Jij doet dat meisje kwaad door haar te volgen, door via allerlei methoden haar gangen na te gaan en haar nummer en alles op te zoeken. Nee, je doet haar fysiek geen kwaad, maar wél psychisch kwaad. Ze heeft duidelijk aangegeven je niet te willen, nou, doe dat dan ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom ingrijpen dan.. Ik loop bij een psycholoog, ik vraag gewoon om tips en ik zou niemand iets kwaad doen of wat dan ook
Zon opmerking slaat nergens op vind ik, mij struikrover noemen? Of reageer serieus en normaal of reageer gewoon niet. Lijkt me wel het bestequote:
Doe ik wel wat mee, maar ik krijg geen tips. Iedereen bestempelt me gelijkquote:Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef CartWOman het volgende:
En met die tips doe je geen flikker. Ik snap niet dat ze je hier nog steeds een platform geven voor deze onzin.
Je doet wel iets met de tips die je niet krijgt? Ok...quote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Doe ik wel wat mee, maar ik krijg geen tips. Iedereen bestempelt me gelijkDat is het.
Als ik ze krijg, dat snap je toch wel neem ik aan? Em zou het fijn vinden als er meer mensen in dezelfde situatie zittenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:05 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Je doet wel iets met de tips die je niet krijgt? Ok...
Jouw eigen gedrag bestempelt je, hoe duidelijk wil je het hebben? Jij krijgt alleen niet te horen wat je blijkbaar wilt horen, dat het misschien helemaal niet zo verkeerd is.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Doe ik wel wat mee, maar ik krijg geen tips. Iedereen bestempelt me gelijkDat is het.
Wat wil je dan horen? Dat je ermee moet stoppen? Doe je niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Gast, niemand kan je ècht helpen met het verwerken en vergeten van deze meid. Er zijn genoeg mensen hier die gekwetst zijn op dit gebied. Ook ikzelf ben heftig verliefd geweest op een dame en ben afgewezen. Het enige wat je uiteindelijk kunt doen is het accepteren en verder gaan met je leven. Meer is het niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zon opmerking slaat nergens op vind ik, mij struikrover noemen? Of reageer serieus en normaal of reageer gewoon niet. Lijkt me wel het beste
Bestempelen je als wat? Volgens mij valt er weinig te bestempelen, je posts spreken voor zich: je bent een obsessieve stalker. En dat weet je zelf ook gezien je andere topic. Wil je echt je hele leven geobsedeerd met haar bezig zijn, terwijl je haar nooit zal krijgen?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Andere stalkers zullen je niet zo snel vertellen dat je moet stoppen met je gedrag. Dus waarom zou je hun mening willen horen? Zij zijn net zo ziek als jij.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als ik ze krijg, dat snap je toch wel neem ik aan? Em zou het fijn vinden als er meer mensen in dezelfde situatie zitten
Oke, ben ik toch niet de enige, maar hoe ben jij haar vergeten dan? Op welke manier?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gast, niemand kan je ècht helpen met het verwerken en vergeten van deze meid. Er zijn genoeg mensen hier gekwetst geweest op dit gebied. Ook ikzelf ben heftig verliefd geweest op een dame en ben afgewezen. Het enige wat je uiteindelijk kunt doen is het accepteren en verder gaan met je leven. Meer is het niet.
Maar iets zegt me dat je daar geen oren naar hebt. Je bent zodanig obsessief bezig met deze dame dat je nog steeds er overtuigd van lijkt te zijn dat je het beste voor hebt met deze meid ("Ik snap nog steeds niet waarom ze me de kans niet geeft om me te leren kennen"), terwijl je haar waarschijnlijk doodsbang maakt. Snap je wel hoe zij dit allemaal ervaart? Je moet echt een keer inzien dat je ontzettend verkeerd bezig bent.
Daar is geen stappenplan voor. Het is acceptatie.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oke, ben ik toch niet de enige, maar hoe ben jij haar vergeten dan? Op welke manier?
En loslatenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Daar is geen stappenplan voor. Het is acceptatie.
Dat zegt hij toch: door het te accepteren en verder te gaan met je eigen leven. Zo lang je niet telkens haar facebook checkt en dat soort zooi, dan moet je haar uiteindelijk wel vergeten. Met herinneringen aan haar, blijf je die gevoelens prikkelen, ook de obsessieve.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oke, ben ik toch niet de enige, maar hoe ben jij haar vergeten dan? Op welke manier?
En loslaten inderdaad. En misschien is relativeren hier ook wel van toepassing. Zij ís niet jouw leven en zij maakt ook niet jouw leven, dat doe je zelf.quote:
Naar de kroeg, samen met vrienden alle vrouwen uitmaken voor kuthoeren, duizend keer hetzelfde verhaal ophangen hoe je haar niet begrijpt, andere vrouwen neuken om haar maar te vergeten, al het contact verbreken tussen mij en haar, samen met vrienden veel dingen ondernemen en ga zo maar door. Elk mens heeft zijn eigen manier hoe hij zaken verwerkt en ik doe het op deze manier. Ook verloopt het voor elk mens niet op dezelfde manier qua fases; elk mens is uniek hierin. Tips zijn om deze reden ook moeilijk te geven.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Klein vraagje daarover. Ik wil heel graag de vriendenkring van mijn ex verwijderen op facebook, of is dat overdreven en lomp? Ik heb het gevoel dat ik me dan echt laat kennen op die manier.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Friek_ het volgende:
Wel raad ik je sterk aan om alle zaken die met haar te maken hebben uit je leven te verwijderen. Foto's, telefoonnummers, (e-mail)adressen, spullen van haar, noem het maar op. Maak een schoon schip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |