Ik zie één Egypte-gerelateerd bericht, dat is meer als gemiddeldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:11 schreef Janena het volgende:
Egypte staat wel bovenaan de prioriteitenlijst bij Nu.nl![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fijn! de streams deden het bij mij niet en om nou bij de tv te blijven..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:13 schreef -jos- het volgende:
ALJazeera nu live op youtube, goede kwaliteit:
http://www.youtube.com/aljazeeraenglish
installeer livestation.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Fijn! de streams deden het bij mij niet en om nou bij de tv te blijven..
Livestation is goed, maar via youtube kost het minder bandbreedte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
installeer livestation.
Streams vielen bij mij ook uit. Kijk nu op deze manier al jazeera english en een tweede beeld dat ik laat wisselen tussen bepaalde zenders. Altijd beeld sinds ik het gebruik.
daar heb je gelijk in. En youtube loopt dik 30 seconden voor op livestation. Kan toeval zijn, morgen nog even zien. maar groot tijdsverschil.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Livestation is goed, maar via youtube kost het minder bandbreedte.
http://www.youtube.com/aljazeeraenglish
Livestation is peer-to-peer, dus die vertraging geloof ik best.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:33 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in. En youtube loopt dik 30 seconden voor op livestation. Kan toeval zijn, morgen nog even zien. maar groot tijdsverschil.
Heb je een linkje naar deze Twitter?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:37 schreef -jos- het volgende:
Egyliberation
#Egypt T.V is in a state of panic at the moment, begging all artists and known characters for any influence tomorrow amid #millionmanmarch
#Egypt T.V blaming people with foreign passports in protests, earlier confirmed army in control checking everyone's I.D....confused #25jan
Ohhh...nooo, National songs on #Egypt T.V, sound like 1967 war results expected on #1feb #millionmanmarch #25jan
Het gaat echt heen en weer met de TV!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:37 schreef -jos- het volgende:
Egyliberation
#Egypt T.V is in a state of panic at the moment, begging all artists and known characters for any influence tomorrow amid #millionmanmarch
#Egypt T.V blaming people with foreign passports in protests, earlier confirmed army in control checking everyone's I.D....confused #25jan
Ohhh...nooo, National songs on #Egypt T.V, sound like 1967 war results expected on #1feb #millionmanmarch #25jan
Live report AJEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:59 schreef horned_reaper het volgende:
Het plein schijnt nu al voller te lopen.
Er schijnen groepen mensen de stand in te trekken op dit moment! Ik ben benieuwd hoeveel er nog gaan volgen!
Nou, voor dit tijdstip zijn het er al best veelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:12 schreef Carine-C het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nog geen miljoen, maar dat vast nog komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |