Haha, gisteren Roda JC in de pan gehakt met 5-2 en 7 nationaliteiten op het veldquote:
Heb je geen balkon om het ding te stallen?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:05 schreef tliciouz het volgende:
Oh hell no. We hebben de frietpan op onze kamer gezet omdat we honger hadden en iedereen bezig is in de keuken. Bad idea.
Nope, balkon grenst aan de kamers van 2 andere huisgenoten.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je geen balkon om het ding te stallen?
Vitesse, maar dan op een denigrerende manier.quote:
Vrouwen die wel van voetbal houdenquote:
Oke, hoezo gefrustreerd.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vrouwen die wel van voetbal houden
Oppervlakkige mensen die vinden dat elke man van voetbal moet houden, in plaats van houden van dingen die ze écht leuk vinden
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo? Ik reageer alleen op jouw bericht
quote:Man verdacht van vier steekpartijen
ARNHEM - De politie heeft maandagmiddag een 31-jarige man uit Arnhem aangehouden die verdacht wordt van meerdere steekpartijen in Arnhem-Zuid. Hij had drie steekwapens bij zich. Vier Arnhemmers van 20, 32, 45 en 62 jaar raakten daarbij gewond. De laatste ligt in het ziekenhuis.
De politie hield de man aan bij winkelcentrum De Drieslag. Hij had meerdere steekwapens op zak en zou één van deze hebben gebruikt bij een gevecht met twee mannen. Eén moest zich laten behandelen bij de huisartsenpost.
Kort daarvoor was een melding binnengekomen van een steekpartij bij een flat aan de Hortensiastraat. De verdachte zou geprobeerd hebben twee inwoners van een flat neer te steken. Eén van de bewoners raakte gewond aan het hoofd en is voor behandeling naar het ziekenhuis gebracht. De politie gaat er vanuit dat de man die bij de Drieslag is aangehouden, ook betrokken was bij het incident op de Hortensiastraat.
Overigens kreeg de politie rond dezelfde tijd ook een melding van een man die kennelijk in de rug was gestoken en op de Ratelaarstraat werd opgevangen door omstanders. Daar zou de gearresteerde man ook bij betrokken zijn geweest, evenals bij een vierde steekpartij.
De politie sluit niet uit dat de man psychische problemen heeft.
Zie ook GeenStijl: Arnhemse deurbelprikker op video.quote:
Dat lijkt me nogal een understatementquote:De politie sluit niet uit dat de man psychische problemen heeft.
Ja, inderdaad, dat las ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie ook GeenStijl: Arnhemse deurbelprikker op video.
[..]
Dat lijkt me nogal een understatement
Hahaha! Wat ik me afvraag, gaat de nieuwe fietsenstalling dan ook in gebruik? Of moeten de bewaakte fietsen nog steeds naar boven dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:52 schreef remlof het volgende:
Perrontunnel Arnhem op 2 juli open
ARNHEM - De nieuwe perrontunnel op station Arnhem gaat op zaterdag 2 juli open. Dat heeft spoorbeheerder ProRail dinsdag laten weten.
Reizigers kunnen dan weer rechtstreeks van en naar de trein lopen. De lange route door het tijdelijke station en over de hoge trappen wordt verleden tijd.
De perrontunnel ligt dicht bij het busstation, de parkeergarage en de nieuwe fietsenstalling. Alle perrons zijn via de tunnel bereikbaar met de lift, trap en roltrap.
Er staat alleen niet bij welk jaar
Dat lijkt me wel, al kan je het nooit zeker weten met Arnhem Centraalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha! Wat ik me afvraag, gaat de nieuwe fietsenstalling dan ook in gebruik? Of moeten de bewaakte fietsen nog steeds naar boven dan?
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, al kan je het nooit zeker weten met Arnhem Centraal
Zelfs met een jaartal erbij:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Maar het lijkt erop of ie dn ook deels in gebruik gaat worden genomen. Althans, dat zegt de website
Whoe, zou het echtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs met een jaartal erbij:
07 januari 2011
Komende zomer worden de perrontunnel en de fietsenstalling van de Openbaar Vervoer Terminal in gebruik genomen. U kunt dan door de tunnel en middels lift, trap of roltrap naar de perrons toe.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs met een jaartal erbij:
07 januari 2011
Komende zomer worden de perrontunnel en de fietsenstalling van de Openbaar Vervoer Terminal in gebruik genomen. U kunt dan door de tunnel en middels lift, trap of roltrap naar de perrons toe.
Slechte bedoelingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef _Loki het volgende:
Hij had gesmst dat ie 15min later was. Na 3 kwartier belde ie dat er wat tussen kwam. Als t nog een keer gebeurd, ga ik er wel even wat van zeggen want dit is niks
Precies. Als jij een keer niet op komt dagen, kun je er donder op zeggen dat ie de les berekent!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef _Loki het volgende:
Hij had gesmst dat ie 15min later was. Na 3 kwartier belde ie dat er wat tussen kwam. Als t nog een keer gebeurd, ga ik er wel even wat van zeggen want dit is niks
Gedeeltelijk, de onderste etage zal nodig zijn voor de bouw van de twist in de transfer hal.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha! Wat ik me afvraag, gaat de nieuwe fietsenstalling dan ook in gebruik? Of moeten de bewaakte fietsen nog steeds naar boven dan?
quote:Naast de perrontunnel wordt ook de bovenste etage van de nieuwe fietsenstalling op 2 juli in gebruik genomen. In de stalling passen straks ruim 2.000 fietsen. Als de transferhal is gebouwd kan ook de onderste etage van de fietsenstalling gebruikt worden. In totaal is er dan plek voor 4.500 fietsen.
Oh klote zeg!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
Zomg, voor het eerst sinds ik hier woon (8 jaar) is er ingebroken in m'n auto. Voor m'n deur. Radio pleite en rechterportierslot naar z'n galliemallie.
Heb politiehuiskamer gebeld, ik ga er donderdagochtend om 9 uur aangifte doen. Dat is de eerste mogelijkheid. Het kan ook online, maar het lijkt me gezelliger om het even bij de buurtagent te doen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
Zomg, voor het eerst sinds ik hier woon (8 jaar) is er ingebroken in m'n auto. Voor m'n deur. Radio pleite en rechterportierslot naar z'n galliemallie.
Heb politiehuiskamer gebeld, ik ga er donderdagochtend om 9 uur aangifte doen. Dat is de eerste mogelijkheid. Het kan ook online, maar het lijkt me gezelliger om het even bij de buurtagent te doen.
Ik denk 's avonds of 's nachts want het binnenlampje was uitgezet. Maar ik heb geen idee wanneer, heb m'n auto al meer dan een week niet gebruiktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh klote zeg!en zo op klaarlichte dag?
wat een instellingquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:36 schreef _Loki het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 2 februari 2011 00:26 schreef clockcabl3 het volgende:
Geen beeldenIk wil beelden
Edit:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ast-van-gladheid.xml
deze is beter.
En goedemorgen, ik ga weer naar bed. 1 hoorcollege, geen zin in, Ik ga het boek wel lezen
Hm, dan moet ik ook maar eens even langs m'n auto lopen, die staat ook al een weekje stilquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk 's avonds of 's nachts want het binnenlampje was uitgezet. Maar ik heb geen idee wanneer, heb m'n auto al meer dan een week niet gebruikt
Balen zeg! Is er naast de overval- en inbraakgolf ook een auto inbraak golf gaande? Tijd voor nog een speciaal politie team.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk 's avonds of 's nachts want het binnenlampje was uitgezet. Maar ik heb geen idee wanneer, heb m'n auto al meer dan een week niet gebruikt
Ja! Maar vanochtend gek genoeg niet meer, behalve het allerlaatste stukje weg bij m'n werk, een blok spiegelglad ijs. En daar lag ik dus. Niets stuk, wel beurs.quote:
Nee niet eens, dat vroeg ik de wijkagent nog aan de telefoon. Maar ga morgen aangifte bij hem doen dan babbel ik wel even verder met hem.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:01 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Balen zeg! Is er naast de overval- en inbraakgolf ook een auto inbraak golf gaande? Tijd voor nog een speciaal politie team.
Bij de praktijk aan de Slochterenweg 222, daar zitten verschillende tandartsen. Onze tandarts is Van Rijnsoever, wel aardig verder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:05 schreef tliciouz het volgende:
Guppy, bij welke tandarts zit jij? Ik moet een tandarts hebben die wat ervaring heeft in zenuwachtige mensen.
Dat klinkt nog bijna als een gezellige aangelegenheid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee niet eens, dat vroeg ik de wijkagent nog aan de telefoon. Maar ga morgen aangifte bij hem doen dan babbel ik wel even verder met hem.
Volgens mij is er een flinke bende actief de laatste maandenquote:Bakker Bart Presikhaaf overvallen
ARNHEM - Drie onbekende mannen hebben woensdagmorgen de vestiging van Bakker Bart in het Arnhemse winkelcentrum Presikhaaf overvallen. Niemand raakte gewond. Rond zes uur kwamen de mannen de bakkerij binnen en bedreigden een medewerker met een vuurwapen.
De overvallers hebben een onbekend geldbedrag buitgemaakt. Na de overval zijn ze er te voet vandoor gegaan in de richting van de wijk Presikhaaf.
Volgens winkeliers in het winkelcentrum zijn de overvallers via de achterdeur binnen gekomen. In de bakkerij zijn al vroeg mensen aan het bakken. De bedrijfsleider wilde woensdagochtend geen commentaar geven op de overval.
We zouden er nog bijna een meet aan plakkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klinkt nog bijna als een gezellige aangelegenheid.
Je zou het bijna denken...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij is er een flinke bende actief de laatste maanden
Wat een vreselijke goedkope site.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij de praktijk aan de Slochterenweg 222, daar zitten verschillende tandartsen. Onze tandarts is Van Rijnsoever, wel aardig verder.
Ik zou ze gewoon eens bellen anders?
Dit is hun site: http://www.tandartsenpraktijkeverdij.nl/
Lekker dan. Heb vanmorgen niets gezien...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij is er een flinke bende actief de laatste maanden
Het heet ook niet voor niets politiehuiskamerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klinkt nog bijna als een gezellige aangelegenheid.
Ze hadden meteen wel de verste broodjes zo vroeg!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lekker dan. Heb vanmorgen niets gezien...
Ja, de site is niet om over naar huis te schrijven, maar de mensen zijn er wel heel aardig. Maar goed, ik kan dat ook vrij moeilijk inschatten, ik heb geen moeite met de tandarts. Ik heb deze gekozen omdat ie in de buurt zat en plaats had. Maar met zo'n grote praktijk moet er wel eentje zijn die je op je gemak kan stellenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een vreselijke goedkope site.ik ben met tandartsen altijd zo huiverig, heb nu al buikpijn.
Pff, weer een overval? Gaat lekker ..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze hadden meteen wel de verste broodjes zo vroeg!
Ouch!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef _Loki het volgende:
Komt het nou alleen meer in het nieuws of gebeurt het ook vaker, die overvallen?
En ik heb fijn een 2egraads brandwond op m'n buik omdat ik groente af ging gieten
Nice, daar heb ik ooit een bruiloft gehad, supervet als het mooi weer isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef donroyco het volgende:
Gisteren feestje gehad op een toffe locatie: de witte villa in Park Sonsbeek.
Ja, dat is zeker tofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice, daar heb ik ooit een bruiloft gehad, supervet als het mooi weer is
Ah, het Kerkplein hebben we dus ook aan de oorlog te dankenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto in De Gelderlander. Arnhem anno 1924
Waar is de brug heen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto in De Gelderlander. Arnhem anno 1924
De eerste brug daar lag is uit de jaren derstig geloof ik, daarvoor was er een veer. Er was aan de zuidkant van de RIjn toch alleen maar weilandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar is de brug heen!
Overigens, is de stad morgen open?
Dus de wijk waar ik nu woon was alleen maar weiland?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
De eerste brug daar lag is uit de jaren derstig geloof ik, daarvoor was er een veer. Er was aan de zuidkant van de RIjn toch alleen maar weiland
En ja, morgen is het koopzondag.
Yep of moeras. In ieder geval mooier dan het nu isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus de wijk waar ik nu woon was alleen maar weiland?
He!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep of moeras. In ieder geval mooier dan het nu is
Elden en Huissen waren dorpjes van een kerk, een paar huizen en misschien een kroeg, maar verder was er niet veel in wat nu Arnhem-Zuid is.quote:
quote:
Val je op ouder?quote:
Heb je het een beetje naar je zin daar?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef _Loki het volgende:
Oh my, ik moest vandaag werken bij vitesse tegen feynoord. Mijn god, ik sta daar zo te wachten op de bus, staat er 100m verderop een groep vitessefans te schreeuwen enzo, zo erg dat de ME erbij kwam
Oh gezellig!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:26 schreef _Loki het volgende:
Ja serieus, het was echt leuk. Leuke mensen en zo, en echt hard werken is het ook niet. Gewoon gezellig staan praten met 2 anderen waarvan eentje net terug was van d'r stage in NYC
Niets, ze snapte niet wat je bedoelde met ikea keuken bedenken.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef _Loki het volgende:
Oh my, ik moest vandaag werken bij vitesse tegen feynoord. Mijn god, ik sta daar zo te wachten op de bus, staat er 100m verderop een groep vitessefans te schreeuwen enzo, zo erg dat de ME erbij kwam
Hoezo zouden ze jou aanvallen dan, behalve de afzet-prijzen (waar jij overigens niks aan kunt doen, dat ligt bij je meerdere)? veroorzaakt alleen maar een onnodig stadionverbod.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef _Loki het volgende:
Dat kan zeker erger maar toen de ME ze uit elkaar haalde en die gasten allemaal mijn kant op kwamen sprinten, politiehatende leuzen roepend, kneep ik 'm toch wel even hoor.
im ok, u?quote:
mweh. Het is wel oke, betaalt goed, toffe collega's.. Het werk is alleen soms wat minder leuk.quote:
Is het zo lekker in Arnhem? Hier is het nog steeds wel bewolkt en zo, jammer genoegquote:Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou bijna met me tuinstoel hier voor gaan zitten, wat een weer.
Oh dat is balen, maar dat je toffe collega's hebt en dat het goed betaald maakt het toch een stuk beter!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mweh. Het is wel oke, betaalt goed, toffe collega's.. Het werk is alleen soms wat minder leuk.
Ja hier is het heerlijk, heb het raam open gezet en het zonnetje schijnt op mijn gezicht!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is het zo lekker in Arnhem? Hier is het nog steeds wel bewolkt en zo, jammer genoeg
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hier is het heerlijk, heb het raam open gezet en het zonnetje schijnt op mijn gezicht!![]()
Dat mag je vragen, maar ik geef er geen antwoord op.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is balen, maar dat je toffe collega's hebt en dat het goed betaald maakt het toch een stuk beter!Mag ik vragen wat je doet?
Ik had namelijk al ergens anders het een en ander gelezen, maar kwam er niet echt helemaal wijs uit.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat mag je vragen, maar ik geef er geen antwoord op.
Klopt, dat wil ik ook zo houden.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had namelijk al ergens anders het een en ander gelezen, maar kwam er niet echt helemaal wijs uit.
Waarheen gaat de reis?quote:
Ik neem me hele woonwaguh mee.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarheen gaat de reis?
Met de kemper naar Druten?
In september twee weken Sicilie en waarschijnlijk eind mei nog ergens een weekje Zweden weer.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Ja he?We gaan rond 12 juni. Gaan jullie nog weg?
Oh lekker! Ik zit nu al op tegen het vliegen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
In september twee weken Sicilie en waarschijnlijk eind mei nog ergens een weekje Zweden weer.
Naar Spanje vond ik al een hel. Het idee dat ik niet kan zien wie het vliegtuig bestuurd vind ik verschrikkelijk. Als ik bij iemand onbekends in de auto zit, zit ik continue op te letten.quote:
Dan zou ik geen bus nemen in Griekenlandquote:Op maandag 7 februari 2011 22:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Naar Spanje vond ik al een hel. Het idee dat ik niet kan zien wie het vliegtuig bestuurd vind ik verschrikkelijk. Als ik bij iemand onbekends in de auto zit, zit ik continue op te letten.
Dat was ik ook niet van plan. Waar we zitten is alles te voet of met de fiets te doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zou ik geen bus nemen in Griekenland
Daar heb ik met mijn 1.65 gelukkig geen last van.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef Adelante het volgende:
Wat de boer(in) niet kent
Ik vind een paar uurtjes vliegen niet erg, mits niet in een cityhopper
Tien uur of meer vliegen is ook niet echt aangenaam met 2 meter lengte in een vliegtuig
Toch was het achteraf wel grappig hoe de chauffeur van een bus vol met 50 personen met een peuk in z'n bek de tank bijvulde.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan. Waar we zitten is alles te voet of met de fiets te doen.![]()
Wah, dat is echt een mooi hotel!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik neem me hele woonwaguh mee.
Nee naar Kos, http://www.arke.nl/vakant(...)ad/pelagos/foto.aspx
Ik heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gelezen. We gaan boeken bij d-reizen voor 12 dagen, dat scheelt meer dan 100 euro bij andere reisbureaus voor 10 dagen.
Dit is niet echt een geruststelling he!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch was het achteraf wel grappig hoe de chauffeur van een bus vol met 50 personen met een peuk in z'n bek de tank bijvulde.
Alleen de inhaalacties op de snelweg van Patras naar Athene zonder middenberm vond ik minder
Dat is toch ook niet erg?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:51 schreef _Loki het volgende:
[..]
Wah, dat is echt een mooi hotel!
Jammer genoeg zit ik 2 maanden op een camping kinders te entertainen, in Frankrijk, Italië, Spanje, Kroatië of Turkije.
Ik heb er ook echt heeeel veel zin in, maar het is toch een beetje fulltime werken, dus écht op vakantie kan ik dan niet. Misschien ergens maar een weekendje Disney doen of zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet erg?Lijkt me echt super leuk om te doen!
Oh gewoon ontwerpen via de site. Maar ontwerpen klinkt zo stom als je alleen kastjes verplaatst.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niets, ze snapte niet wat je bedoelde met ikea keuken bedenken.
Vertel...quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:44 schreef leonie-89 het volgende:
Weer terug uit het zonnige Oostenrijk in het zonnige Arnhem![]()
Erg lekker kunnen skiën, helaas ook een tragisch ongeluk gebeurd bij een andere student uit de groep
Die student is van een té hoge schans gegaan en gewoon letterlijk gelanceerd van 7m hoogte. Rug verbrijzeld en ontzettend veel letsel aan wervels en zenuwen. Hij wordt nog minstens een week slapende gehouden. Waarschijnlijk kan hij pas over twee maanden over naar een ziekenhuis in Nederland. Hij had een helm op, anders had hij het niet overleefd. Ik was er niet bij op dat moment, maar voor anderen is het echt een traumatische gebeurtenis geweest.quote:
Wat? Hier in Arnhem. Ik heb echt een zwak voor hem.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef _Loki het volgende:
Jonge, ik zag Valerio tijdens m'n rijles met een blinde
Jezus... Kippevelquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Die student is van een té hoge schans gegaan en gewoon letterlijk gelanceerd van 7m hoogte. Rug verbrijzeld en ontzettend veel letsel aan wervels en zenuwen. Hij wordt nog minstens een week slapende gehouden. Waarschijnlijk kan hij pas over twee maanden over naar een ziekenhuis in Nederland. Hij had een helm op, anders had hij het niet overleefd. Ik was er niet bij op dat moment, maar voor anderen is het echt een traumatische gebeurtenis geweest.
Zal wel voor 'je zal het maar hebben' zijn. Laatst waren daar ook opnamen voor, in Het Dorpquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat? Hier in Arnhem. Ik heb echt een zwak voor hem.![]()
Ik zag wel een blinde vrouw door de steenstraat lopen, maar dan zonder Valerio.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef _Loki het volgende:
Jonge, ik zag Valerio tijdens m'n rijles met een blinde
Huis of groot genoeg appartement voor mezelf, mijn zwangere vrouw (15 september uitgerekendquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Guppyfriend het volgende:
ohai![]()
Welkom! Wat voor huisje ga je zoeken? Voor jezelf voor vrouw/kids/hond/enz?
Ik woon zelf op de Geitenkamp (ken Arnhem voor de rest niet echt), maar het woont er wel lekker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:50 schreef Tahiti het volgende:
Nieuw hier![]()
Aangezien ik een nogal leuke baan aangeboden heb gekregen in Arnhem, zijn we al een beetje op zoek naar een huis in die omgeving.
Ik ken Arnhem alleen van "een brug te ver" en Burgers Zoo, dus ben wel benieuwd waar in en om de stad het leuk, rustig en normaal wonen is.
Gaarne jullie hulp en advies voor een toekomstig Anrhemmernaars gezin.
Zuid is echt niet de beste kant van Arnhem. Maar daar is het wel makkelijker een betaalbaar huis te vinden en Schuytgraaf is wel een mooie wijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:04 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Huis of groot genoeg appartement voor mezelf, mijn zwangere vrouw (15 september uitgerekend) en 2 katten. Een lokale taxi chauffeur vertelde me dat zuid arnhem de "beste" kant van Arnhem is. We gaan aankomend of volgend weekend even die kant op om te kijken en een beetje rond te rijden
En jij bent ook heel erg tevreden aangaande het woongenot bij jou in de buurt? Je weet wel, weinig criminaliteit e.d.?quote:
We hadden het over de pluspunten he, niet de nadelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Vork het volgende:
[..]
En jij bent ook heel erg tevreden aangaande het woongenot bij jou in de buurt? Je weet wel, weinig criminaliteit e.d.?
Dat is al een goede reden om naar zuid te gaan.quote:
Als jij in Nijmegen gaat wonen is het toch ook niet ineens mooiquote:
Precies, het hangt er vooral heel erg aan wat je zoekt. En het kan zomaar zijn dat je dat in Zuid vind, ookal staat dat aangeschreven als 'mindere buurt'. Het moet ook het gevoel zijn dat je erbij hebt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef Vork het volgende:
4 zelfs. En dan staat Geitenkamp er nog nieteens tussen.
Het hangt er ook erg vanaf waar je naar op zoek bent. wil je kopen of huren, vind je een rustige gezinnenbuurt prettig, of zoek je juist wat meer afwisseling. En je hebt hier heuvels. Dat kun je prachtig vinden, of reteirritant als je er iedere keer met de fiets op en af moet en al niet zo dol op fietsen bent.
Oh jaa, die zie ik ook wel eensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef clockcabl3 het volgende:
We hebben zo'n leuke zwerver die in weer en wind vuilnis op aan het rapen is.
Iedere dag?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef voodoolady het volgende:
Oh ja in zuid wordt je auto in brand gestoken en in noord worden je ruiten ingeslagen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef _Loki het volgende:
Die komt hier echt niet meer wonen na al onze verhalen, die rent gillend weg
Lekkerste koffie van Arnhemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef kwoth het volgende:
En koffie drinken en pasta eten bij Cafè Babo aan de bovenbeekstraat!
Moortgat, lekkerste bier, smerigste koffie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef remlof het volgende:
Ik heb je net gemist in 't Moortgat gister, apparently.
Voor de rest van het bier kun je toch het beste naar Moortgat gaan en voor het beste brood naar de ernaast gelegen bakker.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef Tahiti het volgende:
Fish n dish een aanrader? En is er Irish pub? lust nogal graag een Guinness
Er zijn genoeg Irish Pubs. Het makkelijkst te vinden is O'Connels (Korenmarkt). De leukste vind ik zelf Pegasus (zijstraat naast de Bijenkorf). Maar er zijn nog wel een paar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef Tahiti het volgende:
Fish n dish een aanrader? En is er Irish pub? lust nogal graag een Guinness
Ow daar ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Irish Pubs. Het makkelijkst te vinden is O'Connels (Korenmarkt). De leukste vind ik zelf Pegasus (zijstraat naast de Bijenkorf). Maar er zijn nog wel een paar.
Het zit op de plek waar de maan zat. Het wordt gerund en bevolkt door de gasten die in O'Conels zaten voor de verbouwing aldaar. En je mag er niet roken, helaas ...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
Ow daar ben ik nog nooit geweest
Zit die naast De Maan? En mag je daar ook roken?
Dat is wel een vereiste he, als jij naar de kroeg gaat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow daar ben ik nog nooit geweest
Zit die naast De Maan? En mag je daar ook roken?
Daar wil ik nog wel eens heen danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Het zit op de plek waar de maan zat. Het wordt gerund en bevolkt door de gasten die in O'Conels zaten voor de verbouwing aldaar. En je mag er niet roken, helaas ...
Hard wat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:46 schreef _Loki het volgende:
Oh man ik moet werken vanavond, tijdens Hard Bass, van half 10 tot een onbekende eindtijd en ik heb geen fiets én de eerste bus terug gaat pas om half 8
Uhhu.quote:
Iemand Loki nog gezien vandaag?quote:139 bezoekers van Hard Bass in bezit van drugs
ARNHEM - Tijdens het dance-evenement Hard Bass in het Gelredome in Arnhem heeft de politie in de nacht van zaterdag op zondag 139 bezoekers aangehouden.
Ze waren in het bezit van drugs. Een van hen had 42 XTC-pillen op zak. Tegen 52 personen is proces verbaal opgemaakt. 38 bezoekers kregen een dagvaarding uitgereikt en een kreeg een taakstraf. Onder de verdachten inde de politie een bedrag van 1185 euro aan transacties. Volgens de politie is het evenement in goede sfeer verlopen. Er waren ruim 25.000 bezoekers, afkomstig uit tientallen landen. Het had voor de derde keer plaats in Arnhem.
Tot 7 uur moeten werken? Beviel het je een beetje?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:06 schreef _Loki het volgende:
Ik ben er nog, heb wel flink wat mensen gezien met klappertanden. Eentje had het echt héél erg en die vroeg nog waar hij ijs kon krijgen ookOok iemand die wel 3x in 5 seconde had gezegd dat hij een colaatje wilde. Gruwelijk.
En ruim 25.000 bezoekers? 32.500 dus.
Ze mochten de dop niet hebben omdat ze bang waren dat ze die zouden inslikken?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:14 schreef _Loki het volgende:
Wat heeeel veel verkocht werd, waren flesjes water. Zonder dop dus ik heb blaren van de flesjes opendraaien
Fit for free 16 euro per maand onbeperkt.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef leonie-89 het volgende:
Ik ben op zoek naar een sportschool, jaja.
Ik wil 1 tot 2 keer per week kunnen sporten (cardiofitness) op een dag/avond naar keuze voor 20/25 euro per maand.
Iemand een tip? Of heeft iemand ervaring met Indoor Action in de Boekhorstenstraat?
Goed, alleen erg drukquote:
Ja, goede sportschool, weinig op aan te merken, alleen is die wel iets duurder dan die 20/25 per maand. Voor dat bedrag is er vast nog wel iets anders te krijgen. Studeer je in Arnhem? Dan kun je eventueel nog kijken naar optie in combinatie met die studentensportkaart. Verder heb je ergens in Arnhem nog zo'n Achmea Healthcenter zitten. Dat is volgens mij een stuk goedkoper als je bij de juiste zorgverzekeraar zit.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef leonie-89 het volgende:
Iemand een tip? Of heeft iemand ervaring met Indoor Action in de Boekhorstenstraat?
En terechtquote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef _Loki het volgende:
Hehehe.
Nee, dat nietDie uitleg heb ik ook heel veel moeten geven. Mensen gooien die dingen gewoon op de grond namelijk, en als die dop erop zit, dan blijft ie stijf als iemand erop gaan staan en dan val je nogal hard. Met de dop eraf kreukt ie in elkaar, dus val je niet.
En toen begrepen ze ineens wel dat ze niet om dopjes moesten zeuren. Hoewel heeeel veel mensen toch flink begonnen te zeuren of ik niet stiekem een dopje mee wilde geven. Rot op of zo. Niet zeuren om 4 uur 's nachts, kan ik niet hebben.
Neem nog een pilletjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:19 schreef clockcabl3 het volgende:
Alsof rockers met bier zulk fijn volk is
En water is echt ontzettend lekker aan de speed of xtcHet is wel ontzettend zuur als je 2+ euro betaalt voor een lullig flesje waar je er zo 6 van slijt
Dat gaat echt te verquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:33 schreef _Loki het volgende:
¤2,50 voor een glaasje water dus en ¤5 voor een flesje.En dan had je ook nog van die mixdrankjes voor 3 muntjes (¤7,50) :'D
Ja kan ik begrijpen! Ben je daar nu elke dag?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goed, alleen erg druk
Hoe gaat het met jou dan?
Tegenover de bieb zit er eenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:44 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand trouwens of er een carnavals winkel in Arnhem zit?
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:48 schreef _Loki het volgende:
Boh carnaval, ik sla een rondje over dit jaar
Ja, iedere dag om 7.30 uur weg, 19.30 uur thuis.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kan ik begrijpen! Ben je daar nu elke dag?
Ja goed hier
Ik heb er nog nooit aan gedaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:48 schreef _Loki het volgende:
Eerste volledige weekend maart.quote:
Klopt, wij hebben zomercarnaval!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:33 schreef donroyco het volgende:
Carnaval kun je ook niet in Ernem vieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, wij hebben zomercarnaval!Ja daar vliegen elk jaar de kogels om je oren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar vliegen elk jaar de kogels om je oren.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:48 schreef _Loki het volgende:
Kut, voor die datum heb ik nog geen vluchtplan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Eerste volledige weekend maart.
Net of je voor carnaval in Arnhem moet vluchten. Stelt niets voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Kut, voor die datum heb ik nog geen vluchtplan.
Fixedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net of je voor carnaval moet vluchten. Stelt niets voor.
Ik woon tegenover café st. Marten, alwaar men weer uitbundig en luidruchtig dat hele feest viert. Compleet met kleurige pakken, een hondslelijke ombouw en een keur aan zeer slechte bijpassende muziek. Dat stelt inderdaad weinig voor, tenzij het je buren betreft.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net of je voor carnaval in Arnhem moet vluchten. Stelt niets voor.
Oh, maar de huishoudmutsen gaan ook gezellig IN de spits hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:47 schreef voodoolady het volgende:
Wat een ellende de trein buiten de spits en het is huishoudbeurs
http://www.rijnhal.nl/wm.cgi?lng=NL&main=2&id=216quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef _Loki het volgende:
Oe dat klinkt leuk, een tattoobeurs!
Wat moet ik me erbij voorstellen in de rijnhal?
Dat is Photoshop.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja.Die ''tattoo'' is volgens mij airbrush.
James Last komt ookquote:Op zondag 20 februari 2011 20:54 schreef tliciouz het volgende:
En in juni is er een honden show.daar moet ik heen.
Hahaquote:
Hier ook eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef Adelante het volgende:
Ik moet er niks van hebbenBij mij dan
Ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef Adelante het volgende:
Ik moet er niks van hebbenBij mij dan
Maar je bent er één verloren dus?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk.Ik vind het helemaal geweldig.
Haha nee, hij zat in mijn gezicht en vond dat op een gegeven moment niet meer mooi. Weer zo'n impulsieve actie.quote:
Ik heb een aarsgewei.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:20 schreef Adelante het volgende:
Heb je dan tribals om je armen/benen of ergens subtiel een vlinder of dolfijn
Heeft die ene duif nou lopen schijtenquote:
Vogeltjes doen het altijd goed.quote:
I smell to make you aware of your nosequote:Op zondag 20 februari 2011 21:37 schreef tliciouz het volgende:
Deze plekken ook, alleen niet de tekst en ander lettertype.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
I smell to make you aware of your nose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |