zat er in totaal anderhalf jaar op... eerst 3 ribben gebroken, tijdens amo verloor ik mijn beste vriendin aan kanker.. 2e keer na herstel van mijn ribben last van mijn knie, een andere vriend kreeg te horen dat hij longkanker had..... ik moest perse naar infanterie..quote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zat er in totaal anderhalf jaar op... eerst 3 ribben gebroken, tijdens amo verloor ik mijn beste vriendin aan kanker.. 2e keer na herstel van mijn ribben last van mijn knie, een andere vriend kreeg te horen dat hij longkanker had..... ik moest perse naar infanterie..
allemaal geen zin meer in.
Toch zonde. 4 weken... Zie nu maar eens terug te komen.quote:4 weken voor het einde gekapt.. had mijn zooitje ook niet goed voor elkaar doordat ik andere dingen aan mijn hoofd had.
gaat echt no way gebeuren. moet eerst korporaal voor korporaal weg zijn of naar de KMS..anders krijg je weer .. En ik dan? ......wijzend op hun kpl strepen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
[..]
Toch zonde. 4 weken... Zie nu maar eens terug te komen.
K. Ik denk dat heel defensie "nerveus" is...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
gaat echt no way gebeuren. moet eerst korporaal voor korporaal weg zijn of naar de KMS..anders krijg je weer .. En ik dan? ......wijzend op hun kpl strepen.
Daarnaast weet ik niet meer of ik dat nog wil...het gaat alleen maar achteruit.. ben ook eenbeetje nerveus m.b.t Hillens plannen voor komende jaren.
http://www.noordhollandsd(...)de-buren-met-geknal- ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef AchJa het volgende:
Btw, nog gebabbeld over de schietresultaten? (Den Helder)
Ik had het je toch gezegd! Tankers dienen kleine opdonders te zijn die in een mum van tijd hun luik in en uit kunnen springen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef Pumatje het volgende:
Ik heb het verkeerde postuur voor een schutter waarschijnlijk, dus krijg misschien andere functie...
als ik hoger wil bij Def. Laat me dan maar naar de KMA gaan, officieren zitten nog altijd als gebakken.
"klein kaliber wapens"...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
http://www.noordhollandsd(...)de-buren-met-geknal- ?
Que? Wat doen jullie nu niet meer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:34 schreef Pumatje het volgende:
Jazeker.
Vandaag een nerveuze opper tegengekomen die me nog zocht, en na hem gelukkig te hebben kunnen gemaakt dacht ik, toch eens vragen..
Nou, die 200 liter is geen 200 liter, maar 160. In totaal 1060 liter dus.... die 160 extra wordt opgeslagen in de Brandstofoverslagpomp.
Maargoed wat het preciese nut van die 160 liter is, is mij de vraag..want als het zo nauw moet komen zijn er toch wel serieuze problemen in logistieke keten.
Ook de resultaten, hij wilde het filmpje erg graag eens zien.. maar hij wist er wel van.
Waarom we het nu niet meer doen...iets met dat vliegtuigen nu met mach 3 aankomen.
zodra ik het filmpje laat zien aan hem, gingen we er wat verder over babbelen.
Lunabev met de Leo op het Luask.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Que? Wat doen jullie nu niet meer?
Verbeterd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:40 schreef Vinz0r het volgende:
Luchtnabijheidsbeveiliging met de leopard op het luchtdoelartillerieschietkamp +'
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
http://www.noordhollandsd(...)de-buren-met-geknal- ?
Van wat ik (nog) weet heeft dat te maken met de constante brandstoftoevoer, ook al sta je op de kop met je tank dan nog moet de motor blijven draaien. Vandaar ook oa de druksmering.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:34 schreef Pumatje het volgende:
Jazeker.
Vandaag een nerveuze opper tegengekomen die me nog zocht, en na hem gelukkig te hebben kunnen gemaakt dacht ik, toch eens vragen..
Nou, die 200 liter is geen 200 liter, maar 160. In totaal 1060 liter dus.... die 160 extra wordt opgeslagen in de Brandstofoverslagpomp.
Maargoed wat het preciese nut van die 160 liter is, is mij de vraag..want als het zo nauw moet komen zijn er toch wel serieuze problemen in logistieke keten.
Ah, okee. Maar lunabev is ook niet bedoeld voor de snelle jets, maar meer voor heli's. Maar als een vliegtuig met mach 3 (overdreven hard, alleen de Blackbird doet zoiets) aankomt hoe je jezelf geen zorgen te maken, want met bewapening kan hij niet zo hard vliegen, laat staan inzetten.quote:Ook de resultaten, hij wilde het filmpje erg graag eens zien.. maar hij wist er wel van.
Waarom we het nu niet meer doen...iets met dat vliegtuigen nu met mach 3 aankomen.
zodra ik het filmpje laat zien aan hem, gingen we er wat verder over babbelen.
Volgens mij hebben de Pzh 2000 ook z'n soort systeem. Daar zit in de motorruimte ook nog een 'klein' tankje van zn 100 liter. Dat was er voor bedoeld als de hoofdbrandstofmotor kapot ging, dat ze nog uit dat tankje wat diesel hadden om in ieder geval nog wat kilometers te rijden voor veilige locatie e.d.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:34 schreef Pumatje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |