abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92085135
Ik vind een Turks meisje (ik noem haar B in dit verhaal) echt heel erg leuk zoals veel mensen weten. Ik weet dat ik een aantal hele domme pogingen heb gedaan om haar te versieren, maar ik ben er van overtuigd dat ze mij niet wou leren kennen omdat ze een vriend had en omdat ik Nederlander ben en ongelovig. Als ik namelijk terugdenk aan de tijden dat ze bij ons over de vloer kwam (ze is een vriendin van mijn zusje) deed ze altijd heel aardig tegen me, en ik had soms het idee dat ze een soort van met mij flirtte, en dat ze me niet wou leren kennen vanwege haar toenmalige vriend. Nu is het uit met haar ex, ik heb geen idee waarom maar ik heb nog steeds een soort van hoop dat ik het bij haar kan proberen omdat ze mij helemaal niet kent – en mij dus moet leren kennen om precies te weten wat ze van me vindt.

Ik kijk iedere dag op B haar facebook via mijn zusje haar account, toen zag ik gisteravond op haar Facebook staan dat ze ging zwemmen, en ook de plaats van het zwembad waar ze ging zwemmen. Omdat ik haar zo graag wou zien, ben ik daarheen gereden en heb 1 uur gewacht op de parkeerplaats totdat ze naar buiten kwam. Ik weet dat het onnozel overkomt, maar ik heb echt 1 uur gewacht, om haar te bekijken. Toen ze naar buiten kwam met een vriendin ben ik niet op haar afgestapt, dat durfde ik op de 1 of andere manier niet. Ik heb gewacht totdat ze wegreed met de auto en ben toen naar huis gegaan. Ik ben haar dus niet gevolgd of wat dan ook. Ik was echt blij dat ik haar gewoon even had kunnen zien. Nu ik dit opschrijf, zie ik zelf in hoe raar het is, maar ik was echt superblij.

Eenmaal thuis ben ik op mijn zusje haar computer gegaan en heb in de gesprekgeschiedenis gekeken van mijn zusje, aangezien B een nieuw nummer had kon ze dit gestuurd hebben via MSN of de mail. Het rare is dat ik hier niet eerder aan heb gedacht. Er was niks te vinden in de gesprekgeschiedenis, dus heb ik gekeken via haar mail, en daar stond inderdaad een mail van B in met haar nieuwe nummer. Ik heb haar nummer opgeslagen en ik heb haar meteen onbekend gebeld, toen ze opnam gooide ik op, ik wou alleen haar stem horen en was ook bang voor haar reactie als ze wist dat ik belde. Daarom smste ik haar: Je zag er heel mooi uit bij het zwembad. (Dat was ook zo.) Ze smste niet terug en omdat ik op haar Facebook las dat ze naar Tilburg gaat verhuizen en daar Filosofie of Psychologie gaat studeren, zit ik erover na te denken om na mijn HBO daar ook een universitaire opleiding te gaan doen. Tilburg sprak me zowieso al aan. Dat smste ik haar en weer geen reactie. Toen belde ik haar een paar keer, maar er werd niet opgenomen. Vervolgens smste ik haar dat ze voor mij echt perfect is en dat ik haar niet kan vergeten en zowieso niet stop totdat ik haar heb. Werd ik gebeld door haar, nam ik op en ik dacht dat zij zelf belde maar er begon een man mij (erg) te bedreigen via de telefoon, het kwam erop neer dat ik haar met rust moest laten en anders zouden er andere maatregelen volgen. Ik kon de hele nacht niet meer slapen en heb haar vervolgens niets meer gestuurd uit angst. In totaal heb ik haar dus 3 smsjes gestuurd en een paar keer gebeld.

Nu schaam ik me weer voor wat ik heb gedaan, en heb ik echt spijt. Ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar toch kon ik me niet beheersen. Ik baal er echt van, ik ben bang dat ze nu wel naar de politie gaat of dat er iets anders gebeurd – terwijl ik geen kwade bedoelingen had/heb. Ik schrijf dit verhaal ten 1e om het van me af te schrijven (dat helpt echt voor mij), en ik kan hier niet met iemand in mijn omgeving over praten, omdat het te confronterend is en omdat ze me negatief zullen bestempelen. Terwijl ik er wel over wil praten, want dat lucht op.
Ik snap nog steeds niet waarom ze me de kans niet geeft om me te leren kennen, maar ik PROBEER het wel te accepteren en eraan te werken.

Ook hoop ik dat er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt; smoorverliefd zijn op iemand die onbereikbaar is.. Ik ga zelf naar een psycholoog en heb al een kennismakingsgesprek gehad, de 1e echte sessie moet nog komen, maar ik heb nu al het gevoel dat het niet veel gaat helpen, ik moest allerlei formulieren invullen met hele rare vragen en ik merk dat ik er al geen zin in heb, dus ik ga daar binnenkort met een negatieve houding heen. B zit gewoon teveel en te vaak in mijn hoofd en soms heb ik van die buien dat ik haar MOET zien, en soms ben ik ook bang dat ik het zelf niet meer onder controle heb als ik weer zo’n bui heb. Dan ben ik mezelf niet echt en kan ik hele rare dingen doen af en toe (deze situatie valt nog wel mee). En geloof me, ik zou haar zo graag willen vergeten, het liefst zou ik willen dat ik haar nooit had gekend.

Ik hoop dat jullie zinnige tips hebben om iemand te vergeten, en of iemand zelf wel eens iemand moest vergeten waar je heel erg veel van houdt.. en HOE heb je dat opgelost? Zijn daar speciale manieren voor? Of is het echt een kwestie van tijd? Plus mensen met (ongeveer) dezelfde situatie? Hebben jullie wel eens domme dingen gedaan in de naam der liefde?
pi_92085164
Sorry voor de lange tekst.

Paar bewijzen voor jullie

de email met 06 nummer;

over het studeren (rood is B en die ander een vriendin);

over het zwemmen;
pi_92085220
Eehm... komt mij eignelijk wel heel erg stalkerig over dit :{
pi_92085274
Stalker. Dat meisje gewoon met rust laten.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_92085323
stalkers :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_92085408
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef iwannabehigh het volgende:

de email met 06 nummer; [ afbeelding ]

over het studeren (rood is B en die ander een vriendin); [ afbeelding ]

over het zwemmen; [ afbeelding ]
Wie herkent aan de hand van dit topic en geplaatste screenshots het meisje waar TS over spreekt?
  zondag 30 januari 2011 @ 17:23:26 #7
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92085432
Je hoeft mij niet te vertellen wat liefde met je kan doen hoor. Dood wil ik :P
J. <3
pi_92085453
quote:
Ik vind een Turks meisje (ik noem haar B in dit verhaal) echt heel erg leuk zoals veel mensen weten. Ik weet dat ik een aantal hele domme pogingen heb gedaan om haar te versieren, maar ik ben er van overtuigd dat ze mij niet wou leren kennen omdat ze een vriend had en omdat ik Nederlander ben en ongelovig. Als ik namelijk terugdenk aan de tijden dat ze bij ons over de vloer kwam (ze is een vriendin van mijn zusje) deed ze altijd heel aardig tegen me, en ik had soms het idee dat ze een soort van met mij flirtte, en dat ze me niet wou leren kennen vanwege haar toenmalige vriend. Nu is het uit met haar ex, ik heb geen idee waarom maar ik heb nog steeds een soort van hoop dat ik het bij haar kan proberen omdat ze mij helemaal niet kent – en mij dus moet leren kennen om precies te weten wat ze van me vindt.

Ik kijk iedere dag op B haar facebook via mijn zusje haar account, toen zag ik gisteravond op haar Facebook staan dat ze ging zwemmen, en ook de plaats van het zwembad waar ze ging zwemmen. Omdat ik haar zo graag wou zien, ben ik daarheen gereden en heb 1 uur gewacht op de parkeerplaats totdat ze naar buiten kwam. Ik weet dat het onnozel overkomt, maar ik heb echt 1 uur gewacht, om haar te bekijken. Toen ze naar buiten kwam met een vriendin ben ik niet op haar afgestapt, dat durfde ik op de 1 of andere manier niet. Ik heb gewacht totdat ze wegreed met de auto en ben toen naar huis gegaan. Ik ben haar dus niet gevolgd of wat dan ook. Ik was echt blij dat ik haar gewoon even had kunnen zien. Nu ik dit opschrijf, zie ik zelf in hoe raar het is, maar ik was echt superblij.

Eenmaal thuis ben ik op mijn zusje haar computer gegaan en heb in de gesprekgeschiedenis gekeken van mijn zusje, aangezien B een nieuw nummer had kon ze dit gestuurd hebben via MSN of de mail. Het rare is dat ik hier niet eerder aan heb gedacht. Er was niks te vinden in de gesprekgeschiedenis, dus heb ik gekeken via haar mail, en daar stond inderdaad een mail van B in met haar nieuwe nummer. Ik heb haar nummer opgeslagen en ik heb haar meteen onbekend gebeld, toen ze opnam gooide ik op, ik wou alleen haar stem horen en was ook bang voor haar reactie als ze wist dat ik belde. Daarom smste ik haar: Je zag er heel mooi uit bij het zwembad. (Dat was ook zo.) Ze smste niet terug en omdat ik op haar Facebook las dat ze naar Tilburg gaat verhuizen en daar Filosofie of Psychologie gaat studeren, zit ik erover na te denken om na mijn HBO daar ook een universitaire opleiding te gaan doen. Tilburg sprak me zowieso al aan. Dat smste ik haar en weer geen reactie. Toen belde ik haar een paar keer, maar er werd niet opgenomen. Vervolgens smste ik haar dat ze voor mij echt perfect is en dat ik haar niet kan vergeten en zowieso niet stop totdat ik haar heb. Werd ik gebeld door haar, nam ik op en ik dacht dat zij zelf belde maar er begon een man mij (erg) te bedreigen via de telefoon, het kwam erop neer dat ik haar met rust moest laten en anders zouden er andere maatregelen volgen. Ik kon de hele nacht niet meer slapen en heb haar vervolgens niets meer gestuurd uit angst. In totaal heb ik haar dus 3 smsjes gestuurd en een paar keer gebeld.

Nu schaam ik me weer voor wat ik heb gedaan, en heb ik echt spijt. Ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar toch kon ik me niet beheersen. Ik baal er echt van, ik ben bang dat ze nu wel naar de politie gaat of dat er iets anders gebeurd – terwijl ik geen kwade bedoelingen had/heb. Ik schrijf dit verhaal ten 1e om het van me af te schrijven (dat helpt echt voor mij), en ik kan hier niet met iemand in mijn omgeving over praten, omdat het te confronterend is en omdat ze me negatief zullen bestempelen. Terwijl ik er wel over wil praten, want dat lucht op.
Ik snap nog steeds niet waarom ze me de kans niet geeft om me te leren kennen, maar ik PROBEER het wel te accepteren en eraan te werken.

Ook hoop ik dat er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt; smoorverliefd zijn op iemand die onbereikbaar is.. Ik ga zelf naar een psycholoog en heb al een kennismakingsgesprek gehad, de 1e echte sessie moet nog komen, maar ik heb nu al het gevoel dat het niet veel gaat helpen, ik moest allerlei formulieren invullen met hele rare vragen en ik merk dat ik er al geen zin in heb, dus ik ga daar binnenkort met een negatieve houding heen. B zit gewoon teveel en te vaak in mijn hoofd en soms heb ik van die buien dat ik haar MOET zien, en soms ben ik ook bang dat ik het zelf niet meer onder controle heb als ik weer zo’n bui heb. Dan ben ik mezelf niet echt en kan ik hele rare dingen doen af en toe (deze situatie valt nog wel mee). En geloof me, ik zou haar zo graag willen vergeten, het liefst zou ik willen dat ik haar nooit had gekend.

Ik hoop dat jullie zinnige tips hebben om iemand te vergeten, en of iemand zelf wel eens iemand moest vergeten waar je heel erg veel van houdt.. en HOE heb je dat opgelost? Zijn daar speciale manieren voor? Of is het echt een kwestie van tijd? Plus mensen met (ongeveer) dezelfde situatie? Hebben jullie wel eens domme dingen gedaan in de naam der liefde?
Ff quoten voor de zekerheid
  zondag 30 januari 2011 @ 17:24:15 #9
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_92085466
Een beetje ziekelijke manier van aanpakken ts. Anoniem bellen en mensen staan opwachten is niet alleen stalkerig maar ook gewoon eng gedrag. Stoppen hiermee en dat meisje laten gaan. Ook niet naar het meisje gaan om je excuus aan te bieden voor dit gedrag, gewoon kappen!
  zondag 30 januari 2011 @ 17:25:24 #10
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_92085522
Kwestie van tijd I guess.
Hangt ook een beetje van jezelf af.
Andere dingen doen, je op andere dingen concentreren etc.

Moet nog wel ff kwijt dat wat TS heeft gedaan als ''versierpoging'' ronduit belachelijk is en 'k smakelijk gelachen zou hebben als ik erbij was op 't moment van opgebeld worden door boze papa.

Voor de rest sluit ik me aan bij de poster boven mij.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_92085572
Heerlijk lezen die stalkertopics van TS _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_92085573
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ff quoten voor de zekerheid
Ik delete niks hoor ;)
  zondag 30 januari 2011 @ 17:27:28 #13
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_92085628
Het allochtone gedeelte geloof ik sowieso. Te zien aan het "Jaa echt wij snel afspreken.." :p

Anyway, dit is pure stalking. Kappen, vergeten en op zoek naar een andere chick.
Your only limit is your imagination
pi_92085680
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
Het allochtone gedeelte geloof ik sowieso. Te zien aan het "Jaa echt wij snel afspreken.." :p

Anyway, dit is pure stalking. Kappen, vergeten en op zoek naar een andere chick.
Hahahaha, ik moet nu echt lachen. Ja echt wij snel afspreken is namelijk een Nederlands meisje :D
pi_92085696
Ben jij trouwens niet die nerd waar ze op het op FB over hebben :D ?
pi_92085726
TS wilt gaan studeren in Tillburg zodat hij B vaker kan zien. Goeie zet hoor, ik denk dat ze uiteindelijk wel met je uitgaat als je haar nog meer gaat stalken.
:')
pi_92085736
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:28 schreef Seam het volgende:
Hoe bedoel je?
  zondag 30 januari 2011 @ 17:29:33 #18
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_92085744
Dat is wel slim ja, zulke smsjes sturen als ze je niet kent en het voor haar een onbekend nummer is :'). Kon je dat zelf niet nagaan ofzo? Dat kind helemaal bang natuurlijk.
I never workout
  zondag 30 januari 2011 @ 17:29:36 #19
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_92085747
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:28 schreef Seam het volgende:
:D
pi_92085783
quote:
en dan ben je eindelijk is van 1 grote nerd af hier als je me snapt
pi_92085788
Dit is gewoon ziek. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_92085801
Je snapt toch wel dat je doodeng overkomt op dat meisje he.
pi_92085821
  zondag 30 januari 2011 @ 17:32:49 #24
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_92085899
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja vrij simpel, een ander regelen. Dan denk je vanzelf niet meer aan diegene.
I never workout
pi_92085912
quote:
Als dit niet verzonnen is moet je echt een psycholoog opzoeken :')
  zondag 30 januari 2011 @ 17:33:33 #26
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_92085937
Zo tof ook :').

"Je zag er heel mooi uit bij het zwembad"

Dat kind denkt dat ze elk moment geraped kan worden _O-
I never workout
pi_92085940
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:33 schreef Seam het volgende:

[..]

Als dit niet verzonnen is moet je echt een psycholoog opzoeken :')
Waarom en hoe kan je zoiets verzinnen? Was het maar verzonnen ;)
pi_92085960
quote:
Wij hebben geen zinnige tips over hoe je haar moet vergeten, niemand is in zo'n situatie belandt.
Ik heb wel eens domme dingen in de "naam der liefde" gedaan, maar dit slaat echt alles :')
pi_92085969
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:32 schreef reetveter het volgende:

[..]

Ja vrij simpel, een ander regelen. Dan denk je vanzelf niet meer aan diegene.
Ja dat is makkelijk gezegd vind ik, ik ben kieskeurig en ben eigenlijk nog nooit verliefd geweest. Iemand vergeten voor mij is niet zo makkelijk door een ander te zoeken..
pi_92085986
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:33 schreef reetveter het volgende:
Zo tof ook :').

"Je zag er heel mooi uit bij het zwembad"

Dat kind denkt dat ze elk moment geraped kan worden _O-
:D Haha ja prachtig verhaal, komt best realistisch over. Hier zou een behoorlijk zieke verfilming van kunnen maken :P
pi_92085997
Smerig kereltje is TS....
pi_92086001
:').

Dit heeft niets met liefde te maken.
  zondag 30 januari 2011 @ 17:35:21 #33
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_92086008
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja dat is makkelijk gezegd vind ik, ik ben kieskeurig en ben eigenlijk nog nooit verliefd geweest. Iemand vergeten voor mij is niet zo makkelijk door een ander te zoeken..
Dat denkt iedereen ja. Probleem is dat de meeste, zoals jij dus, te koppig zijn om het te proberen.

Maar in alle eerlijkheid als ik je verhaal zo lees, dan moet je haar heel rap met rust laten voordat je door Achmed in elkaar geknuppelt wordt :'). Wat ik overigens geheel terecht zou vinden.
I never workout
  zondag 30 januari 2011 @ 17:35:52 #34
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_92086033
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef Seam het volgende:

[..]

:D Haha ja prachtig verhaal, komt best realistisch over. Hier zou een behoorlijk zieke verfilming van kunnen maken :P
'Je bent voor mij perfect en ik stop niet voordat ik je heb'

Ja kijk, dit is dus ook niet slim he :D.
I never workout
  zondag 30 januari 2011 @ 17:36:07 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92086045
Ik zou zeggen: Neem die bedreigingen serieus! En laat haar goddomme eens met rust!
Je weet dat ze dit topique ook meeleest?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92086055
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef Maanvis het volgende:
Ik zou zeggen: Neem die bedreigingen serieus! En laat haar goddomme eens met rust!
Je weet dat ze dit topique ook meeleest?
Hoezo meeleest?
  zondag 30 januari 2011 @ 17:37:05 #37
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92086086
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hoezo meeleest?
Je weet toch wel dat ze geïnformeerd is over jouw uitspattingen op FOK?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92086123
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja, maar of ze meeleest, dat denk ik niet ;) en als ze dat doet is het beter.
  zondag 30 januari 2011 @ 17:38:06 #39
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_92086127
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is te simpel om zo'n contactgestoorde te trollen :'). Die gast krijgt een hartverzakking door die opmerkingen joh! ga door
I never workout
  zondag 30 januari 2011 @ 17:38:27 #40
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_92086141
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, maar of ze meeleest, dat denk ik niet ;)
Ho dit is interessant, hoezo is ze geinformeerD?
I never workout
  zondag 30 januari 2011 @ 17:39:06 #41
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_92086171
dat mensen TS nog steeds serieus nemen :') Overduidelijke troll. En die screenshots heeft ie gewoon zelf gemaakt met zijn eigen account :')
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_92086211
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef zwartedoos het volgende:
dat mensen TS nog steeds serieus nemen :') Overduidelijke troll. En die screenshots heeft ie gewoon zelf gemaakt met zijn eigen account :')
Dit dus :')
En anders is 'ie heel eng :')
  zondag 30 januari 2011 @ 17:39:49 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92086214
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef reetveter het volgende:

[..]

Ho dit is interessant, hoezo is ze geinformeerD?
naar aanleiding van zijn vorige topiques heeft iemand haar op Facebook opgezocht en contact gezocht. moet je maar ff kijken in 1 van zijn vorige topiques
Een gedicht over Maanvis
  zondag 30 januari 2011 @ 17:41:10 #44
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92086286
Zieke shit dit. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92086302
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef zwartedoos het volgende:
Hoe kan ik het bewijzen :)
  zondag 30 januari 2011 @ 17:41:36 #46
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_92086308
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

naar aanleiding van zijn vorige topiques heeft iemand haar op Facebook opgezocht en contact gezocht. moet je maar ff kijken in 1 van zijn vorige topiques
Verdomme, die gozer heeft moeilijk veel topics :')
I never workout
pi_92086499
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Hij gebruikt je toch. Hij wilt later toch wel met een moslim (Turks-Koerdisch) meisje trouwen, onthoud dat aub. Mensen kunnen over me heen vallen, maar de waarheid is hard.
pi_92086641
_O- :')!
pi_92086709
De acties die je onderneemt, vind ik persoonlijk heel erg eng en ongezond.... maar dat terzijde.

Het enige wat je kunt doen is:
- ten eerste: alles wat met haar te maken heeft vermijden/verwijderen;
- ten tweede: afleiding zoeken en je eigen leven weer op poten zien te krijgen;
- ten derde: het tijd geven en geduld hebben.

Verliefdheid gaat over ookal denk je op dit moment waarschijnlijk van niet. Ook ik ben 1 keer in mijn leven echt heel erg verliefd op iemand geweest....dus ik weet waar ik het over heb.

Wat je nu doet is hartstikke eng en afstotend voor de meid in kwestie. Dit stoot niet alleen haar af, maar je gedrag zal ook alle andere meiden in je toekomst gaan afstoten. Gelukkig zie je zelf in dat het raar is; dat is stap 1.
pi_92087256
Holy fuck laat dit een grap zijn.
Prins der kikkers
  zondag 30 januari 2011 @ 18:10:01 #51
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92087833
quote:
13s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:10 schreef Gary_Oak het volgende:
Hou eens op met je stalktopics. :{

Verliefd op Turks meisje
Hij geeft aan dat hij tips nodig heeft. Aangezien de meerderheid dit niet doet en hem alleen maar bekritiseerd, zal hij uiteindelijk nog meer 'stalktopics' openen.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:21:50 #53
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_92088145
In before straatverbod.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 30 januari 2011 @ 18:25:18 #54
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_92088337
Ik denk trouwens wel zeker te weten dat TS de nerd waarover op Facebook gesproken heeft.
Stiekem had zusje door dat TS B leuk vond en lulde 't dus door. Gevolg : Het hele fucking vriendinnengroepje weet dat TS B leuk vindt.
Dat heeft weer als gevolg dat TS belachelijk wordt gemaakt door iedereen binnen het groepje.

Hoop ook echt dat 't toch maar allemaal een grap is, anders zou ik die psycholoog maar eens vragen of hij je ook van zulk ziek gedrag af kan helpen i.p.v. 't verwerken van dit of zo.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:32:23 #55
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92088655
'Stiekem' had zusje het door? Het is niet alsof TS er een geheim van heeft gemaakt he. :')
  zondag 30 januari 2011 @ 18:33:34 #56
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_92088711
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:32 schreef Jabberwocky het volgende:
'Stiekem' had zusje het door? Het is niet alsof TS er een geheim van heeft gemaakt he. :')
Oké ja je hebt gelijk xD.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:42:40 #57
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_92089165
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Hij geeft aan dat hij tips nodig heeft. Aangezien de meerderheid dit niet doet en hem alleen maar bekritiseerd, zal hij uiteindelijk nog meer 'stalktopics' openen.
Er zijn genoeg tips en hints gegeven, hij beantwoord geen serieuze vragen en vraagt steeds om tips, die hem al lang zijn gegeven, dat is idd een leuk cirkeltje. Dit kan verschrikkelijk verkeerd aflopen, ik denk niet dat hij nog iets hoeft te flikken voordat haar familie/vriend hem komen opzoeken.
be nice or go away
  zondag 30 januari 2011 @ 18:55:57 #58
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_92089812
Verwijder facebook, en laat je zusje haar mail wachtwoord veranderen..
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_92090604
Nu ben ik toch wel benieuwd naar een foto van B.
pi_92090698
iwannabehigh is een echte doorzetter!
  zondag 30 januari 2011 @ 19:19:01 #61
236046 NotYou
tigerblood
pi_92090921
quote:

quote:

de email met 06 nummer; [ afbeelding ]

over het studeren (rood is B en die ander een vriendin); [ afbeelding ]

over het zwemmen; [ afbeelding ]
Wat tof! Nu kunnen we met de stalker meelezen op zijn scherm terwijl hij zijn slachtoffer volgt! Het enige wat nog ontbreekt is webcam footage van de man zelf. Kom op TS, slinger het op youtube!

Maak van jezelf de eerste reallife online stalksoap! Film jezelf terwijl je haar online in de gaten houdt en doe verslag van wat er door je heen gaat! *O*
Je suis Charlie Sheen
  zondag 30 januari 2011 @ 19:23:53 #62
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92091159
TS, je bent echt niet goed bij je hoofd :D .
2000 light years from home
pi_92091274
Ben ik de enige die dit best wel romantisch vindt :@
  zondag 30 januari 2011 @ 19:27:37 #64
236046 NotYou
tigerblood
pi_92091331
Beste TS mocht je de verkeerde indruk hebben gehad, de adviezen die ik je gaf in mijn eerdere post staan volledig in het teken van je leven weer oppakken na een overweldigende, innemende verliefdheid. Noem het de eerste stap in je verwerkingsproces. Nadat je hier naar de beelden gelinkt hebt zal ik ook de tweede stap enthousiast en uitvoerig beschrijven. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  zondag 30 januari 2011 @ 19:28:34 #65
236046 NotYou
tigerblood
pi_92091374
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:26 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Ben ik de enige die dit best wel romantisch vindt :@
Nee, het is reuze romantisch. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_92091562
Is dit serieus? Nee toch...
pi_92091589
Beyza?

Hahaha deze gozer weet van geen ophouden, topic nummer 42 over dezelfde persoon? :')
  zondag 30 januari 2011 @ 19:35:26 #68
236046 NotYou
tigerblood
pi_92091705
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:33 schreef Shalimar het volgende:
Beyza?

Hahaha deze gozer weet van geen ophouden, topic nummer 42 over dezelfde persoon? :')
Haters gonna hate! :N

Bij Romeo en Julia waren ook veel mensen tegen en toch zijn juist Romeo en Julia symbolisch geworden voor romantiek en liefde! _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_92091762
quote:
10s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

Bij Romeo en Julia waren ook veel mensen tegen en toch zijn juist Romeo en Julia symbolisch geworden voor romantiek en liefde! _O_
Tja..dit klopt wel. Dus TS, blijven proberen ;) je weet maar nooit.
pi_92091908
quote:
10s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nog zo'n stalker? :') Goed zo man, jullie komen heel ver
pi_92091941
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:36 schreef LoneWanderer het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') |:(
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  zondag 30 januari 2011 @ 19:43:39 #72
202348 Susi
Temple of Love
pi_92092050
Indien dit serieus is (dat kán toch niet ;(), beste TS: als jij zo met dat meisje omgaat, worden zowel jij als zij doodongelukkig. Praat erover met een psycholoog. Lees eens terug wat je hebt geschreven, het is té belachelijk voor woorden dat je zelf niet inziet dat hetgeen wat jij doet, niet normaal is.
Dat meisje heeft aangegeven dat ze jou niet wil, dus blijf uit haar buurt. Anders wordt het inderdaad op termijn een straatverbod en op termijn een moord. :)

Mén, wat zou ik bang zijn als ik dat meisje was :o

Edit: Andere topics even doorgebladerd.
En luister naar de wijze Zargon, want dit is geen liefde meer.

[ Bericht 6% gewijzigd door Susi op 30-01-2011 19:52:12 ]
pi_92092072
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:36 schreef LoneWanderer het volgende:

[..]

_O-
  zondag 30 januari 2011 @ 19:45:20 #74
236046 NotYou
tigerblood
pi_92092137
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:40 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Nog zo'n stalker? :') Goed zo man, jullie komen heel ver
Pro-tip: bestudeer de bijbehorende posticon zorgvuldig alvorens een post te interpreteren.. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_92092185
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:45 schreef NotYou het volgende:

[..]

Pro-tip: bestudeer de bijbehorende posticon zorgvuldig alvorens een post te interpreteren.. *O*
:{w
  zondag 30 januari 2011 @ 19:47:03 #76
236046 NotYou
tigerblood
pi_92092210
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:46 schreef Shalimar het volgende:

[..]

:{w
En nu braaf zijn hè? ^O^
Je suis Charlie Sheen
  zondag 30 januari 2011 @ 19:56:06 #77
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_92092620
Gast, serieus? Heb je nou echt niet door dat door dit soort acties een vrouw doodsbang van je wordt in plaats van smoorverliefd op je?

Zeg mij aub dat dit een troll is. Relaties tussen een moslim en een niet moslim zijn sowieso al moeilijk, met zo een instelling als deze zie ik er al weinig heil in al vond ze je wel leuk. Zet je over je stalk gedrag heen en zoek een ander
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_92093211
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:56 schreef Frag_adder het volgende:
Gast, serieus? Heb je nou echt niet door dat door dit soort acties een vrouw doodsbang van je wordt in plaats van smoorverliefd op je?

Zeg mij aub dat dit een troll is. Relaties tussen een moslim en een niet moslim zijn sowieso al moeilijk, met zo een instelling als deze zie ik er al weinig heil in al vond ze je wel leuk. Zet je over je stalk gedrag heen en zoek een ander
Probleem is Fragadder, dat dit soort dingen al tig keer tegen TS gezegd zijn. Het ziet er naar uit dat TS dit maar niet kan wil accepteren wat dus leidt tot tientallen topics over dezelfde persoon :')
pi_92093397
Damn.. jij bent echt een stalker :')

Serieus, ik weet dat het moeilijk is om iemand waarvan je zoveel houdt los te laten, maar probeer niet zo wanhopig te doen. Daar zit je later zelf mee en bovendien kom je er toch niet verder mee. Verwijder gewoon alles van haar en wat met haar te maken heeft en zoek afleiding, dan komt het helemaal goed! Tis even sterk wezen maar jonge, serieus, kap er mee en ga verder met je leven.
  zondag 30 januari 2011 @ 21:11:01 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92097593
BAZEN TOPIC.

Vijf sterren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 30 januari 2011 @ 21:54:25 #81
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92101242
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Susi het volgende:
Indien dit serieus is (dat kán toch niet ;(), beste TS: als jij zo met dat meisje omgaat, worden zowel jij als zij doodongelukkig. Praat erover met een psycholoog. Lees eens terug wat je hebt geschreven, het is té belachelijk voor woorden dat je zelf niet inziet dat hetgeen wat jij doet, niet normaal is.
Dat meisje heeft aangegeven dat ze jou niet wil, dus blijf uit haar buurt. Anders wordt het inderdaad op termijn een straatverbod en op termijn een moord. :)

Mén, wat zou ik bang zijn als ik dat meisje was :o

Edit: Andere topics even doorgebladerd.
En luister naar de wijze Zargon, want dit is geen liefde meer.
Deze post lezende, in hoeverre kan Danny/Yvonne of een mod eigenlijk ingrijpen als het echt uit de klauwen dreigt te gaan lopen richting dat meisje?
pi_92102014
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Deze post lezende, in hoeverre kan Danny/Yvonne of een mod eigenlijk ingrijpen als het echt uit de klauwen dreigt te gaan lopen richting dat meisje?
Als het niet verzonnen is.
pi_92102983
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Waarom ingrijpen dan.. Ik loop bij een psycholoog, ik vraag gewoon om tips en ik zou niemand iets kwaad doen of wat dan ook :)
pi_92103010
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef Seam het volgende:

[..]

Als het niet verzonnen is.
Hoe moet ik het bewijzen, zoiets kan je niet verzinnen lijkt me :)
pi_92103086
Ik antwoord zo andere posts
  zondag 30 januari 2011 @ 22:18:43 #86
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_92103452
Ik denk dat je zelf ook wel door hebt dat dit niet kan. Totaal over alle grenzen heen. Maar je kunt het niet meer ongedaan maken.
Dus het enige wat je nu nog kunt doen, is dat meisje helemaal met rust laten. Delete haar telefoonnummer, verwijder haar van MSN of wat voor communicatiemiddel dan ook.
En laat haar met rust.
Zo niet, dan zie ik dit heel slecht voor jou aflopen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_92103503
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]
ik zou niemand iets kwaad doen of wat dan ook :)
Niet lichamelijk nee. :').
  zondag 30 januari 2011 @ 22:26:46 #88
236046 NotYou
tigerblood
pi_92104120
Turkish maffia to teh rescue! Trommel wat matties op zarGon en bescherm deze gekwelde deerne! _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_92104275
Dat word waarschijnlijk weer een ban, trouwens dat krijg je als je dingen erop die van anderen zijn.
pi_92104424
Je bent wel lekker bezig met die topics of niet? :{
  Forum Admin zondag 30 januari 2011 @ 22:35:09 #91
58651 crew  murp
murp
pi_92104641
en is het mailadres van dat turkse meisje al gehacked? :')
pi_92104925
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:31 schreef Friek_ het volgende:
Je bent wel lekker bezig met die topics of niet? :{
Wat wil je daarmee zeggen dan?

quote:
10s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef murp het volgende:
en is het mailadres van dat turkse meisje al gehacked? :')
pi_92104959
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Idd, wat willen ze daarmee zeggen dan?
pi_92104972
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:
Dat word waarschijnlijk weer een ban, trouwens dat krijg je als je dingen erop die van anderen zijn.
Neehoor, ik zet er geen privacy van anderen op.. express namen weg. Als ik hier al een ban voor krijg, moeten er veel meer mensen geband worden, en daar komt bij dat ik heb gevraagd of ik een topic mag plaatsen naar aanleiding van de situatie.
pi_92105042
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat je zelf ook wel door hebt dat dit niet kan. Totaal over alle grenzen heen. Maar je kunt het niet meer ongedaan maken.
Dus het enige wat je nu nog kunt doen, is dat meisje helemaal met rust laten. Delete haar telefoonnummer, verwijder haar van MSN of wat voor communicatiemiddel dan ook.
En laat haar met rust.
Zo niet, dan zie ik dit heel slecht voor jou aflopen.
Ja dat weet ik zelf ook, en ik kan het niet ongedaan maken. Ik denk eerlijk gezegd dat ze haar telefoonnummer weer veranderd.. en ik probeer haar met rust te laten, maar soms gaat het goed en soms val ik weer terug, dat is het vervelende.
pi_92105140
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat je hulp moet zoeken. Professionele hulp.
  Forum Admin zondag 30 januari 2011 @ 22:47:00 #97
58651 crew  murp
murp
pi_92105192
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:45 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat je hulp moet zoeken. Professionele hulp.
dat doet ie dus al :')
pi_92105509
quote:
19s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef murp het volgende:

[..]

dat doet ie dus al :')
Oh verrek, even overheen gelezen inderdaad.

Overigens studeer ik filosofie in Tilburg, dus als er ineens een nieuwe Turkse studente inclusief struikrover volgend jaar verschijnen heb ik zo'n idee wie dat zijn. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2011 22:53:43 ]
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 22:52:50 #99
1424 crew  Jimbo
Grċtrunka
pi_92105519
ts is een stalker in wording :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_92105592
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Oh verrek, even overheen gelezen inderdaad.

Overigens studeer ik filosofie in Tilburg, dus als er ineens een nieuwe Turkse studente inclusief struikrover volgend jaar verschijnen heb ik zo'n idee wie dat zijn. :')
Slaat nergens op.
pi_92105678
Wel zielig voor je dat je een grote nerd wordt genoemd door die vriendin van haar :o
pi_92105747
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Slaat nergens op.
Je volgt haar enkel naar zwembaden?
  zondag 30 januari 2011 @ 22:59:36 #103
202348 Susi
Temple of Love
pi_92105934
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom ingrijpen dan.. Ik loop bij een psycholoog, ik vraag gewoon om tips en ik zou niemand iets kwaad doen of wat dan ook :)
Jij doet dat meisje kwaad door haar te volgen, door via allerlei methoden haar gangen na te gaan en haar nummer en alles op te zoeken. Nee, je doet haar fysiek geen kwaad, maar wél psychisch kwaad. Ze heeft duidelijk aangegeven je niet te willen, nou, doe dat dan ook.

En tips staan overal in die topics al: zorg gewoon dat je géén contact met haar opneemt, no matter what.

[ Bericht 2% gewijzigd door Susi op 30-01-2011 23:04:41 ]
pi_92106028
Jij bent gevaarlijk en wil niet geholpen worden. En maar om tips blijven vragen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_92106036
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je volgt haar enkel naar zwembaden?
Zon opmerking slaat nergens op vind ik, mij struikrover noemen? Of reageer serieus en normaal of reageer gewoon niet. Lijkt me wel het beste
pi_92106061
TS dat is geen liefde, maar obsessief stalkgedrag.
pi_92106126
En met die tips doe je geen flikker. Ik snap niet dat ze je hier nog steeds een platform geven voor deze onzin.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_92106165
Ik dacht al dat TS me bekend voorkwam. Obsessie

In dat topic leek je toch wel door te hebben dat je gedrag moest veranderen, maar blijkbaar toch niet.
pi_92106170
quote:
13s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef CartWOman het volgende:
En met die tips doe je geen flikker. Ik snap niet dat ze je hier nog steeds een platform geven voor deze onzin.
Doe ik wel wat mee, maar ik krijg geen tips. Iedereen bestempelt me gelijk :) Dat is het.
pi_92106197
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Doe ik wel wat mee, maar ik krijg geen tips. Iedereen bestempelt me gelijk :) Dat is het.
Je doet wel iets met de tips die je niet krijgt? Ok...
pi_92106252
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:05 schreef LoneWanderer het volgende:

[..]

Je doet wel iets met de tips die je niet krijgt? Ok...
Als ik ze krijg, dat snap je toch wel neem ik aan? Em zou het fijn vinden als er meer mensen in dezelfde situatie zitten
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 23:07:34 #112
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_92106296
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Dit is gewoon ziek. :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 30 januari 2011 @ 23:07:58 #113
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_92106316
quote:

[..]

Jouw eigen gedrag bestempelt je, hoe duidelijk wil je het hebben? Jij krijgt alleen niet te horen wat je blijkbaar wilt horen, dat het misschien helemaal niet zo verkeerd is.
Maar de feiten tonen gewoon aan dat het wel heel verkeerd en vooral eng is hoe jij je gedraagt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_92106370
quote:

[..]

Wat wil je dan horen? Dat je ermee moet stoppen? Doe je niet.
Dat je hulp moet zoeken? Doe je wel maar daar stap je negatief in dus gaat nergens toe leiden.

Je hebt nu al zovaak gezegd dat je dit soort dingen niet meer zal doen en dat je zo'n spijt hebt, *boehoehoe*. Niemand gelooft je meer dus ga maar gewoon weg. ^O^
pi_92106425
TS, hoe ging je kennismakingsgesprek?
pi_92106517
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zon opmerking slaat nergens op vind ik, mij struikrover noemen? Of reageer serieus en normaal of reageer gewoon niet. Lijkt me wel het beste
Gast, niemand kan je ècht helpen met het verwerken en vergeten van deze meid. Er zijn genoeg mensen hier die gekwetst zijn op dit gebied. Ook ikzelf ben heftig verliefd geweest op een dame en ben afgewezen. Het enige wat je uiteindelijk kunt doen is het accepteren en verder gaan met je leven. Meer is het niet.

Maar iets zegt me dat je daar geen oren naar hebt. Je bent zodanig obsessief bezig met deze dame dat je nog steeds er overtuigd van lijkt te zijn dat je het beste voor hebt met deze meid ("Ik snap nog steeds niet waarom ze me de kans niet geeft om me te leren kennen"), terwijl je haar waarschijnlijk doodsbang maakt. Snap je wel hoe zij dit allemaal ervaart? Je moet echt een keer inzien dat je ontzettend verkeerd bezig bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2011 23:13:44 ]
pi_92106528
quote:

[..]

Bestempelen je als wat? Volgens mij valt er weinig te bestempelen, je posts spreken voor zich: je bent een obsessieve stalker. En dat weet je zelf ook gezien je andere topic. Wil je echt je hele leven geobsedeerd met haar bezig zijn, terwijl je haar nooit zal krijgen?
pi_92106588
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:06 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Als ik ze krijg, dat snap je toch wel neem ik aan? Em zou het fijn vinden als er meer mensen in dezelfde situatie zitten
Andere stalkers zullen je niet zo snel vertellen dat je moet stoppen met je gedrag. Dus waarom zou je hun mening willen horen? Zij zijn net zo ziek als jij.
pi_92106690
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:12 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Gast, niemand kan je ècht helpen met het verwerken en vergeten van deze meid. Er zijn genoeg mensen hier gekwetst geweest op dit gebied. Ook ikzelf ben heftig verliefd geweest op een dame en ben afgewezen. Het enige wat je uiteindelijk kunt doen is het accepteren en verder gaan met je leven. Meer is het niet.

Maar iets zegt me dat je daar geen oren naar hebt. Je bent zodanig obsessief bezig met deze dame dat je nog steeds er overtuigd van lijkt te zijn dat je het beste voor hebt met deze meid ("Ik snap nog steeds niet waarom ze me de kans niet geeft om me te leren kennen"), terwijl je haar waarschijnlijk doodsbang maakt. Snap je wel hoe zij dit allemaal ervaart? Je moet echt een keer inzien dat je ontzettend verkeerd bezig bent.
Oke, ben ik toch niet de enige, maar hoe ben jij haar vergeten dan? Op welke manier?
  zondag 30 januari 2011 @ 23:18:46 #120
202348 Susi
Temple of Love
pi_92106806
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Oke, ben ik toch niet de enige, maar hoe ben jij haar vergeten dan? Op welke manier?
Daar is geen stappenplan voor. Het is acceptatie.
  zondag 30 januari 2011 @ 23:19:52 #121
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_92106848
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:18 schreef Susi het volgende:

[..]

Daar is geen stappenplan voor. Het is acceptatie.
En loslaten
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_92106855
quote:

[..]

Dat zegt hij toch: door het te accepteren en verder te gaan met je eigen leven. Zo lang je niet telkens haar facebook checkt en dat soort zooi, dan moet je haar uiteindelijk wel vergeten. Met herinneringen aan haar, blijf je die gevoelens prikkelen, ook de obsessieve.

Bijna iedereen heeft zware verliefdheid wel eens meegemaakt, maar bij slechts heel weinig mensen loopt het uit op obsessief stalkgedrag bij een onbereikbaar meisje. In dat zijn jij en Friek denk ik verschillend.
  zondag 30 januari 2011 @ 23:21:51 #123
202348 Susi
Temple of Love
pi_92106930
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:19 schreef missbehavin het volgende:

[..]

En loslaten
En loslaten inderdaad. En misschien is relativeren hier ook wel van toepassing. Zij ís niet jouw leven en zij maakt ook niet jouw leven, dat doe je zelf.
pi_92107161
quote:

[..]

Naar de kroeg, samen met vrienden alle vrouwen uitmaken voor kuthoeren, duizend keer hetzelfde verhaal ophangen hoe je haar niet begrijpt, andere vrouwen neuken om haar maar te vergeten, al het contact verbreken tussen mij en haar, samen met vrienden veel dingen ondernemen en ga zo maar door. Elk mens heeft zijn eigen manier hoe hij zaken verwerkt en ik doe het op deze manier. Ook verloopt het voor elk mens niet op dezelfde manier qua fases; elk mens is uniek hierin. Tips zijn om deze reden ook moeilijk te geven.

Wel raad ik je sterk aan om alle zaken die met haar te maken hebben uit je leven te verwijderen. Foto's, telefoonnummers, (e-mail)adressen, spullen van haar, noem het maar op. Maak een schoon schip.
pi_92107386
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Friek_ het volgende:

Wel raad ik je sterk aan om alle zaken die met haar te maken hebben uit je leven te verwijderen. Foto's, telefoonnummers, (e-mail)adressen, spullen van haar, noem het maar op. Maak een schoon schip.
Klein vraagje daarover. Ik wil heel graag de vriendenkring van mijn ex verwijderen op facebook, of is dat overdreven en lomp? Ik heb het gevoel dat ik me dan echt laat kennen op die manier.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
  zondag 30 januari 2011 @ 23:35:37 #126
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_92107455
TS ga een keer naar haar huis dan en praat met haar :) Waarschijnlijk lost dat veel op :)
I never workout
pi_92107665
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:33 schreef skudkind het volgende:

[..]

Klein vraagje daarover. Ik wil heel graag de vriendenkring van mijn ex verwijderen op facebook, of is dat overdreven en lomp? Ik heb het gevoel dat ik me dan echt laat kennen op die manier.
Als je wil dat jouw eigen informatie en statusupdates privé blijven zou ik het gewoon doen. Je hebt toch niks meer te maken met die mensen neem ik aan? Lekker boeiend wat ze dan denken over je.
  zondag 30 januari 2011 @ 23:46:36 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92107784
quote:

[..]

Dat is omdat hier ook een heel duidelijk stempel op te drukken is. Jij bent niet meer en niet minder dan een hele enge stalker. Tips om ermee op te houden heb ik niet voor je. Hoe je iemand uit je hoofd zet is voor iedereen anders en jij doet toch niets met dit soort tips. Ik denk dat je vroeg of laat gewoon eens hardhandig aangepakt moet worden door één van haar broers. En misschien moet zij eens in je gezicht spugen om nogmaals aan te tonen dat ze helemaal geen contact met je wil.
Resistance is futile.
  zondag 30 januari 2011 @ 23:47:54 #129
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92107828
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:33 schreef skudkind het volgende:

[..]

Je laat je wel kennen. Waarom niet gewoon allemaal hiden? Dan heb je het zelf in de hand, het gluren op hun facebooks wordt vanzelf wel minder en jij wordt er dan in ieder geval niet meer constant mee geconfronteerd.
Resistance is futile.
pi_92107907
al weer dit?
pi_92108015
je hebt zeker ook nog niet contact met een psycholoog gehad ondanks dat je het zou doen?
pi_92108137
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:42 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Als je wil dat jouw eigen informatie en statusupdates privé blijven zou ik het gewoon doen. Je hebt toch niks meer te maken met die mensen neem ik aan? Lekker boeiend wat ze dan denken over je.
Maar als ze filosofie gaat studeren in tilburg dus op dezelfde school kan je haar dus tegenkomen? Maar daar zitten wel meer allochtonen op toch? dus als je haar ziet weet je wss niet eens dat ze het is denk ik? :)
pi_92108148
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:54 schreef Spartacus911 het volgende:
je hebt zeker ook nog niet contact met een psycholoog gehad ondanks dat je het zou doen?
Lees dan even. :)
pi_92108190
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar als ze filosofie gaat studeren in tilburg dus op dezelfde school kan je haar dus tegenkomen? Maar daar zitten wel meer allochtonen op toch? dus als je haar ziet weet je wss niet eens dat ze het is denk ik? :)
.. zit je jezelf nu hier echt om druk te maken? :')
pi_92108207
waar moet ik lezen, want het gaat nu niet lang meer duren voor ik aan alles een einde ga maken
pi_92108229
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik snap niets van deze post, ligt dit nu aan mij of...?
pi_92108258
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Spartacus911 het volgende:
waar moet ik lezen, want het gaat nu niet lang meer duren voor ik aan alles een einde ga maken
Hier snap ik nog minder van
pi_92108325
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Spartacus911 het volgende:
hoe bedoel je :)
pi_92108343
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Friek_ het volgende:

[..]

.. zit je jezelf nu hier echt om druk te maken? :')
eigenlijk wel, is dat raar
  maandag 31 januari 2011 @ 00:05:10 #140
202348 Susi
Temple of Love
pi_92108390
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 00:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

eigenlijk wel, is dat raar
Ben je er bang voor dat Friek haar ontmoet en dat ze een stel worden ofzo ? Het zijn net mensen, zeg hee. Dat Turkse meisje is niet van jou alleen hoor. Ze heeft nu eenmaal een leven en komt daarin andere mensen en nieuwe omgevingen tegen.
pi_92108449
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 00:06 schreef Spartacus911 het volgende:
en als iwannabehigh echt is, dan kom ik echt wel achter je naam en alles, je gaat bekend worden knul
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Zou je hem nou wel op deze manier bang maken?
pi_92108557
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

maakt me niks uit, ergens is het nog steeds de beste troll van het jaar voor mij
pi_92108661
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 00:09 schreef Spartacus911 het volgende:

[..]

maakt me niks uit, ergens is het nog steeds de beste troll van het jaar voor mij
Het is alleen een troll als het nep is..
pi_92108673
Spartacus, zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten! ^O^
  maandag 31 januari 2011 @ 00:14:36 #145
236046 NotYou
tigerblood
pi_92108710
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zullen wij anders gezellig met rode lappen voor z'n neus gaan dansen? *O*

Je suis Charlie Sheen
  maandag 31 januari 2011 @ 00:15:19 #146
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_92108744
Heerlijke reeks. Helemaal super.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 31 januari 2011 @ 00:15:32 #147
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_92108753
interessante wending
I never workout
  maandag 31 januari 2011 @ 00:17:20 #148
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_92108821
Maar waar komt TS vandaan dan? Misschien komt die wel uit dezelfde town als mij :')
I never workout
pi_92108861
quote:
10s.gif Op maandag 31 januari 2011 00:14 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zullen wij anders gezellig met rode lappen voor z'n neus gaan dansen? *O*

[ afbeelding ]
Hoe zal hij reageren dan als wij dat doen?
  maandag 31 januari 2011 @ 00:23:25 #150
236046 NotYou
tigerblood
pi_92109026
quote:
11s.gif Op maandag 31 januari 2011 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe zal hij reageren dan als wij dat doen?

Ik denk dat jij het rare leggingpakje met roze sokken maar moet dragen.. :P

TS misschien kun je, je vermommen en meer gedragen als Gürkan Küçüksentürk, dan moet ze wel voor je smelten!

:D *O*
Je suis Charlie Sheen
  maandag 31 januari 2011 @ 00:31:18 #151
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_92109259
Sorry sorry sorry MO forum consumeert al mijn tijd.

Slotje
  maandag 31 januari 2011 @ 00:42:25 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_92109556
Je hebt inderdaad wat stalkerige kwaliteiten en bent blijkbaar wat obsessief in je gedragingen. Accepteer het en doe er wat goeds mee. Ik bedoel dat een obsessieve programmeur erg ok is maar dat obsessief jagen op een relatief onbekende dame niet zo handig is. Wat anderen zeggen; wis alles van haar uit je digitale leven, zeg tegen je zus dat ze haar wachtwoord moet veranderen. Leer van je fouten en als je ooit nog een keer heel erg verliefd op iemand bent dan is het heel handig om jezelf in de plek van de ander te plaatsen en te kijken of JIJ het leuk zou vinden om dat soort aandacht te krijgen van iemand die je amper kent. Om het nog even moeilijker te maken zal je jezelf dus in de psyche van een vrouw moeten plaatsen. Succes daarmee :P. Als je tips wil om mensen te vergeten is de beste dus eerlijk te zijn tegen je zelf, de les die je aangeboden is te leren en het voortaan beter te doen, bij andere mensen, dit is onherstelbaar verneukt. Accepteer dat in ieder geval.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 31 januari 2011 @ 00:42:57 #153
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_92109576
Sorrie, daniel :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')