Nou nou Esses, in zo'n vaart loopt het nou ook weer niet. Of dacht je dat deze lui allemaal een douw gehad hebben?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:08 schreef Esses het volgende:
ik roep je nadrukkelijk op NIET in uniform te komen tenzij jij hier zwart op wit toestemming voor hebt aangezien het participeren aan een demonstratie in uniform verboden is zonder toestemming. daarbij is als jij in uniform gaat het militair recht van toepassing!
Hebben die ME-ers ook weer eens wat anders tegen over zich dan links kraaktuigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:42 schreef hoogvlieger het volgende:
wedde dat we het beter kunnen dan de studenten.
je gaat ook niet demonstreren maar een publieke actie houden, das andersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:08 schreef Esses het volgende:
ik roep je nadrukkelijk op NIET in uniform te komen tenzij jij hier zwart op wit toestemming voor hebt aangezien het participeren aan een demonstratie in uniform verboden is zonder toestemming. daarbij is als jij in uniform gaat het militair recht van toepassing!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou nou Esses, in zo'n vaart loopt het nou ook weer niet. Of dacht je dat deze lui allemaal een douw gehad hebben?
Ik heb niets gezegd. Het mag, MITS het over arbeidsvoorwaarden gaat. In andere situaties mag het niet.Dus moet dan wel heel braaf blijvenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
je gaat ook niet demonstreren maar een publieke actie houden, das andersdaarnaast als je van je C toestemming hebt mag je gewoon in je pakkie rondlopen.
En dan nog, denk je dat de baas iedereen die in uniform loopt een douw gaat geven? je mag verdomme zelfs in je pak op de gay parade paraderen.... en zo'n actie zou niet mogen?
Waarom? Omdat mensen het niet eens zijn met wat er gebeurd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef Lightning_NL het volgende:
Kansloos. Hoewel je op zo'n manier misschien wel de 10.000 meest geschikte kandidaten kunt selecteren om over het hek te trappen.
Nee, omdat ze schijnbaar niets beters te doen hebben (zoals werken).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarom? Omdat mensen het niet eens zijn met wat er gebeurd?
Waarschijnlijk omdat mensen dan zien wat het treft, niet alleen de baas, maar ook het volk. Daarbij krijg je dan aandacht, een stem. Maar dat zul je niet snappen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Als mongolen ergens met elkaar op een veldje staan met vlaggen, petjes en spandoeken. Dat helpt!
En met mijn werksituatie is niks mis. Ik heb geen reden om te protesteren. Sowieso ook geen tijd voor dit soort onzin.
Zuurpruim..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef Lightning_NL het volgende:
Kansloos. Hoewel je op zo'n manier misschien wel de 10.000 meest geschikte kandidaten kunt selecteren om over het hek te trappen.
Toevallig van de week nog over dit soort acties gehad. Mensen om me heen delen mijn mening.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Zuurpruim..
gaat even niet om de werking in dit geval, maar om het initiatief nemen voor actie.
Zulk gedrag mag je belonen..
krijg echt genoeg van die negativiteit..
Je zit alleen maar te klagen, all the fucking time..
hoe reageren ze daar in jou sociale omgeving op?..
of doe je dat daar niet..?
net zo onmisbaar als jij waarschijnlijk. De operationele gesteldheid mag er niet onder lijden, had je kunnen weten als je defensie publicaties las. Jij moet de uren op een ander moment zelf inhalen. Dan wel een vrije dag nemen. Niet op komen draven is immers OA zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:55 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Toevallig van de week nog over dit soort acties gehad. Mensen om me heen delen mijn mening.
En ik ben alles behalve een zuurpruim. Mensen moeten gewoon niet zo jankie jankie doen. En zoals ik al zei, als je tijd kunt vrijmaken en je het belangrijk vindt om mee te doen met van die acties kun je je toch wel sterk afvragen of je wel zo onmisbaar bent voor Defensie.
Dat je er zo over denkt is je goed recht, het getuigt alleen van weinig "collegialiteit". Jij bent binnen dit bedrijf natuurlijk een "schaars middel" waar de baas een hoop effort en centen in heeft gestoken. Jij weet nu al dat ze jou niet zo snel gaan wippen als de fase 2 maat die aan jou kist loopt te sleutelen of de kpl brandweer die jou brandblussers controleert, maar he, wat boeit het, mij kiepen ze toch niet over het hek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:55 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Toevallig van de week nog over dit soort acties gehad. Mensen om me heen delen mijn mening.
En ik ben alles behalve een zuurpruim. Mensen moeten gewoon niet zo jankie jankie doen. En zoals ik al zei, als je tijd kunt vrijmaken en je het belangrijk vindt om mee te doen met van die acties kun je je toch wel sterk afvragen of je wel zo onmisbaar bent voor Defensie.
Hij is 24/7 op zn werk, als hij er niet is stopt de luchtmacht. Dan gebeuerd er niks meer(nog minder dan nuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat je er zo over denkt is je goed recht, het getuigt alleen van weinig "collegialiteit". Jij bent binnen dit bedrijf natuurlijk een "schaars middel" waar de baas een hoop effort en centen in heeft gestoken. Jij weet nu al dat ze jou niet zo snel gaan wippen als de fase 2 maat die aan jou kist loopt te sleutelen of de kpl brandweer die jou brandblussers controleert, maar he, wat boeit het, mij kiepen ze toch niet over het hek.
Maar als ik jou was zou ik me nog maar eens achter de oren krabben, want er is helemaal niets wat de stofkam ontgaat dit keer. Ook jouw vliegtoelage staat ter discussie en laten we die belachelijke "garantievliegtoelage" maar helemaal buiten beschouwing laten... Alsof de rest van de krijgsmacht een "garantie oefen- danwel vaartoelage" krijgt...En ook de welbekende luftwaffe "hotelletjes" zou ik maar eens een foto van gaan maken, dikke kans dat dat straks ook afgelopen is.
Ik heb in de SC al gezegd dat ik niet ga demonstreren, dat ligt nl. niet in mijn aard. Er zijn wmb andere wegen om je ongenoegen duidelijk te maken (via vakbond etc.) Maar ik noem de mensen die nu op de nominatie staan om over het hek gekieperd te worden geen "jankerds" omdat ze wel gaan demonstreren. En ook de collega's die vooralsnog niets te vrezen hebben en wel gaan demonstreren noem ik ook geen "jankerds".
En de opmerking dat je "tijd kunt vrijmaken" en daardoor een niet bijdragend radertje in het geheel bent, slaat natuurlijk kant noch wal. Alsof jij niet in staat bent om een dag verlof te nemen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |