Zijn er ook voorbeelden uit het na-internetse tijdperk? Geloof het niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
We zullen zien,. Zou niet de eerste keer zijn in de regio:
The Hama massacre (Arabic: ) occurred in February 1982, when the Syrian army bombarded the town of Hama in order to quell a revolt by the Muslim Brotherhood. An estimated 17,000 to 40,000 people were killed, including about 1,000 soldiers,[1] and large parts of the old city were destroyed. The attack has been described as possibly being "the single deadliest act by any Arab government against its own people in the modern Middle East".[2]
Ach ja, dat was wél een terecht bombardement. Syrische MB was zelf extreem gewelddadig.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:23 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ach ja, dat was wél een terecht bombardement. Syrische MB was zelf extreem gewelddadig.
Wat nu ? ..... want nu liggen de beurzen in Egypte ook volledig plat toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:38 schreef GeileSoeplepel het volgende:
http://www.neowin.net/news/egypt-shuts-off-last-isp
Daar ging het laatste restje internet
De beurs is daar al een paar dagen gesloten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat nu ? ..... want nu liggen de beurzen in Egypte ook volledig plat toch?
Jup, dit was de ISP die de overheid in leven hield om de economie op gang te houden (zover dat mogelijk was).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat nu ? ..... want nu liggen de beurzen in Egypte ook volledig plat toch?
van MB!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:44 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Van de website van de MB:
Official MB statement: MB confirms it will not take leadership positions in the upcoming gov't New
Toch erg goed nieuws!
En ook hier zit wat in:
MB reminds US of its stance during Ukranian and Iranian uprisings, and asks to support Eyptian people not the falling regime
http://www.ikhwanweb.com/
Ik voel er wat minder voor..... dit hele gebeuren valt precies in mijn tentamenperiode.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:47 schreef Janena het volgende:
Ben ik blij dat ik morgen niet werk...Moet alleen de kinderen van school halen en brengen .
Dat worden vierkante ogen en een houten achterwerk morgen.
Succes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik voel er wat minder voor..... dit hele gebeuren valt precies in mijn tentamenperiode.
Woensdag Klinische Genetica en donderdag Microbiële Fysiologie ...... dus gaarne wil ik morgen rustig kunnen leren.....
Holy shit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik voel er wat minder voor..... dit hele gebeuren valt precies in mijn tentamenperiode.
Woensdag Klinische Genetica en donderdag Microbiële Fysiologie ...... dus gaarne wil ik morgen rustig kunnen leren.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |