whehehquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging naar de Action voor de kleine blikjes Bonduelle appelmoes.Op!
![]()
Dus toen kwam ik thuis met hemdjes, ondergoed, tuinhandschoenen, ministofzuigertje, klapper en plantenvoeding.
Ik was al bij de supermarkt geweest dus huize Cat is nu appelmoesloos.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
whehehEn vervolgens bij de supermarkt keihard verder gefaald?
Ik ging vorige week voor een emmer witte verf, daar kwam ik ook mee thuis. Daarbij had ik 2 grote en 2 kleine kwasten, 2 verfrollers en een bak waarin je de verf doet, een potje lak, een laksetje, een lakkwast, schilderstape, stanleymesjesset, schroevendraaierset, terpentine, wegwerpoveralls, handschoentjes en waarschijnlijk nog genoeg andere dingen erbij
zo eentje die niks scherps achterlaat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was al bij de supermarkt geweest dus huize Cat is nu appelmoesloos.![]()
En ik heb nog wel zo'n briljante blikopener bij de huishoudbeurs gekocht, kan ik die niet eens testen.
Zwartequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Jaa die heb ik ook!Heb een blauwe, jullie dan?
Geel!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Jaa die heb ik ook!Heb een blauwe, jullie dan?
Vert pre appelmoes van de Action is anders ook uitstekendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik heb nog wel zo'n briljante blikopener bij de huishoudbeurs gekocht, kan ik die niet eens testen.
i het wat, dat minitofzuigertje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging naar de Action voor de kleine blikjes Bonduelle appelmoes.Op!
![]()
Dus toen kwam ik thuis met hemdjes, ondergoed, tuinhandschoenen, ministofzuigertje, klapper en plantenvoeding.
Wat is er zo briljant aan? Google helpt me niet echt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tis een ding wat niet vies wordt (het mesje raakt het eten niet aan zeg maar), hij klemt zich vast op het blikje. Je hoeft minder kracht te gebruiken. Hij snijdt geen scherpe randen maar maakt een soort dekseltje. Hij maakt ook onmogelijke bochten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat is er zo briljant aan? Google helpt me niet echt.
Hij doet het best leuk. Er waren ongeveer 12 variaties. Ik heb een rooie met eenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
i het wat, dat minitofzuigertje?
Ik vinnum zo liehief
Dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Tis een ding wat niet vies wordt (het mesje raakt het eten niet aan zeg maar), hij klemt zich vast op het blikje. Je hoeft minder kracht te gebruiken. Hij snijdt geen scherpe randen maar maakt een soort dekseltje. Hij maakt ook onmogelijke bochten.
Helemaal off-topic maar wilde t wel even kwijt: Je kunt de restjes uit een blikje beter overschenken naar een plastic bakje wat afsluitbaar is. Het is een gegeven dat de blikjes eerder vatbaar zijn voor roest eenmaal geopend, en zo kunnen er onzichtbare toxines in je eten komen. Die plastic bakjes zullen ze dan vast weer voor een spotprijsje bij de Action hebben liggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij doet het best leuk. Er waren ongeveer 12 variaties. Ik heb een rooie met eengezichtje.
[..]
Dat.Geen scherpe randjes, geen vieze opener en je kunt de bovenkant gewoon echt op het blikje terugduwen. Helemaal luchtdicht is het natuurlijk niet afgesloten, maar goed genoeg om een half blikje voor een volgende keer te bewaren.
Ja !!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:30 schreef soapie het volgende:
Weet iemand al waar die action in den haag komt??
Dat is een mooi pandje voor een action. Lekker parkeerdak erbij!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef loezzie het volgende:
[..]
Ja !!
Laakweg 126D. Ik heb even googlemaps erop losgelaten en hij komt dus in het "oude" Konmar gebouw met dat parkeerdek aan de laakweg...
Er staat een advertentie in de Posthoorn. Vanaf woensdag 2 maart is het filiaal open met superlage openningskrakers... Ik ben benieuwd!
Ja inderdaad en dat pand staat ook alweer heel wat jaar (gedeeltelijk) leeg. Volgens de advertentie meer dan 1000 M2.. dus ik ben benieuwd..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat is een mooi pandje voor een action. Lekker parkeerdak erbij!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |