abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93163370
Oh mijn rooie is niet van de Blokker trouwens, ik denk Action of anders Big Bazar (of een andere el cheapo winkel).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_93163462
Morgen eens even carnaval shoppen bij de action.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_93164418
Hehe, wat lees ik altijd geniale reacties hier. Volgens mij zijn de Actions buiten Amsterdam een stuk toffer en gezelliger. Ondanks dat ze vaak tof zijn wil ik er altijd zo snel mogelijk uit, wat een tyfus bende en drukte die Action in Amsterdam West. Wel twee fotolijstjes gescoord! :)
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_93168038
Weet iemand al waar die action in den haag komt??
pi_93169032
Ik ging naar de Action voor de kleine blikjes Bonduelle appelmoes. :9 Op! :'(

Dus toen kwam ik thuis met hemdjes, ondergoed, tuinhandschoenen, ministofzuigertje, klapper en plantenvoeding. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93169523
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:

Dus toen kwam ik thuis met hemdjes, ondergoed, tuinhandschoenen, ministofzuigertje, klapper en plantenvoeding. :')
wheheh :D En vervolgens bij de supermarkt keihard verder gefaald? :D

Ik ging vorige week voor een emmer witte verf, daar kwam ik ook mee thuis. Daarbij had ik 2 grote en 2 kleine kwasten, 2 verfrollers en een bak waarin je de verf doet, een potje lak, een laksetje, een lakkwast, schilderstape, stanleymesjesset, schroevendraaierset, terpentine, wegwerpoveralls, handschoentjes en waarschijnlijk nog genoeg andere dingen erbij :')
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_93170865
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef princess-a het volgende:

[..]

wheheh :D En vervolgens bij de supermarkt keihard verder gefaald? :D

Ik ging vorige week voor een emmer witte verf, daar kwam ik ook mee thuis. Daarbij had ik 2 grote en 2 kleine kwasten, 2 verfrollers en een bak waarin je de verf doet, een potje lak, een laksetje, een lakkwast, schilderstape, stanleymesjesset, schroevendraaierset, terpentine, wegwerpoveralls, handschoentjes en waarschijnlijk nog genoeg andere dingen erbij :')
Ik was al bij de supermarkt geweest dus huize Cat is nu appelmoesloos. :'(
En ik heb nog wel zo'n briljante blikopener bij de huishoudbeurs gekocht, kan ik die niet eens testen. }:|
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93171136
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En ik heb nog wel zo'n briljante blikopener bij de huishoudbeurs gekocht, kan ik die niet eens testen. }:|
zo eentje die niks scherps achterlaat?
Die is echt goed, we hebben em al dik 3 jaar, en hij werkt nog perfect _O_
pi_93173913
Jaa die heb ik ook! :D Heb een blauwe, jullie dan? :9
pi_93175123
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Zwarte :D
pi_93175278
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Geel! *O*
pi_93187881
Zwart hadden ze dit jaar niet! :o Alleen geel, blauw en rood :) En hij werkt goed!! Heb er een blik ham met onmogelijke bochtjes mee opengemaakt *O* Alleen niet helemaal zonder kracht :P Maar goed, hij doet het prima!
pi_93188505
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vert pre appelmoes van de Action is anders ook uitstekend :9
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:29:36 #194
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_93189721
ik heb ook zo'n blauwe! al 2 en een half jaar. Al dat ding ooit stuk gaat ben ik 2 weken in de rouw.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_93189757
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:

i het wat, dat minitofzuigertje?
Ik vinnum zo liehief O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:51:18 #196
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_93190431
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat is er zo briljant aan? Google helpt me niet echt.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_93219864
Ik maak alles open met een electrische blikopener *O* ...handjes hebben niet genoeg kracht meer voor het betere "handwerk" :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93222637
quote:
4s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Wat is er zo briljant aan? Google helpt me niet echt.
Tis een ding wat niet vies wordt (het mesje raakt het eten niet aan zeg maar), hij klemt zich vast op het blikje. Je hoeft minder kracht te gebruiken. Hij snijdt geen scherpe randen maar maakt een soort dekseltje. Hij maakt ook onmogelijke bochten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 21:25:32 ]
pi_93227311
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:30 schreef vamperotica het volgende:

[..]

i het wat, dat minitofzuigertje?
Ik vinnum zo liehief O+
Hij doet het best leuk. Er waren ongeveer 12 variaties. Ik heb een rooie met een }:| gezichtje. _O-

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Tis een ding wat niet vies wordt (het mesje raakt het eten niet aan zeg maar), hij klemt zich vast op het blikje. Je hoeft minder kracht te gebruiken. Hij snijdt geen scherpe randen maar maakt een soort dekseltje. Hij maakt ook onmogelijke bochten.
Dat. :Y Geen scherpe randjes, geen vieze opener en je kunt de bovenkant gewoon echt op het blikje terugduwen. Helemaal luchtdicht is het natuurlijk niet afgesloten, maar goed genoeg om een half blikje voor een volgende keer te bewaren.
pi_93233255
Ik heb ook zo'n bureaustofzuigertje gehaald, de paddenstoel. Verder ook nog een koptelefoon, rol ducttape en bhbandklemdingetjes.
pi_93242002
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hij doet het best leuk. Er waren ongeveer 12 variaties. Ik heb een rooie met een }:| gezichtje. _O-

[..]

Dat. :Y Geen scherpe randjes, geen vieze opener en je kunt de bovenkant gewoon echt op het blikje terugduwen. Helemaal luchtdicht is het natuurlijk niet afgesloten, maar goed genoeg om een half blikje voor een volgende keer te bewaren.
Helemaal off-topic maar wilde t wel even kwijt: Je kunt de restjes uit een blikje beter overschenken naar een plastic bakje wat afsluitbaar is. Het is een gegeven dat de blikjes eerder vatbaar zijn voor roest eenmaal geopend, en zo kunnen er onzichtbare toxines in je eten komen. Die plastic bakjes zullen ze dan vast weer voor een spotprijsje bij de Action hebben liggen :P
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_93246384
Oh yes! Ik zie trouwens ook dat de opening van het nieuwe action Filiaal op 10 maart staat in de lijst!

Rotterdam 4 heet hij... ik kan iedereen melden dat die bij winkelcentrum Lage Land komt in Rotterdam-oost (metro oosterflank/prinsenlaan)

Nog maar paar weken wachten!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_93342588
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:30 schreef soapie het volgende:
Weet iemand al waar die action in den haag komt??
Ja !!
Laakweg 126D. Ik heb even googlemaps erop losgelaten en hij komt dus in het "oude" Konmar gebouw met dat parkeerdek aan de laakweg...

Er staat een advertentie in de Posthoorn. Vanaf woensdag 2 maart is het filiaal open met superlage openningskrakers... Ik ben benieuwd!

[ Bericht 9% gewijzigd door loezzie op 26-02-2011 12:02:20 (meer informatie gevonden) ]
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:04:55 #204
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_93343030
Stond gister bij filiaal Hilversum, was-ie dicht! Het was gewoon om 14 uur. Geen briefje op de deur. Iemand enig idee waarom?
pi_93352621
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef loezzie het volgende:

[..]

Ja !!
Laakweg 126D. Ik heb even googlemaps erop losgelaten en hij komt dus in het "oude" Konmar gebouw met dat parkeerdek aan de laakweg...

Er staat een advertentie in de Posthoorn. Vanaf woensdag 2 maart is het filiaal open met superlage openningskrakers... Ik ben benieuwd!
Dat is een mooi pandje voor een action. Lekker parkeerdak erbij!!!
pi_93354971
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef soapie het volgende:

[..]

Dat is een mooi pandje voor een action. Lekker parkeerdak erbij!!!
Ja inderdaad en dat pand staat ook alweer heel wat jaar (gedeeltelijk) leeg. Volgens de advertentie meer dan 1000 M2.. dus ik ben benieuwd..
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_93356489
Laptoptafel gekocht
Kwam eigenlijk voor printerkabel + verlengsnoer (ook gekocht)
verder nog:
2 zakken english fudge
1 zakje dropstangen
1 zak zure visjes snoep
1 pakje schuursponsjes
2 pakken koek

totaal: 20e

koopje.
pi_93356835
Vandaag kinderverjaardag gehad.
Broertje1 helemaal gelukkig met zijn boekje over boerderijbeesten
Broertje2 helemaal blij met het glazenstapel-en-laat-ze-maar-in-elkaar-donderen-spel
Zusje heeft de hele middag rondgelopen en gezongen met haar echomicrofoon+lampjes
En de jarige was zo blij met de haarelastiekjes dat ik die van de week maar ga bijkopen in de andere kleurtjes die er lagen.

Totale schade: 6 euro.

Ow ja: het eigenlijke kado voor de jarige (gekocht in de speelgoedwinkel á 15 euro) was ook wel leuk. :')
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:15:10 #209
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_93357397
vanmiddag weer geweest(Harderwijk)
* 4x badpuff
* 2x kleefmatjes
* mueslirepen
*silan wasverzachter
*lóreal shampoo
* umbro deo
*rexona deo
*gymtas dochter(met smileys)
*thermo legging
*lipgloss
*harembroek,mijn dochter van 14 wil alleen in zo'n broek slapen haha
*4 gevlochten mandjes
*blik wafelkoekjes
*4 flesjes nagellak
* 2 doosjes cytin antiverkleurdoekjes voor de was

Was wel een heleboel deze keer hahaha,dat heb ik altijd als ik mijn kinderen mee neem :P
pi_93357416
Ik heb hem net een halfuur, maar ben al superblij met mijn tafeltje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')