligheidsdiensten. Allemaal goed betaalde ambtenaren die veel te verliezen hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De mensen van de luchtmacht zeker.
Maar stel dat Mubarak af gaat treden en dan...
Denk dat het dan helemaal een chaos wordt voorlopig.
Alles moet weer opgebouwd worden en waarschijnlijk dat de VS er zich weer tegen aan gaat bemoeien dan veranderd er zeer weinig na mijn idee.
Hij zegt wel een hoop. Amerika is vooral bang omquote:Op maandag 31 januari 2011 23:34 schreef deleriouz het volgende:
hillbilly neocon fauxnews alert op AJE
Vergeet niet dat het de democraten zijn die zich op dit moment achter Mubarak scharen (!)quote:Op maandag 31 januari 2011 23:34 schreef deleriouz het volgende:
hillbilly neocon fauxnews alert op AJE
Hij zegt nog net niet dat de MB ook in "Londen" aan de macht komtquote:Op maandag 31 januari 2011 23:35 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij zegt wel een hoop. Amerika is vooral bang om
1. olie
2. commodities
3. Suezkanaal
De rest zal ze zorg zijn, als dat maar veiliggesteld is. Hij noemde alledrie woordelijk in 1 zin.
Awwww. Je zou ze haast gaan knuffelen, zo terminaal zielig staan ze erbij.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:36 schreef Carine-C het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zijn ze dan, duizend volgens de staats-tv, 200 volgens AL.
Nile TV: 3000quote:Op maandag 31 januari 2011 23:36 schreef Carine-C het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zijn ze dan, duizend volgens de staats-tv, 200 volgens AL.
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:35 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij zegt wel een hoop. Amerika is vooral bang om
1. olie
2. commodities
3. Suezkanaal
4. Israel
Washington bedoel je. Nee hoor dat valt wel mee. Rechts Amerika is idd bang voor Iran 2.0, progressief/links Amerika echter gaat het vooral om de economische en strategische belangen. Democratie is prima, maar de grondstoffen en handel mogen er niet onder lijden.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:36 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Hij zegt nog net niet dat de MB ook in "Londen" aan de macht komt
Doelde meer op de Glenn Beck tirade van afgelopen weekend. heheheequote:Op maandag 31 januari 2011 23:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Washington bedoel je. Nee hoor dat valt wel mee. Rechts Amerika is idd bang voor Iran 2.0, progressief/links Amerika echter gaat het vooral om de economische en strategische belangen. Democratie is prima, maar de grondstoffen en handel mogen er niet onder lijden.
Nee voor mij was het wel verhelderend inderdaad; het gaat bij Amerika helemaal niet om de vraag 'demonstranten of Mubarak', maar om de vraag 'handel of niet'.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
De Republikein zegt eigenlijk niets verkeerd.
Niet gezien, linkje?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:38 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Doelde meer op de Glenn Beck tirade van afgelopen weekend. hehehee
Ook, maar die anticiperen agressief en zullen altijd wel beschermd blijven. Ze hebben immers kernwapens.quote:
Er waren toch echt miljoenen beloofd door de woordvoerder.quote:
Het Iraanse persbureau rapporteert vanuit Ankara.. Yeah rite.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[url=http://www.irna.ir/ENNewsShow.aspx?NID=30213651&SRCH=1
[..]
Bekijk het eens van Amerikaanse kant. Ze hebben enorm veel geïnvesteerd in de welvaart, vrede en stabiliteit in de regio. Met de machtige MB als oppositie-partij maken ze zich dus terecht zorgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee voor mij was het wel verhelderend inderdaad; het gaat bij Amerika helemaal niet om de vraag 'demonstranten of Mubarak', maar om de vraag 'handel of niet'.
Onderschat de macht van de staats-TV niet. NileTV en de meeste andere Egyptische TV-zenders staan allemaal op Nilesat, waar je Al-Jazeera bijvoorbeeld verwijderd is.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er waren toch echt miljoenen beloofd door de woordvoerder.
En zo niet, dan heeft Amerika het recht en het geld niet om in te grijpen. Het land is al lang genoeg omgekocht en uitgebuit. G-B heeft India immers ook een keer los moeten laten, bij wijze van. Slechts symptomen van de tanende wereldmacht, en de groeiende diversiteit.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:41 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Bekijk het eens van Amerikaanse kant. Ze hebben enorm veel geïnvesteerd in de welvaart, vrede en stabiliteit in de regio. Met de machtige MB als oppositie-partij maken ze zich dus terecht zorgen.
Maar hopelijk maakt het Egyptische volk de juiste keuze en houden ze de invloed van de MB zo minimaal mogelijk.
Klopt, wordt echt achterwege gelaten. Vreemd, aangezien dat het hele verhaal in een totaal anders perspectief zet.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bij Pauw&Witteman weigeren ze hardnekkig te vertellen dat de plunderingen voornamelijk door de politie zijn uitgevoerd.
Ja die twitter heb ik ook gezien, moet je alleen steeds die audio fragmentjes gaan luisteren... niet echt effectief.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Google Teams Up With Twitter And SayNow To Bring Tweeting-By-Phone To Egypt http://tcrn.ch/eufraJ
Idioot. Maar ik kijk dagelijks Daily Show dus dat wist ik al een tijdjequote:
Voice wordt automagisch omgezet naar Tweetquote:Op maandag 31 januari 2011 23:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja die twitter heb ik ook gezien, moet je alleen steeds die audio fragmentjes gaan luisteren... niet echt effectief.
quote:glcarlstrom Gregg Carlstrom
Man sitting on trash-filled, burned-out car. Sign: "Here's the new National Democratic Party HQ." http://yfrog.com/h27bw6j
7 minutes ago
Daily Show en Maddow is vaste prik als ik daar benquote:Op maandag 31 januari 2011 23:45 schreef superworm het volgende:
[..]
Idioot. Maar ik kijk dagelijks Daily Show dus dat wist ik al een tijdje
Die hadden er ook een goed filmpje over trouwens. Even zoeken.
Dat was ook mijn gedachte toen ik het hoorde inderdaad.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bij Pauw&Witteman weigeren ze hardnekkig te vertellen dat de plunderingen voornamelijk door de politie zijn uitgevoerd.
DS kun je gewoon online terugzien hoor, per sectie of per aflevering.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:46 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Daily Show en Maddow is vaste prik als ik daar ben
quote:IvanCNN Egyptian Information Ministry official tells CNN all cell phone networks will be shut down shortly ahead of expected "Million Man March"
less than a minute ago via web
Presidentiële Palace zal dus vrijwel zeker bestormd worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:47 schreef -jos- het volgende:
monaeltahawy Mona Eltahawy
Call from @RamyRaoof in Cairo to say marches begin Tuesday 9am and will head to Presidential Palace. #Jan25
monaeltahawy Mona Eltahawy
Via @RamyRaoof in Cairo: workers from 25 factories Ismailia Mahalla Suez to march. #Jan25
Dat lijkt me wel het hele idee ja. Je gaat niet picknicken in de tuin.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:50 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Presidentiële Palace zal dus vrijwel zeker bestormd worden.
(tenminste, dat zou ik doen als ik daar mee liep)
Ja, lieten ze net zien. Waren er zo'n 200quote:Op maandag 31 januari 2011 23:51 schreef -jos- het volgende:
2222 GMT: Nile News is showing hundreds of people gathering with banners in support of President Mubarak. One banner reads in Arabic, "Yes to Mubarak!"
de propaganda draait op volle toeren, zucht. Fuck Mubarak
Idd.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:51 schreef -jos- het volgende:
2222 GMT: Nile News is showing hundreds of people gathering with banners in support of President Mubarak. One banner reads in Arabic, "Yes to Mubarak!"
Naja, als ze het Presidentiële Paleis niet bestormen is het wat mij betreft verloren.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:51 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het hele idee ja. Je gaat niet picknicken in de tuin.
Zal helaas zeker wel effect hebben. Gezien de meeste Egyptenaren hun schoten hebben staan richting Nilesat en dus hoogstwaarschijnlijk Nile-TV kijken..quote:Op maandag 31 januari 2011 23:51 schreef -jos- het volgende:
Klopt, maar die gaan niet schieten.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Naja, als ze het Presidentiële Paleis niet bestormen is het wat mij betreft verloren.
Zal ik ook interessant worden, het leger wordt dan als het ware gedwongen om een keuze te maken.
Hehehehe inderdaad geniaal++quote:Op maandag 31 januari 2011 23:46 schreef superworm het volgende:
[..]
DS kun je gewoon online terugzien hoor, per sectie of per aflevering.
http://www.thedailyshow.c(...)the-rule-of-the-nile
Geniaal segment!
Lekker op tijd?quote:10.31pm GMT: Egypt has moved into the network news big time: celebrity news anchors Katie Couric of NBC and Brian Williams of NBC are en route to Cairo. CNN's Anderson Cooper – America's disaster-zone equivalent of the BBC's Kate Adie – is already there.
quote:10.37pm GMT: Egyptian state television is showing footage of the pro-Mubarak demonstrators, claiming that they are numbered in the "thousands".
Deel van de Egyptische landmacht, maar het ze worden zwaar betaald, geen dienstplichtigen, krijgen huizen van de overheid en zijn zeer goed getraind.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Klopt, maar die gaan niet schieten.
Wie wél zouden kunnen gaan schieten, me dunkt, zijn die 22.000 'Presidential Guards'. Dat zijn toch de elitetroepen van Hosni zelf ofzo?
Dat gaat er dan om spannen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:57 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Deel van de Egyptische landmacht, maar het ze worden zwaar betaald, geen dienstplichtigen, krijgen huizen van de overheid en zijn zeer goed getraind.
Die gaan dus niet zomaar aan de kant voor de demonstranten.
Die zullen geen andere keus hebben dan het vuur openen op de demonstranten. Het reguliere leger wordt dan gedwongen om in te grijpen.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/National_Guard_%28Egypt%29 Effe gewiki'd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Die zullen geen andere keus hebben dan het vuur openen op de demonstranten. Het reguliere leger wordt dan gedwongen om in te grijpen.
Onderaan staat dat het niet meer bestaat he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:01 schreef superworm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/National_Guard_%28Egypt%29 Effe gewiki'd.
'Mainly used for ceremonials and parades whose duties are to protect presidential sites and important public buildings in Cairo', lijken dus meer mooiboys dan rambo's, paraderen in parades met hun kekke olijk olijfgroene of blij beige uniformpjes.
Deze moet je hebben:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:01 schreef superworm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/National_Guard_%28Egypt%29 Effe gewiki'd.
'Mainly used for ceremonials and parades whose duties are to protect presidential sites and important public buildings in Cairo', lijken dus meer mooiboys dan rambo's, paraderen in parades met hun kekke olijk olijfgroene of blij beige uniformpjes.
Alweer. Vraag me af hoe lang dit nog door kan gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
CNN: Egypt says it's shutting down mobile phone networks - http://goo.gl/VhE25
ooow shit,... prelude tot een confrontatie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
CNN: Egypt says it's shutting down mobile phone networks - http://goo.gl/VhE25
idd, geldautomaten zijn kapot, communicatie gesloten, voedsel schaars. perfecte voorwaarden voor een gewelddadig protest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:09 schreef Toverheks het volgende:
reken maar de hele nacht topoverleg tussen de hoge bazen, want dat het morgen toch los gaat qua demonstranten kan je vergif op in nemen, morgen wordt het hard tegen hard.
O, ja die zijn wel wat strenger volgens het tekstje. Toch lijkt het me erg moeilijk om op je eigen landgenoten te schieten. Maar ik zit dan ook niet in Rutte's persoonlijke lijfwachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Deze moet je hebben:
http://en.wikipedia.org/wiki/Republican_Guard_(Egypt)
Secondary duties are to protect presidential sites and important public buildings in Cairo, provide Honor Guard and security services for the highest national personalities and important foreign guests; and responding to any rebellion, coup, or other threat to the government of the Republic. Members are (mainly but not exclusively) highly motivated volunteers rather than conscripts, who receive bonuses, new cars and subsidized housing, and received greater training than the regular army.
en hoop echt he, dat het voor de demonstranten eindigt in een dikke vette overwinning, eindelijk kunnen leven in een hun land met een gekozen regering, maar ik denk dat het bij dromen blijft, zal er echt wat gaan veranderenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:10 schreef -jos- het volgende:
sharifkouddous Sharif Kouddous
They are too late in trying to cut off communications. The word is out. Everyone is coming to Tahrir 2moro from across Cairo & #Egypt
[..]
idd, geldautomaten zijn kapot, communicatie gesloten, voedsel schaars. perfecte voorwaarden voor een gewelddadig protest.
We zullen zien,. Zou niet de eerste keer zijn in de regio:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:13 schreef superworm het volgende:
[..]
O, ja die zijn wel wat strenger volgens het tekstje. Toch lijkt het me erg moeilijk om op je eigen landgenoten te schieten. Maar ik zit dan ook niet in Rutte's persoonlijke lijfwacht
Gezellige jongens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
We zullen zien,. Zou niet de eerste keer zijn in de regio:
The Hama massacre (Arabic: ) occurred in February 1982, when the Syrian army bombarded the town of Hama in order to quell a revolt by the Muslim Brotherhood. An estimated 17,000 to 40,000 people were killed, including about 1,000 soldiers,[1] and large parts of the old city were destroyed. The attack has been described as possibly being "the single deadliest act by any Arab government against its own people in the modern Middle East".[2]
Zijn er ook voorbeelden uit het na-internetse tijdperk? Geloof het niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
We zullen zien,. Zou niet de eerste keer zijn in de regio:
The Hama massacre (Arabic: ) occurred in February 1982, when the Syrian army bombarded the town of Hama in order to quell a revolt by the Muslim Brotherhood. An estimated 17,000 to 40,000 people were killed, including about 1,000 soldiers,[1] and large parts of the old city were destroyed. The attack has been described as possibly being "the single deadliest act by any Arab government against its own people in the modern Middle East".[2]
Ach ja, dat was wél een terecht bombardement. Syrische MB was zelf extreem gewelddadig.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:23 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ach ja, dat was wél een terecht bombardement. Syrische MB was zelf extreem gewelddadig.
Wat nu ? ..... want nu liggen de beurzen in Egypte ook volledig plat toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:38 schreef GeileSoeplepel het volgende:
http://www.neowin.net/news/egypt-shuts-off-last-isp
Daar ging het laatste restje internet
De beurs is daar al een paar dagen gesloten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat nu ? ..... want nu liggen de beurzen in Egypte ook volledig plat toch?
Jup, dit was de ISP die de overheid in leven hield om de economie op gang te houden (zover dat mogelijk was).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat nu ? ..... want nu liggen de beurzen in Egypte ook volledig plat toch?
van MB!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:44 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Van de website van de MB:
Official MB statement: MB confirms it will not take leadership positions in the upcoming gov't New
Toch erg goed nieuws!
En ook hier zit wat in:
MB reminds US of its stance during Ukranian and Iranian uprisings, and asks to support Eyptian people not the falling regime
http://www.ikhwanweb.com/
Ik voel er wat minder voor..... dit hele gebeuren valt precies in mijn tentamenperiode.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:47 schreef Janena het volgende:
Ben ik blij dat ik morgen niet werk...Moet alleen de kinderen van school halen en brengen .
Dat worden vierkante ogen en een houten achterwerk morgen.
Succes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik voel er wat minder voor..... dit hele gebeuren valt precies in mijn tentamenperiode.
Woensdag Klinische Genetica en donderdag Microbiële Fysiologie ...... dus gaarne wil ik morgen rustig kunnen leren.....
Holy shit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik voel er wat minder voor..... dit hele gebeuren valt precies in mijn tentamenperiode.
Woensdag Klinische Genetica en donderdag Microbiële Fysiologie ...... dus gaarne wil ik morgen rustig kunnen leren.....
Ik zie één Egypte-gerelateerd bericht, dat is meer als gemiddeldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:11 schreef Janena het volgende:
Egypte staat wel bovenaan de prioriteitenlijst bij Nu.nl![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fijn! de streams deden het bij mij niet en om nou bij de tv te blijven..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:13 schreef -jos- het volgende:
ALJazeera nu live op youtube, goede kwaliteit:
http://www.youtube.com/aljazeeraenglish
installeer livestation.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Fijn! de streams deden het bij mij niet en om nou bij de tv te blijven..
Livestation is goed, maar via youtube kost het minder bandbreedte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
installeer livestation.
Streams vielen bij mij ook uit. Kijk nu op deze manier al jazeera english en een tweede beeld dat ik laat wisselen tussen bepaalde zenders. Altijd beeld sinds ik het gebruik.
daar heb je gelijk in. En youtube loopt dik 30 seconden voor op livestation. Kan toeval zijn, morgen nog even zien. maar groot tijdsverschil.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Livestation is goed, maar via youtube kost het minder bandbreedte.
http://www.youtube.com/aljazeeraenglish
Livestation is peer-to-peer, dus die vertraging geloof ik best.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:33 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in. En youtube loopt dik 30 seconden voor op livestation. Kan toeval zijn, morgen nog even zien. maar groot tijdsverschil.
Heb je een linkje naar deze Twitter?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:37 schreef -jos- het volgende:
Egyliberation
#Egypt T.V is in a state of panic at the moment, begging all artists and known characters for any influence tomorrow amid #millionmanmarch
#Egypt T.V blaming people with foreign passports in protests, earlier confirmed army in control checking everyone's I.D....confused #25jan
Ohhh...nooo, National songs on #Egypt T.V, sound like 1967 war results expected on #1feb #millionmanmarch #25jan
Het gaat echt heen en weer met de TV!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:37 schreef -jos- het volgende:
Egyliberation
#Egypt T.V is in a state of panic at the moment, begging all artists and known characters for any influence tomorrow amid #millionmanmarch
#Egypt T.V blaming people with foreign passports in protests, earlier confirmed army in control checking everyone's I.D....confused #25jan
Ohhh...nooo, National songs on #Egypt T.V, sound like 1967 war results expected on #1feb #millionmanmarch #25jan
Live report AJEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:59 schreef horned_reaper het volgende:
Het plein schijnt nu al voller te lopen.
Er schijnen groepen mensen de stand in te trekken op dit moment! Ik ben benieuwd hoeveel er nog gaan volgen!
Nou, voor dit tijdstip zijn het er al best veelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:12 schreef Carine-C het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nog geen miljoen, maar dat vast nog komen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:31 schreef superworm het volgende:
# fpleitgenCNN Very early but many people already moving to tahrir sq. #egypt 9 minutes ago via TwitBird
# Frederik Pleitgen fpleitgenCNN Still very early but protest seems to be growing in size. #egypt. 10 minutes ago via TwitBird
BloggerSeif Hoping for the best, and preparing for the worst! We will face lots of thugs today, I am sure. #Jan25 3 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
jan25live RNN: #jan25 #egypt National television:"Is there really a person so wise and experienced other than Mubarak to lead us in theese conditions"
BBC World Servicequote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:32 schreef Bartholomaeus het volgende:
Weet iemand misschien nog een radiozender, dan wel engels, die live verslag doet van egypte?
Idd, het lijkt mij zo, als het leger achter het volk gaat staan, dat het wel afgelopen is met Mubarak, maar om onduidelijke reden is dit nog steeds niet gebeurd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:41 schreef Misstique het volgende:
Einde van week 1, wie had verwacht dat Mubarak zo standvastig zou zijn?
Ik ben zo benieuwd naar de verhalen van de legerleiding over deze periode.
ze hebben tot donderdagochtend om echt een kant te kiezen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:44 schreef theNull het volgende:
[..]
Idd, het lijkt mij zo, als het leger achter het volk gaat staan, dat het wel afgelopen is met Mubarak, maar om onduidelijke reden is dit nog steeds niet gebeurd.
Las het op nu.nl, dan zou het volk zich toch gaan verplaatsten naar het paleis, maar gaat dat laatste vandaag al niet gebeuren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
ze hebben tot donderdagochtend om echt een kant te kiezen.
Gesproken interview(tje) met Sandmonkey. Een stem bij de tweets.quote:tootblogs toot
by Sandmonkey
Toot featured: Egypts Uprising, Explained: My Revealing Interview with Cairo-Based @Sandmonkey http://bit.ly/g7U2vA
39 minutes ago
Als je als journalist de woorden niet kan vinden moet het speciaal zijn.quote:bencnn benwedeman
Cairo is bracing for a one million Egyptian march. It is tense in ways words can't describe. #Jan25 #Egypt
1 minute ago
http://news.bbc.co.uk/2/hi/6249027.stmquote:![]()
An Egyptian man filmed being sexually assaulted in jail by police officers, has himself been imprisoned on a charge related to the same incident.
Imad Kabir was jailed for three months for "resisting authority", a sentence that has shocked his defence lawyers.
De eerste keer sinds deze gebeurtenissen dat ik iets "nieuws" heb gevonden op nu.nl , misschien dat hij hier al voorbij was gekomen, dat heb ik dan niet meegekregen.quote:Egyptenaren gaan op Dam demonstreren
Uitgegeven: 31 januari 2011 18:04
Laatst gewijzigd: 31 januari 2011 18:04
AMSTERDAM - De Egyptische organisaties in Nederland houden dinsdagmiddag een demonstratie op de Dam in Amsterdam. (verder lezen...)
Was gister al bekend ja. Nu loopt dus zoals gebruikelijk een dag achter met Egyptenieuws.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:18 schreef Carine-C het volgende:
[..]
De eerste keer sinds deze gebeurtenissen dat ik iets "nieuws" heb gevonden op nu.nl , misschien dat hij hier al voorbij was gekomen, dat heb ik dan niet meegekregen.
Lijkt positief...quote:evanchill AJE
Army presence still quite low around the square. No police (traffic, riot, otherwise) to be seen in the vicinity. #jan25
Ja is zeker balen, je moest naar het ziekenhuis toch? of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:24 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
Ik baal echt dat ik vandaag gewoon 0 mogelijkheid heb om het te volgen
Was iemand andersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:26 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja is zeker balen, je moest naar het ziekenhuis toch? of was dat iemand anders?
Misschien kan iemand je wel via sms een beetje op de hoofte houden ?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was iemand andersIk werk in de thuiszorg, geen internet, en tot een uur of 12 ook geen mobiele telefoon
quote:chunli7: RT @iRevolt The plan is for the protesters to congregate in Tahrir Square and make their way to the Presidential Palace in Heliopolis
Mensen die niet hoeven te werken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:32 schreef ellevehC86 het volgende:
Zo, net verse kaiserbroodjes gehaald bij de bakker, pot koffie erbij, kaas, eieren, salami en jus d'orange, ik ben er alvast klaar voor
Jij krijgt je tijd ook nog welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Mensen die niet hoeven te werken.Ja, ik ben jaloers.
Meeste kans op livebeelden volgens mij : http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:40 schreef _The_General_ het volgende:
Oke, waar kan ik deze (mogelijk historische dag) het beste volgen. Ergens nog live beelden?
Live is nog maar de vraag, maar Al Jazeera is op zich prima om te volgen. Of er live beelden komen is onbekend, voor zover ik weet is alles van AJE in beslag genomen de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:40 schreef _The_General_ het volgende:
Oke, waar kan ik deze (mogelijk historische dag) het beste volgen. Ergens nog live beelden?
of via nos http://nos.nl/nieuws/livestream/stream/109/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:42 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Meeste kans op livebeelden volgens mij : http://english.aljazeera.net/watch_now/
Lol dat is dezelfde stream, dan kijk ik het liever rechstreeks vanaf de bron, zeker omdat de traditionele media tot nu toe bar weinig aandacht aan egypte hebben gegeven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
of via nos http://nos.nl/nieuws/livestream/stream/109/
Tot nu toe alleen nog oude beelden geloof ik, nog geen live in beeld gezien (of mijn ogen zitten nog dichtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:47 schreef uithangbord het volgende:
Nog geen livebeelden? Of alleen apgemeen beeld van het plein?
Op alarabiya wel..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:49 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen nog oude beelden geloof ik, nog geen live in beeld gezien (of mijn ogen zitten nog dicht)
Nolan dus weer terugquote:nolanjazeera Ok i'm back on the airwaves, pretty hairy day yest! Soldiers seized cameras,laptops,phones. Now got a nokia circ 1995 but its workin #egypt
2 minutes ago via Twitter for iPhone
Nacht weet ik niet, nu loopt het al aardig vol en ik moet zo naar mijn werkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
goedemorgen ik kan heel snel ff komen spieken .. is vannacht alles rustig gebleven op het plein ?
ik heb amper kunnen slapen man ... pfff ben zo benieuwd naar vandaag !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |