Als je wil dat jouw eigen informatie en statusupdates privé blijven zou ik het gewoon doen. Je hebt toch niks meer te maken met die mensen neem ik aan? Lekker boeiend wat ze dan denken over je.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:33 schreef skudkind het volgende:
[..]
Klein vraagje daarover. Ik wil heel graag de vriendenkring van mijn ex verwijderen op facebook, of is dat overdreven en lomp? Ik heb het gevoel dat ik me dan echt laat kennen op die manier.
Dat is omdat hier ook een heel duidelijk stempel op te drukken is. Jij bent niet meer en niet minder dan een hele enge stalker. Tips om ermee op te houden heb ik niet voor je. Hoe je iemand uit je hoofd zet is voor iedereen anders en jij doet toch niets met dit soort tips. Ik denk dat je vroeg of laat gewoon eens hardhandig aangepakt moet worden door één van haar broers. En misschien moet zij eens in je gezicht spugen om nogmaals aan te tonen dat ze helemaal geen contact met je wil.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Doe ik wel wat mee, maar ik krijg geen tips. Iedereen bestempelt me gelijkDat is het.
Je laat je wel kennen. Waarom niet gewoon allemaal hiden? Dan heb je het zelf in de hand, het gluren op hun facebooks wordt vanzelf wel minder en jij wordt er dan in ieder geval niet meer constant mee geconfronteerd.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:33 schreef skudkind het volgende:
[..]
Klein vraagje daarover. Ik wil heel graag de vriendenkring van mijn ex verwijderen op facebook, of is dat overdreven en lomp? Ik heb het gevoel dat ik me dan echt laat kennen op die manier.
Maar als ze filosofie gaat studeren in tilburg dus op dezelfde school kan je haar dus tegenkomen? Maar daar zitten wel meer allochtonen op toch? dus als je haar ziet weet je wss niet eens dat ze het is denk ik?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je wil dat jouw eigen informatie en statusupdates privé blijven zou ik het gewoon doen. Je hebt toch niks meer te maken met die mensen neem ik aan? Lekker boeiend wat ze dan denken over je.
Lees dan even.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:54 schreef Spartacus911 het volgende:
je hebt zeker ook nog niet contact met een psycholoog gehad ondanks dat je het zou doen?
.. zit je jezelf nu hier echt om druk te maken?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar als ze filosofie gaat studeren in tilburg dus op dezelfde school kan je haar dus tegenkomen? Maar daar zitten wel meer allochtonen op toch? dus als je haar ziet weet je wss niet eens dat ze het is denk ik?
Ik snap niets van deze post, ligt dit nu aan mij of...?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar als ze filosofie gaat studeren in tilburg dus op dezelfde school kan je haar dus tegenkomen? Maar daar zitten wel meer allochtonen op toch? dus als je haar ziet weet je wss niet eens dat ze het is denk ik?
Hier snap ik nog minder vanquote:Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Spartacus911 het volgende:
waar moet ik lezen, want het gaat nu niet lang meer duren voor ik aan alles een einde ga maken
hoe bedoel jequote:Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Spartacus911 het volgende:
waar moet ik lezen, want het gaat nu niet lang meer duren voor ik aan alles een einde ga maken
eigenlijk wel, is dat raarquote:Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
.. zit je jezelf nu hier echt om druk te maken?
Ben je er bang voor dat Friek haar ontmoet en dat ze een stel worden ofzo ? Het zijn net mensen, zeg hee. Dat Turkse meisje is niet van jou alleen hoor. Ze heeft nu eenmaal een leven en komt daarin andere mensen en nieuwe omgevingen tegen.quote:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:06 schreef Spartacus911 het volgende:
en als iwannabehigh echt is, dan kom ik echt wel achter je naam en alles, je gaat bekend worden knul
maakt me niks uit, ergens is het nog steeds de beste troll van het jaar voor mijquote:Op maandag 31 januari 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Zou je hem nou wel op deze manier bang maken?
Het is alleen een troll als het nep is..quote:Op maandag 31 januari 2011 00:09 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
maakt me niks uit, ergens is het nog steeds de beste troll van het jaar voor mij
Zullen wij anders gezellig met rode lappen voor z'n neus gaan dansen?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Zou je hem nou wel op deze manier bang maken?
Hoe zal hij reageren dan als wij dat doen?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zullen wij anders gezellig met rode lappen voor z'n neus gaan dansen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe zal hij reageren dan als wij dat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |