Heb gewoon een grote koekenpan die ik gebruik, past net.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef Mercer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen normale bakpan die groot genoeg is daarvoor.![]()
Ja, zit een deksel bij en dat ding is elektrisch. Ik zag hem liggen, maar dacht vraag eerst ff hier.
Ahh dat varkentjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:15 schreef GotC het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/2
Hahaha!
Ik heb zo'n USB stofzuiger.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:15 schreef GotC het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/2
Hahaha!
Thanks Trovey & Kadooosh, hier kan ik wat mee!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef trovey het volgende:
Het kan maar echt super gaan ze er niet in worden...althans dat vond mijn buurman niet.Zelf ben ik niet zo'n pizzafan. Als je ze echt goed wilt klaarmaken dan zou je zo'n echte pizzapan moeten aanschaffen die heel erg warm gaat worden (400 graden).die bevalt mijn buurman wel. Bestron heeft er eentje in het assortiment (gehad) die erg goed was en ook een leuke prijs had. De pan van de Action is meer te gebruiken als hapjespan dus prima bruikbaar, niet super voor pizza maar ook niet onmogelijk.
![]()
Dit is de Bestron
[ afbeelding ]
C1000....2 stuks voor nog geen 40 cent (37 of 39), hun basismerk(rood/witte verpakking) en alhoewel het niet 20-laags is met vrolijke poppetjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:53 schreef rubje het volgende:
Ik heb gemerkt dat de lokale Action als enige nog goedkope keukenrollen per 4 stuks voor 1 euro verkoopt![]()
waar nu alle supers per 3, 3 euro vragen
![]()
Herkennen de cassières je al?quote:
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef tomaat52 het volgende:
Binnenkort een nieuwe schroevendraaier halen.
In Zevenaar hebben of hadden ze die.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand toevallig of ze ook zoiets verkopen???
Hebbesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik wil die thermosbekers uit de weekaanbiedingMaandag maar eens langs gaan.
Toch niet die zilveren he?quote:
de duurdere, niet dat cheape ding iig... Grijs met een manometer (al sla je me dood, geen idee wat dat is).quote:
Die heb ik in het rood en die is kutquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
whehehquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging naar de Action voor de kleine blikjes Bonduelle appelmoes.Op!
![]()
Dus toen kwam ik thuis met hemdjes, ondergoed, tuinhandschoenen, ministofzuigertje, klapper en plantenvoeding.
Ik was al bij de supermarkt geweest dus huize Cat is nu appelmoesloos.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
whehehEn vervolgens bij de supermarkt keihard verder gefaald?
Ik ging vorige week voor een emmer witte verf, daar kwam ik ook mee thuis. Daarbij had ik 2 grote en 2 kleine kwasten, 2 verfrollers en een bak waarin je de verf doet, een potje lak, een laksetje, een lakkwast, schilderstape, stanleymesjesset, schroevendraaierset, terpentine, wegwerpoveralls, handschoentjes en waarschijnlijk nog genoeg andere dingen erbij
zo eentje die niks scherps achterlaat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was al bij de supermarkt geweest dus huize Cat is nu appelmoesloos.![]()
En ik heb nog wel zo'n briljante blikopener bij de huishoudbeurs gekocht, kan ik die niet eens testen.
Zwartequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Jaa die heb ik ook!Heb een blauwe, jullie dan?
Geel!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Jaa die heb ik ook!Heb een blauwe, jullie dan?
Vert pre appelmoes van de Action is anders ook uitstekendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik heb nog wel zo'n briljante blikopener bij de huishoudbeurs gekocht, kan ik die niet eens testen.
i het wat, dat minitofzuigertje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging naar de Action voor de kleine blikjes Bonduelle appelmoes.Op!
![]()
Dus toen kwam ik thuis met hemdjes, ondergoed, tuinhandschoenen, ministofzuigertje, klapper en plantenvoeding.
Wat is er zo briljant aan? Google helpt me niet echt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tis een ding wat niet vies wordt (het mesje raakt het eten niet aan zeg maar), hij klemt zich vast op het blikje. Je hoeft minder kracht te gebruiken. Hij snijdt geen scherpe randen maar maakt een soort dekseltje. Hij maakt ook onmogelijke bochten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat is er zo briljant aan? Google helpt me niet echt.
Hij doet het best leuk. Er waren ongeveer 12 variaties. Ik heb een rooie met eenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
i het wat, dat minitofzuigertje?
Ik vinnum zo liehief
Dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Tis een ding wat niet vies wordt (het mesje raakt het eten niet aan zeg maar), hij klemt zich vast op het blikje. Je hoeft minder kracht te gebruiken. Hij snijdt geen scherpe randen maar maakt een soort dekseltje. Hij maakt ook onmogelijke bochten.
Helemaal off-topic maar wilde t wel even kwijt: Je kunt de restjes uit een blikje beter overschenken naar een plastic bakje wat afsluitbaar is. Het is een gegeven dat de blikjes eerder vatbaar zijn voor roest eenmaal geopend, en zo kunnen er onzichtbare toxines in je eten komen. Die plastic bakjes zullen ze dan vast weer voor een spotprijsje bij de Action hebben liggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij doet het best leuk. Er waren ongeveer 12 variaties. Ik heb een rooie met eengezichtje.
[..]
Dat.Geen scherpe randjes, geen vieze opener en je kunt de bovenkant gewoon echt op het blikje terugduwen. Helemaal luchtdicht is het natuurlijk niet afgesloten, maar goed genoeg om een half blikje voor een volgende keer te bewaren.
Ja !!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:30 schreef soapie het volgende:
Weet iemand al waar die action in den haag komt??
Dat is een mooi pandje voor een action. Lekker parkeerdak erbij!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef loezzie het volgende:
[..]
Ja !!
Laakweg 126D. Ik heb even googlemaps erop losgelaten en hij komt dus in het "oude" Konmar gebouw met dat parkeerdek aan de laakweg...
Er staat een advertentie in de Posthoorn. Vanaf woensdag 2 maart is het filiaal open met superlage openningskrakers... Ik ben benieuwd!
Ja inderdaad en dat pand staat ook alweer heel wat jaar (gedeeltelijk) leeg. Volgens de advertentie meer dan 1000 M2.. dus ik ben benieuwd..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat is een mooi pandje voor een action. Lekker parkeerdak erbij!!!
Oh Ducktape, dát had ik ook moeten halen, mijne is bijna opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef tomaat52 het volgende:
Maandag een fles houtlijm en een rol ductape halen.
De Jumbo komt ook in dat pand, dus dat wordt boodschappen doen & de Action in één ruk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef loezzie het volgende:
[..]
Ja !!
Laakweg 126D. Ik heb even googlemaps erop losgelaten en hij komt dus in het "oude" Konmar gebouw met dat parkeerdek aan de laakweg...
Er staat een advertentie in de Posthoorn. Vanaf woensdag 2 maart is het filiaal open met superlage openningskrakers... Ik ben benieuwd!
Ja, ik zag 't van de week! Eindelijk eentje op fietsafstand!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef _Bunny_ het volgende:
Oh yes! Ik zie trouwens ook dat de opening van het nieuwe action Filiaal op 10 maart staat in de lijst!
Rotterdam 4 heet hij... ik kan iedereen melden dat die bij winkelcentrum Lage Land komt in Rotterdam-oost (metro oosterflank/prinsenlaan)
Nog maar paar weken wachten!
Kleiweg en Centrum zijn ook wel aan te fietsen hoor, maar doe je niet 'even' en al helemaal niet met het weer van deze week.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ja, ik zag 't van de week! Eindelijk eentje op fietsafstand!
bwhahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef mieknok het volgende:
Ga ik helemaal geïnspireerd door dit topic naar de action (dacht ik dus), kan ik helemaal geen leuke dingen vinden, ik denk, jullie zijn allemaal gek, sta ik buiten, zie ik grote dikke letters KWANTUM![]()
(ik schaamde mij diep dat ik dit niet eerder had gezien....)
Navraag bij vriendin gedaan, action zit in naastgelegen dorp, dus daar ga ik volgende week even kijken
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef mieknok het volgende:
Ga ik helemaal geïnspireerd door dit topic naar de action (dacht ik dus), kan ik helemaal geen leuke dingen vinden, ik denk, jullie zijn allemaal gek, sta ik buiten, zie ik grote dikke letters KWANTUM![]()
Navraag bij vriendin gedaan, action zit in naastgelegen dorp, dus daar ga ik volgende week even kijken
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef mieknok het volgende:
Da's toch leuk? Als je nu de enige jongen was, dan was het sneu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:57 schreef tomaat52 het volgende:
De tering. Ik ben de enigste jongen in dit topic.
haha.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's toch leuk? Als je nu de enige jongen was, dan was het sneu.
Wie weet E.T. Eet je wel eens patat? Kom je wel eens op de markt vrijdags? Ik zit in het oude Calimeroquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:36 schreef E.T. het volgende:
Ik woon in capelle en kom regelmatig op het pleinmisschien ook bij jou?
nee, ik kom wel eens bij je overburen.. goedkope kinder-spijkerbroeken scorenquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:04 schreef _Bunny_ het volgende:
[..]
Wie weet E.T. Eet je wel eens patat? Kom je wel eens op de markt vrijdags? Ik zit in het oude CalimeroNu ben ik benieuwd of ik jou niet wel eens eerder gezien heb...
Geheel offtopic natuurlijk: Nog maar 8 dagen... dan gaat ie open
Overburen en kinderbroeken... eehm op de markt dan zeker? Want aan 'vaste winkels' zit er een eetcafe en een viszaak tegenoverquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
nee, ik kom wel eens bij je overburen.. goedkope kinder-spijkerbroeken scoren![]()
Ik doe regelmatig ff een rondje op het plein. Helemaal nu met (mini)Hema, Wibra en bigbazar..
Straks met Action kom ik er nog vaker
Moet je alle aandacht weer delen.quote:
Ik krijg hier amper aandacht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je alle aandacht weer delen.Ik ga zo maar eens weer even langs bij "de zaak". Mijn schaartje kwijt
...
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...zo goed?
![]()
Vandaag naar "de zaak" geweest...kwam eruit met een schaartje van 69 cent, goed ingehouden hè?
Calimero was toch dat vrijstaande tentje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:19 schreef _Bunny_ het volgende:
[..]
Overburen en kinderbroeken... eehm op de markt dan zeker? Want aan 'vaste winkels' zit er een eetcafe en een viszaak tegenoveren de stomerij, en inderdaad nu die nieuwe winkels er zijn is het inderdaad al een stuk leuker op het plein, nu alleen nog zorgen dat mensen ook wat meer richting 'onze' kant komen... Ik had echt hoge verwachtingen van die BigBazar trouwens, maar die tipt het bij lange na niet bij de Action!!! Die kan wel bizar inpakken straks, bijna iedereen die ik spreek heeft liever Action dan BB
Ik ben alleen vergeten een cadeautje te kopen voor iemand die zondag jarig is.quote:
Staat nu op de site bij 100 nieuwste action artikelen voor ¤1,69quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is mooi!!!! Van de week maar even langs dan.... Wat rot!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:01 schreef blarewitch het volgende:
[..]
Staat nu op de site bij 100 nieuwste action artikelen voor ¤1,69
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Kijk, dat is mooi!!!! Van de week maar even langs dan.... Wat rot!!!
Persoonlijk vond ik de Action aan de Lelyweg en in Velp nog best te doen. Maar niet die in de Steenstraat. Bleh.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:38 schreef tomaat52 het volgende:
Bij de Action in Arnhem lopen alleen maar hoofddoekjes rond met schreeuwende blagen.
Ik ga liever naar de Action in Zevenaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik de Action aan de Lelyweg en in Velp nog best te doen. Maar niet die in de Steenstraat. Bleh.
Klantenservice? Ik heb nog nooit een klantenservice bij een Action gezien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag bij de Action geweest en de zaak nog niet eens in geweest.![]()
Ik moest batterijen hebben en om een of andere reden hangen die bij de klantenservice (die nog voor de kassa zit). Dus ik kon de rij bij de kassa mooi overslaan.
Ik was laats in Assen bij de Action, daar hadden ze inderdaad een aparte balie voor de klantenservice. Bij de Actions waar ik normaal kom hebben ze dat inderdaad niet. Daar hangen de batterijen gewoon bij de kassa.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klantenservice? Ik heb nog nooit een klantenservice bij een Action gezien.![]()
Ben net ook weer even geweest.![]()
2 bloempotten
Steekschuim
2 afwasborstels
Houten bakje
Schade: 8,40
In Zevenaar niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:59 schreef GimmeGore het volgende:
Hier in Enschede hebben zo ook zo n klantenservice. Stiekem best wel handig
Tuin decoratie?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef WinnieWana het volgende:
Ik kom niet vaak bij de Action, maar als ik er ben dan ga ik wel helemaal los![]()
Vandaag gekocht:
6 grafkaarsen
schade 27,42
quote:
Die klomp heeft geen afvoergaatjes hèquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef WinnieWana het volgende:
Ik kom niet vaak bij de Action, maar als ik er ben dan ga ik wel helemaal los![]()
Vandaag gekocht:
6 grafkaarsen
klomp bloempot
bloempotje met zo`n schoolbordje erboven
pasen decoratiezooi![]()
solarvogeltje voor in de tuin
zak spekjes
nog meer kaarsen
schade 27,42
en kijk uit met vorst. de mijne zijn kapotgevrorenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Die klomp heeft geen afvoergaatjes hè, pas dus op dat je de plant niet gaat "verzuipen" (of gewoon proberen er een gaatje in te boren , dat kan ook
)
Die hadden ze bij Big Bazar ook, en ook met badeendjes, heb ik als verhuiskadootje gekocht voor iemand, met schoonmaakspullen erin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:01 schreef Miendientje het volgende:
Vanmiddag een super leuke doorzichtige emmer gekocht met visjes er op voor ¤2,49. Schoonmaken wordt nu een stuk leuker
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
ze hebben ook weer die solarlichtjes die je in de grond kan prikken.
nu verkopen ze ze los, vorig jaar zaten ze nog in een doos van 5.
iedere keer als ik bij de action ben, breng ik er een paar mee.
toen er 15 in de tuin stonden vond ik het wel welletjes
en toen vond ik nog 3 dozen van die dingen in de schuur
ik heb nu mijn eigen landingsbaan
Dan maak je nog eens wat mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
och als de tuin ooit helemaal op orde is, kan ik er rustig een stuk of 50 kwijt
dus ik blijf stug ieder bezoek 2 van die dingen meenemen
totdat er natuurlijk ineens een boeing in de tuin staat
Een keertje wat anders!quote:
Goed idee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die hadden ze bij Big Bazar ook, en ook met badeendjes, heb ik als verhuiskadootje gekocht voor iemand, met schoonmaakspullen erin.
geen idee. hier niet in elk geval. maar misschien heeft iemand in je omgeving er gewoon een liggen. ze worden ook wel als relatiegeschenk gegevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef Mirjam het volgende:
oh, daar kom ik nooit
maar zitten die ook in het ziekenhuis, of dat niet?
want heb het nodig voor iemand in het ziekenhuis
Ik heb deze week iemand een stuk of 10 van die dingen zien meenemen (in allerlei kleuren en met wol als haar)...blijkbaar heeft die persoon een stressvol leven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie enig idee of de action cvan die stressballen verkoopt?
van die knijpdingen?
of een andere winkel die dat heeft?
Misschien waren het wel cadeautjes voor haar werknemersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb deze week iemand een stuk of 10 van die dingen zien meenemen (in allerlei kleuren en met wol als haar)...blijkbaar heeft die persoon een stressvol leven.
Of voor de kinderen in haar kleuterklasjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Misschien waren het wel cadeautjes voor haar werknemers
Kruidvat heeft vaak zo'n figuurtje van rubber, met een paar plukken wol als haar bovenop (tijd geleden gekocht).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Mirjam het volgende:
van die knijpdingen?
Ja ze zijn er. Ik heb net een gele met roze 'haar' gekocht. Ligt bij het speelgoed. Op de verpakking staat 'stressbal'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Mirjam het volgende:
van die knijpdingen?
let maar op... er kan meer in/op/aan dan je denkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja, die zijn lekker klein, dan kan je niet zoveel meenemen
Ja die hebben ze,heb ze gekocht toen zoonlief op kamp ging afgelopen zomer,liggen bij de tassen,rugzakken e.d.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:28 schreef AnnekeM het volgende:
Hebben ze bij de Action ook bagagelabels?
Ik vind ze fijner dan de winkelkarretjes of die rare dingen die je achter je aan moet slepen.quote:
je bedoelt die kleine autootjes, kevertjes en paddestoeltjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Miendientje het volgende:
Ik vind dat bureaustofzuigertje trouwens ideaal in de strijd tegen de kattenharen. De borsteltjes borstelen de vastzittende haren van de bekleding van mijn bank en losse haartjes worden op gezogen. En hij is ook handig als je een gaatje moet boren. Zo'n klein stofzuigertje is een stuk makkelijk bij de boor te houden dan een echte stofzuiger, ik kon het zelfs in mijn eentje, boor in de ene hand en stofzuigertje in de andere. Dat was mij met een echte stofzuiger nooit gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |