Dat is een mooi pandje voor een action. Lekker parkeerdak erbij!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef loezzie het volgende:
[..]
Ja !!
Laakweg 126D. Ik heb even googlemaps erop losgelaten en hij komt dus in het "oude" Konmar gebouw met dat parkeerdek aan de laakweg...
Er staat een advertentie in de Posthoorn. Vanaf woensdag 2 maart is het filiaal open met superlage openningskrakers... Ik ben benieuwd!
Ja inderdaad en dat pand staat ook alweer heel wat jaar (gedeeltelijk) leeg. Volgens de advertentie meer dan 1000 M2.. dus ik ben benieuwd..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat is een mooi pandje voor een action. Lekker parkeerdak erbij!!!
Oh Ducktape, dát had ik ook moeten halen, mijne is bijna opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef tomaat52 het volgende:
Maandag een fles houtlijm en een rol ductape halen.
De Jumbo komt ook in dat pand, dus dat wordt boodschappen doen & de Action in één ruk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef loezzie het volgende:
[..]
Ja !!
Laakweg 126D. Ik heb even googlemaps erop losgelaten en hij komt dus in het "oude" Konmar gebouw met dat parkeerdek aan de laakweg...
Er staat een advertentie in de Posthoorn. Vanaf woensdag 2 maart is het filiaal open met superlage openningskrakers... Ik ben benieuwd!
Ja, ik zag 't van de week! Eindelijk eentje op fietsafstand!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef _Bunny_ het volgende:
Oh yes! Ik zie trouwens ook dat de opening van het nieuwe action Filiaal op 10 maart staat in de lijst!
Rotterdam 4 heet hij... ik kan iedereen melden dat die bij winkelcentrum Lage Land komt in Rotterdam-oost (metro oosterflank/prinsenlaan)
Nog maar paar weken wachten!
Kleiweg en Centrum zijn ook wel aan te fietsen hoor, maar doe je niet 'even' en al helemaal niet met het weer van deze week.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ja, ik zag 't van de week! Eindelijk eentje op fietsafstand!
bwhahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef mieknok het volgende:
Ga ik helemaal geïnspireerd door dit topic naar de action (dacht ik dus), kan ik helemaal geen leuke dingen vinden, ik denk, jullie zijn allemaal gek, sta ik buiten, zie ik grote dikke letters KWANTUM![]()
(ik schaamde mij diep dat ik dit niet eerder had gezien....)
Navraag bij vriendin gedaan, action zit in naastgelegen dorp, dus daar ga ik volgende week even kijken
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef mieknok het volgende:
Ga ik helemaal geïnspireerd door dit topic naar de action (dacht ik dus), kan ik helemaal geen leuke dingen vinden, ik denk, jullie zijn allemaal gek, sta ik buiten, zie ik grote dikke letters KWANTUM![]()
Navraag bij vriendin gedaan, action zit in naastgelegen dorp, dus daar ga ik volgende week even kijken
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef mieknok het volgende:
Da's toch leuk? Als je nu de enige jongen was, dan was het sneu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:57 schreef tomaat52 het volgende:
De tering. Ik ben de enigste jongen in dit topic.
haha.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's toch leuk? Als je nu de enige jongen was, dan was het sneu.
Wie weet E.T. Eet je wel eens patat? Kom je wel eens op de markt vrijdags? Ik zit in het oude Calimeroquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:36 schreef E.T. het volgende:
Ik woon in capelle en kom regelmatig op het pleinmisschien ook bij jou?
nee, ik kom wel eens bij je overburen.. goedkope kinder-spijkerbroeken scorenquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:04 schreef _Bunny_ het volgende:
[..]
Wie weet E.T. Eet je wel eens patat? Kom je wel eens op de markt vrijdags? Ik zit in het oude CalimeroNu ben ik benieuwd of ik jou niet wel eens eerder gezien heb...
Geheel offtopic natuurlijk: Nog maar 8 dagen... dan gaat ie open
Overburen en kinderbroeken... eehm op de markt dan zeker? Want aan 'vaste winkels' zit er een eetcafe en een viszaak tegenoverquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
nee, ik kom wel eens bij je overburen.. goedkope kinder-spijkerbroeken scoren![]()
Ik doe regelmatig ff een rondje op het plein. Helemaal nu met (mini)Hema, Wibra en bigbazar..
Straks met Action kom ik er nog vaker
Moet je alle aandacht weer delen.quote:
Ik krijg hier amper aandacht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je alle aandacht weer delen.Ik ga zo maar eens weer even langs bij "de zaak". Mijn schaartje kwijt
...
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...zo goed?
![]()
Vandaag naar "de zaak" geweest...kwam eruit met een schaartje van 69 cent, goed ingehouden hè?
Calimero was toch dat vrijstaande tentje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:19 schreef _Bunny_ het volgende:
[..]
Overburen en kinderbroeken... eehm op de markt dan zeker? Want aan 'vaste winkels' zit er een eetcafe en een viszaak tegenoveren de stomerij, en inderdaad nu die nieuwe winkels er zijn is het inderdaad al een stuk leuker op het plein, nu alleen nog zorgen dat mensen ook wat meer richting 'onze' kant komen... Ik had echt hoge verwachtingen van die BigBazar trouwens, maar die tipt het bij lange na niet bij de Action!!! Die kan wel bizar inpakken straks, bijna iedereen die ik spreek heeft liever Action dan BB
Ik ben alleen vergeten een cadeautje te kopen voor iemand die zondag jarig is.quote:
Staat nu op de site bij 100 nieuwste action artikelen voor ¤1,69quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand toevallig of ze ook zoiets verkopen???
Kijk, dat is mooi!!!! Van de week maar even langs dan.... Wat rot!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:01 schreef blarewitch het volgende:
[..]
Staat nu op de site bij 100 nieuwste action artikelen voor ¤1,69
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Kijk, dat is mooi!!!! Van de week maar even langs dan.... Wat rot!!!
Persoonlijk vond ik de Action aan de Lelyweg en in Velp nog best te doen. Maar niet die in de Steenstraat. Bleh.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:38 schreef tomaat52 het volgende:
Bij de Action in Arnhem lopen alleen maar hoofddoekjes rond met schreeuwende blagen.
Ik ga liever naar de Action in Zevenaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik de Action aan de Lelyweg en in Velp nog best te doen. Maar niet die in de Steenstraat. Bleh.
Klantenservice? Ik heb nog nooit een klantenservice bij een Action gezien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag bij de Action geweest en de zaak nog niet eens in geweest.![]()
Ik moest batterijen hebben en om een of andere reden hangen die bij de klantenservice (die nog voor de kassa zit). Dus ik kon de rij bij de kassa mooi overslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |