Krijg je van dat ' social networking 'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:56 schreef Sine_Pari het volgende:
Shit zit nog wat werk thuis te doen, en knalde net de verkeerde windows dicht.
Goeiemorgen lieve Maitje!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:30 schreef Cobra4 het volgende:
Nederlanse politie kan afghanen nog een hoop leren.
[ afbeelding ]
Nope, alleen kleeddatum staat vast. Er zou nog overlegd worden waar ik ingedeeld word dus daar wacht ik nog even op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Vortix het volgende:
Bummer. Weet je al wanneer je eerste opkomst bij het vijftigste is?
waarmee wou je dat syncen dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn time-sync van de computer doet het niet meer...
Je kan zo mijn plek opvullen. Twee Bravo is momenteel ontzettend onderbezetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nope, alleen kleeddatum staat vast. Er zou nog overlegd worden waar ik ingedeeld word dus daar wacht ik nog even op.
bagger. je kan vast geen net send doen daarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bv: time.nist.gov
Maar al die zure poorten zullen wel weer dichtgetimmerd zitten hier...
Nee, werkt niet...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef m.k het volgende:
[..]
bagger. je kan vast geen net send doen daar
pff :pquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, werkt niet...
Werkt trouwens wel op de Mulan bakken, altijd leuk om ff een berichtje de beamer op te sturen als de collega les staat te geven.
je kan er ook gewoon 100.000 tegelijk sturen, kan je gelijk de pc opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, werkt niet...
Werkt trouwens wel op de Mulan bakken, altijd leuk om ff een berichtje de beamer op te sturen als de collega les staat te geven.
Dat vind ik dan weer iets te lomp, een beetje je collega ddossen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:14 schreef m.k het volgende:
[..]
je kan er ook gewoon 100.000 tegelijk sturen, kan je gelijk de pc opnieuw opstarten
Nee, dos'en.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer iets te lomp, een beetje je collega ddossen.
Miereneuker!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, dos'en.
Komt maar van 1 bak, dus is niet distributed
Wat was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wees dan eens een keer op tijd trage. Het zullen de mariniers weer eens niet zijn: "Beter laat dan nooit!"
Waarom ga je danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:48 schreef Maitje het volgende:
Haaai!
Shoppen en met niets thuis komen! Alleen ik kan dat!
pssst maitje is er een van het vrouwelijk soortquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:53 schreef jankaas020 het volgende:
Maar die kopen altijd dingen, 'want het was in de aanbieding...'
Awww.... anti-held to the max, maar RIP idd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef AchJa het volgende:
RIP: Günter Ludolf (van Die Ludolfs) overleden
Geweldige serie!
sorry maar ik moet er wel een beetje om lachen eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef AchJa het volgende:
Geweldige serie!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef AchJa het volgende:
Geweldige serie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |