R.I.P.quote:Vandaag is op 57-jarige leeftijd Günther Ludolf overleden, de man die bekend werd van ''Die Ludolfs, 4 Brüder auf'm Schrottplatz'' werd vanmorgen in zijn huis gevonden. Hij is overleden aan een hartaanval en is gevonden in precies de houding waarvan iedereen hem kende, vredig in een stoel.
Günther Ludolf was bekend van het opnemen van de telefoon met het kenmerkende ''Ludolf'' en liet een zoon van 17-jaar na.
Ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:55 schreef Ferdo het volgende:
Moet ik me ervoor schamen dat ik hem niet ken?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:55 schreef Ferdo het volgende:
Moet ik me ervoor schamen dat ik hem niet ken?
Denk ook niet meer dat ze nog met nieuwe afleveringen zullen komen na deze gebeurtenisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:58 schreef Stokstaart het volgende:
Met zo'n levensstijl viel dit te verwachten.
Toch jammer. Al zijn de Ludolfs al geen jaren met nieuwe afleveringen gekomen
Daarom vond ik deze serie ook zo ontzettend strak. Het bleef me verbazen dat het geld er eigenlijk niet toe deed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:21 schreef Stokstaart het volgende:
Mooie kerels wel. Niets geen pracht en praal of bullshit. Zelfs niet na de miljoenen die die serie ongetwijfeld opgeleverd hebben. Gewoon zn 2e hands Audi en een fleecetrui
Ze hebben genoeg geld om van te leven en af en toe wat modelauto's te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:23 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Daarom vond ik deze serie ook zo ontzettend strak. Het bleef me verbazen dat het geld er eigenlijk niet toe deed.
Hm. Tja, de eerste nieuwsberichten waren natuurlijk ook nog maar speculaties.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:32 schreef Stokstaart het volgende:
In dat filmpje zeggen ze trouwens dat hij is overleden aan een herseninfarct en geen hartstilstand.
Ik dacht eerst dat ze door Discovery opgelicht werden om het geld en dat ze dat zelf niet eens doorhadden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:23 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Daarom vond ik deze serie ook zo ontzettend strak. Het bleef me verbazen dat het geld er eigenlijk niet toe deed.
Wat een klerebende ook. Prachtig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Günter met zijn droge humorErg jammer voor zijn broers, zus en andere familie. Overigens zeiden Uwe en Manni in het interview dat ze wel doorgaan. We zullen zien.
[ afbeelding ]
Günther was depressief. Z'n vrouw was er vandoor en daar leed hij al zo'n 20 jaar onder. (en dan te bedenken dat zijn vrouw de zus was van die oerlelijke vrouw van Uwe..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:44 schreef Stokstaart het volgende:
Gunter bleef zoals altijd thuis op de zaak passen. Kwam wel depressief over ook.
Dat is toch van de film?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |