Wie herkent aan de hand van dit topic en geplaatste screenshots het meisje waar TS over spreekt?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Sorry voor de lange tekst.
Paar bewijzen voor jullie
de email met 06 nummer; [ afbeelding ]
over het studeren (rood is B en die ander een vriendin); [ afbeelding ]
over het zwemmen; [ afbeelding ]
Ff quoten voor de zekerheidquote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind een Turks meisje (ik noem haar B in dit verhaal) echt heel erg leuk zoals veel mensen weten. Ik weet dat ik een aantal hele domme pogingen heb gedaan om haar te versieren, maar ik ben er van overtuigd dat ze mij niet wou leren kennen omdat ze een vriend had en omdat ik Nederlander ben en ongelovig. Als ik namelijk terugdenk aan de tijden dat ze bij ons over de vloer kwam (ze is een vriendin van mijn zusje) deed ze altijd heel aardig tegen me, en ik had soms het idee dat ze een soort van met mij flirtte, en dat ze me niet wou leren kennen vanwege haar toenmalige vriend. Nu is het uit met haar ex, ik heb geen idee waarom maar ik heb nog steeds een soort van hoop dat ik het bij haar kan proberen omdat ze mij helemaal niet kent – en mij dus moet leren kennen om precies te weten wat ze van me vindt.
Ik kijk iedere dag op B haar facebook via mijn zusje haar account, toen zag ik gisteravond op haar Facebook staan dat ze ging zwemmen, en ook de plaats van het zwembad waar ze ging zwemmen. Omdat ik haar zo graag wou zien, ben ik daarheen gereden en heb 1 uur gewacht op de parkeerplaats totdat ze naar buiten kwam. Ik weet dat het onnozel overkomt, maar ik heb echt 1 uur gewacht, om haar te bekijken. Toen ze naar buiten kwam met een vriendin ben ik niet op haar afgestapt, dat durfde ik op de 1 of andere manier niet. Ik heb gewacht totdat ze wegreed met de auto en ben toen naar huis gegaan. Ik ben haar dus niet gevolgd of wat dan ook. Ik was echt blij dat ik haar gewoon even had kunnen zien. Nu ik dit opschrijf, zie ik zelf in hoe raar het is, maar ik was echt superblij.
Eenmaal thuis ben ik op mijn zusje haar computer gegaan en heb in de gesprekgeschiedenis gekeken van mijn zusje, aangezien B een nieuw nummer had kon ze dit gestuurd hebben via MSN of de mail. Het rare is dat ik hier niet eerder aan heb gedacht. Er was niks te vinden in de gesprekgeschiedenis, dus heb ik gekeken via haar mail, en daar stond inderdaad een mail van B in met haar nieuwe nummer. Ik heb haar nummer opgeslagen en ik heb haar meteen onbekend gebeld, toen ze opnam gooide ik op, ik wou alleen haar stem horen en was ook bang voor haar reactie als ze wist dat ik belde. Daarom smste ik haar: Je zag er heel mooi uit bij het zwembad. (Dat was ook zo.) Ze smste niet terug en omdat ik op haar Facebook las dat ze naar Tilburg gaat verhuizen en daar Filosofie of Psychologie gaat studeren, zit ik erover na te denken om na mijn HBO daar ook een universitaire opleiding te gaan doen. Tilburg sprak me zowieso al aan. Dat smste ik haar en weer geen reactie. Toen belde ik haar een paar keer, maar er werd niet opgenomen. Vervolgens smste ik haar dat ze voor mij echt perfect is en dat ik haar niet kan vergeten en zowieso niet stop totdat ik haar heb. Werd ik gebeld door haar, nam ik op en ik dacht dat zij zelf belde maar er begon een man mij (erg) te bedreigen via de telefoon, het kwam erop neer dat ik haar met rust moest laten en anders zouden er andere maatregelen volgen. Ik kon de hele nacht niet meer slapen en heb haar vervolgens niets meer gestuurd uit angst. In totaal heb ik haar dus 3 smsjes gestuurd en een paar keer gebeld.
Nu schaam ik me weer voor wat ik heb gedaan, en heb ik echt spijt. Ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar toch kon ik me niet beheersen. Ik baal er echt van, ik ben bang dat ze nu wel naar de politie gaat of dat er iets anders gebeurd – terwijl ik geen kwade bedoelingen had/heb. Ik schrijf dit verhaal ten 1e om het van me af te schrijven (dat helpt echt voor mij), en ik kan hier niet met iemand in mijn omgeving over praten, omdat het te confronterend is en omdat ze me negatief zullen bestempelen. Terwijl ik er wel over wil praten, want dat lucht op.
Ik snap nog steeds niet waarom ze me de kans niet geeft om me te leren kennen, maar ik PROBEER het wel te accepteren en eraan te werken.
Ook hoop ik dat er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt; smoorverliefd zijn op iemand die onbereikbaar is.. Ik ga zelf naar een psycholoog en heb al een kennismakingsgesprek gehad, de 1e echte sessie moet nog komen, maar ik heb nu al het gevoel dat het niet veel gaat helpen, ik moest allerlei formulieren invullen met hele rare vragen en ik merk dat ik er al geen zin in heb, dus ik ga daar binnenkort met een negatieve houding heen. B zit gewoon teveel en te vaak in mijn hoofd en soms heb ik van die buien dat ik haar MOET zien, en soms ben ik ook bang dat ik het zelf niet meer onder controle heb als ik weer zo’n bui heb. Dan ben ik mezelf niet echt en kan ik hele rare dingen doen af en toe (deze situatie valt nog wel mee). En geloof me, ik zou haar zo graag willen vergeten, het liefst zou ik willen dat ik haar nooit had gekend.
Ik hoop dat jullie zinnige tips hebben om iemand te vergeten, en of iemand zelf wel eens iemand moest vergeten waar je heel erg veel van houdt.. en HOE heb je dat opgelost? Zijn daar speciale manieren voor? Of is het echt een kwestie van tijd? Plus mensen met (ongeveer) dezelfde situatie? Hebben jullie wel eens domme dingen gedaan in de naam der liefde?
Hahahaha, ik moet nu echt lachen. Ja echt wij snel afspreken is namelijk een Nederlands meisjequote:Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
Het allochtone gedeelte geloof ik sowieso. Te zien aan het "Jaa echt wij snel afspreken.." :p
Anyway, dit is pure stalking. Kappen, vergeten en op zoek naar een andere chick.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:28 schreef Seam het volgende:
Ben jij trouwens niet die nerd waar ze op het op FB over hebben?
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:28 schreef Seam het volgende:
Ben jij trouwens niet die nerd waar ze op het op FB over hebben?
quote:en dan ben je eindelijk is van 1 grote nerd af hier als je me snapt
Ja vrij simpel, een ander regelen. Dan denk je vanzelf niet meer aan diegene.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik hoop dat jullie zinnige tips hebben om iemand te vergeten, en of iemand zelf wel eens iemand moest vergeten waar je heel erg veel van houdt.. en HOE heb je dat opgelost? Zijn daar speciale manieren voor? Of is het echt een kwestie van tijd? Plus mensen met (ongeveer) dezelfde situatie? Hebben jullie wel eens domme dingen gedaan in de naam der liefde?
Als dit niet verzonnen is moet je echt een psycholoog opzoekenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom en hoe kan je zoiets verzinnen? Was het maar verzonnenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Als dit niet verzonnen is moet je echt een psycholoog opzoeken
Wij hebben geen zinnige tips over hoe je haar moet vergeten, niemand is in zo'n situatie belandt.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja dat is makkelijk gezegd vind ik, ik ben kieskeurig en ben eigenlijk nog nooit verliefd geweest. Iemand vergeten voor mij is niet zo makkelijk door een ander te zoeken..quote:Op zondag 30 januari 2011 17:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja vrij simpel, een ander regelen. Dan denk je vanzelf niet meer aan diegene.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:33 schreef reetveter het volgende:
Zo tof ook.
"Je zag er heel mooi uit bij het zwembad"
Dat kind denkt dat ze elk moment geraped kan worden
Dat denkt iedereen ja. Probleem is dat de meeste, zoals jij dus, te koppig zijn om het te proberen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja dat is makkelijk gezegd vind ik, ik ben kieskeurig en ben eigenlijk nog nooit verliefd geweest. Iemand vergeten voor mij is niet zo makkelijk door een ander te zoeken..
'Je bent voor mij perfect en ik stop niet voordat ik je heb'quote:Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha ja prachtig verhaal, komt best realistisch over. Hier zou een behoorlijk zieke verfilming van kunnen maken
Hoezo meeleest?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef Maanvis het volgende:
Ik zou zeggen: Neem die bedreigingen serieus! En laat haar goddomme eens met rust!
Je weet dat ze dit topique ook meeleest?
Je weet toch wel dat ze geīnformeerd is over jouw uitspattingen op FOK?quote:
Ja, maar of ze meeleest, dat denk ik nietquote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ze geīnformeerd is over jouw uitspattingen op FOK?
Het is te simpel om zo'n contactgestoorde te trollenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ze geīnformeerd is over jouw uitspattingen op FOK?
Ho dit is interessant, hoezo is ze geinformeerD?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, maar of ze meeleest, dat denk ik niet
Dit dusquote:Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef zwartedoos het volgende:
dat mensen TS nog steeds serieus nemenOverduidelijke troll. En die screenshots heeft ie gewoon zelf gemaakt met zijn eigen account
naar aanleiding van zijn vorige topiques heeft iemand haar op Facebook opgezocht en contact gezocht. moet je maar ff kijken in 1 van zijn vorige topiquesquote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ho dit is interessant, hoezo is ze geinformeerD?
Hoe kan ik het bewijzenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef zwartedoos het volgende:
dat mensen TS nog steeds serieus nemenOverduidelijke troll. En die screenshots heeft ie gewoon zelf gemaakt met zijn eigen account
Verdomme, die gozer heeft moeilijk veel topicsquote:Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
naar aanleiding van zijn vorige topiques heeft iemand haar op Facebook opgezocht en contact gezocht. moet je maar ff kijken in 1 van zijn vorige topiques
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Hij gebruikt je toch. Hij wilt later toch wel met een moslim (Turks-Koerdisch) meisje trouwen, onthoud dat aub. Mensen kunnen over me heen vallen, maar de waarheid is hard.
Hij geeft aan dat hij tips nodig heeft. Aangezien de meerderheid dit niet doet en hem alleen maar bekritiseerd, zal hij uiteindelijk nog meer 'stalktopics' openen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:10 schreef Gary_Oak het volgende:
Hou eens op met je stalktopics.
Verliefd op Turks meisje
Oké ja je hebt gelijk xD.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:32 schreef Jabberwocky het volgende:
'Stiekem' had zusje het door? Het is niet alsof TS er een geheim van heeft gemaakt he.
Er zijn genoeg tips en hints gegeven, hij beantwoord geen serieuze vragen en vraagt steeds om tips, die hem al lang zijn gegeven, dat is idd een leuk cirkeltje. Dit kan verschrikkelijk verkeerd aflopen, ik denk niet dat hij nog iets hoeft te flikken voordat haar familie/vriend hem komen opzoeken.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij tips nodig heeft. Aangezien de meerderheid dit niet doet en hem alleen maar bekritiseerd, zal hij uiteindelijk nog meer 'stalktopics' openen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind een Turks meisje (ik noem haar B in dit verhaal) echt heel erg leuk zoals veel mensen weten. Ik weet dat ik een aantal hele domme pogingen heb gedaan om haar te versieren, maar ik ben er van overtuigd dat ze mij niet wou leren kennen omdat ze een vriend had en omdat ik Nederlander ben en ongelovig. Als ik namelijk terugdenk aan de tijden dat ze bij ons over de vloer kwam (ze is een vriendin van mijn zusje) deed ze altijd heel aardig tegen me, en ik had soms het idee dat ze een soort van met mij flirtte, en dat ze me niet wou leren kennen vanwege haar toenmalige vriend. Nu is het uit met haar ex, ik heb geen idee waarom maar ik heb nog steeds een soort van hoop dat ik het bij haar kan proberen omdat ze mij helemaal niet kent – en mij dus moet leren kennen om precies te weten wat ze van me vindt.
Ik kijk iedere dag op B haar facebook via mijn zusje haar account, toen zag ik gisteravond op haar Facebook staan dat ze ging zwemmen, en ook de plaats van het zwembad waar ze ging zwemmen. Omdat ik haar zo graag wou zien, ben ik daarheen gereden en heb 1 uur gewacht op de parkeerplaats totdat ze naar buiten kwam. Ik weet dat het onnozel overkomt, maar ik heb echt 1 uur gewacht, om haar te bekijken. Toen ze naar buiten kwam met een vriendin ben ik niet op haar afgestapt, dat durfde ik op de 1 of andere manier niet. Ik heb gewacht totdat ze wegreed met de auto en ben toen naar huis gegaan. Ik ben haar dus niet gevolgd of wat dan ook. Ik was echt blij dat ik haar gewoon even had kunnen zien. Nu ik dit opschrijf, zie ik zelf in hoe raar het is, maar ik was echt superblij.
Eenmaal thuis ben ik op mijn zusje haar computer gegaan en heb in de gesprekgeschiedenis gekeken van mijn zusje, aangezien B een nieuw nummer had kon ze dit gestuurd hebben via MSN of de mail. Het rare is dat ik hier niet eerder aan heb gedacht. Er was niks te vinden in de gesprekgeschiedenis, dus heb ik gekeken via haar mail, en daar stond inderdaad een mail van B in met haar nieuwe nummer. Ik heb haar nummer opgeslagen en ik heb haar meteen onbekend gebeld, toen ze opnam gooide ik op, ik wou alleen haar stem horen en was ook bang voor haar reactie als ze wist dat ik belde. Daarom smste ik haar: Je zag er heel mooi uit bij het zwembad. (Dat was ook zo.) Ze smste niet terug en omdat ik op haar Facebook las dat ze naar Tilburg gaat verhuizen en daar Filosofie of Psychologie gaat studeren, zit ik erover na te denken om na mijn HBO daar ook een universitaire opleiding te gaan doen. Tilburg sprak me zowieso al aan. Dat smste ik haar en weer geen reactie. Toen belde ik haar een paar keer, maar er werd niet opgenomen. Vervolgens smste ik haar dat ze voor mij echt perfect is en dat ik haar niet kan vergeten en zowieso niet stop totdat ik haar heb. Werd ik gebeld door haar, nam ik op en ik dacht dat zij zelf belde maar er begon een man mij (erg) te bedreigen via de telefoon, het kwam erop neer dat ik haar met rust moest laten en anders zouden er andere maatregelen volgen. Ik kon de hele nacht niet meer slapen en heb haar vervolgens niets meer gestuurd uit angst. In totaal heb ik haar dus 3 smsjes gestuurd en een paar keer gebeld.
Nu schaam ik me weer voor wat ik heb gedaan, en heb ik echt spijt. Ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar toch kon ik me niet beheersen. Ik baal er echt van, ik ben bang dat ze nu wel naar de politie gaat of dat er iets anders gebeurd – terwijl ik geen kwade bedoelingen had/heb. Ik schrijf dit verhaal ten 1e om het van me af te schrijven (dat helpt echt voor mij), en ik kan hier niet met iemand in mijn omgeving over praten, omdat het te confronterend is en omdat ze me negatief zullen bestempelen. Terwijl ik er wel over wil praten, want dat lucht op.
Ik snap nog steeds niet waarom ze me de kans niet geeft om me te leren kennen, maar ik PROBEER het wel te accepteren en eraan te werken.
Ook hoop ik dat er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt; smoorverliefd zijn op iemand die onbereikbaar is.. Ik ga zelf naar een psycholoog en heb al een kennismakingsgesprek gehad, de 1e echte sessie moet nog komen, maar ik heb nu al het gevoel dat het niet veel gaat helpen, ik moest allerlei formulieren invullen met hele rare vragen en ik merk dat ik er al geen zin in heb, dus ik ga daar binnenkort met een negatieve houding heen. B zit gewoon teveel en te vaak in mijn hoofd en soms heb ik van die buien dat ik haar MOET zien, en soms ben ik ook bang dat ik het zelf niet meer onder controle heb als ik weer zo’n bui heb. Dan ben ik mezelf niet echt en kan ik hele rare dingen doen af en toe (deze situatie valt nog wel mee). En geloof me, ik zou haar zo graag willen vergeten, het liefst zou ik willen dat ik haar nooit had gekend.
Wat tof! Nu kunnen we met de stalker meelezen op zijn scherm terwijl hij zijn slachtoffer volgt! Het enige wat nog ontbreekt is webcam footage van de man zelf. Kom op TS, slinger het op youtube!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Sorry voor de lange tekst.
Paar bewijzen voor jullie
de email met 06 nummer; [ afbeelding ]
over het studeren (rood is B en die ander een vriendin); [ afbeelding ]
over het zwemmen; [ afbeelding ]
Nee, het is reuze romantisch.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:26 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Ben ik de enige die dit best wel romantisch vindt
Haters gonna hate!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:33 schreef Shalimar het volgende:
Beyza?
Hahaha deze gozer weet van geen ophouden, topic nummer 42 over dezelfde persoon?
Tja..dit klopt wel. Dus TS, blijven proberenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Haters gonna hate!![]()
Bij Romeo en Julia waren ook veel mensen tegen en toch zijn juist Romeo en Julia symbolisch geworden voor romantiek en liefde!
Nog zo'n stalker?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Haters gonna hate!![]()
Bij Romeo en Julia waren ook veel mensen tegen en toch zijn juist Romeo en Julia symbolisch geworden voor romantiek en liefde!
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:36 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Tja..dit klopt wel. Dus TS, blijven proberenje weet maar nooit.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:36 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Tja..dit klopt wel. Dus TS, blijven proberenje weet maar nooit.
Pro-tip: bestudeer de bijbehorende posticon zorgvuldig alvorens een post te interpreteren..quote:Op zondag 30 januari 2011 19:40 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Nog zo'n stalker?Goed zo man, jullie komen heel ver
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Pro-tip: bestudeer de bijbehorende posticon zorgvuldig alvorens een post te interpreteren..
Probleem is Fragadder, dat dit soort dingen al tig keer tegen TS gezegd zijn. Het ziet er naar uit dat TS dit maar niet kan wil accepteren wat dus leidt tot tientallen topics over dezelfde persoonquote:Op zondag 30 januari 2011 19:56 schreef Frag_adder het volgende:
Gast, serieus? Heb je nou echt niet door dat door dit soort acties een vrouw doodsbang van je wordt in plaats van smoorverliefd op je?
Zeg mij aub dat dit een troll is. Relaties tussen een moslim en een niet moslim zijn sowieso al moeilijk, met zo een instelling als deze zie ik er al weinig heil in al vond ze je wel leuk. Zet je over je stalk gedrag heen en zoek een ander
Deze post lezende, in hoeverre kan Danny/Yvonne of een mod eigenlijk ingrijpen als het echt uit de klauwen dreigt te gaan lopen richting dat meisje?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Susi het volgende:
Indien dit serieus is (dat kán toch niet), beste TS: als jij zo met dat meisje omgaat, worden zowel jij als zij doodongelukkig. Praat erover met een psycholoog. Lees eens terug wat je hebt geschreven, het is té belachelijk voor woorden dat je zelf niet inziet dat hetgeen wat jij doet, niet normaal is.
Dat meisje heeft aangegeven dat ze jou niet wil, dus blijf uit haar buurt. Anders wordt het inderdaad op termijn een straatverbod en op termijn een moord.![]()
Mén, wat zou ik bang zijn als ik dat meisje was
Edit: Andere topics even doorgebladerd.
En luister naar de wijze Zargon, want dit is geen liefde meer.
Als het niet verzonnen is.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Deze post lezende, in hoeverre kan Danny/Yvonne of een mod eigenlijk ingrijpen als het echt uit de klauwen dreigt te gaan lopen richting dat meisje?
Waarom ingrijpen dan.. Ik loop bij een psycholoog, ik vraag gewoon om tips en ik zou niemand iets kwaad doen of wat dan ookquote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Deze post lezende, in hoeverre kan Danny/Yvonne of een mod eigenlijk ingrijpen als het echt uit de klauwen dreigt te gaan lopen richting dat meisje?
Niet lichamelijk nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ik zou niemand iets kwaad doen of wat dan ook
Wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:31 schreef Friek_ het volgende:
Je bent wel lekker bezig met die topics of niet?
Wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef murp het volgende:
en is het mailadres van dat turkse meisje al gehacked?
Idd, wat willen ze daarmee zeggen dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen dan?
[..]
Neehoor, ik zet er geen privacy van anderen op.. express namen weg. Als ik hier al een ban voor krijg, moeten er veel meer mensen geband worden, en daar komt bij dat ik heb gevraagd of ik een topic mag plaatsen naar aanleiding van de situatie.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:
Dat word waarschijnlijk weer een ban, trouwens dat krijg je als je dingen erop die van anderen zijn.
Ja dat weet ik zelf ook, en ik kan het niet ongedaan maken. Ik denk eerlijk gezegd dat ze haar telefoonnummer weer veranderd.. en ik probeer haar met rust te laten, maar soms gaat het goed en soms val ik weer terug, dat is het vervelende.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat je zelf ook wel door hebt dat dit niet kan. Totaal over alle grenzen heen. Maar je kunt het niet meer ongedaan maken.
Dus het enige wat je nu nog kunt doen, is dat meisje helemaal met rust laten. Delete haar telefoonnummer, verwijder haar van MSN of wat voor communicatiemiddel dan ook.
En laat haar met rust.
Zo niet, dan zie ik dit heel slecht voor jou aflopen.
Dat je hulp moet zoeken. Professionele hulp.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
dat doet ie dus alquote:Op zondag 30 januari 2011 22:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat je hulp moet zoeken. Professionele hulp.
Oh verrek, even overheen gelezen inderdaad.quote:
Slaat nergens op.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh verrek, even overheen gelezen inderdaad.
Overigens studeer ik filosofie in Tilburg, dus als er ineens een nieuwe Turkse studente inclusief struikrover volgend jaar verschijnen heb ik zo'n idee wie dat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |