Waarom en hoe kan je zoiets verzinnen? Was het maar verzonnenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Als dit niet verzonnen is moet je echt een psycholoog opzoeken
Wij hebben geen zinnige tips over hoe je haar moet vergeten, niemand is in zo'n situatie belandt.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik hoop dat jullie zinnige tips hebben om iemand te vergeten, en of iemand zelf wel eens iemand moest vergeten waar je heel erg veel van houdt.. en HOE heb je dat opgelost? Zijn daar speciale manieren voor? Of is het echt een kwestie van tijd? Plus mensen met (ongeveer) dezelfde situatie? Hebben jullie wel eens domme dingen gedaan in de naam der liefde?
Ja dat is makkelijk gezegd vind ik, ik ben kieskeurig en ben eigenlijk nog nooit verliefd geweest. Iemand vergeten voor mij is niet zo makkelijk door een ander te zoeken..quote:Op zondag 30 januari 2011 17:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja vrij simpel, een ander regelen. Dan denk je vanzelf niet meer aan diegene.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:33 schreef reetveter het volgende:
Zo tof ook.
"Je zag er heel mooi uit bij het zwembad"
Dat kind denkt dat ze elk moment geraped kan worden
Dat denkt iedereen ja. Probleem is dat de meeste, zoals jij dus, te koppig zijn om het te proberen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja dat is makkelijk gezegd vind ik, ik ben kieskeurig en ben eigenlijk nog nooit verliefd geweest. Iemand vergeten voor mij is niet zo makkelijk door een ander te zoeken..
'Je bent voor mij perfect en ik stop niet voordat ik je heb'quote:Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha ja prachtig verhaal, komt best realistisch over. Hier zou een behoorlijk zieke verfilming van kunnen maken
Hoezo meeleest?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef Maanvis het volgende:
Ik zou zeggen: Neem die bedreigingen serieus! En laat haar goddomme eens met rust!
Je weet dat ze dit topique ook meeleest?
Je weet toch wel dat ze geïnformeerd is over jouw uitspattingen op FOK?quote:
Ja, maar of ze meeleest, dat denk ik nietquote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ze geïnformeerd is over jouw uitspattingen op FOK?
Het is te simpel om zo'n contactgestoorde te trollenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ze geïnformeerd is over jouw uitspattingen op FOK?
Ho dit is interessant, hoezo is ze geinformeerD?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, maar of ze meeleest, dat denk ik niet
Dit dusquote:Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef zwartedoos het volgende:
dat mensen TS nog steeds serieus nemenOverduidelijke troll. En die screenshots heeft ie gewoon zelf gemaakt met zijn eigen account
naar aanleiding van zijn vorige topiques heeft iemand haar op Facebook opgezocht en contact gezocht. moet je maar ff kijken in 1 van zijn vorige topiquesquote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ho dit is interessant, hoezo is ze geinformeerD?
Hoe kan ik het bewijzenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef zwartedoos het volgende:
dat mensen TS nog steeds serieus nemenOverduidelijke troll. En die screenshots heeft ie gewoon zelf gemaakt met zijn eigen account
Verdomme, die gozer heeft moeilijk veel topicsquote:Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
naar aanleiding van zijn vorige topiques heeft iemand haar op Facebook opgezocht en contact gezocht. moet je maar ff kijken in 1 van zijn vorige topiques
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Hij gebruikt je toch. Hij wilt later toch wel met een moslim (Turks-Koerdisch) meisje trouwen, onthoud dat aub. Mensen kunnen over me heen vallen, maar de waarheid is hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |