Probleem is Fragadder, dat dit soort dingen al tig keer tegen TS gezegd zijn. Het ziet er naar uit dat TS dit maar niet kan wil accepteren wat dus leidt tot tientallen topics over dezelfde persoonquote:Op zondag 30 januari 2011 19:56 schreef Frag_adder het volgende:
Gast, serieus? Heb je nou echt niet door dat door dit soort acties een vrouw doodsbang van je wordt in plaats van smoorverliefd op je?
Zeg mij aub dat dit een troll is. Relaties tussen een moslim en een niet moslim zijn sowieso al moeilijk, met zo een instelling als deze zie ik er al weinig heil in al vond ze je wel leuk. Zet je over je stalk gedrag heen en zoek een ander
Deze post lezende, in hoeverre kan Danny/Yvonne of een mod eigenlijk ingrijpen als het echt uit de klauwen dreigt te gaan lopen richting dat meisje?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Susi het volgende:
Indien dit serieus is (dat kán toch niet), beste TS: als jij zo met dat meisje omgaat, worden zowel jij als zij doodongelukkig. Praat erover met een psycholoog. Lees eens terug wat je hebt geschreven, het is té belachelijk voor woorden dat je zelf niet inziet dat hetgeen wat jij doet, niet normaal is.
Dat meisje heeft aangegeven dat ze jou niet wil, dus blijf uit haar buurt. Anders wordt het inderdaad op termijn een straatverbod en op termijn een moord.![]()
Mén, wat zou ik bang zijn als ik dat meisje was
Edit: Andere topics even doorgebladerd.
En luister naar de wijze Zargon, want dit is geen liefde meer.
Als het niet verzonnen is.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Deze post lezende, in hoeverre kan Danny/Yvonne of een mod eigenlijk ingrijpen als het echt uit de klauwen dreigt te gaan lopen richting dat meisje?
Waarom ingrijpen dan.. Ik loop bij een psycholoog, ik vraag gewoon om tips en ik zou niemand iets kwaad doen of wat dan ookquote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Deze post lezende, in hoeverre kan Danny/Yvonne of een mod eigenlijk ingrijpen als het echt uit de klauwen dreigt te gaan lopen richting dat meisje?
Niet lichamelijk nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ik zou niemand iets kwaad doen of wat dan ook
Wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:31 schreef Friek_ het volgende:
Je bent wel lekker bezig met die topics of niet?
Wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef murp het volgende:
en is het mailadres van dat turkse meisje al gehacked?
Idd, wat willen ze daarmee zeggen dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen dan?
[..]
Neehoor, ik zet er geen privacy van anderen op.. express namen weg. Als ik hier al een ban voor krijg, moeten er veel meer mensen geband worden, en daar komt bij dat ik heb gevraagd of ik een topic mag plaatsen naar aanleiding van de situatie.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:
Dat word waarschijnlijk weer een ban, trouwens dat krijg je als je dingen erop die van anderen zijn.
Ja dat weet ik zelf ook, en ik kan het niet ongedaan maken. Ik denk eerlijk gezegd dat ze haar telefoonnummer weer veranderd.. en ik probeer haar met rust te laten, maar soms gaat het goed en soms val ik weer terug, dat is het vervelende.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat je zelf ook wel door hebt dat dit niet kan. Totaal over alle grenzen heen. Maar je kunt het niet meer ongedaan maken.
Dus het enige wat je nu nog kunt doen, is dat meisje helemaal met rust laten. Delete haar telefoonnummer, verwijder haar van MSN of wat voor communicatiemiddel dan ook.
En laat haar met rust.
Zo niet, dan zie ik dit heel slecht voor jou aflopen.
Dat je hulp moet zoeken. Professionele hulp.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
dat doet ie dus alquote:Op zondag 30 januari 2011 22:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat je hulp moet zoeken. Professionele hulp.
Oh verrek, even overheen gelezen inderdaad.quote:
Slaat nergens op.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh verrek, even overheen gelezen inderdaad.
Overigens studeer ik filosofie in Tilburg, dus als er ineens een nieuwe Turkse studente inclusief struikrover volgend jaar verschijnen heb ik zo'n idee wie dat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |