Ah tof! Want dan kan ik mijn loco vragen om samen met mij te gaan. Ben er al veel te lang niet geweest want ik vind het te ver fietsen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
hamers, schroevendraaiers, handzaag, tangetjes hebben ze allemaal
Eén keer slaan, schroeven, zagen, knippen en je kan weer nieuwe halen...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
hamers, schroevendraaiers, handzaag, tangetjes hebben ze allemaal
De kinderen van de NSO ook niet, dat scheelt.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
valt best mee hoor, ok ik heb niet zo heul veul kracht in mn handen
Ja, maar daar draaide ik de boutkoppen mee dol omdat de passing niet goed aansloot. Eén van de weinige aankopen van mij bij de Action en net als de anderen ook een miskleun. Liever geef ik dan wat meer geld uit aan fatsoenlijk spul, zoals de Gedore set die ik nu probleemloos gebruik.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of de Action ook zo'n mini setje inbussleutels heeft?
[ afbeelding ]
Ik heb goed spul liggen, maar mis een of ander moeilijk maatje dat ik nooit gebruik en nu nodig heb eenmalig, dus ik wil het wel proberen voor een mooie Action-prijsquote:Op maandag 31 januari 2011 23:09 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ja, maar daar draaide ik de boutkoppen mee dol omdat de passing niet goed aansloot. Eén van de weinige aankopen van mij bij de Action en net als de anderen ook een miskleun. Liever geef ik dan wat meer geld uit aan fatsoenlijk spul, zoals de Gedore set die ik nu probleemloos gebruik.
Wat een toeval! Ik klikte dit topic aan om datzelfde te vragenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:11 schreef krullebol81 het volgende:
Weet iemand of ze bij de action nog van die grote hoge bloemvazen hebben? Er is er net een kapot gesprongen toen die vol met water zat en nu kom ik er dus 1 tekort...
oftewel...dat wordt er heen gaan met de autoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef Cat22 het volgende:
Ze hebben grote bloemvazen. Maar of die dan jullie smaak zijn, dat moet je zelf gaan bekijken.
ik ben geweest net (dat is het voordeel dat de action hier om de hoek zit) en ze hadden die grote vazen nog.. 5.99 euro!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
oftewel...dat wordt er heen gaan met de autoHad net wat nieuws gehaald voor die 2 vazen dus ik baal enorm dat er 1 kapot is gegaan...
jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef piepkuiken21 het volgende:
of van die potjes waar je zelf plantjes kan kweken?
ik geloof 2 euro voor 2 potjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
wat kosten ze, ik ben van plan om morgen te gaanwelke kruiden kun je kiezen?
ik had ze donderdag al in mn mailbox. Maar ze zijn eigenlijk altijd hetzelfde als in Belgie en daar begint de actie een halve week eerder!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd wanneer de weekaanbiedingen komen, dacht dat ze er altijd op Zondag zo vroeg al stonden...
Da's wel een lollige.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
Uit de 100 nieuwste artikelen:
Voor 4,75 deze leuke tas
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een leukerd voor een (zomer)dag naar het park/strandquote:
quote:
Oeh, is die van de Action? Moet ik die morgen gaan kopen?quote:
Muts. Dat is ook te verwachten met Kuschelweich creme.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh, is die van de Action? Moet ik die morgen gaan kopen?![]()
En gloeiendegloeiende.
Ik heb een briljante wasverzachter van Robijn gekocht metamadeltjeslucht
. Maar nu is dat spul zo dik dat het niet uit het bakje gespoeld wordt.
Drie wassen verder zit het er nog in. Dus ik heb het nu met een spuitje water op gang geholpen en draai een leeg machien op 90 graden. Moest toch weer eens gebeuren en hopelijk helpt het. En ik ga op zoek naar een neutrale DUNNE wasverzachter waar ik de heerlijkheid mee kan mengen.
Geen vierkante in Bredaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef Cat22 het volgende:
Ze hebben grote bloemvazen. Maar of die dan jullie smaak zijn, dat moet je zelf gaan bekijken.
Die heb ik vorig jaar ook gekocht daar, best handig. Ik bedenk me nu alleen dat ik geen idee heb waar ik hem heb gelaten..quote:Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
Uit de 100 nieuwste artikelen:
Voor 4,75 deze leuke tas
[ afbeelding ]
En ik zie lifetime-tuinhandschoenen voor een 1 euro, ff halen
Koop je toch weer nieuwe?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar ook gekocht daar, best handig. Ik bedenk me nu alleen dat ik geen idee heb waar ik hem heb gelaten..
De mijne doen het heel af en toe ineens weer een avondje, en dan weer dagen niet, heel vreemdquote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah tof! Want dan kan ik mijn loco vragen om samen met mij te gaan. Ben er al veel te lang niet geweest want ik vind het te ver fietsen.Ik kan niet wachten tot de solarlampionnetjes er weer zijn, die van mij hebben de winter niet overleefd ben ik bang.
Oplaadbare batterijen bijna leeg?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De mijne doen het heel af en toe ineens weer een avondje, en dan weer dagen niet, heel vreemd
Dan is je portemonee over een jaar dus leeg...begin maar vast met sparen.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:28 schreef altootje86 het volgende:
ohoh.... de geruchten dat er na de verbouwing een action naast (of boven, of zoiets) mijn werk komt te zitten komen steeds vaker voorbij*risico*
gelukkig voor mijn portemonnee is dat ws. pas over een jaar...
Toevallig zag ik gister 1 snoer van de 6 weer branden.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De mijne doen het heel af en toe ineens weer een avondje, en dan weer dagen niet, heel vreemd
Jup, 10 meter voor ¤1,50.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:48 schreef pgrferrari het volgende:
10M?
Ik heb voor 5 euro 5M een keer gekocht, maar die kabel staat erg strak![]()
Zit er over te denken om deze te halen
Vergeef me, maar wat ligt daar voor Dierenfolder?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:34 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor maar ¤1,50
Is m'n muismat.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeef me, maar wat ligt daar voor Dierenfolder?![]()
Ah okequote:
Muismat van dierapotheker.nlquote:
Klopt.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Muismat van dierapotheker.nl...ja die ligt hier ook naast het toetsenbord.
Ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef Melochan het volgende:
Ik kom hier even binnenvallenWeet iemand of ze bij de Action ook TV-kabels verkopen? Dit soort dingen?
quote:
Kun je meteen dan even goed van de gelegenheid gebruik maken.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:36 schreef Melochan het volgende:
[..]
Dankjewel! Morgen naar de Action
jammer dat ie totaal niet in de buurt zit, anders zou ik er vaker binnenwippen.
Je hebt me doorquote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Kun je meteen dan even goed van de gelegenheid gebruik maken.
Meen je.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
Fuuuuu, kom er net achter dat ik de audiokabel van 2,5M gekocht heb ipv 10M.
Terwijl ik toch echt die van 10M in mijn handen gehad heb
In Groningen Lewenborg al wel.. dus denk dat ze of uitverkocht waren of inderdaad nog niet geleverd. Lagen ze ook niet gewoon in hun eigen vak? Tussen de andere solarlampen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:23 schreef pgrferrari het volgende:
Tuinlampen uit de folder hadden ze vandaag nog niet
Waren nog niet geleverd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In Groningen Lewenborg al wel.. dus denk dat ze of uitverkocht waren of inderdaad nog niet geleverd. Lagen ze ook niet gewoon in hun eigen vak? Tussen de andere solarlampen?
Iemand uberhaubt ervaring met de solarlampen? Ik heb 2 van 1,19 gekocht? Zal ze morgen eens de tuin inprikken en hopen op zon
Mijn algemene ervaring met de solarlampen van de Action is goed. Gaan lang mee en overleven de winter in tegenstelling tot duurdere lampen die ik gehad heb waar vaak vocht kwam in het solargedeelte en dan is hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In Groningen Lewenborg al wel.. dus denk dat ze of uitverkocht waren of inderdaad nog niet geleverd. Lagen ze ook niet gewoon in hun eigen vak? Tussen de andere solarlampen?
Iemand uberhaubt ervaring met de solarlampen? Ik heb 2 van 1,19 gekocht? Zal ze morgen eens de tuin inprikken en hopen op zon
Die van mij komen na een winter in de tuin weer langzaam tot leven. Sommigen hebben het niet overleefd, maar dat ligt dan meer aan m'n katten (geen idee hoe ze 3 lampen kunnen mollenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb morgen een zo goed als lege schooltas.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef Melochan het volgende:
Vandaag helaas niet aan de action toegekomen, maar dat ga ik maar al te goed maken met een tripje op vrijdag. Mét auto, dus lekker volladen
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef Melochan het volgende:
Haha, ik heb echt 'geluk' dat er in een straal van 15 kilometer geen Action zit, anders zou ik met écht veel rommel thuiskomenDe laatste keer dat ik ging kwam ik thuis met maatbekers, soepkommen en spatels. Ik woon nog thuis, en ik sta bijna nooit in de keuken. Maar het was zo goedkoop
Ik hoef maar 600 meter te fietsen vanaf school.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:47 schreef Melochan het volgende:
Haha, ik heb echt 'geluk' dat er in een straal van 15 kilometer geen Action zit, anders zou ik met écht veel rommel thuiskomenDe laatste keer dat ik ging kwam ik thuis met maatbekers, soepkommen en spatels. Ik woon nog thuis, en ik sta bijna nooit in de keuken. Maar het was zo goedkoop
200 meter vanaf thuis.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik hoef maar 600 meter te fietsen vanaf school.
Dat zou ik ook graag willen weten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze bij de Action ook vga kabels?
Fijn, ben net bij de Action geweest, geen VGA kabels!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag willen weten!
Ze hadden ze nogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat ik morgen even ga. Hebben ze die mandjes nog?
En?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb op Zaterdag de Action getrotseerd
Chocomelkquote:
Wat ga je met die 20 mandjes doen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef Ole het volgende:
[..]
En?
Ik had van de week:
stuk of 20 mandjes ()
wasmiddel
sloffen(maar 3.50, ergens anders gezien voor 6 euro)
a5 schriften met spiraal
verjaardagskaarten
Altijd handigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:21 schreef Ole het volgende:
Er staan er 5 bij mijn buro/ tafel
eentje met snoeren, eentje met medicijnen, eentje met make up/ haardingetjes, eentje met pennen, eentje met A4 papier, eentje met kantoorspullen.
2 boven de kapstok voor sjaals/ handschoenen
1 in de kledingkast voor sokken
vast nog eentje in de badkamer...
maar ik heb iets overdreven: ik heb 8 grote vierkant,. 4 lage A4 formaat en 3 mini's
Nog steeds veelMaar het nog 3 platte en 1 grote te bestemmen, dus komt wel goed
Ik kom om in de kleine frutsels en rotzooitjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd handig, ik dacht al dat je ze overal en nergens voor zou gebruiken
![]()
Opgeruimde spullies
Ik heb vandaag een rondje door de tuin gemaakt maar de solarlampjes blijken niet echt catproof te zijn. Dat ze ze afbreken bij dat kunststof stukje is niet zo erg, maar ze slopen complete lampenhoofdjes. Het is een slagveld!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef AnnekeM het volgende:
Binnenkort ook maar weer es kijken voor een paar solarlampjes voor in de tuin. Staat wel heel schattig, maar niet als de katten er weer eens één om hebben gegooid. Meestal breekt dan het kunststof stukje af, waarmee je hem in de grond steekt.
Dan maar zonder kunststof de grond in. Kun je meteen zien welke al een x om zijn gegooid
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een rondje door de tuin gemaakt maar de solarlampjes blijken niet echt catproof te zijn. Dat ze ze afbreken bij dat kunststof stukje is niet zo erg, maar ze slopen complete lampenhoofdjes. Het is een slagveld!
Je kunt op een gegeven moment ook teveel mandjes hebben hoor.....kun je ze allemaal weer niet kwijt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik kom om in de kleine frutsels en rotzooitjes.
Is ook altijd een tip als ze bij Oprah of Phil huizen gaan opruimen: mandjes en zo![]()
nu is het ook weer niet zó erg bij mij hoor![]()
En ze staan nog leuk ook
ik weet bijna zeker van wel dat zijn die wit/rood/geel toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:11 schreef Mirjam het volgende:
hebben ze eigenlijk ook VGAkabels bij de action?
De Bilt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:24 schreef CecilBDemented het volgende:
De enige action in de buurt is utrecht Amsterdamse straatweg, en dat is echt een KUT winkel.
spijtig aangezien die in Heerhugowaard echt super relax is!
iemand anders nog een fijne action in de buurt van utrecht?
Nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet bijna zeker van wel dat zijn die wit/rood/geel toch?
ik hewb nog een partij thuis liggen, mag ook weg voor een actionprijsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:11 schreef Mirjam het volgende:
hebben ze eigenlijk ook VGAkabels bij de action?
Die is IJsselstein is grooooooooooot.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:24 schreef CecilBDemented het volgende:
De enige action in de buurt is utrecht Amsterdamse straatweg, en dat is echt een KUT winkel.
spijtig aangezien die in Heerhugowaard echt super relax is!
iemand anders nog een fijne action in de buurt van utrecht?
ja ik ben niet zo'n nerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nee.VGA kabels zijn anders, en die hebben ze niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Bij de wegwerp bekertjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef F_PT het volgende:
hebben ze wegwerp schaaltjes/bakjes bij de action? voor feestjes enzo, voor chips, nootjes etc...
maar ook kleinere voor sausjes..
Je kan alles weggooien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:00 schreef Miendientje het volgende:
Ze hebben iig van dat kinderfeestjes spul maar ook voor grotemensen feestjes. iig van die schalen ed voor slades. Bakjes weet ik zou niet, maar anders koop je gewoon de goedkoopste die ze hebben, die kun je ook weggooien.
En nu? Ik zag tot mijn stomme verbazing dat er nu 5 het weer doen. De 6e niet, die is gebroken.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Was die niet overleden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:03 schreef tomaat52 het volgende:
Heb er laatst ook een bootje gekocht, voor in de zomer.
Overleden?! huh?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Was die niet overleden?![]()
Aan het einde van de middag nog even langsgeweest. paar bollen wol, een strooier voor de hagelslag(ik ben heel goed in het vernielen van de schenkopening in die kartonnen pakken) en, wat ik dacht, chocoladeverrassingseieren...nou dat was een verrassing
...geen chocolade maar gewoon een plastic ei met wat vage snoepjes erin en een poppetje.
Als zijnde lek?quote:
het zegt mij inderdaad niks.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Als zijnde lek?Volgens mij heb ik hier wel eens een berichtje gelezen van een bootje dat het niet zo lang had volgehouden maar dat zal jij dan wel niet zijn geweest als het je niets zegt.
![]()
Klinkt wel fout.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef sararaats het volgende:
ik ben naar de action geweest !!!
ik kan weer sterren hangen
Als het nou nog tegen de Kerst aan zou lopen zou ik je begrijpen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef sararaats het volgende:
ik ben naar de action geweest !!!
ik kan weer sterren hangen
Aha, dat zegt me veel meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef sararaats het volgende:
Ik bedoel Glow in the dark sterrekes
Pizzapan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:19 schreef Mercer het volgende:
Heeft er iemand al zo'n pizzapan gehaald voor tien euro, zou dat goed werken?In de oven worden die pizza's altijd zo niet lekker bij mij(lees keihard).
![]()
Volgens mij heb ik geen normale bakpan die groot genoeg is daarvoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Pizzapan?
Ik maak pizza's altijd in de koekenpan(geen oven) en ze worden altijd lekker.
Doe ze wel eerst 4 mins in de magnetron want anders duurt het zo lang...
Zit er een deksel bij?
Heb gewoon een grote koekenpan die ik gebruik, past net.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef Mercer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen normale bakpan die groot genoeg is daarvoor.![]()
Ja, zit een deksel bij en dat ding is elektrisch. Ik zag hem liggen, maar dacht vraag eerst ff hier.
Ahh dat varkentjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:15 schreef GotC het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/2
Hahaha!
Ik heb zo'n USB stofzuiger.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:15 schreef GotC het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/2
Hahaha!
Thanks Trovey & Kadooosh, hier kan ik wat mee!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef trovey het volgende:
Het kan maar echt super gaan ze er niet in worden...althans dat vond mijn buurman niet.Zelf ben ik niet zo'n pizzafan. Als je ze echt goed wilt klaarmaken dan zou je zo'n echte pizzapan moeten aanschaffen die heel erg warm gaat worden (400 graden).die bevalt mijn buurman wel. Bestron heeft er eentje in het assortiment (gehad) die erg goed was en ook een leuke prijs had. De pan van de Action is meer te gebruiken als hapjespan dus prima bruikbaar, niet super voor pizza maar ook niet onmogelijk.
![]()
Dit is de Bestron
[ afbeelding ]
C1000....2 stuks voor nog geen 40 cent (37 of 39), hun basismerk(rood/witte verpakking) en alhoewel het niet 20-laags is met vrolijke poppetjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:53 schreef rubje het volgende:
Ik heb gemerkt dat de lokale Action als enige nog goedkope keukenrollen per 4 stuks voor 1 euro verkoopt![]()
waar nu alle supers per 3, 3 euro vragen
![]()
Herkennen de cassières je al?quote:
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef tomaat52 het volgende:
Binnenkort een nieuwe schroevendraaier halen.
In Zevenaar hebben of hadden ze die.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand toevallig of ze ook zoiets verkopen???
Hebbesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik wil die thermosbekers uit de weekaanbiedingMaandag maar eens langs gaan.
Toch niet die zilveren he?quote:
de duurdere, niet dat cheape ding iig... Grijs met een manometer (al sla je me dood, geen idee wat dat is).quote:
Die heb ik in het rood en die is kutquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
whehehquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging naar de Action voor de kleine blikjes Bonduelle appelmoes.Op!
![]()
Dus toen kwam ik thuis met hemdjes, ondergoed, tuinhandschoenen, ministofzuigertje, klapper en plantenvoeding.
Ik was al bij de supermarkt geweest dus huize Cat is nu appelmoesloos.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
whehehEn vervolgens bij de supermarkt keihard verder gefaald?
Ik ging vorige week voor een emmer witte verf, daar kwam ik ook mee thuis. Daarbij had ik 2 grote en 2 kleine kwasten, 2 verfrollers en een bak waarin je de verf doet, een potje lak, een laksetje, een lakkwast, schilderstape, stanleymesjesset, schroevendraaierset, terpentine, wegwerpoveralls, handschoentjes en waarschijnlijk nog genoeg andere dingen erbij
zo eentje die niks scherps achterlaat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was al bij de supermarkt geweest dus huize Cat is nu appelmoesloos.![]()
En ik heb nog wel zo'n briljante blikopener bij de huishoudbeurs gekocht, kan ik die niet eens testen.
Zwartequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Jaa die heb ik ook!Heb een blauwe, jullie dan?
Geel!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Jaa die heb ik ook!Heb een blauwe, jullie dan?
Vert pre appelmoes van de Action is anders ook uitstekendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik heb nog wel zo'n briljante blikopener bij de huishoudbeurs gekocht, kan ik die niet eens testen.
i het wat, dat minitofzuigertje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging naar de Action voor de kleine blikjes Bonduelle appelmoes.Op!
![]()
Dus toen kwam ik thuis met hemdjes, ondergoed, tuinhandschoenen, ministofzuigertje, klapper en plantenvoeding.
Wat is er zo briljant aan? Google helpt me niet echt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tis een ding wat niet vies wordt (het mesje raakt het eten niet aan zeg maar), hij klemt zich vast op het blikje. Je hoeft minder kracht te gebruiken. Hij snijdt geen scherpe randen maar maakt een soort dekseltje. Hij maakt ook onmogelijke bochten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat is er zo briljant aan? Google helpt me niet echt.
Hij doet het best leuk. Er waren ongeveer 12 variaties. Ik heb een rooie met eenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
i het wat, dat minitofzuigertje?
Ik vinnum zo liehief
Dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Tis een ding wat niet vies wordt (het mesje raakt het eten niet aan zeg maar), hij klemt zich vast op het blikje. Je hoeft minder kracht te gebruiken. Hij snijdt geen scherpe randen maar maakt een soort dekseltje. Hij maakt ook onmogelijke bochten.
Helemaal off-topic maar wilde t wel even kwijt: Je kunt de restjes uit een blikje beter overschenken naar een plastic bakje wat afsluitbaar is. Het is een gegeven dat de blikjes eerder vatbaar zijn voor roest eenmaal geopend, en zo kunnen er onzichtbare toxines in je eten komen. Die plastic bakjes zullen ze dan vast weer voor een spotprijsje bij de Action hebben liggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij doet het best leuk. Er waren ongeveer 12 variaties. Ik heb een rooie met eengezichtje.
[..]
Dat.Geen scherpe randjes, geen vieze opener en je kunt de bovenkant gewoon echt op het blikje terugduwen. Helemaal luchtdicht is het natuurlijk niet afgesloten, maar goed genoeg om een half blikje voor een volgende keer te bewaren.
Ja !!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:30 schreef soapie het volgende:
Weet iemand al waar die action in den haag komt??
Dat is een mooi pandje voor een action. Lekker parkeerdak erbij!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef loezzie het volgende:
[..]
Ja !!
Laakweg 126D. Ik heb even googlemaps erop losgelaten en hij komt dus in het "oude" Konmar gebouw met dat parkeerdek aan de laakweg...
Er staat een advertentie in de Posthoorn. Vanaf woensdag 2 maart is het filiaal open met superlage openningskrakers... Ik ben benieuwd!
Ja inderdaad en dat pand staat ook alweer heel wat jaar (gedeeltelijk) leeg. Volgens de advertentie meer dan 1000 M2.. dus ik ben benieuwd..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat is een mooi pandje voor een action. Lekker parkeerdak erbij!!!
Oh Ducktape, dát had ik ook moeten halen, mijne is bijna opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef tomaat52 het volgende:
Maandag een fles houtlijm en een rol ductape halen.
De Jumbo komt ook in dat pand, dus dat wordt boodschappen doen & de Action in één ruk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef loezzie het volgende:
[..]
Ja !!
Laakweg 126D. Ik heb even googlemaps erop losgelaten en hij komt dus in het "oude" Konmar gebouw met dat parkeerdek aan de laakweg...
Er staat een advertentie in de Posthoorn. Vanaf woensdag 2 maart is het filiaal open met superlage openningskrakers... Ik ben benieuwd!
Ja, ik zag 't van de week! Eindelijk eentje op fietsafstand!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef _Bunny_ het volgende:
Oh yes! Ik zie trouwens ook dat de opening van het nieuwe action Filiaal op 10 maart staat in de lijst!
Rotterdam 4 heet hij... ik kan iedereen melden dat die bij winkelcentrum Lage Land komt in Rotterdam-oost (metro oosterflank/prinsenlaan)
Nog maar paar weken wachten!
Kleiweg en Centrum zijn ook wel aan te fietsen hoor, maar doe je niet 'even' en al helemaal niet met het weer van deze week.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ja, ik zag 't van de week! Eindelijk eentje op fietsafstand!
bwhahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef mieknok het volgende:
Ga ik helemaal geïnspireerd door dit topic naar de action (dacht ik dus), kan ik helemaal geen leuke dingen vinden, ik denk, jullie zijn allemaal gek, sta ik buiten, zie ik grote dikke letters KWANTUM![]()
(ik schaamde mij diep dat ik dit niet eerder had gezien....)
Navraag bij vriendin gedaan, action zit in naastgelegen dorp, dus daar ga ik volgende week even kijken
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef mieknok het volgende:
Ga ik helemaal geïnspireerd door dit topic naar de action (dacht ik dus), kan ik helemaal geen leuke dingen vinden, ik denk, jullie zijn allemaal gek, sta ik buiten, zie ik grote dikke letters KWANTUM![]()
Navraag bij vriendin gedaan, action zit in naastgelegen dorp, dus daar ga ik volgende week even kijken
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef mieknok het volgende:
Da's toch leuk? Als je nu de enige jongen was, dan was het sneu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:57 schreef tomaat52 het volgende:
De tering. Ik ben de enigste jongen in dit topic.
haha.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's toch leuk? Als je nu de enige jongen was, dan was het sneu.
Wie weet E.T. Eet je wel eens patat? Kom je wel eens op de markt vrijdags? Ik zit in het oude Calimeroquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:36 schreef E.T. het volgende:
Ik woon in capelle en kom regelmatig op het pleinmisschien ook bij jou?
nee, ik kom wel eens bij je overburen.. goedkope kinder-spijkerbroeken scorenquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:04 schreef _Bunny_ het volgende:
[..]
Wie weet E.T. Eet je wel eens patat? Kom je wel eens op de markt vrijdags? Ik zit in het oude CalimeroNu ben ik benieuwd of ik jou niet wel eens eerder gezien heb...
Geheel offtopic natuurlijk: Nog maar 8 dagen... dan gaat ie open
Overburen en kinderbroeken... eehm op de markt dan zeker? Want aan 'vaste winkels' zit er een eetcafe en een viszaak tegenoverquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
nee, ik kom wel eens bij je overburen.. goedkope kinder-spijkerbroeken scoren![]()
Ik doe regelmatig ff een rondje op het plein. Helemaal nu met (mini)Hema, Wibra en bigbazar..
Straks met Action kom ik er nog vaker
Moet je alle aandacht weer delen.quote:
Ik krijg hier amper aandacht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je alle aandacht weer delen.Ik ga zo maar eens weer even langs bij "de zaak". Mijn schaartje kwijt
...
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...zo goed?
![]()
Vandaag naar "de zaak" geweest...kwam eruit met een schaartje van 69 cent, goed ingehouden hè?
Calimero was toch dat vrijstaande tentje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:19 schreef _Bunny_ het volgende:
[..]
Overburen en kinderbroeken... eehm op de markt dan zeker? Want aan 'vaste winkels' zit er een eetcafe en een viszaak tegenoveren de stomerij, en inderdaad nu die nieuwe winkels er zijn is het inderdaad al een stuk leuker op het plein, nu alleen nog zorgen dat mensen ook wat meer richting 'onze' kant komen... Ik had echt hoge verwachtingen van die BigBazar trouwens, maar die tipt het bij lange na niet bij de Action!!! Die kan wel bizar inpakken straks, bijna iedereen die ik spreek heeft liever Action dan BB
Ik ben alleen vergeten een cadeautje te kopen voor iemand die zondag jarig is.quote:
Staat nu op de site bij 100 nieuwste action artikelen voor ¤1,69quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is mooi!!!! Van de week maar even langs dan.... Wat rot!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:01 schreef blarewitch het volgende:
[..]
Staat nu op de site bij 100 nieuwste action artikelen voor ¤1,69
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Kijk, dat is mooi!!!! Van de week maar even langs dan.... Wat rot!!!
Persoonlijk vond ik de Action aan de Lelyweg en in Velp nog best te doen. Maar niet die in de Steenstraat. Bleh.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:38 schreef tomaat52 het volgende:
Bij de Action in Arnhem lopen alleen maar hoofddoekjes rond met schreeuwende blagen.
Ik ga liever naar de Action in Zevenaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik de Action aan de Lelyweg en in Velp nog best te doen. Maar niet die in de Steenstraat. Bleh.
Klantenservice? Ik heb nog nooit een klantenservice bij een Action gezien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag bij de Action geweest en de zaak nog niet eens in geweest.![]()
Ik moest batterijen hebben en om een of andere reden hangen die bij de klantenservice (die nog voor de kassa zit). Dus ik kon de rij bij de kassa mooi overslaan.
Ik was laats in Assen bij de Action, daar hadden ze inderdaad een aparte balie voor de klantenservice. Bij de Actions waar ik normaal kom hebben ze dat inderdaad niet. Daar hangen de batterijen gewoon bij de kassa.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klantenservice? Ik heb nog nooit een klantenservice bij een Action gezien.![]()
Ben net ook weer even geweest.![]()
2 bloempotten
Steekschuim
2 afwasborstels
Houten bakje
Schade: 8,40
In Zevenaar niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:59 schreef GimmeGore het volgende:
Hier in Enschede hebben zo ook zo n klantenservice. Stiekem best wel handig
Tuin decoratie?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef WinnieWana het volgende:
Ik kom niet vaak bij de Action, maar als ik er ben dan ga ik wel helemaal los![]()
Vandaag gekocht:
6 grafkaarsen
schade 27,42
quote:
Die klomp heeft geen afvoergaatjes hèquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef WinnieWana het volgende:
Ik kom niet vaak bij de Action, maar als ik er ben dan ga ik wel helemaal los![]()
Vandaag gekocht:
6 grafkaarsen
klomp bloempot
bloempotje met zo`n schoolbordje erboven
pasen decoratiezooi![]()
solarvogeltje voor in de tuin
zak spekjes
nog meer kaarsen
schade 27,42
en kijk uit met vorst. de mijne zijn kapotgevrorenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Die klomp heeft geen afvoergaatjes hè, pas dus op dat je de plant niet gaat "verzuipen" (of gewoon proberen er een gaatje in te boren , dat kan ook
)
Die hadden ze bij Big Bazar ook, en ook met badeendjes, heb ik als verhuiskadootje gekocht voor iemand, met schoonmaakspullen erin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:01 schreef Miendientje het volgende:
Vanmiddag een super leuke doorzichtige emmer gekocht met visjes er op voor ¤2,49. Schoonmaken wordt nu een stuk leuker
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
ze hebben ook weer die solarlichtjes die je in de grond kan prikken.
nu verkopen ze ze los, vorig jaar zaten ze nog in een doos van 5.
iedere keer als ik bij de action ben, breng ik er een paar mee.
toen er 15 in de tuin stonden vond ik het wel welletjes
en toen vond ik nog 3 dozen van die dingen in de schuur
ik heb nu mijn eigen landingsbaan
Dan maak je nog eens wat mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
och als de tuin ooit helemaal op orde is, kan ik er rustig een stuk of 50 kwijt
dus ik blijf stug ieder bezoek 2 van die dingen meenemen
totdat er natuurlijk ineens een boeing in de tuin staat
Een keertje wat anders!quote:
Goed idee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die hadden ze bij Big Bazar ook, en ook met badeendjes, heb ik als verhuiskadootje gekocht voor iemand, met schoonmaakspullen erin.
geen idee. hier niet in elk geval. maar misschien heeft iemand in je omgeving er gewoon een liggen. ze worden ook wel als relatiegeschenk gegevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef Mirjam het volgende:
oh, daar kom ik nooit
maar zitten die ook in het ziekenhuis, of dat niet?
want heb het nodig voor iemand in het ziekenhuis
Ik heb deze week iemand een stuk of 10 van die dingen zien meenemen (in allerlei kleuren en met wol als haar)...blijkbaar heeft die persoon een stressvol leven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie enig idee of de action cvan die stressballen verkoopt?
van die knijpdingen?
of een andere winkel die dat heeft?
Misschien waren het wel cadeautjes voor haar werknemersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb deze week iemand een stuk of 10 van die dingen zien meenemen (in allerlei kleuren en met wol als haar)...blijkbaar heeft die persoon een stressvol leven.
Of voor de kinderen in haar kleuterklasjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Misschien waren het wel cadeautjes voor haar werknemers
Kruidvat heeft vaak zo'n figuurtje van rubber, met een paar plukken wol als haar bovenop (tijd geleden gekocht).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Mirjam het volgende:
van die knijpdingen?
Ja ze zijn er. Ik heb net een gele met roze 'haar' gekocht. Ligt bij het speelgoed. Op de verpakking staat 'stressbal'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Mirjam het volgende:
van die knijpdingen?
let maar op... er kan meer in/op/aan dan je denkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja, die zijn lekker klein, dan kan je niet zoveel meenemen
Ja die hebben ze,heb ze gekocht toen zoonlief op kamp ging afgelopen zomer,liggen bij de tassen,rugzakken e.d.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:28 schreef AnnekeM het volgende:
Hebben ze bij de Action ook bagagelabels?
Ik vind ze fijner dan de winkelkarretjes of die rare dingen die je achter je aan moet slepen.quote:
je bedoelt die kleine autootjes, kevertjes en paddestoeltjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Miendientje het volgende:
Ik vind dat bureaustofzuigertje trouwens ideaal in de strijd tegen de kattenharen. De borsteltjes borstelen de vastzittende haren van de bekleding van mijn bank en losse haartjes worden op gezogen. En hij is ook handig als je een gaatje moet boren. Zo'n klein stofzuigertje is een stuk makkelijk bij de boor te houden dan een echte stofzuiger, ik kon het zelfs in mijn eentje, boor in de ene hand en stofzuigertje in de andere. Dat was mij met een echte stofzuiger nooit gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |