Bekijk het eens van Amerikaanse kant. Ze hebben enorm veel geïnvesteerd in de welvaart, vrede en stabiliteit in de regio. Met de machtige MB als oppositie-partij maken ze zich dus terecht zorgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee voor mij was het wel verhelderend inderdaad; het gaat bij Amerika helemaal niet om de vraag 'demonstranten of Mubarak', maar om de vraag 'handel of niet'.
Onderschat de macht van de staats-TV niet. NileTV en de meeste andere Egyptische TV-zenders staan allemaal op Nilesat, waar je Al-Jazeera bijvoorbeeld verwijderd is.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er waren toch echt miljoenen beloofd door de woordvoerder.
En zo niet, dan heeft Amerika het recht en het geld niet om in te grijpen. Het land is al lang genoeg omgekocht en uitgebuit. G-B heeft India immers ook een keer los moeten laten, bij wijze van. Slechts symptomen van de tanende wereldmacht, en de groeiende diversiteit.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:41 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Bekijk het eens van Amerikaanse kant. Ze hebben enorm veel geïnvesteerd in de welvaart, vrede en stabiliteit in de regio. Met de machtige MB als oppositie-partij maken ze zich dus terecht zorgen.
Maar hopelijk maakt het Egyptische volk de juiste keuze en houden ze de invloed van de MB zo minimaal mogelijk.
Klopt, wordt echt achterwege gelaten. Vreemd, aangezien dat het hele verhaal in een totaal anders perspectief zet.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bij Pauw&Witteman weigeren ze hardnekkig te vertellen dat de plunderingen voornamelijk door de politie zijn uitgevoerd.
Ja die twitter heb ik ook gezien, moet je alleen steeds die audio fragmentjes gaan luisteren... niet echt effectief.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Google Teams Up With Twitter And SayNow To Bring Tweeting-By-Phone To Egypt http://tcrn.ch/eufraJ
Idioot. Maar ik kijk dagelijks Daily Show dus dat wist ik al een tijdjequote:
Voice wordt automagisch omgezet naar Tweetquote:Op maandag 31 januari 2011 23:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja die twitter heb ik ook gezien, moet je alleen steeds die audio fragmentjes gaan luisteren... niet echt effectief.
quote:glcarlstrom Gregg Carlstrom
Man sitting on trash-filled, burned-out car. Sign: "Here's the new National Democratic Party HQ." http://yfrog.com/h27bw6j
7 minutes ago
Daily Show en Maddow is vaste prik als ik daar benquote:Op maandag 31 januari 2011 23:45 schreef superworm het volgende:
[..]
Idioot. Maar ik kijk dagelijks Daily Show dus dat wist ik al een tijdje
Die hadden er ook een goed filmpje over trouwens. Even zoeken.
Dat was ook mijn gedachte toen ik het hoorde inderdaad.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bij Pauw&Witteman weigeren ze hardnekkig te vertellen dat de plunderingen voornamelijk door de politie zijn uitgevoerd.
DS kun je gewoon online terugzien hoor, per sectie of per aflevering.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:46 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Daily Show en Maddow is vaste prik als ik daar ben
quote:IvanCNN Egyptian Information Ministry official tells CNN all cell phone networks will be shut down shortly ahead of expected "Million Man March"
less than a minute ago via web
Presidentiële Palace zal dus vrijwel zeker bestormd worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:47 schreef -jos- het volgende:
monaeltahawy Mona Eltahawy
Call from @RamyRaoof in Cairo to say marches begin Tuesday 9am and will head to Presidential Palace. #Jan25
monaeltahawy Mona Eltahawy
Via @RamyRaoof in Cairo: workers from 25 factories Ismailia Mahalla Suez to march. #Jan25
Dat lijkt me wel het hele idee ja. Je gaat niet picknicken in de tuin.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:50 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Presidentiële Palace zal dus vrijwel zeker bestormd worden.
(tenminste, dat zou ik doen als ik daar mee liep)
Ja, lieten ze net zien. Waren er zo'n 200quote:Op maandag 31 januari 2011 23:51 schreef -jos- het volgende:
2222 GMT: Nile News is showing hundreds of people gathering with banners in support of President Mubarak. One banner reads in Arabic, "Yes to Mubarak!"
de propaganda draait op volle toeren, zucht. Fuck Mubarak
Idd.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:51 schreef -jos- het volgende:
2222 GMT: Nile News is showing hundreds of people gathering with banners in support of President Mubarak. One banner reads in Arabic, "Yes to Mubarak!"
de propaganda draait op volle toeren, zucht. Fuck Mubarak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |