quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:31 schreef superworm het volgende:
# fpleitgenCNN Very early but many people already moving to tahrir sq. #egypt 9 minutes ago via TwitBird
# Frederik Pleitgen fpleitgenCNN Still very early but protest seems to be growing in size. #egypt. 10 minutes ago via TwitBird
BloggerSeif Hoping for the best, and preparing for the worst! We will face lots of thugs today, I am sure. #Jan25 3 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
jan25live RNN: #jan25 #egypt National television:"Is there really a person so wise and experienced other than Mubarak to lead us in theese conditions"
BBC World Servicequote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:32 schreef Bartholomaeus het volgende:
Weet iemand misschien nog een radiozender, dan wel engels, die live verslag doet van egypte?
Idd, het lijkt mij zo, als het leger achter het volk gaat staan, dat het wel afgelopen is met Mubarak, maar om onduidelijke reden is dit nog steeds niet gebeurd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:41 schreef Misstique het volgende:
Einde van week 1, wie had verwacht dat Mubarak zo standvastig zou zijn?
Ik ben zo benieuwd naar de verhalen van de legerleiding over deze periode.
ze hebben tot donderdagochtend om echt een kant te kiezen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:44 schreef theNull het volgende:
[..]
Idd, het lijkt mij zo, als het leger achter het volk gaat staan, dat het wel afgelopen is met Mubarak, maar om onduidelijke reden is dit nog steeds niet gebeurd.
Las het op nu.nl, dan zou het volk zich toch gaan verplaatsten naar het paleis, maar gaat dat laatste vandaag al niet gebeuren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
ze hebben tot donderdagochtend om echt een kant te kiezen.
Gesproken interview(tje) met Sandmonkey. Een stem bij de tweets.quote:tootblogs toot
by Sandmonkey
Toot featured: Egypts Uprising, Explained: My Revealing Interview with Cairo-Based @Sandmonkey http://bit.ly/g7U2vA
39 minutes ago
Als je als journalist de woorden niet kan vinden moet het speciaal zijn.quote:bencnn benwedeman
Cairo is bracing for a one million Egyptian march. It is tense in ways words can't describe. #Jan25 #Egypt
1 minute ago
http://news.bbc.co.uk/2/hi/6249027.stmquote:![]()
An Egyptian man filmed being sexually assaulted in jail by police officers, has himself been imprisoned on a charge related to the same incident.
Imad Kabir was jailed for three months for "resisting authority", a sentence that has shocked his defence lawyers.
De eerste keer sinds deze gebeurtenissen dat ik iets "nieuws" heb gevonden op nu.nl , misschien dat hij hier al voorbij was gekomen, dat heb ik dan niet meegekregen.quote:Egyptenaren gaan op Dam demonstreren
Uitgegeven: 31 januari 2011 18:04
Laatst gewijzigd: 31 januari 2011 18:04
AMSTERDAM - De Egyptische organisaties in Nederland houden dinsdagmiddag een demonstratie op de Dam in Amsterdam. (verder lezen...)
Was gister al bekend ja. Nu loopt dus zoals gebruikelijk een dag achter met Egyptenieuws.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:18 schreef Carine-C het volgende:
[..]
De eerste keer sinds deze gebeurtenissen dat ik iets "nieuws" heb gevonden op nu.nl , misschien dat hij hier al voorbij was gekomen, dat heb ik dan niet meegekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |